35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Oja, en shoppen is ook een van m'n hobby's haha! ;)

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Het is ook mijn hobby maar net als jij wilde ik mijn camera laten doen wat ik wilde en niet maar gokken of er een mooi plaatje uitkwam.
    Ik heb dus 3 jaar geleden de fotovakschool gedaan. Nou moet ik zeggen dat ik nog niet alles weet maar iig meer dan daarvoor;)
    Ik zal eens kijken of ik snap hoe ik een foto moet plaatsen ff wachten.

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Bekijk bijlage 26795

ff kijken of ie het doet...................ja ik kan het!! :) (ben soms echt een digibeet)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O mooi!! Wat een poepie..
    Dat is wel handig ja..maar daar heb ik toch geen zin in hoor, haha! 3 jaar..pff
    Ach..ik kom er zo ook wel, leer steeds wat bij (als ik er zin en tijd voor heb) en verzamel steeds meer spullen (ook niet onbelangrijk) Heb je er verder je werk van gemaakt of is het bij hobby gebleven?

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm beetje van beide, het blijft hobby maar ik heb inmiddels ook heel wat opdrachten gedaan. Bruiloft, veel gezinsportretten en sportfoto's. Maar ik werk in het onderwijs en ik heb daarnaast ook nog een eigen bedrijf in gezinsbegeleiding dus mijn agenda zit altijd een beetje vol. Zodoende kom ik niet zo heel vaak toe aan mijn hobby maar ik blijf het heel leuk vinden.

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    koffie,dikke proficiat met de geboorte!!!!
    genieten nu!!!

las ik iets van roze??????????????????????????????????????????????????????????????????

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jaaah...dat vind ik ook..
    Ik vind mezelf nog niet goed genoeg om er echt iets mee te gaan doen ook. Bovendien, heb het druk genoeg met m'n meisjes.
    En..als het moet vind ik het ook vaak niet leuk meer..;)
    Heb net wat foto's in m'n album gezet, als je het leuk vindt tenminste hoor. ;)

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Och meiden wat maken jullie schitterende foto's!!!! Ik zit hier helemaal te smelten, pachtig!

Is er nog nieuws van Koffie eigenlijk? Is ze al thuis met haar kereltje?

Hier net voor het eerst in mijn leven een tiramisu in elkaar gedraaid. Maar ik weet bijna zeker dat hij niet is gelukt :( Mijn moeder kan het waanzinnig goed maken en nu heb ik haar recept. Alleen kwam ik halverwege tot de ontdekking dat er iets niet klopt in haar recept. Mamsie begint begint soms wat warrig te worden en ik vrees dat ik maar beter een recept op internet kan gaan zoeken. Toen ook de mixer nog eens (draaiend!) uit mijn handen vloog had ik het wel gehad. De hele keuken onder de zooi :x
    Grrrrr, ik kan er niet tegen als mijn recepten niet lukken.

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha Desmo! Kan soms tegenzitten he..lekker geklieder..
    Jammer dat er iets niet klopte want..jammie...lekkkkkeeeeer!!!

Geen nieuws van koffie nog nee. Als als alles goed was mocht ze maandag naar huis. Haar hoofd zal even naar iets anders staan..

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ok, het was natuurlijk ook geen hele makkelijke bevalling als ik het goed heb begrepen. En met een keizersnee heb je toch een fikse operatie gehad. Misschien wel een rustig idee dat ze nu even goed verzorgd is en lekker kan bijkomen.

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, tuurlijk. Het is toch altijd zo hectisch die kraamtijd. Bezoek, artsen..bovendien werden z'n bijniertjes nog nagekeken.
    En dan inderdaad een keizersnede..toch een flinke wond!

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Heb jij enig idee welke functie je bijnieren hebben? Ik wist niet eens dat ik ze had ;)

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    De functie van de bijnieren
    De bijnieren scheiden verscheidene hormonen af die onmisbaar zijn voor het functioneren van het lichaam. Adrenaline (epinefrine), afkomstig uit het bijniermerg, is van invloed op de bloeddruk, de hartslag en het zweten. De bijnierschors scheidt onder meer corticosteroïden (Cortison-achtige hormonen), androgenen (mannelijke hormonen) en mineralocorticoïden af. Deze laatste bepalen de bloeddruk en het zout(natrium)- en kaliumgehalte van het lichaam.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat dus...;):D

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Euh juist ja, die moeten het dus wel gewoon doen geloof ik :D

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, z'n zoutgehalte was wat aan de lage kant, dus moesten ze naar een ander ziekenhuis om het na te laten kijken.
    Better save than sorry!

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    ^%$#&()%$

Ik zou morgen testen, maar waar ik al bang voor was is gebeurt..... vmk nummer drie :x

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heee bah Gieg... dat is de pest als je voor je nod test he...een bevruchting vindt vaker plaats maar dat zegt nog niets.
    Balen meid...grrr...:x:x:(:(

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Niet dat ik het ooit kon laten hoor..de lokroep van de testen..;)

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Giegel, zwaar k*t meis! Dikke knuf!

Deel Deze Pagina