35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee klopt Suus. Goed berekent..maar als 1: 10.000 een ernstige bijwerking kan verwachten (volgens die arts dan) Kan er nog een nul bij...
    Vind het heel moeilijk, niet zozeer voor mezelf, zou ik gewoon niet inenten. Maar voor de kinderen...vraag me af hoeveel kindeen er jaarlijks door de gewone seizoensgriep in het ziekenhuis belanden trouwens.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus@ ja romanties he verder ga ik je niet uit leggen he we kunnen deze week alleen nog samen gezellig eten enz daarom de tafel gedekt
    en jouw man nu aan het werk? dan heb je even heerlijk voor je zelf je eigen ding doen is ook fijn toch?
    je man komt wel weer goed misschien heeft hij het nu even moelijk en denkt daar over na op zijn werk
    ik ben blij dat het beter gaat met jou en ja je moet de hoop ook niet verliezen hoe moelijk dat ook is als zeg ik het zelf.
    in mijn topic was iemand die haar vleesboom ook verwijdert had en 13 maanden daar na was ze zwanger
    ik werd daar rustig van alleen ik weet niet of het op eigen krach of de mmm was

je weet het he het is nooit zo duister of het word wel weer licht kop op meid
    210 word een roze jaar

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Desmo, als Danique gillend in haar bedje had gelegen hadden we denk ik wel een speentje aangeboden. Maar gelukkig konden wij het, als ze huilde wat gelukkig niet veel was, op een andere manier oplossen.
    Dus hoeven we het nu ook niet af te leren, dat scheelt. Waar ik echt een hekel aan heb zijn oudere kindjes met een speen.

Wat belachelijk Bebek, door moeten werken met de mex.griep! Overigens, uberhaupt belachelijk dat je door moet werken als je ziek bent, wat je ook hebt. Mag die werkgever helemaal niet eisen, doei.

We hebben goed nagedacht over de vaccinatie tegen de mex.griep, en we gaan Danique wel in laten enten. Tis me gewoon te eng, nog zo'n ukkie en ze komt 3 dagen per week op het KDV. Daarbij laten we ons deels leiden door de Gezondheidsraad, niet door een hetze pro-vaccineren of idiote sites die het over nanochips inbrengen hebben.

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    nanochips??:D:D:D

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Er zijn ook site's die daar niet over spreken hoor..;)
    Ik bedoel..dit zegt de WHO..
    Mogelijk ernstige bijwerkingen vaccin Mexicaanse griep | Mens en gezondheid: Diversen

Zo heb ik nog veel meer gevonden maar ja...ik wilde dat ik er zo'n duidelijk standpunt over had want ik weet het echt nog niet.
    Ik ben ook erg geschrokken na de vaccinatie van Sophie.
    Gelukkig bleek het niet ernstig te zijn maar het was een bijwerking die maar heel weinig voorkomt..maar ze kreeg het toch..
    Tja..waar doe je goed aan he..:(

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Voel me gewoon een proefkonijn..

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaa,die onzin had ik ook gelezen.Mensen die dachten dat de overheid die entingen misbruikten om er een nanochip mee in te brengen.Echt ,wat een malloten je soms rond hebt lopen ;)
    Mijn meiden hadden allebei wel een speen.Want vooral de oudste had een hele grote zuigbehoefte.En anders ging ze duimen en ik weet uit ervaring (zelf geduimt tot mijn 12e :)) dat dat helemaal moeilijk weer af te leren is.En ze heeft ook best lang gespeend.Tot ze oud genoeg was om haar wijs te maken,dat als ze haar speen onder haar kussen legde,de spenenfee zou komen.En dat heeft ze gedaan en de volgende ochtend lagen er kleurtjes en een kleurboek onder haar kussen en de speen was weg.Die spenenfee toch ;).De jongste heeft maar heel kort een speen gehad.

8. Suzanne68

@Lotuss.....lastig he....wat is wijsheid.
    Knufffffffff

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hmmz. Wij zijn er nog niet over uit, wel of niet laten enten voor de griep. Vind het nog erg moeilijk om daar een besluit over te nemen.

Dopje, gefeliciteerd met je verjaardag grote kleine knul!

Over spenen, Alyssa had er geen enkele interesse in, Yelina daarentegen wel. Die heeft een grote zuigbehoefte. Ik heb het een tijdje zonder speen geprobeerd, maar toen ging meteen haar duim in haar mond. Dan maar liever de speen en laten we als ze groot genoeg is de spenenfee komen. Haha. Wel een goeie Suus, spenenfee.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou...vind het echt moeilijk hoor!
    Dat met Soppie is zo in m'n systeem blijven hangen, merk dat ik heel bang ben dat haar iets overkomt.
    En dan nog door een beslissing van mij..
    Niet omdat ze achteraf in gevaar is geweest maar omdat je die angst hebt gevoeld..

Rosalie heeft ook een speen. Hij heet 'Biet' en het is een duo. Hij komt samen met 'Lam' en ze zijn onafscheidelijk. Zowel 'Lam en Biet' als "Roosje en lam en Biet'
    Eigenlijk is het dus een trio..:D
    Niet dat ze er de hele dag mee loopt hoor, alleen als ze moe is en ze gaan overal mee naar toe. Biet is gewoon ook een soort van knuffel.
    En Lam heeft een vervanger (voor het geval ze lam verliest) die heet 'Andele Lammie' en die gaat dan weer samen met 'bauwe Biet"
    (blauwe speen) Ze neemt ze alle vier mee naar bed en legt ' bauwe biet' bovenop ' andele lammie'.
    Roze biet gaat in haar mond en Lammie in haar handje. Zo gaat ze slapen. Maar ' andele lammie' en 'bauwe biet' blijven altijd thuis. :D:D:D
    Jaa..boeiend he..:p
    Hier zijn ze, gedrieen..nou..lief toch!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zo is ze ook gek op cherry tomaatjes en mini zure bommetjes..
    Genaamd " Maat en Bom" Ook die horen bij elkaar natuurlijk..
    Ach ja..net zo gek als haar moeder..:D

12. Suzanne68

:D:D:D:D:D:D
    Leuk is dat he,die eigenaardigheden van kinderen.
    De mijne zeiden altijd ipv "gemene" "menige".
    Het is een menige heks enz.Tot op de dag van vandaag zeg ik nog steeds menige heks ipv gemene heks :D

13. Suzanne68

En de oudste had vaak 2 vlechten in en dan zei ik:zo,Heidi!
    En dan zei ze verontwaardigd...ik is geen Heidi,ik is Alisha! :D:D:D

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hahaha..ja...dat blijft je altijd bij.
    Ik zeg nu nog Pyleplammam ipv pyjama omdat ik dat vroeger als kind zo noemde.
    Zo hebben ze allemaal weer wat anders.

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    ???? ik bedoel :D:D:D

17. Suzanne68

:D:D:D:D:D:D:D:D

De magnetron was de Makkietron ....wat ik dan wel weer een toepasselijke naam vond.
    Grappig eigenlijk,ze is al 17 en weet het nog steeds.
    En het eerste wat ze zei was geen papa of mama,maar:eten!!:D

Dus jij gaat strakjes je Pyleplammam aandoen?grin

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hahah...ja reken maar! En lekker tv kijken in m'n bedje. Hihi..makkietron..die is goed!
    Ook al zo'n vreetzakkie..Rosalie is ook echt ernstig. Ze eet ook alles he..net stond ze uit de mosterdpot te snoepen, ze eet zelfs sambal! Ze pikt van alles wat ze op tafel vindt, loop nou maar niet even de kamer uit want haar vinger zit er al in..
    Als je zelf wat eet komt ze naast je staan bedelen, zegt ze met zware stem ' jammie" of 'moeje happie?' :D
    Behalve brood..eet ze alleen het beleg. ;)

19. Suzanne68

Suus vind Rosalie helemaal leuk! :)

20. Suzanne68

Maar dan wel vind met dt ;) Klein typgebrekje vandaag.

Deel Deze Pagina