Dat lijkt me eerlijk gezegd nog erger. Je gaat dan toch heel erg hopen dat het goed zit en dan krijg je toch een fikse opdonder als het niet zo blijkt te zijn. Brrrrr :x
Zeker weten...maar ik kon het testen toch nooit laten. M'n zus altijd wel, die wil het dan gewoon maar liever niet weten en wacht dan tot ze een poos overtijd is zelfs! Eigenlijk wilde ik het altijd toch liever weten ook..dan wist ik in elk geval dat ik wel bevrucht kon raken. Dat is al stap 1..
Zooo Dombo..nog maar 5,3 kilo te gaan..NETJES!! Hier gaat het ook goed, dankzij de Wii-fit ben alweer 2 kilo kwijt in een week...ik stond namelijk even stil maar ik bewoog ook te weinig.
Hey meiden, Allereerst: Koffie van harte gefeliciteerd met jullie zoon: Xavier John Dinand!!! Wat grappig zeg, verwacht je een dochter krijg je een zoon hahaha. Van harte gefeliciteerd en geniet, geniet ,geniet!! Hier aan deze kant gaat het wat moeizaam: dochtrlief heeft net als mams last van obstipatie, verschrikkelijk gewoon. Ze drinkt ook ineens heel slecht en ik maak me erge zorgen, kan pas maandag met consultatie bureau bellen grrr. Verder voel ik me erg gammel, blijkbaar toch door het bloedverlies en ik merk dat ik op moet passen dat ik niet afsteven op PND. Maar goed, kwam even kijken of Koffie inmiddels was bevallen. Koffie, nogmaals gefeliciteerd en hoop dat je herstel voorspoedig verloopt.
Hoelang heeft je dochtertje al geen ontlasting gehad? Als je het niet vertrouwt kan je ook de huisartsenpost bellen. Zeker omdat je zegt dat je je erge zorgen maakt, zou ik dat gewoon doen!
Wauw Lotuss en BB10..nice pics! Ehhh Gieg....wat ontzettend k*t! Eeej Suus: jij een dikke knuf terug! Feestje was hartstikke leuk! Roos heeft het gelaten en soms zelfs lachend ondergaan en ze is echt schandelijk verwend! Onze opzet van self-service werkte prima en dus hebben we nun een lekker ontspannen avond.Roos is wel wat aan het jengelen geweest, maar dat duurde vrij kort en was volgens mij ook meer te wijten aan wat reflux ( ze had echt een enorm zure adem) Ik hoorde alleen wel tot mijn schrik van mijn ouders, die hier vandaag ook waren, dat mijn broer en zijn vrouw verdacht worden van de mexicaanse griep. En we hebben dit weekend nog intensief contact gehad vanwege de 40-jarige bruiloft van pa en ma.Morgen hebben ze kennelijk de uitslag. Ik vrees niet alleen voor Roos, maar ook voor mijn schoonzus. Ze heeft een heel ernstige vorm van de ziekt evan crohn en zo'n virus zou haar ook kwaad kunnen doen!
Goedemorgen....ik ben de eerste hier!Jeej! Wij gaan zo verder met de schutting met mijn schoonpa en mijn stronteigenwijze doodzieke wederhelft,die daarna ook nog fijn een stukje gaat werken...nou heeft ie weinig keus,aangezien het halve bedrijf al ziek thuis is en ze nou niet echt omkomen in de mensen en het is zo lullig he,als je je radio aan doet en je hoort: niks dus Ik ga weer.Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!
Nieuws van koffieleutje!! Xander en zei zijn een paar uur na de keizersnee naar het VU overgebracht want het ging niet goed met Xander. Hij ligt nu nog op de IC maar hij doet het nu gelukkig goed. Ook met Syl zelf ging het niet goed, dat gaat nu ook beter gelukkig. Ze hopen in de loop van de week weer naar huis te mogen..
Gelukkig maar dat het nu weer goed met ze gaat. Hoop dat jullie snel naar huis mogen Koffie en Xander!
Wat een enge gedachte Hellen... Fijn dat het feestje wel een succes was. Ik zou toch de huisarts bellen als je je zo zorgen maakt Smoeltje. Krijg je de huisartsenpost en kan je ook gewoon advies vragen. Scheelt voor je gemoedsrust, ik weet hoe je je kan voelen zo aan't begin... Werk ze Suus!
Smoeltje, gewoon bellen met de huisartsenpost hoor, als je het niet vertrouwt en je je zulke zorgen maakt. Daar zijn ze tenslotte voor. Hellen, fijn dat jullie feestje zo geslaagd was maar wat een schrik dat broer en schoonzus verdacht worden van de Mex. Griep. Hoop dat blijkt dat het toch maar om een 'gewoon' griepje gaat. Vervelend genoeg welliswaar, maar toch minder heftig. Suus, werk ze vandaag in de tuin en beterschap voor je mannetje. Lotuss, jij gaat ook goed zeg, al 2 kg kwijt. Gaat bij jou lekker makkelijk inderdaad. Waarschijnlijk stel ik m'n streefgewicht nog wel naar beneden bij, maar ik wacht nog even m'n bezoekje aan de diƫtiste af over 1 1/2 week.
Ja, je kan inderdaad altijd nog verder gaan met afvallen. Gaat goed zo toch! Ik heb hem op de Wii-fit vrij laag ingesteld. Eigenlijk ben ik om te zien nu al weer goed, was heel slank dus als ik iets zwaarder ben is dat ook ok. Maar nog 5 kilo en dan is het weer zoals vanouds, te mager is ook niet mooi vind ik. Krijg je ook zo'n smal koppie.
He gieg wat vervelend voor je. Had je al n paar dagen gevolgd en dan lees je zo'n bericht. Echt k*t.....
Hey dames, Wat schrikken van Koffie zeg, hopelijk gaat het nu wat beter met ze? Wat vervelend om zo te moeten starten... Xavier goed herstellen hoor kleine knul, dan kunnen mama,papa en je grote zussen je eindelijk vasthouden. Hier gaat het al wat beter met ontslasting van AM. Ze presteerde het zelfs om vandaag na het badje, terwijl ze nog naakt op aankleedkussen lag, als straf een enorme poeplading te produceren haha. Het eten is nog steeds mwah, mwah....morgen komt er iemand van het consultatie bureau en dan zullen we even haar voedingsschema doornemen. Dames, wat zijn jullie goed bezig met afvallen. Echt gedisciplineerd, top!
@Smoeltje.....fijn dat AM weer beter poept @Lotuss.....knap hoor,dat afvallen....beetje jaloers wel ikke...heb nu ff totaal geen zelfdiscipline @Dombo.....van jou ook superknap! @He bah Hellen....het zit je ook weer niet mee....hoop dat het een ander griepje is. @Bebek...hoe was het gisteren? Jeetje wat schrikken zeg van Koffie....de IC is toch niet niks hoop dat het bij deze valse start blijft en ze nu een hele fijne kraamtijd gaat krijgen. De schutting is nog niet klaar.Er moet nog 1 poortdeur in en nog een stukje dichtgemaakt.Maar wat wel klaar is,is wel erg mooi. Verder voel ik alweer een eisprong tot mijn grote verbazing,netjes 2 weken na mijn 1e bloeding.....dat kan mijn lijf dan weer wel nu de rest nog.....