Huh?? Was ik gisterenavond de laatste, ben ik nu weer de eerste! Goodmeurning!! Ik zit aan een bakkie leut, mega sjaggie te zijn...omdat ik nog steeds een infectie heb en Lief panisch is voor besmetting, wilde hij wel klussen, maar....juistem; beschermd :x:x Nee, daar word ik lekker zwanger van!! :x Dussss, deze maand niks voor Bebek, dus ben ik nu mega pissed, want ik had het zo mooi gevonden als ik op mama's sterfdag een roze test in handen zou hebben...
Aaah Bebek...dat is inderdaad niet om vrolijk van te worden..een maand verlies. He bah..wat een gedoe is dat toch ook, zwanger worden. Het beheerst zo'n stuk van je leven altijd he...
Ja, ik word er niet heel vrolijk van nee Vooral omdat Lief al niet zo'n klusser is, dus het vergt altijd al wat planning. Ben er gewoon verdrietig van...
He getsie Bebek wat schiet je daar nou mee op? Kan me voorstellen dat je zit te balen meid. Weer een maand verloren. Aan de andere kant, een infectie is ook geen pretje natuurlijk. Grrrr waarom zijn we dan ook niet gewoon altijd vruchtbaar ipv van 1 lullig dagje in de maand Sterkte lieffie, ik voel met je mee hoor.
Wat kan je lichaam je toch onzeker maken.Gisterochtend dacht ik nog dat het mis was omdat alle symptomen verdwenen leken te zijn. Nou ik heb gistermiddag en avond alles dubbel en dwars ingehaald. Pffffff wat voelde ik me ellendig. En dan zo'n last van mijn darmen pffffffff. Ben al wel wat minder zenuwachtig voor de echo maandag maar het blijft spannend. Vorige keer kregen we met deze echo te horen dat het mis was maar toen voelde ik me (achteraf bekeken) al niet meer zwanger. Nu voel ik me mega zwanger maar ben toch blij als over n paar weken dit ellendige gevoel minder wordt. Pffffff. Je zou je bijna afvragen waarom je ook alweer zwanger wilde worden haha. Maar als maandag de echo goed is, durf ik te gaan genieten en plannen te gaan maken en zwangerschapskleding aan te schaffen (ik pas echt mijn broeken niet meer)............
@Miepke....nog welkom van mij. Ik kan me voorstellen,dat je het allemaal nog spannend vindt. En na maandag lekker shoppen voor zwangerschapskleding
Mogge meiden, oeps, middag! al 3 avonden de compu niet aangehad, bevalt prima. Miepke maandag je echo, spannend! Bebek, je Lief wil wel klussen maar beschermd... heb je niks an he. Zou me niets verbazen als je ei al weg is, met die steken die je voelde. Giegel zou zondag toch weer testen? Mooie oogpleister bij Alyssa! Pfff, er blijft weinig hangen, is geen desinteresse hoor, gewoon zwangerschapsdementie. Ik ga volgende week zaterdag met een vriendin shoppen, de dag na de 2e echo. Heb echt dringend kleren nodig. Nu Vent maar eens uit bed schoppen, hoewel ik me moet inhouden om er niet ook weer in te kruipen. Wil wel op tijd naar de peerden toe, er moet een stalletje leeg (nee, doe ik niet, ik geef de aanwijzingen ) en wil de paarden wel weer eens bij daglicht zien.
Ben een beetje aan het lezen overal en nergens over herhaalde miskramen en las dat het ongeveer bij 1% van de vrouwen voorkomt....goh,lucky me.....als je met 8 weken een goede echo hebt met een kloppend hartje (die zou ik gehad hebben met de 8 weken echo toen) is de kans dat het nog fout gaat ook 5%....nou nou,had ik maar zoveel geluk in loterijen .... einde mopperego
hellen@ veel kraam feest plezier vandaag toch? hoe gaat het met jou en roosje groeit ze goed enz enz en slaap jij ook weer beter? enz enz bebek ik vind het ook niet leuk om met een jasje om te klussen maar ik heb geen keus he anders gaat de operatie niet door maar in mijn geval is het anders dan bij jou meid knuf derest een knuf ik heb niet alles terug gelezen ik ben nog zuf van het feesten het was 1 uur of zo maar wel heel gezelig mijn zusje had kaarten voor een basket bal wedstrijd daar kan ze niet heen nu gaan wij morgen nog nooit geweest wel zin in wij zijn meer voetbal gekken he daar mag ik straks ook niet heen grrrrrr dan maar thuis kijken
liesben @ ik weet niet of je dit leest maar ik wou je veel succes wensen bij de gyn maandag ga je heen toch? ik heb een tip voor je je kunt het beste iets langs aan trekken een jurkje of een lang schirt dan lig je niet zo te kijk je krijg waarschijnlijk een echo dat viel mij allemaal mee succes meid knuf mee
Suus, wat zou je in dit geval toch graag bij de meerderheid horen he? En inderdaad, als wij zoveel geluk hadden in loterijen waren we nu ook rijk geweest.
Bebek, jammer van deze ronde! Miepke, wat zou het fijn zijn om nu even door een luikje in je buik te kunnen loeren of het nog goed zit he? Lotuss, mooi plaatje weer. JFT, leuk vooruitzicht, volgende week shoppen.
Allereerst Koffie gefeliciteerd met jullie zoon! Bebek, ik weet hoe het is om maanden (bij jou dan 1) over te moeten slaan. Das vet balen. Ik vind het ook echt bagger maar aan de andere kant geeft het wel een soort van rust (eventjes) en dat is ook wel weer goed voor mijn gemoedstoestant. Maar ik weet hoe jeje voelt, knuffel! Voor alle meiden die er even doorheen zitten een dikke digi knuffel. Ik las van je test Giegel ik hoop dat die streep er morgen vanaf knalt! Suus, tja die loterij, het blijft oneerlijk verdeeld in de wereld. Ik hoop dat je snel die babyloterij wint! Lotuss, mooie foto! Ik heb er ook een aantal hele mooie in mijn archief. Altijd leuk om naar te kijken. Helen fijn kraamfeest! JFT, lekker shoppen! Heb ik vorige week ook gedaan en het blijf een van mijn favoriete hobby's. Verder gaat het hier zijn gangetje, ongi bijna over. Vanavond een feestje waar ik eigenlijk niet zo'n zin in heb. Het vriendinnetje waar ik over verteld heb ligt met bedrust plat. Ze vloeit nog steeds maar de beeb zit nog op zijn plaats met een stevige hartslag. Artsen snappen er niets van. Ze hebben wat dingen op kweek gezet en daar krijgt ze dinsdag pas de uitslag van. Dus ik duim maar door.
Fotografeer je ook BB10? ik doe het echt voor de hobby hoor, vind het gewoon heel leuk om te doen. Wat ik minder vind is me in de techniek verdiepen..maar ja..dat zal ik toch moeten doen he, wil je dat de camera doet wat jij wil.. Ik woon nu nog heel klein maar als de verbouwing achter de rug is hebben we veel meer ruimte en dan wil ik ook wat meer aan gaan schaffen, daglampen en achtergronden enzo. M'n dochtertje heeft wel een lastige leeftijd om te fotograferen alleen.. ze werkt nog helemaal niet mee en wil echt niet stilzitten haha. Dat is wel jammer, maar ja, dan maar wat meer geduld en het komt vanzelf..