Vaag hoor...het is nu weer helemaal afgezakt, voel het nog maar een klein beetje... Enniewees, ik ga met puppie lopen! Het is voor mij lekker de laatste keer vandaag, want Lief doet het vanaaf als ie thuis komt, dus ik kan dan lekker gaan eten en bankhangen daarna! De spruitjesschotel staat al grotendeels klaar, hoef alleen het gehakt nog te bakken en de boel te mixen! Jullie blij dat je dit nu allemaal weet, haha Ik hoop alleen dat het nog droog is, want ze hebben weer pokkeweer afgegeven voor vanavond, vannacht en morgen! :x
@Bebek....dat zou zomaar kunnen....klussen jij! Even ego....een schoonzusje van mij had mijn meiden gekrabbeld op Hyves om te vragen hoe het met ze is.Heeft de oudste terug geschreven,dat het op school leuk is(daar vroeg ze nml naar)maar ook nog extra erbij gezet,dat ze het thuis ook super naar haar zin heeft.Zucht!...ik weet dat dat dikke onzin is nml en zo ligt het er extra dik bovenop.....ik erger me er toch weer kapot aan :x Was ook altijd toen ze nog wel kwamen,dan stonden mijn ex en zijn heks heel overdreven leuk tegen die meiden te doen bij het weg gaan...smak,smak en ik hou van jou!enz enz....en dan kon je er donder op zeggen,dat de verhalen van wat ze nu weer voor nare dingen hadden gedaan (mijn ex en de heks) binnen een uurtje om je oren vlogen.Hoe harder hun beweren,dat het allemaal prima gaat daar,hoe erger het er is.Maar ja,andere mensen trappen er natuurlijk wel mooi weer in......
Goedenavond allemaal, jeeeee niet normaal meer ik moet gewoon 5 pagina's bijlezen terwijl ik vanochtend nog heb gelezen, kletskouzen! Hier alles goed maar erg moe, maar heb nu lekker weekend. Marnat veel feestvreugede vanavond (misschien zijn jullie al flink aan de gang) Natas, mooie foto's zeg, vooral die 2e, mooie ogen. Suus nogmaals een dikke knuffel, ik begrijp dat het even heel moeilijk voor je is hier, lekker confronterend, de meiden die wel zwanger zijn of nog maar net bezig zijn (vergeleken met jou dan) Heel lief zijn voor jezelf he! (proberen dan) Hoe is het met suusman? Trekt hij het een beetje allemaal?
Hhahahaha een jongen voor koffie, dat is nog eens een verrassing, het zou toch echt een miesje worden had ik begrepen. Fijn dat alles goed is gegaan en Xander het goed doet. (Op die niet dan na maar als ik het zo lees is dat niets ernstigs) Koffie en koffieman, van harte met jullie zoon!!! Suus, een collega van mij bestelt vaak bij bonprix en die is er heel tevreden over. Ben benieuwd hoe je jas live is. Wel super dat er ook een rits in zit. Stoer van je man dat hij dat mag doen zeg, is niet niks, zou ik ook apetrots op zijn. Bebek, fijn dat je kief medelijden heeft met je ei hahahaa Dombo, sticker ziet er mooi uit, en fijn dat ze dat zelf ook zo ervaart. Suus wat een leuke naam voor je hond, Stitch. Plakpillen klinkt wel als iets waar jij er ook wel een boel van zou willen hebben! Ik hoop voor haar dat ze roze blijft, 7 sterretjes is niet niks zeg, poeh, Jowjow, fijn dan je bekkie weer iets beter gaat.
@Nicole....hier vind ik de zwangeren niet zo erg hoor....de meesten hebben toch wel een hele geschiedenis wat zwanger worden betreft en Koffie is mijn hoop in bange dagen.Als ik zie,dat zij gewoon een kindje heeft gekregen.Een jongen...ik blijf het een goede grap vinden!Maar een beetje confronterend is het soms wel. Wat ik wel moeilijk vind is dat ik bang ben dat er niets uit die onderzoeken komt en we het toch moeten gaan opgeven,dan heeft het weinig zin nog om hier te blijven hangen.En dan is dit ineens weg en ik heb best veel steun aan jullie....maar ja,zover is het nog niet. Ik ben nu nog benieuwder naar mijn jas
Ach, zo schattig zeg!! Slim kind ook, dat ze nu al doorheeft welke wafwaf er mooi is en welke niet Zo lief echt!!
Suus, ga je mond spoelen: spruitjes zijn heerlijk!! Ik maak ze extra lekker hoor! Enne, waarom zou je hier ooit niet meer mogen schrijven? Gekkie! En daar hoef je ook heel niet over na te denken hoor, want jij wordt en blijft vanzelf ook een keer roze!!! Nicole, Koffie had zelf ook begrepen dat ze een meisje zou krijgen... Verrassing van mother nature!
Ik kwam de link naar dit filmpje tegen in een ander topic, moeten jullie echt ff kijken, zo grappig gewoon! Alleen al hoe die poppetjes eruit zien How Pregnancy Happens
Lekker gezellig weer hier Naja, ik moet ook eigenlijk aan de afwas en ik wil graag Popstars kijken, dus ik ga ook maar ff aan de zwaai...Maar kom in de reclames wel ff kijken of er nog iemand iets leuks te melden heeft! Ben ook benieuwd naar nieuws over Koffie en kleine Xander!! Suus, heb je al wat gehoord van je Lief hoe het gaat bij Skunk dinges? Hij is echt "the man" nu hoor! Marnat, go party girl, veel plezier!
Haaai...ik ben er nog hoor....ga alleen zo ook wel Popstars kijken. Ja,was wel goed gegaan......alleen Skin zong vals Als je wil horen hoe het gegaan is moet je morgen even That's Live luisteren op 3fm.En hij heeft een cd laten signeren,dus hij was helemaal happy. En spruitjes zijn altijd ieuw!
Spruitjes zijn lekker! Gebrek aan je opvoeding hoor, dat je die nie lust Hahahaha, dat hoor je vaker he, dat iemand dan helemaal weg is van een groep en dan zien/horen ze ze eindelijk live en dan zingen ze vals... Maar gaaf dat ie een leuke dag heeft gehad! mijn gebrek aan opvoeding: ben geen fan van skunk...hoewel ik hedonism wel een super goed nummer vind!
Jippie, popstars begint! I'm back in the commercials! Kunnen we mooi ff kandidaten afzeiken, haha! Gieg, hoest met het streepje meis?? Ik heb nu echt een heleboel kaarsjes aan en duim oor je dat ie donkerder wordt!!
GAAF wat leuk Sylvia heeft een jongen, ik ben dus niet de enige die een dochter verwacht had??? GEFELICITEERD MEID, MAN EN DOCHTERS!!!! En gieg een roze test... woew spannend duim, duim, duim
Getsie, volgende week geen popstars...Ik heb echt nu al een favoriet (al een tijdje stiekem): Wesley! Mén wat kan die jongen zingen zeg! En nog een lekker bekkie ook, haha!
Zie je wel, altijd als ik er even niet ben is het megadruk en als ik er ben is iedereen pleite... Oke, ik ga ook! Fijne avond meiden, slaap lekker, droom mooie dromen en morgen gezond weer op!!