hoi, Ik ben 34, mag ik dan wel bij dit clubje? wij gaan voor ons tweede kindje en ik ben gister ongi geworden dus op naar ronde 3. ik baalde wel maar weet ook dat het niet altijd snel gaat. ik wou even vragen in welke rondes jullie zitten en wie er zwanger is ondertussen, en eventueel hoe lang het geduurt heeft. toch een indicatie denk ik. ik duim uiteraard mee voor iedereen hier en hoop dat het ook bij mij snel raak mag zijn. groetjes
Hoi Femke welkom hier. Wel de allerjongste van ons stel maar wat mij betreft niet minder welkom. Poging 3 stelt in de topic eerlijk gezegd nog niet zoveel voor. Heel veel meiden hier zijn een jaar of langer bezig, in sommige gevallen (zoals bij mij) voor hun eerste kindje. Veel van ons zitten ook al in de MMM (medische malle molen). Het is in die zin dus wel een topic van "probleemgevallen" en "tikkende klokken". Nou, als ik dat zelf zo teruglees is het wel een gezellig topic WAHAHAHAHA. Treurnis alom. Maar dat is niet het geval hoor. Er wordt hier veel gelachen maar, eerlijk is eerlijk, ook heel veel gehuild.
dank jullie wel voor jullie hartelijk welkom! hmm dus veel vrouwen hier in de medische mallemolen. bah dat wens je niemand toe. dus ga ik gewoon meeduimen voor elke vrouw hier. ik zal meelachen en meehuilen en hoop voor ons allemaal dat het lukt. ik weet dat ik al geluk heb met een gezonde dochter en dat besef ik ook want zwanger worden zomaar is niet vanzelfsprekend. daar sta ik wel bij stil. en als jongste telg dan bij dit onderwerp zal ik veel vruchtbaarheid en energie doorstrooien! thanks
Prima meid en begrijp me niet verkeerd hoor. Ik hoop ook voor jou dat je snel weer zwanger mag raken. Dat is toch onze grote gezamenlijke wens Wel grappig. Jij meld je vandaag aan met 34 jaar; de jongste. En ook vandaag gaat de oudste hier (Koffieleutje, 44 jaar) bevallen.
Oh meiden verschrikkelijk. Het is hier een bende, de bedden moet verschoond en er hangt nog een was aan de lijn. En Desmo heeft helemaal geen zin hihihihi.
spannend hoor voor koffieleutje.. duim gewoon mee hier. en Desmo ik weet dat jij het goed bedoelt, we willen inderdaad allemaal zwanger zijn hier.
desmo@ wist je dat wij samen geen zin hebben om wat te doen ik moet nog een berg was vouwen stofzuigen enz enz want morgen vieren we manlief zijn verjaardag nog grrrrr ik zit er echt even door heen en ben moe ik ga zo toch even wat doen
Hartelijk welkom Femke, wel spannend hoor bij koffie... ben benieuwd.... Desmo shake hands, ik heb ook geen zin, en heb ook moeite om zin te maken. Ben vandaag nog 1 dagje thuis vanwege het pijnlijke tandarts kiespijn gebeuren, beetje bijtanken van alle slapeloze nachten zeg maar. Maar kan me nog niet zetten om iets te gaan doen. Alles kijkt me wel aan...... Geef mezelf toch maar even een schop onder mijn kont ...
Ok Marnat en Jowjow, we gaan wat doen. Aan de slag en we mogen hier niet eerder terugkomen dan nadat we iets serieus gedaan hebben aan onze huishouding. Meldingsplicht wat je gedaan hebt hahahaha. Ik ga ook beginnen
Heeey Miepke!! Leuk dat je er bent! Nog een paar daagjes volhouden tot de echo.. Welkom Femke! Hoop dat je snel zwanger zal zijn, dat wens ik de rest van de meiden ook toe!! Blijf gewoon duimen en hopen.. Hoe oud is je dochtertje? Nog geen nieuws van Koffieleutje..ze zal wel in de weeen zitten nu.. vind dit toch altijd zooo spannend...
NOD 08-11 Giegel 13-11 Ladouce -- -11 Liesben 15-11 Desmo 19-11 Marnat 21-11 Bebek 24-11 Dop07 -- -11 Benthe -- -12 Nefertary AFSPRAKEN 09-11-2009: Miepke 2e echo 10-11-2009: Marnat gesprek verpleegkundige en anesthesist 11-11-2009: Liesben gyn 13-11-2009: Justfortoday intake 16-11-2009: Marnat vleesboom verwijderen 18-11-2009: Marnat naar neurologie 01-12-2009: Miepke verloskundige BEVALDATA 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 Nicolioo 14-06-2010 Justfortoday 15-06-2009 Miepke BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos 28-10-2009 Smoeltje - dochter AM
Zooo, lijst is weer bijgewerkt! Femke, jonge blom, welkom hier! Miepke, fijn, volgende week een echo! Dat je maar net zo'n mooi knipperlichtje mag zien als JFT! Dop, ik las nog dat je kleine man het inmiddels goed doet op de PSZ. Fijnzo! Ben vanochtend met Alyssa naar de 'ogenmevrouw' (ortoptiste) in het ziekenhuis geweest omdat ze loenst. Haar rechteroog lijkt nu toch een beetje lui te worden en dat mag ik nu 2 uurtjes per dag gaan afplakken. Gaan we morgenmiddag mee beginnen, aangezien ze vanmiddag en morgenochtend op het KDV zit en ik het belangrijk vind dat ze er thuis goed aan kan wennen. De oogpleisters zijn in ieder geval nu in huis. Dat was gisterenavond nog grappig. Een vriendin van ons is kapster en heeft me een nieuwe look gegeven. Haar dochter kwam op een gegeven moment de salon binnen en keek me aan van: wie ben jij nou weer. Zegt ze: mevrouw, u komt me wel heel bekend voor maar ik weet niet meer wie u nu bent. Ik draai me om en zeg, Carmen toch, ken je me niet meer? Zij heel verbaasd? Inez??? Door m'n nieuwe coupe en 15 kilo eraf had ze me dus helemaal niet meer herkend. Vond dat toch wel erg leuk. Make-over geslaagd.
Zo ik mag even pauze van mezelf. Goed bezig geweest al zeg ik het zelf Het zonnetje breekt hier ineens door. Zou Koffieleutje bevallen zijn? Lijkt me een mooie gedachte
Nee, nog niet... ze sms't net dat ze een ruggeprik heeft gehad omdat de ontsluiting blijft hangen. Kan het infuus hoger zonder dat ze gek van de pijn wordt. Dus...nog even geduld..ze is hard aan het werk!
Oh wat lekker zeg, een ruggeprik. Dat wordt een pijnloze bevalling. Zouden ze veel meer moeen doen in Nederland. In het buitenland is het heel gewoon, hier moet je er vaak om smeken (hoor ik van anderen). Nou Koffieleutje, zet um op meid!!
@ lotuss...mijn dochter is 15 maanden. een super vrolijke meid en zonnetje in huis. echt. ik heb geluk met haar! oh ja. ik kom uit belgie en inderdaad een ruggenprik is hier heel normaal hoor. en zo hoort het ook vind ik persoonlijk. het is helemaal niet nodig om zoveel af te zien. en grappig dat je mij jonge blom noemt hahahahaha voel me niet zo jong hoor maar snap het wel in dit topic! hahahahah @ desmo, ja een pauze tussen de karweitjes doet deugd!