35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hopt even snel binnen om nicole te feliciteren met fijn echomoment.. en vooral ook om Lies te laten weten dat ik haar zal missen.. Meissie.. doe wat goed voelt.. maar wéét dat ik je bijdragen hier altijd FIJN vind en dat ik vaak aan je denk!! *digiknuf*

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nicolioo bedankt voor je steun en ja het ging heel rap ik ben heel blij dat het zo snel kan maar vind het ook eng
    begrijp ik nou dat jou echo niet goed was? ik heb dat toch fout he want dat moet goed zijn hoor knuf

demo jammer dat je een slecht gevoel bij je solie had knuf
    ik schrijf ook alles op doe ik van weekend even rustig mijn vriendin helpt mij met de koffer klaar maken als er nog wat moet komen kunnen we dat nog halen he

hier @ vrijdag eerst nog de verjaardag van manlief met familie en vrienden vieren
    we hebben zondag samen lekker gegeten en het gister samen een beetje gevierd
    ondanks we naar ziekenhuis moesten

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nicolioo sorry meid ik las niet goed feli dat ie weer zo mooi is die echo

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    liesben, wat jammer meid dat je niet meer mee gaat kletsen ik wil je heel veel sterkte en succes wensen je hoort er toch bij

5. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    De situatie van mijn broertje was wel uitzonderlijk hoor, moet het wel even toelichten.
    We woonden nog in Marokko in een gebied wat toen op elk gebied achtergesteld was.
    Er was geen medische zorg, artsen kwamen daar niet, er waren geen voorzieningen niets.
    Het is dus nog een godswonder dat er niet meer kinderen overleden en ik ben 1 van de gelukkigen die blijkbaar fysiek sterk waren om de barre omstandigheden te overleven.

Dus niet te vergelijken met alle goede voorzieningen die we hier hebben.
    Desondanks is het schrijnend en verdrietig dat er toch kinderen overlijden ondanks alle medische zorg.

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

Dit nieuws willen we horen!!! mooi meid. Lekker op die roze wolk blijven!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Smoeltje, gek is dat he, dan zit je hier een tijd met mensen te kletsen en dan ineens realiseer je je dat iedereen al een heel leven geleefd heeft...en heel veel dingen heeft meegemaakt. Mijn moeder zei altijd dat iedereen een rugzakje heeft en daarin alle ervaringen van het leven instopt en zo is dat ook. Sommige mensen zie je letterlijk krom lopen van hun rugzakje, anderen dragen het vol trots, maar iedereen heeft er eentje en iedereen heeft dat gevuld met datgene wat hem gevormd heeft tot de persoon die hij of zij nu is... Vind dat altijd heel fascinerend, zeker als ik dit soort dingen lees!

Zo, dat was Bebek op de filosofische toer, maar ik meen het wel echt en word altijd even met mijn neus op de feiten gedrukt als ik dit soort dingen hoor!
    Je bent 'gewoon' een vechtertje Smoeltje, en dat heeft jou gevormd tot wie je nu bent!

Ik ben afgedraaid meiden, dus ik ga mezelf trakteren op mijn bed... :D
    Lotuss weet het waarschijnlijk al: House is op tv zo en dat vind ik heerlijk om te kijken, zeker vanuit mijn bedje met de harde herfstwind op de achtergrond!
    Ik zal er morgen wat minder zijn, maar probeer wel even Koffie's vorderingen te checken!

Dop, ik hoop dat het morgen lekker weer is, zodat je heerlijk kunt gaan genieten met je veulen!

Suus, waar heb je die jas vandaan?? Die rits biedt namelijk perspectief :D

Dag meiden, fijne avond en fijne dromen!

8. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    #16908 Smoeltje, 3 nov 2009
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
    Desmo, als je er geen goed gevoel bij hebt gewoon niet doen.
    En zeker niets vertellen over kinderwens, had ik zelf vorig jaar ook niet gedaan toen ik ging solliciteren.
    Uiteindelijk heeft mijn zwangerschap geen invloed gehad want mijn contract voor volgend jaar is alweer verlengd.
    Maar vooraf slapende honden wakker maken is niet nodig.

Koffieleutje, ik was niet gestript maar na toucheren door gyn heb ik voor het eerst in de zwangerschap gebloed en volgens mij heeft het de rijping wel versneld, want twee dagen later was de baarmoedermond ineens verstreken.

Nicolioo, van harte gefelciteerd met de mooie echo meid!

Liesben, ik herken je gevoel. Eind vorig jaar had ik er ook genoeg van en ben even een tijd weggeweest. Ik zocht troost op het forum, maar kwam voor mijn gevoel alleen met een vervelend gevoel weer vandaan.Daarnaast had ik op een gegeven moment geen gespreksstof meer...ik was gewoon leeg.
    Ik hoop dat je dat gevoel snel achter je kan laten en dat je binnenkort verrast wordt met een mooie positieve test.
    Hier vervagen de ergste pijntjes en ogemakkjes langzaam maar zeker.
    Enige waar ik het meest last van heb is onwijze obstipatie en die wordt versterkt doordat ik ijzertabletten slik.
    Echt een heel naar gevoel, zeker omdat ik gewend ben om dagelijks naar het toilet te gaan voor een grote boodschap ( leuk he al die ongevraagde informatie?)

Bovendien deed mijn kraamhulp me vandaag versteld staan.
    Ze kletst me de oren van m'n kop en af en toe heb ik de neiging om te gillen: houd je kop!!!
    Omdat ik weet dat dit ook door mijn huidige fysiek gestel komt ga ik dan maar slapen.
    Gisteren mocht ze een uur eerder naar huis, ze had eigenlijk alles al gedaan en zat maar te praten en ene bak koffie na de andere.

Vandaag had ze een paar dingen gedaan,de kleine niet gewassen en ik had veracht dat ze de was eens een keer zou doen ( hoefde ze gisteren niet te doen want deed het zelf) en de slaaplamer stofzuigen.
    Zegt ze ineens ruim 2 uur voor ze weg kon: vind je het erg als ervandoor ga, ik heb toch niets te doen meer.

Ik verstond: vind je het erg als ik even een boodschapje ga doen.
    Dus zei: nee hoor, geen probleem.
    Staat ze met haar jas en tas bij de deur en zegt: nou tot morgen he.
    Ik vraag: oh, eh. heb je de kamer eigenlijk vandaag ook gezogen?
    Zegt ze nee: dat doe ik allemaal morgen, normaal ga ik niet zo snel weg hoor. Maar het is zo netjes bij jou en ach je krijgt toch alle uren vergoed.
    Normaal doe ik het niet want anders krijg ik problemen ermee.

Ik stond perplex en heb het er maar bij gelaten...

Ga er verder ook niet achteraan, maar ik vind het echt raar gedrag.
    Je geeft iemand een vinger en die neemt vervolgens de hele hand...

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, jammer dat je dat zo voelt meid, maar wat mij betreft hangt niemand er hier bij, jij dus ook niet.

Ik denk dat iedereen hier wel eens heeft dat ze wat zegt waar niet op wordt gereageerd. Soms wordt er ook zoveel gekletst dat het bijna onmogelijk is om alles te volgen.

Ik hoop zeker dat je zo nu en dan nog eens van je laat horen en dat je bezoekje volgende week aan de gyn je verder op weg kan helpen.

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Liesben: Ik heb een beetje hetzelfde gevoel en klets ook weinig mee, dus misschien komt het bij mij ook wel daardoor.
    De meeste meiden hier zijn al zwanger, zwanger geweest of net aan het proberen en niet zoals ik moeder van twee kids (waarvan één ziek is) en al drie jaar bezig om een derde te krijgen.
    Toch lees ik steeds mee hoe het met iedereen gaat, ook al reageer ik weinig.
    Ik hoop dat je in ieder geval nog even komt vertellen hoe het bij de gyn was!

Dikke knuff!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Smoeltje, 'gezellig', zo'n kraamhulp. Wel raar dat ze zomaar een paar uur eerder weggaat. Zou ik een volgende keer toch niet goedvinden, of je haar nu wel of niet aardig vindt of eventueel om een andere vragen, zeker als ze je niet echt ligt. Je kraamhulp bepaalt toch mede hoe je je kraamtijd ervaart en als je je aan haar ergert, lijkt me dat toch een zekere stempel op je kraamtijd drukken.

Hopelijk komt je stoelgang snel weer op gang. Het is best naar om nodig te moeten maar niet te kunnen.

Nicole, wat geweldig dat je uitgerekend vandaag zo'n mooie echo hebt gehad. En wat heerlijk dat alles gewoon goed zit met de kleine.
    Hopelijk lukt het nu je angst toch wat meer opzij te zetten en lekker te gaan genieten van dat kleine krummeltje in je buik.

Koffieleutje, als jullie kleine donderdag zou komen, dat zou wel bijzonder zijn.

Suus, mooie jas.

Desmo, jammer dat je niet zo'n goed gevoel had bij je sollicitatie. En als het niet goed voelt, zou ik die baan denk ik ook niet aannemen.

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben: heel erg jammer dat je even weggaat. Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Ik heb zo af en toe hetzelfde maar ik probeer in elk geval wel een beetje bij te lezen en zo af en toe te reageren. Tijdens onze ivf heb ik meer op een ander deel van het forum meegeschreven maar nu in de rustmaand heb ik daar op dit moment weer minder te schrijven. Zo switch ik een beetje tussen de verschillende onderdelen. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik hoop in elk geval dat je ons laat weten hoe het bij de gyn is gegaan en dat we je snel weer terug zien.
    Succes!!

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #16913 justfortoday, 3 nov 2009
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
    Dat was ook wel voorspeld, maar maar heel af en toe, precies bij jou dus?

Liesben, volg je gevoel, maar hopelijk toch tot gauw hoor!

Nicole, goede echo, fijn!!

KL, kleine meid nog even laten zitten tot donderdag... ben benieuwd!

Des, als je het financieel redt tot na december dan lekker thuis blijven hoor.

Oeps, het is al weer bedtijd, trusten allemaal!

14. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Smoeltje, gefeliciteerd met je dochter. fijn dat alles goed gaat.

Koffieleutje, ook al bijna zover. sterkte met de bevalling en dat alles maar goed mag verlopen, en daarna lekker genieten van je dochter ;)

jft, gefeliciteerd met je knipperlichtje. dat is in ieder geval een zorg minder!

nicole, ook een goede echo gehad. kan ook niet meer stuk!

Marnat, sterkte met de operatie, en dan hop, op naar roze! ;)

zal vast wel iemand zijn vergeten, sorry, in ieder geval sterkte en knuffels voor wie het nodig hebben!

kijk naar mijn banner, dat zegt al het nodige :(
    en ook ik deel de gevoelens van Liesben...
    verder heb ik er ook helemaal geen vertrouwen meer in dat ik nog een tweede kind ga krijgen.
    ook ik wil me dus een tijdje veel minder of misschien wel helemaal niet vertonen op het forum.
    even niet meer bezig zijn met -niet- zwanger worden, en iedere maand weer die keiharde dreun krijgen. ik trek dat gewoon even niet meer.
    dus voor nu even, allemaal het beste, en dat er de komende tijd maar veel -blijvend- roze bij jullie mag vallen!

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    En dat het bij jou ook blijvend-roze mag worden binnenkort!!
    Knuff!

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nefertary snel roze he, dat geldt natuurlijk ook voor jou Giegel !

Zo richting ziekenhuis, zal mij benieuwen.
    Dat is wel het irritante, steeds andere gyns, de een zegt dit, de ander dat.
    Maar als het aan mij ligt ga ik morgen bevallen, voel me toch wat beroerder worden nu. (durf ik alleen niet te zeggen, bang dat ik weer opgenomen wordt)

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jij ook al Nef...:(:(:( En Liesben...
    Ik vind het in elk geval heel jammer en hoop jullie toch terug te zien nog hier. Maar ik snap het wel hoor, heb het soms ook op een ander forum. En als je zwanger probeert te worden kan ik het me helemaal voorstellen, je bent er toch nog meer mee bezig als je hier schrijft. Dikke knuf voor jullie in elk geval.. en ik hoop dat jullie wens snel vervuld zal worden.

Mooooie jas Suus!!
    Ik zag goede echo's voorbij komen...heerlijk!!

En Marnat wordt geopereerd...kan maar weg zijn dat ding meis!

Smoeltje...die kraamhulpen..je moet het echt treffen he..dat geklets kan je ook net gebruiken zeg..pff..zo na de bevalling met overhoopliggende hormonen...

Ik had na de bevalling van Sophie een heeeeel jong meisje (wel een lieve meid hoor) die nog met de opleiding bezig was. Wegens de tekorten en ook nog vakantietijd in juli...ze had ook nog een ander gezin en daardoor kwam ze nog minder uren... moest haar ook allles voorkauwen, wil je dit doen, dat doen..dan kwam ze 'smorgens dan weer 'smiddags..
    Ik zat helemaal boos en huilend (van de hormonen ook) aan de tel. met de kraamzorg dat ik zoiets nog noooit had meegemaakt en dat ik dit echt niet normaal vond, dat ze me maar aan m'n lot overlieten met zo weinig uren en dan ook nog iemand die nog in opleiding was.
    Toen kreeg ik een ander, daar had ik dus wel wat aan! Heerlijk, wat een verschil!

Sorry als ik iemand vergeet maar er is weer zoveel geschreven! :p

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoop het ook voor je Koffie....wordt gewoon tijd he.. lang zal het niet meer duren in elk geval. Succes in het ziekenhuis!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Koffieleutje, oh meid, ik weet zo goed hoe je je voelt. Het liever niet zeggen om maar niet te hoeven worden opgenomen, maar ik hoop toch echt dat je het wel vertelt. Zeker als je je beroerder voelt.

Met Alyssa had ik precies dezelfde klachten zo op het eind. De laatste dagen thuis voelde ik me echt beroerd, maar durfde niks te zeggen. Van zondag op maandag voelde ik me steeds beroerder worden en heb het maandag op de controle toch maar gezegd. En werd natuurlijk opgenomen.
    (En al had ik niks gezegd, uit de bloedwaarden bleek dat het niet helemaal goed zat dus zou ik sowieso worden opgenomen.)

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nef, Giegel en Liesben, gauw terugkomen hoor!
    Koffieleutje, succes/sterkte zometeen!
    Ik heb iets van "kraamzorg, moet dat nou", zie dat helemaal niet zitten, een vreemde in mijn huis.

Nou, ik ga vent even opjagen, die staat nog onder de douche terwijl we over 10 minuten wegmoeten. Grrrrrrrr.

Deel Deze Pagina