Koffie en kleine Xander, hopelijk kunnen jullie allebei snel naar huis! Hellen, hopelijk gaat het om de gewone griep. Lange leve poepies Smoeltje!
Hey Smoeltje, lijkt me lastig hoor die eerste weken. Gelukkig zijn de darmpjes blijkbaar op gang gekomen. En Roosje heeft er alweer een feestje opzitten. Dat wordt een feestbeest! Maar wel eng dat er Mexicaanse griep op de loer ligt. Goed in de gaten maar. Pfew Koffie en Xander hebben ook de niet de meest makkelijk start. Hopleijk slapen ze morgen allebei in hun eigen bedje. Suus het was wel goed weer voor de schutting. Fijn dat het bijna af is nu. Hier vooral een lekker dagje buiten gehad. Eerst een lange boswandeling gemaakt en vanmiddag nog even flink uitgeleefd op de tennisbaan, heerlijk. En nu lekker naar mijn mandje, na zo'n sportieve dag ben ik helemaal rozig hmmmm (of zou dat van de wijntjes komen )
Hey Natas, zat net te kijken naar jou foto's van op reis.mooi!!! Is je meisje ook eentje (net als Lupe) die liever vingertjes in de mond stopt ipv tutje?
Jeej!Marcel is de nieuwe zanger van Di-rect!!!!! Gelukkig niet die andere engnek.Ik vond Di-rect nooit zoveel aan,maar die Marcel is wel erg koel!!!! Zo,dat wou ik ff kwijt
Goedemorgen ladies! Zo, we staan aan het begin van een zware werkweek....ik kan daar niet aan wennen hoor, aan dat achterlijk vroege opstaan! En het ergste is....ik kom terug van wandelen en het eerste wat puppie doet is linea recta naar bed lopen, nestelen en maffen! Grrr, en het vrouwtje moet nog de hele dag! :x Hellen, wat een leuke feestjes allemaal! Sterkte vandaag met de uitslag, ik hoop dat alles goed is en het een 'gewone' griep betreft! Is ook niet fijn, maar minder reden tot zorg in ieder geval! Jeetje, Koffie en Xander hebben een zware start achter de rug! Ben blij te horen dat het nu beter gaat, hoop ook dat het niks blijvends was? 'Niet goed' is zo'n ruim begrip...Ik duim gewoon dat mama en zoon er weer helemaal bovenop komen en gauw naar huis mogen! Lotuss en Dombo, ik ben jaloers...wil ook zo graag afvallen, maar het schiet allemaal niet op...heb er gewoon de discipline ff niet voor.... Suus, fijn dat je schutting bijna af is! En sterkte met je zieke mannetje, wel een doorzetter hoor, die man van jou! Ow enne....ik heb niks met Di-Rect, dus het spijt me; heb geen idee waar je het over hebt! Smoeltje, fijn dat AM poepie gedaan heeft! Nooit gedacht dat je zo blij zou zijn met een lading stront he? Ik hoop dat je zorgen nu iets minder zijn! Succes met het bezoek van het consultatieburo vandaag! Gieg, hoe gaat het nu met je meis? Marnat, hoe was het feestje van manlief? Hoop dat jullie een gezellig weekend gehad hebben! Mijn weekend was lekker...feestje was boven verwachting gezellig, vooral veel lekkere foute muziek! (anita meijer, de dolly dots, allemaal van die ouwe meuk Maar leuk!) Gisteren lekker in het bos gewandeld en verder niks gedaan en nu klaar voor de week! Ik denk er pas morgen om deze tijd weer te zijn, dus meiden: fijne dag allemaal! *Knuf*
Goedemorgen....alhoewel...goed vind ik hem nog niet echt. Dit was een erg kort nachtje, met een enorm blaffend meisje die naast het enorme hoesten nu ook verkouden is geworden en oorpijn heeft. Ze weet het nog niet, maar dat wordt geen schoolzwemmen voor haar. Ik verlies nog steeds erg veel bloed, dus de gyn zal daar wel weer een opmerking over maken denk ik. Ondertussen heb ik mij een beetje verdiept in de plakpillen zodat ik ook goed kan motiveren waarom ik die dingen wil en waarbij ik ook kan aangeven waar het gebruikt wordt (ook bij IUI). Nu maar duimen dat ik het voor elkaar krijg! (zal je zien dat ik niet bij m'n eigen arts terecht kan)
Terwijl ik bovenstaande plaatste begon ook de oudste te huilen en die voelt zich ook niet lekker. Grrrrr en ik moet naar de gyn en kan straks natuurlijk geen oppas krijgen want de enige die weet waar we mee bezig zijn, is aan het werk vandaag.
Vervelende verhalen over Koffie. Bah, ik hoop voor haar en zoon dat ze snel naar huis mogen en dat alles snel goed komt. Net bij gyn geweest voor echo en alles ziet er prima uit. Het zwaaide zelfs nog naar ons. Hartje klopte alle beentjes en armpjes zaten eraan. Er zat alleen een klein bindweefselstrengetje. Kon verder geen kwaad zeiden ze maar ik mag daarom wel over 2 weken nog n echo laten maken. Vind ik niet erg hoor. haha. Kan ik ons welpje nog n keer zien. Ben nu wel stuk opgeluchter en de kans dat het mis gaat neemt n heel stuk af nu. Ik ga strax lekker op zoek naar zwangerschapskleding.
Giegel, op z'n zachtst gezegd vervelend dat de meiden uitgerekend nu ziek aan het worden zijn. Beterschap voor de meiden en hopelijk kun je toch nog naar de gyn. Goed van je dat je je zo hebt verdiept in die plakpillen zodat je e.e.a. kunt motiveren bij de gyn. Ik hoop echt dat ze hier wat mee kunnen of met andere medicatie zodat het beebje nu eens gewoon blijft zitten waar het moet blijven zitten.
Suus, voor wat het waard is, wel fijn dat je lichaam zichzelf zo keurig weer oppakt en je nu al weer een eisprong hebt. En goed gewerkt gisteren lees ik, schutting bijna klaar! Bebek, werk ze deze week. En meid, jouw tijd komt ook nog wel met het afvallen hoor! Hier is er ook wel weer geruime tijd overheen gegaan voor ik de knop om kon zetten. Weet wat het is, vroeg beginnen. Ben ooit in een grijs verleden nog eens beveiligingsmedewerker geweest waar ik 2 jaar lang vroege diensten heb gedraaid. (van 06:00 tot 14:00). Lekker vroeg klaar, dat wel, maar ook best pittig. Wat ik hier niet verkeerd aanvond was dat ik in de zomer met mooi lekker even in de tuin een tukkie ging doen. Heerlijk was dat gewoon. En 's middags vaak paardrijden. Ook geweldig. Miepke, FEEST meid, een goede echo met kloppend hartje en een zwaaiend ukkie. Gefeliciteerd en shoppen maar! Hellen, wanneer krijgen broer en schoonzus de uitslag?
Geen koorts is naar school, dus ze zijn beide naar school Strenge mama Heb het uiteraard wel even gezegd op school dat ze niet fit zijn.
Vervelend Gieg....misschien moet je iemand anders bellen en zeggen dat je een afspraak bij de belastingsdienst hebt ofzo? Kun je in elk geval naar de Gyn..
Ah, Giegel, toch beide meisjes naar school. Streng hoor! Maar groot gelijk meid (zou ik zelf ook hebben gedaan), succes straks bij de gyn.
Mogge gniffel, Giegel streng en toch naar gyn toe. Bebek zware werkweek. Suzanne, goed dat je lijf het ritme gelijk weer terug heeft. Miepke, goede echo, ook ik had niet anders verwacht. Genieten! Gauw naar stal toe, had al 20 minuten weg moeten zijn.
Om naar de gyn te kunnen moest ik nog wel iets regelen, want ik ben waarschijnlijk niet op tijd terug om de meiden uit school te halen. Maar dat is ook gelukt
Ha Gieg, prima geregeld allemaal meid. Soms moet je even streng zijn om aan jezelf te kunnen denken Heel veel succes bij de gyn straks. Miepke lekker idee hoor zo'n goede echo. En nou flink shoppen!!! Bebek ik zou pup gelijk weer uit je bed dirigeren. Het vrouwtje hard werken en zij lekker verder slapen. Geen stijl Werk ze vandaag. Marnat fijn dat het feest geslaagd was. Lotus laat je het ons weten wanneer Koffie en Xander naar huis mogen? Hier weinig te beleven vandaag, Heb onfatsoenlijk lang uitgeslapen voor de maandag en vandaag staan er alleen maar vervelende huishoudelijke klussen op het programma, bleh.