Ollebolleke, Danique heeft helemaal geen speentje. Dat hebben we ook nooit aangeboden, ze heeft nooit zo'n hoge zuigbehoefte gehad dat we dat nodig vonden. En daar waren we wel blij mee, we zijn niet zulke voorstanders van een speentje. Ze doet wel eens haar vingertjes in d'r mond, maar niet vaak. Een periode was het wat meer toen ze tandjes kreeg. In bed heeft ze een knufje, die sabbelt ze kleddernat Wat fijn Miepke, dat de echo helemaal goed was. Heerlijk, wat een opluchting hè. Gieg, succes bij de gyn straks!
Natas, ik ben ook geen voorstander van speentjes. Mijn vriendin heeft haar oudste vrij lang met de speen laten rondlopen en mede daardoor loopt ze nu met haar bij logopedie. Aan haar jongste (nu 4 maanden) geeft ze het speentje alleen als hij niet slapen wil. Maar hij is weer niet zo'n speenkind en spuugt hem meestal zelf al uit. Nou weet ik natuurlijk niet hoe ik zelf zou reageren als mijn kind moord en brand zou krijsen om een speen
desmo en bebek laat ik het zo zeggen het hele weekend was geslaagd baskketbal was ook heel leuk om mee te maken maar euhu ik ga maar niet meer heen want het was hun eerste nederlaag komt vast door ons ik hou het wel bij voetbal heb ik meer verstand van he
Lotus bedankt Marnat, fijn dat je weekend zo geslaagd was. Enne, voetbal is toch ook veel leuker joh Ik mag even pauze van mezelf. Ben lekker bezig in huis en het vervelendste klusje is klaar: de badkamer poetsen. Bleh wat heb ik daar een hekel aan :x Ben nu aan het snuffelen op internet voor een paar leuke kinderlaarsjes. Mijn nichtje van bijna 2 heeft de plassen ontdekt om in te stampen en het lijkt me een mooi sinterklaascadeautje Iemand sugesties??
Even snel en even ego: Lief belt net op dat zijn collega de Mexicaanse griep heeft en van het management gewoon door moet werken Dat geloof je toch niet?! Lief is vandaag ook met hem in contact geweest, dus ik hou mijn hart vast! Morgen en overmorgen is Lief gelukkig vrij, dus dat scheelt weer twee dagen, maar ik vind het echt beneden alle peil van dat bedrijf! Zo, ga nu weer gauw verder, heb ook geen tijd gehad om alles terug te lezen, sorrie sorrie sorrie!
bebek @ dat meen je toch niet dat die man gewoon door moet werken grr anders mag jou lief wel na de huisarts om het te zeggen zou die daar dan niets tegen kunnen doen? desmo@ voetbal is ook leuker als fc groningen het nu zo door zet wel he maar ik mag er straks niet heen een poosje grrrrrrrr moet voor straf thuis kijken alleen utrecht heeft het laten liggen jammer heerenveen gewonnen grrrrrr twente gewonnen van ajax yessssssssss
heb net zitten speuren ivm de vaccinatie tegen de griep bij kinderen. Volgens de cijfers uit zuid-amerika (waar de omstandigheden minder zijn dan hier) heb je een kans van 1:100.000 om te overlijden door de mexicaanse griep. En je zou een kans van 1: 10.000 op bijwerkingen zoals verlammingsziekte hebben door de vaccinatie! Lekker dan.. Nou weet ik wel dat er van de andere kant weer allerlei tegenberichten zullen zijn, maar...je maakt mij toch echt niet wijs dat die gevaren allemaal uit de duim gezogen zijn. Het zijn wel artsen die met die beweringen komen, niet de melkboer van de hoek. Als je gaat verdiepen in het hele fenomeen vaccineren, wat oa deze arts dus is gaan doen, lees je dingen...echt niet fijn.. Niet dat ik tegen vaccineren ben op zich, maar bij mij rijzen er toch zeker vragen, waar je eigenlijk niet omheen kan als je je erin gaat verdiepen. En ik lees trouwens ook de pro vaccinatie kant, je moet wel objectief blijven. Het zou veel makkelijker zijn om alleen die kant te geloven trouwens...maar ja.. dat is dan ook weer niet objectief vind ik, bovendien..het gaat wel om je kinderen. Ik kies voor Sophie in elk geval voor later vaccineren met langere tussenpozen. En wat betreft de mexicaanse griep vaccinatie... M'n gevoel zegt nee, na wat ik erover gelezen heb in elk geval.
hoi meiden de verpleeg kundige waar ik morgen een gesprek mee heb heeft gebeld of ik nu al vragen had en of ik echt alle vragen op wilde schrijven ik zij komt goed ik vroeg haar alleen of de afspraak die ik 18 nov heb bij neuro hoe ik dat kon oplossen ze zij morgen vroeg even heen bellen om hem te laten vallen en dan vragen of je zelf of dat hun de afspraak weer maken ik zij ok komt goed. ze klonk wel vriendelijk ik ben er nu aardig rustig onder wie wil die afspraak even van de lijst halen krijg het niet voor me kaar alvast bedankt dus 18 nov kan er af
Is Dop niet jarig vandaag?Gister gevierd,maar vandaag echt jarig?Misschien is ze daar druk mee. Gefeliciteerd trouwens!
NOD 08-11 Giegel 13-11 Ladouce -- -11 Liesben 15-11 Desmo 19-11 Marnat 21-11 Bebek 24-11 Dop07 -- -11 Benthe -- -12 Nefertary AFSPRAKEN 09-11-2009: Miepke 2e echo 10-11-2009: Marnat gesprek verpleegkundige en anesthesist 11-11-2009: Liesben gyn 13-11-2009: Justfortoday intake 16-11-2009: Marnat vleesboom verwijderen 01-12-2009: Miepke verloskundige BEVALDATA 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 Nicolioo 14-06-2010 Justfortoday 15-06-2009 Miepke BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos 28-10-2009 Smoeltje - dochter AM 06-11-2009 Koffieleutje - zoon Xander John Dinand Tjonge wat stond die lijst ver terug....dat krijg je zonder Nef Ik heb je afspraak eraf gehaald Marnat.
Lotuss, die vaccinatie voor de Mex.griep is niet verplicht toch? Het lijkt me erg lastig om te beslissen wat je moet doen. Ik denk dat ik met kleintjes op bijvoorbeeld een creche of KD het wel zou doen. Maar zou ik ze thuis hebben dan weet ik het nog niet. Trouwens erg verstandig van je dat je je daarin verdiept. Het gaat wel om de gezondheid van je kinderen. Goeie mama ben je
Vaccineren, ik weet het niet hoor. Er sterven ieder jaar 1000den mensen aan de gewone griep, maar de MG is zo'n hetze ineens. De MG blijft hangen en volgend jaar is dat de "gewone" griep. Dopje, felidepeli!!!
suus@ dankje dat voor me hebt gedaan hoe gaat het nu met jou?al weer wat opgeknapt hier@ manlief is even bij zijn ouders om ze te helpen met hun nieuwe tv aan te sluiten als ie terug is gaan we eten gezelig met kaars licht hihi en daarna verder voorbereiden op de operatie lijstje met vragen maken enz
Ik zou het ook niet weten hoor...wat te doen.Er sterven idd ook jaarlijks mensen aan de gewone griep.Als ze elke keer als dat gebeurde een berichtje in de krant zouden zetten,zou iedereen ook bang worden van een gewoon griepje.Alleen gaan er nu ook jonge en gezonde mensen aan dood.Ik weet gewoon niet zo goed wat ik ervan moet denken.Of het een mediahype is of dat het echt heel erg is.Gelukkig sta ik niet voor de keuze wel of niet inenten.1 op de 100.000 is best weinig,maar op de hele bevolking gezien wel veel mensen die er dood aan gaan.160?haha....ik ben niet zo'n rekenwonder.Ja toch...zo tussen de 160 en 170?Of reken ik nu een nul te weinig?
Hihi.....dat is nog es romantisch,saampjes de operatielijst invullen Vraag maar niet hoe het hier gaat....manlief had hetzelfde humeur als die van Bebek van van de week en is weer heerlijk eigenwijs,maar dan niet op de leuke manier.Ik geloof,dat ik voor het eerst in 3 jaar blij ben,dat ie een paar uurtjes werken is.Hij is verder wel erg lief hoor,maar vandaag ff niet Lichamelijk ben ik weer helemaal de oude en er eigenlijk ook niet zo mee bezig....tot ik kleine kindjes zie.Dat vind ik wel moeilijk. En al mijn hoop is gevestigd op Trees en de plakpillen.Als zij zwangerschap nr 8 wel tot een goed einde brengt,heb ik ook weer een beetje hoop,dat het nog wel kan na 3 miskramen. Zoals ik al zei:je kunt maar beter niet vragen hoe het hier gaat Grapje hoor....heel lief,dat je aan me denkt.