35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gieg, wat spannend!!! Een streep is een streep toch?! En als je nog 3 dagen voor NOD zit snap ik dat je erg voorzichtig bent, maar meis, ik duim en duim en duim en duim en duim en duim!!!!

Ollebolleke, het maakt natuurlijk helemaal niets uit of je vaak of weinig op het forum komt, we zijn er allemaal voor elkaar, ook voor jou! En je hebt helemaal gelijk; we moeten allemaal een beetje lief zijn voor elkaar, elkaar steunen en in onze waarde laten! Niet weggaan hoor! *knuf*

Suus meis, pas je een beetje op jezelf? Het is niet de bedoeling dat je overspannen raakt hoor! Misschien is het een idee om eens met lotgenoten te praten om al je verdriet en de miskramen te verwerken? Dikke knuffel vanaf hier!

Dop, lopen we weer gelijk? :D Dat wordt klussen meid! (niet met mij hoor, haha :D)
    Hier ook meest vruchtbare dag, maar Lief is nog ziek, dus ik hoop zo vreselijk dat ik hem kan strikken voor een klusje...al is het maar één keer!

Lotuss, dank je voor je sms, ik sloeg steil achterover toen ik las dat het een jongen was, haha!

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Tjee, Koffie, een zoon! Hahaha, je zou een rechtszaak moeten aanspannen tegen de echoscopistes, laten ze maar "alle meidenspullen die je hebt gekocht" vergoeden. ;)

Giegel weer een vage streep, spannend!!!

En weer 2 klussers, Dop en Bebek, gogogo girls!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek jij ook veel klus plezier he

dop en jij op roze als ik terug ben uit ziekenhus

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    WOEHAAAAA Sylvia heeft een ZOON!!!
    Wat een verassing zeg, geweldig.

Sylvia, hubbie en kids van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Ik wens jullie veel geluk, liefde en gezondheid.

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve Gieg, ik moet nu weg maar vanmiddag gaan hier de kaarsjes voor je aan. Lieverd wat hoop ik voor je dat dit goed nieuws is. Laat het alsjeblieft zo zijn.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zal ook kaarsjes branden, wie weet helpt het!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hier even de verwarming aan gegooid anders hebben de oudjes het kuod vanaaf he
    vooral mijn schoonvader is een kou kleum
    van middag de kaarsen er nog bij aan voor gieg ook en de oudjes dan moet het goed kommen

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Een jongen...Gefeliciteerd!!!
    Was het niet Koffie,die toen voor de grap aan ons aan het vertellen was bij een echo,dat het toch geen meisje bleek te zijn?Of was dat iemand anders.....dat zou echt een goede grap zijn :D
    Leuke naam trouwens....zeker voor zo'n last-minutenaam.....grin.

Maken jullie je om mij maar geen zorgen hoor....heb dit wel eens eerder gehad...dan is het gewoon ff op allemaal.Wat logisch is na het afgelopen jaar.Ik doe gewoon lekker rustig aan en alleen maar leuke dingen en dan gaat het over een poosje wel weer over.

9. Suzanne68

@Bebek....en nog iemand die het vroeg....Oja,die jas heb ik besteld bij de Bonprix.Ik heb daar nog nooit wat eerder besteld,dus ik heb geen flauw idee of het wat is.Hij is er ook nog niet,maar er stond wel netjes bij dat de levertijd 7 dagen was.Dus ik ben zelf ook erg benieuwd.Ze hadden er wel veel dingen in grote maten ;)

10. Suzanne68

Waar ik wel een beetje van baal,maar ik weet dat ik het echt niet had moeten doen,zoals ik me nu voel is,dat mijn man vandaag Skunk Anansie mag mixen voor 3fm en ik mee had gekund.Maar durfde het echt niet aan.En wilde het hier toch even vertellen,want ik vind het vet stoer,dat ie dat doet.Het is de eerste grote band ,die er komt sinds ik bij hem ben.Vroeger heeft ie Bon Jovi gemixt en Keane.Keane heeft zelfs zijn mixen(mixes?mixs?lol) uitgebracht op cd.Staat gewoon de naam van mijn lief op een Keanecd.Vet stoer he.En hij ziet er zo schattig uit als je hem in het normale leven ziet :D
    @Bebek...kon het toch echt niet laten er even over op te scheppen ;)

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D Haha Suus, da's geen opscheppen, da's gewoon apetrots zijn op je Lief!! En dat mag ook, want het is gewoon vet stoer!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wou ff zeggen dat Lief net zei dat ie vannacht na zijn werk toch echt wel wil klussen, want dat ie het anders zo zielig vindt voor mijn ei... :D :)

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lol bebek @ veel plezier van nacht:D:D

ik wil ook mijn ei zoeken grrr maar helaas dat mag niet:(
    ik mag niet zwanger raken anders gaat operatie niet door he
    je moet er wat voor over hebben he

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Koffie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!

15. Suzanne68

Waar is iedereen?
    Nou ja,Koffie heeft het druk natuurlijk :D en Giegel is vast al uren naar een roze streepje aan het staren.Heb je geen foto?Ik ben dol op roze streepjes staren ;)
    Maar waar is de rest?
    Ik heb al gefietst met de hond naar de dijk en daar stuk gelopen en weer terug gefietst en ondertussen is hier niks meer geschreven.saai hoor :p

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik zit hier op werk half te slapen. Nog 2 uur en een kwartier, dan is het eindelijk WEEKEND!

17. Suzanne68

Ok,werken is een goed excuus om hier niet te zijn :p:D

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zit ook nog op kantoor. Nog een uurtje en dan fijn weekend vieren.

19. Suzanne68

Ook op je werk!daar is iedereen dus :D

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haai suus, ik ben er hoor! Heb lekker vrij vandaag en heb het huishouden al gedaan en ook al met puppie gelopen. Uurtje geleden Lief uitgezwaaid naar zijn werk en de rest van de dag ga ik lekker niks doen, haha!

Deel Deze Pagina