@ All: Mijn gevoel is vrij rustig. En ook wel blij dat ze het serieus aanpakt. Verder kan ik er nog niet zo veel mee. Eerst maar eens wachten op uitslagen. Daarna kijk ik wel verder.
@ Desmo: HSG = hysterosalpingografie Dit onderzoek wordt vaak toegepast in het kader van (on)vruchtbaarheidsonderzoeken om de baarmoeder en eileiders nader te bekijken. Een hysterosalpingogram (HSG) is een röntgenfoto die de baarmoeder (hystero) en de eileiders (salpingo) zichtbaar kan maken. Door de combinatie van röntgentechnologie met een röntgen contrast vloeistof die in de vrouwelijke voortplantingsorganen wordt ingespoten, biedt HSG een optimaal waarnemingsveld.
Lekker rustig hier Ik heb de hond van de buren even hier om op te passen.Maar wat een draken zijn dat samen zeg.Spelen is leuk hoor,maar ze weten van geen ophouden. En nu heb ik zelf een hond,maar ik was even vergeten hoe sommige honden stinken.Bah! En een dikke dikke knuf voor Desmo!
Vandaag was het groot feest want Xander en ik mochten naar huis. Ik heb een hele lieve, leuke kraamverzorgster en krijg vanwege alle doorgestane ellende 4 dagen extra kraamzorg. Ook omdat ik nadat ik thuis ben gekomen een aardige terugval kreeg. Logisch natuurlijk in het VU wilde ik alleen maar bij Xander zijn en liep dus zowel overdag en snachts achter een rolstoel naar de kinderic en dat was toch nog een behoorlijk eind. Mijn bed daar heb ik dus niet echt gebruikt. (zou ik nu geen korting kunnen krijgen Maar het belangrijkste is ik ben thuis xander kan het met poliklinische afspraken af en mijn kraamtijd is begonnen. Ik kan me nu volledig aan de rust toegeven met Xander in het wiegje naast me. De BV loopt als een trein, gelukkig ben ik een paar uur na de keizersnede al begonnen met kolven. Het hele huis is prachtig versierd door de kinderen en er stond een lekkere en leuke taart klaar (plaats daar later wel een foto van) Ik heb wel gevraagd of het kraambezoek pas vanaf vrijdag wil komen zodat wij ff de tijd hebben tot rust te komen. Mijn bevallingsverhaal plaats ik later als ik het zelf een beetje op een rijtje heb gezet. Maar meiden ik heb er een prachtig kereltje voor terug gekregen en das toch het allerbelangrijkste.
Goodmorning ladies!! Jippie, Xander en Koffie zijn weer thuis!!! Meid wat moet dat heerlijk zijn om lekker in je eigen bedje uit te rusten en te genieten van je kleine mannetje! En super dat het zo goed met hem gaat! Hoop dat het bij jou allemaal ook weer beter is!! En hartstikke fijn dat Xander zo goed drinkt; dat geeft toch al een hoop rust! Sterk maar goed aan en ga lekker genieten van jullie gezin, je hebt het verdiend!! Nicole, ik geef arbeidstraining aan TBS patiënten. Dit houdt zeg maar in dat we ze leren om met collega's samen te werken, verantwoordelijkheid te dragen, secuur te werk te gaan en met een leidinggevende om leren gaan, alsmede het leven volgens de 'normale' arbeidsmaatschappij. We zijn ook ROC gecertificeerd, dus we kunnen ze ook begeleiden als ze in- of extern een ROC opleiding gaan volgen, zodat ze een diploma halen en straks op zoek kunnen naar een baan als ze de maatschappij weer in gaan. Er zijn er natuurlijk ook die de maatschappij nooit meer in gaan en voor hen is het echt bezig zijn en onder de mensen blijven. Een wereldbaan, maar niet zonder risico nee...ze kunnen toch anders reageren dan 'gewone' mensen, want het zijn natuurlijk allemaal mensen met een zware psychische aandoening, die een ernstig delict hebben begaan. En daar moet je mee om kunnen gaan...Ik zit er in ieder geval helemaal op mijn plek! Suus, schiet niet op met die jas he?! Daar baal ik dan altijd zo van: als ik iets nieuws heb wil ik het gelijk aan ook! Over stinkende honden: ik ga ervan over mijn nek! De mijne stinkt gelukkig helemaal niet, maar die van mijn zusje bijvoorbeeld weer wel en ik vind het echt vies! Hoe is het met je klussende man? Ben benieuwd wat deze maand jullie gaat brengen!! Dopje, waar ben je?? Ik heb je al even niet voorbij zien komen, er is toch niks aan de hand?? Marnat, ben je helemaal bepakt en bezakt en voorbereid? Nogmaals: het komt allemaal goed, geen zorgen! Dombo, fijn he, zo'n hond aan de diapoep! Ik vind het vaak ook zo zielig voor het beest, want die zit er natuurlijk ook niet op te wachten om in zijn eigen stront te moeten rollen...ieuw! Het is een lekker monstertje in ieder geval, als ik het zo hoor! JFT: nu weet ik nog zekerderderder dat ik geen MG prik ga halen!! Des, is je pestbui over gewaaid? Anders blaas ik hem nu voor je weg: woei woei! Zo meiden, ik ga weer an die arbeit! Nog maar 1 dag vroeg op, dan weekend en dan nog 2 dagen werken en dan...VAKANTIE!!! 2 hele weken! Heerlijk! Fijne dag allemaal en een dikke knuf voor iedereen!
Jaaa, Koffieleutje en Xander zijn weer thuis. Meid, ga lekker genieten van je kleine man en een welverdiende kraamtijd en we horen je wel als je eraan toe bent!!! Liesben, wat een fijn gevoel dat de gyn het zo goed oppakt allemaal. Desmo, al weer een beetje beter in je hum? Bebek, weer lekker vroeg online, nog 1 dagje vroeg opstaan en dan .... mag je weer uitslapen.
Welkom thuis Sylvia en Xander HOERAAAA. Lekker in je vertrouwde omgeving, daar knapt een mens van op. En wat leuk dat het zo versierd was. Dat is toch fijn thuiskomen. En nou rustig gaan wennen aan de nieuwe situatie en bijkomen van alle toestanden. Het grote genieten kan beginnen!! Liesben hoe is het met jou "the day after"? Na een nachtje slapen heb je het meestal wat helderder op een rijtje. Bebek het klinkt wel als een zware baan, ook psychisch en emotioneel. Maar ik kan me wel voorstellen dat je er ook veel voldoening uithaalt. Maar dat vroege opstaan ... brrrrr. Heerlijk dat je bijna vakantie hebt. Hebben jullie plannen of moet je lief wel werken? Suus is je buurhond alweer thuis? Spelende honden zijn leuk, maar dan bij voorkeur wel buiten Hier was het gisteravond flink druk aan de deur. Ik heb me groot gehouden en braaf snoepjes uitgedeeld samen met mijn vriend. In bed kwamen toch de tranen maar daardoor ben ik het nu wel kwijt. En aangezien mijn ongi er aan zit te komen is dat humeur wel te verklaren. Ben altijd nogal labiel de dagen ervoor hihihi.
Mogge fijn dat ze je serieus nemen en je een zwikkie afspraken hebt staan, Liesben! Des StMaarten nog net doorgekomen, uithuilen kan soms idd flink opluchten Koffie en Xander weer thuis, jippie!!
@Koffie....jeej!Fijn weer thuis en in je eigen bed!Ben erg benieuwd naar je verhaal. @Bebek....nog 1 keertje vroeg opstaan en dan:weeeeeeekend!!! @Desmo:dikke knuf!Heb je nog snoepjes over? @Dop...waar ben je nouhou? Suus gaat vanavond lekker naar de film!
hoi meiden wat zijn jullie een stel klep dozen even kijken wat me is bij gebleven liesben wat fijn dat ze er wat aan gaan doen en dat het je mee viel nicolioo bedankt voor je steun ik heb ook besloten om het op me af te laten komen bebek die spuit zit er sneller in dan ik denk dus ? koffie en xander welkom thuis jeepie ze zijn samen thuis geniet er van he oja bebek de boel is nog niet ingepakt ga vandaag controleren en dan koffer dicht en voor man lief de laatste dingen doen wassen en bed verschonen en lekker voor hem koken gister heb ik me al laten verwennen door mijn ouders we hebben daar lekker boerenkool gegeten en zelf gemaakte kaarten die oma allemaal heeft gemaakt en de bij behoren de spullen nog uit gezocht pppfffffff en we zijn nu nog niet klaar ze had een hele hoop
Kijk en dat maakt ons topic nou zo bijzonder. We kennen elkaar alleen via hier, zijn in feite volslagen vreemden met eenzelfde wens/probleem. Maar zodra er ineens iemand even verdwijnt maken we ons zorgen. Wat zijn jullie toch een heerlijk stel virtuele vriendinnen!!! GROEPSHUG
Kent iemand de menstruatiedans? En zoja, wil iemand met me meedoen? Zo niet dan graag een toverspreuk dat ik toch zwanger ben deze maand Sorry, ben een beetje flauw. Ik ga maar eens wat nuttigs doen met mijn leven. Zoals boodschappen en stofzuigen. Lief belde net dat ie wel zin had om uit eten te gaan vanavond,. Nou, ik ben de beroerdste niet en ga wel mee
des ik was gister bij mijn ouders daar waren de lollies wel poppie hoor ik vond het geweldig leuk want bij ons kommen nooit kids lang met lapions ik liep al door na beneden wij zelf wonen in een portiek woning 6 trapen om hoog oja wil wil mijn koffer zondag even na beneden brengen kunnen man lief en ik rustig blijven he