35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nefertary, jammer meid, ik hoop je toch weer snel terug te zien.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, ook van jou zou ik het erg jammer vinden als je helemaal weg zou blijven. Ben blij dat je zo nu en dan nog eens even komt langsfietsen.

Ik hoop echt dat het jullie gegund is om dit jaar roze af te mogen sluiten.

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik schrik ervan.. al die lieve meiden die ons gaan verlaten! *sniksmiley*
    Ik snap het wel hoor.. maar ik zal jullie gewoon zo missen... Nefke.. Gieg, Lies.. allemaal lieverds.. ik gun jullie álles...

Ik ben aan het werk.. was laat.. gedoe thuis.. man bedacht zich vanmorgen ineens (toen ik ernaar vroeg notabene) dat hij zondag middag moet spelen.. precies op de tijd dat we allemaal visite uitgenodigd hebben voor Dop's verjaardag.. de SUKKEL was 'even 'vergeten dat er een optreden stond... wordt ie ook nog boos op MIJ :(

Ja daaaaag.. dat ie ervan baalt o.k. .. maar ga je frustratie even lekker op jezelf botvieren dan?! :x ...en toen had ik dus even mijn scheermessen tong niet in bedwang.. wat niet echt hielp natuurlijk... :D

Nou ja.. we hebben het nog maar weer een soort van uitgepraat. ;) En ik laat het los... HIJ mist het tweede verjaardagsfeestje van zijn zoon.. eigen schuld dikke bult ;)
    (maar jammer is het wel...)

..nu snel verder werken... even tijd inhalen ;)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zooo..mijn Wii fit leeftijd was vandaag 34...:$
    Ik word steeds jonger :D Jammer dat het in het echt niet zo werkt he..;)

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Maar goed dat jullie het weer bijgelegd hebben Dop..over drie dagen is je eisprong dus aan de klus..;)

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #16926 Marnat, 4 nov 2009
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
    alle meiden bedankt voor de steun kan ik wel gebruiken
    ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen vind het best eng
    ik heb een topic geopend waar mijn man neer zet hoe het gegaan is en hoe het verloopt de meiden die het willen weten
    pm sturen of krabbel is ook leuk

nef, gieg, lies, lammer dat jullie ons een tijdje verlaten het gaat jullie goed

we gaan samen op rose 210:D

koffie sterkte in het ziekenhuis meid

7. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    hoi hoi, heb even wat terug gelezen want kan niet iedere dag hier aanwezig zijn.
    Nef, Giegel en Liesben, gaan even wat minderen met ZP, kan het wel begrijpen ergens, marruuuh wel weer terugkomen hoor!
    Koffieleutje, weet jij al iets meer? Spannend hoor.....

Ego: zit nu even thuis, want na ruim 1 week kiespijn (tandarts 1 week met vakantie en dacht ach zo erg is het nog niet dus hou het nog wel een weekje uit met af en toe een paracetemolletje) is het van het weekend helemaal mis gegaan:$:$:$. Nam paracetemol en ibrufen als snoepjes (ongi had gelukkig doorgezet dus durfde alles wel te nemen) en nog hielp het niet of nauwelijks dus zaterdagavond hele avond bij de nooddienst doorgebracht. Zaten 2 grote ontstekingen onder een kies met een kroon en konden ze dus niet bij. Andere medicatie en antibiotica mee om weekend door te komen en maandag naar eigen tandarts. Maandag was het oordeel snel geveld, die moet er uit, zag er niet goed uit allemaal, ontsteking liep al fors door in het kaakbot en ik stond helemaal op de kop van de kiespijn (wat kan een mens daar slecht van zijn zeg pfffff). Was geen pretje het er uit trekken want de ontsteking remde de werking van de verdoving:x:$, maar goed hij is er nu uit en de rust keert weder:):). Ben nu wel een hamstertje, maar hoop morgen weer wat te gaan werken.;);)

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jowjow@ grrrr kiespijn heb ik ook gehad ze zijn bij mij er ook uit gehaald maar dat is al weer een tijd geleden
    meid ik wens je veel sterkte en een knuf die hamster gaat wel weer weg:D

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Auw Auw Auw JowJow!!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bericht van Koffieleutje!

Ze heeft 2 cm ontsluiting en wordt morgen ingeleid. Ze mag niet meer naar huis omdat de zwangerschapsvergiftiging iets verergert is. vannacht krijgt ze iets om lekker te kunnen slapen en dan morgen is het zover!!!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    oooow..is dat niet vreselijk spannend...:D morgen heeft ze haar kleine puk!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ow wat spannend koffieleutje heel veel sterkte en laat het morgen een gezonde meid worden

heel veel geluk en gezondheid meid en manlief natuurlijk ook

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hoe voel je je eigenlijk Smoeltje? Zo'n week na de bevalling?
    Je bent net als ik alweer snel online. Maar als ik erop terug kijk vond ik de kraamtijd toch best zwaar hoor. Je bent nog zo van slag en moet nog een ritme vinden enzo. Had ik tenminste hoor, ik had natuurlijk nog een kleintje rondlopen dus dat was toch even aanpassen allemaal.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Spannend Koffieleutje, zet hem op meid!

Jowjow, auwie zeg! Beterschap.

Dop, oei, manlief vergeten dat hij een optreden heeft op zoontjes verjaardag. Zou ik ook zeker niet blij mee zijn. Gelukkig hebben jullie het bijgelegd.

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Spannend Koffieleutje!!!
    Auw JowJow, tandarts fobie nr 1 hier.
    Dop, domme vent zeg! Maar gelukkig bijgelegd.

Hier intake gyn gehad, zonder echo. Met wat aandringen van mijn kant volgende week vrijdag wel weer een echo. Moeten nadenken over welke testen we laten doen. Intake daarvan zou over 2-3 weken zijn, maar secretaresse heeft de echo + die intake op 1 dag gepland, volgende week vrijdag dus, 14.00 uur.
    Bloeddruk is al te hoog, dus we gaan dan ook weer bloeddruk meten en waarschijnlijk de Labetalol wat ophogen. Voelde het gister al, dmv hartkloppingen.

Vent thuis afgezet, doorgereden naar mijn vader om zijn weekmedicijnen klaar te zetten, een vriendin in geldpaniek aan de foon gehad, en nu op werk, opgefokt. Pffff. Adem in, adem uit. ;)

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    JFT, fijn dat je toch nog een echo krijgt en dat je bloeddruk goed in de gaten wordt gehouden.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oei, wat spannend voor Koffie! Maar wel heel leuk dat de kleine dan toch op haar trouwdag geboren wordt, mooi kadootje! Mocht je haar nog via sms spreken Lotuss, wil je haar dan een hele voorspoedige bevalling van mij wensen?

Nef... :( Ik stuur je even een pb terug zo!

Gieg, jij ook al...jeetje, er blijft weinig over van de oude garde! Jammer...Hoop jullie hier af en toe nog wel eens te zien hoor!

JowJow, meid wat een ellende! Ik sch*t echt enorm in mijn broek voor de tandarts en heb al jaren een kroon, waarboven steeds een bult verschijnt en als ik erop druk, gaat ie weg, maar als ik dan op de kroon druk, komt de bult terug...is nie goed he :D Maar ben zoooo bang voor de tandarts, dat ik niet durf te gaan.
    Blij voor jou dat je er vanaf bent meid!

Marnat, het komt allemaal goed hoor! Ben zelf al behoorlijk vaak geopereerd en vind het ook iedere keer weer spannend, maar het is altijd goedgekomen en altijd meegevallen! Veel sterkte en ik zal je topic volgen! (waar staat het, bij de lounge?)

Dop, slimme actie van manlief, haha. Kan me voorstellen dat je daar even behoorlijk de pé over in hebt en dat je dan even messcherp uit de hoek komt vind ik eigenlijk wel heel erg logisch! Ik zou ook uit mijn stekker gaan! Wel fijn dat jullie het weer enigszins uitgesproken hebben, want niks erger dan ieder zijn weegs gaan op een dag terwijl je ruzie hebt!

JFT, jammer dat ze je niet even een echo konden geven, maar gelukkig mag je volgende week terecht! Spannend is dat he, om nu na te gaan denken over welke testen enzo...Maar ik zou me vreselijk verheugen op de echo!

Ik ben de rest alweer vergeten geloof ik, sorry...
    Lief is vandaag vrij maar weet niet of ik daar nou zo blij mee ben, want er zit een humeur op, niet gewoon meer! :x

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoe is het eigenlijk met Benthe?? Die heb ik ook al een tijdje niet langs zien komen! Hoop niet dat zij ook afscheid van ons neemt...:(

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek hij staat bij vruchtbaarheidsbehandelingen vleesboom verwijderen en dankje voor je lieve woorden

20. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hihi.. Bebek.. ik kwam niet messcherp uit de hoek omdat hij een dubbele afspraak had hoor ;) Spelen gaat sowieso vóór.. altijd! Is werk en passie, dus daar heb ik geen problemen mee...(had zomaar gekund dat er bijvoorbeeld een dag van te voren nog wat binnengekomen was, had hij ook gaan spelen.. no problemo ; ) ) Het ging mij erom, dat hij een dubbele afspraak had, daar van baalde, maar dat MIJ in mijn schoenen probeerde te schuiven .. ja daaaag :D :D :D

Verder Jojow naar de tandarts.. balen meid.. wel hopen dat je nu snel opknapt! Hier iemand die de tandarts gelukkig NIET eng vind.. best raar.. want als kind is mijn hele melkgebit door de tandarts getrokken.. ik wisselde niet uit mezelf.. elke keer bij de halfjaarscontrole werden er een paar getrokken.. soms 1 soms 2 of zelfs 4 tegelijk... tóch geen angst ontwikkeld gelukkig! ;)

Koffie.. SSSSpannend!!! Ik ben stiekem blij dat ze je gehouden hebben... niet dat ik je thuis-zijn niet gun *knuffel* maar het zat me niks lekker dat jij vanmorgen meldde dat je je wat beroerder voelde .. Had al zo'n vermoeden dat het met de ZV niet helemaal de goede kant op ging... ;)

Marnat.. meid.. spannend hoor.. Ik ben in mijn leven maar twee keer onder narcose geweest en vond dat reuze meevallen! Zeker de laatste keer (na bevalling, manueel verwijderen van de placenta onder narcose) Héérlijk even rust en niets en lekker onder een warme deken wakker worden.. Ondanks achteraf wat complicaties (fikse bloeddrukdaling en hartritme verstoort) voelde ik me prima, goedverzorgd en veilig! Succes hoor meid..komt vast allemaal helemaal goed!!

JFT.. volgende week pas echo.. terwijl je er vandaag tóch was? ;) Pfff... jámmer...
    Vervelend van die bloeddruk... enne.. tja.. die testen.. blijft lastig... meningen zijn altijd zo verdeeld.. sterkte met bedenken wat jullie weg hierin zal zijn!

Meiden.. ik ben aan het werk.. maar schiet niet op.. zit ik weer hier te gluren... ;):):$:D

Nou ja.. nog een paar minuten .. dan ga ik afsluiten!

fijne avond allemaal!!!

Deel Deze Pagina