Logisch dat je hebt getest, zou ik ook gedaan hebben. Maar wel zwaar kl*te dat dit de uitslag is. :x Het is je zo gegund.
Ik 'moet' eigenlijk naar een feest zometeen, heb ik afgesproken met vrienden, maar ik zit vreselijk te twijfelen of ik wel zal gaan...ben helemaal niet in mijn hum namelijk! Enerzijds denk ik; doei, ga lekker met een wijntje op de bank, anderzijds denk ik; zo vaak zie ik mijn vrienden niet en als je er eenmaal bent is het wel weer gezellig... Wat moet ik nou doen?
Koffie, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat een giller, na al die echo's een jongen. Wij hielden daar ook rekening mee destijds, ik wist dat dit kon gebeuren. Maar toch zou ik het even heel raar hebben gevonden denk ik. Inez, gelukkig maar dat ze nu leuke oogpleisters hebben ipv die stomme huidkleurige van vroeger. Bebek, wat balen van deze verloren maand. Gieg wat ontzettend kl*t*!
Bebek: zover ik even terug gelezen heb, is dit niet jouw weekend en ook niet jouw maand deze ronde, alles zit zo ongeveer tegen en kan me voorstellen dat je even lekker op de bank wilt ploffen met een wijntje, maar goede afleiding door je vrienden kan soms ook weer even goed en lekker zijn dan... tja.... digiknuf (met mijn goede en niet pijnlijke wangkant) Giegel: oohhh wat ontzettend balen meid , las net je berichten terug en wou je juist gaan feliciteren maar lees net dat dat helaas niet meer nodig is. Het is je zo gegund...., digiknuf Ego: doe vanavond heerlijk bankzaken, hele dag op nichtje van 9 maand gepast, is zo'n scheetje. Hoop dat ik ook eens moeder zal mogen worden....
Dank Natas en JowJow... Het is inderdaad niet mijn maand, ben zo down als een deur! Kan ook te maken hebben met de tienjarige sterfdag van mijn mams hoor, aankomende 20 november, ik weet het niet. Mijn beste vriend had ik ook een twijfelsms gestuurd en die zegt dat ze nu allemaal al rekenen op mijn sprankelende aanwezigheid...nou, zullen die ff van een kouwe kermis thuiskomen, haha!
@Gieg....oh nee hele dikke knuf meis..... @Bebek......veel plezier met wat je ook gaat doen...is allebei leuk...wijntje op de bank leuk,naar vrienden ook leuk. @ de rest....sorry ben echt te moe om alles te volgen wat er verder nog gebeurt.
@Bebek....nog een extra knuf voor het gemis van je mama. En mooie foto's zag ik voorbij komen... Zo,dit was echt wel wat er is blijven hangen. Oja,Jowjow nog last van haar wang van de zere kies...ook een knuf Weet je wat:iedereen een knuf!
Soms kan je ervan opknappen Bebek...soms ook niet.. Niet leuk allemaal weer zo he.. @Desmo, Vraag me af hoe groot de stapel met testen zou zijn als we die allemaal bij elkaar zouden leggen over de afgelopen tijd... Ik heb ze nooit bewaard alleen, wit? weg ermee! Vraag me af hoe vaak vrouwen toch bevrucht raken elke maand... Ligt er natuurlijk maar net aan op welk punt het mis gaat. Als het net lang genoeg doorgaat om HCG aan te maken zie je dat op een test. Maar als het al eerder misgaat, nog voor de innesteling of net daarna...dan zul je het nooit weten waarschijnlijk. En naarmate je ouder wordt gaat het ook vaker mis.. trouwens..het zaad van mannen vertoont OOK meer afwijkingen met het ouder worden. Misschien is een jong ventje de oplossing? Hmmm..bij nader inzien..toch maar niet 8) Hoe dan ook...het blijft zwaar. &%$#*& :x :x :x
Dank je voor de knuf Suus.. Gieg verdient inderdaad de dikste nu.. En bebekje ook want een gemiste kans is zwaar..:x:x:x Jij verdient zelf trouwens ook een dikke!
Oja, ik ga toch maar...Ook alleen omdat een andere vriend zo lief is om me te halen en te brengen (ik moet anders ruim 20 minuten fietsen en daar had ik dus het meeste geen zin in!) en ik heb volgende week een zware week, dus ik ga mezelf dit avondje lol maar gunnen!! Ik kan trouwens volgende week ook niet zo heel vaak komen meiden...moet voor het eerst 5 ochtenden werken en werk met een nieuwe die denkt dat ie de Here Jezus himself is...echt handig met zo'n stel doortrapte tbs'ers...NOT! Maar goed, moet dus én 5 ochtenden én tot half 1 ipv tot half 12...dat alleen is al vijf uur meer, dus het wordt een pittig weekje... Daarnaast heeft Lief ook vroege diensten, wat inhoudt dat Bebekje de hele week om 4u45 naast haar bedje staat Dusss, als jullie me ff niet of nauwelijks zien dan weten jullie waar het door komt! (kan ik tenminste ook niet teveel aan mijn verdrietjes denken...)
Fijne avond Bebekje, even iets anders aan je hoofd doet misschien wel goed. Ik heb zelf altijd de meeste lol op feestjes waar ik geen zin in heb En testen bewaar ik ook niet hoor. Heb nog nooit iets anders dan een spierwitte getoverd en die wil ik altijd zo snel mogelijk weer weggooien.
Die van die jonge mannen zeker niet he.. You Hustlah playa pimp suus.. Raar..ik zie hem zelf wel gewoon..