@Giegel,bedankt voor de tip....heb er gelijk 1 gemaakt! Wel eerst op de 72 gezet hoor,anders lijkt het helemaal zoveel.
Ik ben er eigenlijk wel heel erg rustig onder dat dit de laatste IUI en vruchtbaarheidsbehandling is. De hoop is er uiteraard enorm dat ik nu eens zwanger blijf, maar ik ben er niet echt veel mee bezig gek genoeg. Deze week heb ik sowieso twee belafspraken met de kinderarts en daar ben ik meer mee bezig. Na deze IUI poging wilde ik ook weer aan de pil gaan, als het weer niet raak is, maar Giegman wil toch graag nog even blijven proberen....
Wij hebben ook al weer een tijdje een bloeddrukmeter in huis. Een bloeddrukmeter helpt natuurlijk niet om je bloeddruk omlaag te krijgen, daar heb je de medicatie weer voor. Het ligt aan de persoon zelf of het rust geeft of juist onrustiger maakt. Wij hebben er zelf in ieder geval heel veel aan gehad. De eerste tijd hebben we hem wel een paar keer per dag gebruikt, nu controleren we zo nu en dan eens. Ons heeft het in ieder geval wel rust gegeven. In een huissituatie meten geeft toch vaak een ander resultaat, (lagere bloeddruk omdat je geen last hebt van 'het wittejassen syndroom'). Ik geloof dat wij een Omron meter hebben, deze wordt ook wel door huisartsen gebruikt, en we hebben er rond de 80 euro voor betaald.
Suus, ik ben heel trots op je dat je gaat afvallen en Weight Watchers is niks mis mee! Groot gelijk dat je de lat voor je streefgewicht in eerste instantie niet te hoog legt. Enne, mocht het nu na die eerste 5 kg weer even stil blijven staan ... wij zijn er om je er door heen te helpen hoor! Zelf tel ik de calorieën en houd dit in een dagboek bij. Dit helpt mij om op het goede pad te blijven. Ook heb ik wel steun op DEZE site. Je kunt je gratis aansluiten, maar ook een zgn. special care abonnement nemen voor iets van EUR 60,00 per jaar, dan krijg je ook adviezen van voedingsdeskundigen. Zij nemen dan je eetpatroon met je door en geven je daar waar nodig is adviezen en tips. En Suus, mooie banner!
Giegel, ik vind het heel knap van je dat je er zo rustig onder bent. Maar goed, ik kan me voorstellen dat je nu vanwege je dochter ook wel even hele andere dingen aan je hoofd hebt. Hopelijk is het nu ook weer raak en mag je je sinterklaassurprise nog een maandje of 8 bij je dragen! Ik duim er in ieder geval wel voor!
meiden wat zijn die bloeddruk meters duur zeg nou ik geloof dat ik maar even met manlief ga over leggen en maar duimen ga dat hij nu goed blijft meer kan ik eerst niet doen ga zo even met kaartjes maken bezig
gieg wat knap dat je zo kalm er onder bent petje af hoor ik ga duimen ik blijf duimen hou geen duim over zo ik hoop voor ons allemaal dat we een wonder in de armen krijgen koffie blijft toch onze hoop he we mogen het niet op geven hoe lastig dat ook is
Hoi meiden, daar is ik ook weer even! Suus, ik zag iets over msn'en met je jongste dochter? Super meis, dat kon je wel even gebruiken!! Zie je wel dat ze je niet vergeten zijn! Liesben, heb je de nachtdiensten overleefd of moet je er nog meer? Lijkt me echt zwaar, je hele ritme is weg. Vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen! Hoe is het met je onbevlekte ontvangenis? Als het bij jou lukt, hou ik ook nog even hoop, haha! Ik duim voor je! Miepke, dat is nog eens een originele manier om te vertellen dat je zwanger bent, leuk! JFT, weer een mooie echo op zak, gefeliciteerd! Lijkt me toch altijd weer een opluchting om een mooi kloppend hartje te zien en te horen! BiBi, fijn dat je Lief van de antibiotica af is, dat gaat de goede kant op, ook al was het niet allemaal goed nieuws! Natas, kan me wel voorstellen dat het heel raar en unheimisch voelt hoor, als je man zo ver weg is! Het is ook niet naast de deur! Wel heel lief dat ie bang was om jullie te gaan missen! En Danique al aan de wandel? Wow! Geweldig om te zien ook, hoe ze zo lekker wankelend op haar beentjes staat! En mooi eerst nog even gaan proberen om het zittend/kruipend te doen, haha! Maar wat een heerlijk meisje is ze toch! Moeilijk dat jullie niet op één lijn zitten voor een tweede...kan je daar helaas geen tips over geven, kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen! Suus, leuk altijd he, die poezenkadootjes! Ben zo blij dat mijn trutje gewoon binnen blijft en alleen maar kakelt tegen alles wat langs vliegt! Giegel, spannend, de 8ste IUI! Mijn duimen en tenen gaan weer in de draaistand!! Anna, wat een gedoe altijd he, zo'n verhuizing! Maar wel altijd heerlijk om dan aan het einde het gewenste resultaat te zien! En wat fijn dat het zo goed gaat met de meiden, geniet er lekker van! Marnat, ik hoop ook mee dat je bloeddruk goed blijft en je alsnog snel opgenomen wordt! Des, meis wat maak je het spannend! Ook voor jou gaan de tenen en duimen in de draaistand! Ik duim wat af voor jullie, haha. Als het nou ook maar helpt! Heb je al weer getest?? Ben nu ook nerveus voor jou! Suus (alweer ): veel succes met afvallen!! Lotuss, kan ik de babyloterij loten weer vast uit de kast halen? Nee hoor, ik hoop voor je dat je gewoon ongi wordt! Maar je bent ook wel de enige hier voor wie ik dat hoop, haha! Goed, over rare vrouwenlichamen gesproken...hier dus niks, nada, noppes wat wijst op een ongi...Had vrijdag ineens wel ongi buikkrampen, maar duurde niet zo lang en was ook wel heel vroeg. Maar ik moet het vrijdag worden, dus dan verwacht ik vanaf morgen, uiterlijk woensdag, al wel wat bruin verlies. Tenzij die onbevlekte ontvangenissen wel kunnen Verder gaat het iets beter, maar ben nog steeds niet in mijn hum. Heb ook nog steeds last van dat virus en aangezien ik over twee weken weer in de vruchtbare periode zit, hoop ik wel dat het dan over is, want twee maanden missen ga ik niet trekken hoor! Bij puppie lijken de antibiotica trouwens aan te slaan. Hij gaat er ook lekker veel van slapen, best lekker rustig
Meiden ik heb net iets verstandigs gedaan ... de bijsluiter van de test nog eens goed doorlezen. Met mijn slaapkop heb ik dus veel te veel urine gedruppeld vanmorgen. Ik ga er dus maar van uit dat ik een ongeldige test heb gedaan. Als ik het volhou test ik morgen niet en dan woensdag weer ... tenzij het niet meer hoeft dan
@ Desmo: AHHHHHH, verdwijnende streepjes? Het zou verboden moeten worden! Morgen weer testen? @ Marnat: Ik zou geen bloedrukmeter thuis aanraden. Levert ten eerste stress op, men gaat tig keer per dag meten. Plus dat ze niet altijd even betrouwbaar zijn. Laat dat meten maar aan de artsen over. Fijn dat ie nu al wat lager was, dan doen de pillen hun werk! @ Suus: Ook aan de lijn? Dapper! @ Giegel: 8 maal is scheepsrecht toch? Ik ga voor je duimen meis. Iedereen hier denk ik. Nu moet het gewoon eens goed raak zijn! @ All: Het heeft inmiddels goed doorgezet hier hoor Alhoewel dat natuurlijk niet geheel onverwachts kwam. Ik denk dat ik volgende maand maar weer eens ouderwets niets ga voelen. Ik heb net alle afspraken gemaakt: 18-11 bloed prikken 26-11 HSG 30-11 bloed prikken + follikelmeting 01-12 semen-analyse (die staat in lief zijn agenda dus )
Oh nee Liesben, dus toch De kans was ook wel klein maar toch ... een wonder blijft een wonder. En nou dus serieus met de MMM aan de slag. Ik hoop zo dat het jullie wat op zal leveren. Het mooist is natuurlijk dat je volgende maand gelijk die andere MMM in kan ... die van de verloskundige
Balen Liesben, ik heb nog wel zo hard geduimd! Maar dan geef ik hier de hoop ook maar op... Desmo, ga maar nu testen, Bebek is nieuwsgierig!
Haha Suus, hij heeft de kerk deze maand keurig verlaten hoor dus een loterij zal er niet inzitten! Nou is dat niet 100 % maar voor zo'n ouwe knarren zal het wel meevallen! Nee, ik zal nog wel worden en anders is het deze maand nog steeds in de war.
Spannend! Waarom is rechts de verkeerde kant? Hee Anna, Nee nog steeds zwaar hier, maar tot nu toe nog niet aangekomen, dus daar ben ik wel erg blij mee. Fijn dat met Yara alles zo goed gaat. Suus, 85kg, woog ik het maar!
Nope, ik mag niet testen zonder ochtendurine van mezelf. Heb er ook nog maar 1 in huis dus wacht geduldig tot woensdag. ... denk ik
NOD 13-11 Ladouce 15-11 Desmo 19-11 Marnat 21-11 Bebek 24-11 Dop07 25-11 Suzanne 30-11 BB10 -- -11 Benthe -- -12 Nefertary 05-12 Giegel 18-12 Liesben AFSPRAKEN 18-11 + 30-11 : Liesben bloed prikken (hormoonspiegels) 26-11-2009 : Liesben HSG 30-11-2009 : Liesben follikelmeting 01-12-2009 : Liesben-lief semen analyse 01-12-2009: Miepke verloskundige 04-12-2009: JFT internist 07-12 -2009 Suzanne onderzoeken herhaalde miskramen 08-12-2009: JFT nekplooimeting 11-12-2009: JFT uitslag nekplooimeting BEVALDATA 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 Nicolioo 14-06-2010 Justfortoday 15-06-2009 Miepke BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos 28-10-2009 Smoeltje - dochter AM 06-11-2009 Koffieleutje - zoon Xander John Dinand Ik heb de lijst weer even aangepast. Ik hoop dat het de meest recente is zo.