Zo..ga m'n pyleplammam aantrekken.. Morgen met Sophie naar het consultatiebureau voor de 2e inenting die ze mooi nog niet krijgt.. Ze zal wel mega aangekomen zijn, met haar dubbele onderkin en haar dikke Soppiebillen. toen ze vorige keer ging, met 10 weken, was ze al ruim 6 kilo. Dus nu..6 weken later...ben benieuwd!
Geeft niet Suus, ik draai vaak alle letters om, afwijking die is begonnen tijdens m;n zwangerschap. Gaat nooit meer weg geloof ik.. Trust trust trust!!! Maak er een vroegertje van vanavond! (nou ja..Sop moet nog een fles straks maar in elk geval naar bed!) xxx
Slaap lekker in je pyleplammam! Veel succes op het CB.Zijn ze wel een beetje aardig daar of van die betweterige wijsneuzen,die over elk klein dingetje zeuren?
Nee hoor, gelukkig helemaal niet! Vooral de wijkverpleegkundige is heel leuk. Ze erkende vorige keer ook gelijk dat ik zo'n sterk voorgevoel had gehad en dat dat ook uit was gekomen. Verder laten ze het aan jezelf over en dat is maar goed ook! 8)
ff snel bijgelezen, Lotuss wat is je dochter een plaatje met haar lam en biet! Ik had het vroeger altijd over lanterpalen en toen mijn opa er weer naar vroeg zei hij "Bibi wat zeg je tegen een lantaarenpaal? Ik kijk hem verbaasd aan en zeg: "niets want die zegt toch niets terug" Mijn moeder heeft nog nooit zo hard gelachen om het verbaasde gezicht van haar vader.
Toen ik terug was van de gyn en de meiden had opgehaald, hadden we geen internet en moest ik na het eten meteen weg. Maar, de uitgangsecho was goed en vanaf vanavond ga ik weer spuiten. Deze laatste ronde spuit ik geen 50+2 maar 75, in de hoop dat ik meer dominante eitjes krijg. Plakpillen heb ik niet gekregen, maar uit eerder bloedonderzoek blijkt ook dat de progesteronwaardes bij mij vrij hoog zijn na de eisprong. We gaan dus voor drie follikels deze ronde En ik ga aspirine slikken
Het gaat wel goed, ben alleen erg moe door de gebroken nacht en een drukke dag er achteraan. Heb amper geslapen afgelopen nacht.
Hoop het wel! Als de jongste wat minder gaat hoesten, ga ik weer beter slapen. Vandaag heeft ze antibiotica gekregen, dus morgennacht moet het sowieso beter gaan.
Beterschap voor je jongste en ik zal duimen voor een hoestvrije nacht.Voor jou en voor haar (het was toch een haar,anders sorry hoor....ik ben een chaoot met dingen onthouden)
Go Gieg, nieuwe ronde nieuwe kansen. Het moet toch een keer goedgaan. *ego* Ik heb vannacht gedroomd dat ik niet zwanger zou zijn Hele rare droom. Ik deed een test en daar stond op dat ik zeer waarschijnlijk niet zwanger ben en de eerste mogelijkheid weer 3 mei zal zijn Die datum was echt heel duidelijk. Ik weet niet wat ik er mee moet, waarschijnlijk niks. Het is wel zo dat mijn NOD er aan zit te komen en ik me (zoals zo vaak) zo ontzettend NIET zwanger voel. *einde ego* Zucht, ik ga vandaag alvast wat sinterklaascadeautjes inkopen. wil ff wat leuks doen.
Lotuss succes bij het CB. Ga je ook naar hun mening over het vaccineren voor de Mex griep vragen? Ik ben wel benieuwd wat ze ervan zeggen.
Roosje mag nog niet geënt worden, maar ik wel. Ik heb ook de gewone seizonsgriep laten prikken ( via mijn baas) alleen om haar te beschermen. Dus dat ga ik nu ook doen. Hoop allen, dat mijn Lief, waarmee ik niet samenwoon maar die wij wél elk weekend zien, OOK de prik mag halen. Anders schiet het nog niet op. Morgen is het ook tijd voor Roos' eerste vaccinatie uit het programma. Ik blijf het eng vinden, maar we doen het toch....
kinderen van af 6 maanden mogen die prik hoorde ik gister roosje krijgt de bof mazzelen dktp prikken zeker misscien gaat ze niet huilen ik huilde nooit volgens mijn moeder mijn schoon ouders hebben de mex al gehaald ze hebben net als bij de gewone alleen hard gevoel en heel klein beetje rood meer niet. ja alleen dat ze nu de hele tijd roepen mexico zij man lief mijn ouders gaan hem vrijdag halen succes met de prikken een knuf voor roosje en jou komt wel goed