@ SANROB & LOLA: dank jullie wel! Hopelijk mogen wij idd je ex-collega volgen Lola, want we hebben afgesproken dat we maar 1 IVF poging willen wagen, dus deze IVF poging is nog onze enige kans! Duimen meiden!
@ Molly Ik dacht dat ik het al een keer had gedaan bij een vaag streepje, maar nu is het toch overduidelijk te zien... Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap groetjes Anja
@ Sanrob Ik had een uitslag icm bloed en nekplooi 1:1145 en heb gewacht op 20 weken echo. Alles bleek in orde tezijn dus heb geen risico's genomen.En idd de kans op miskraam is groter. groetjes Anja
Hé Diaantje, wat fijn en gezellig dat je weer terug bent! Ik vroeg gister nog naar je, alsof ik voelde dat je bijna terug ging komen hihihi! Jij ook heel veel succes he meis? We houden elkaar op de hoogte (je kunt op mijn website kijken want daar hou ik mijn IVF-avontuur bij ). Hahaha Lola, ik heb ook op mijn site een groot klavertje 4 gezet, laten we hopen dat ze zowel Diaantje als mij zullen helpen! Balen he Inez, dat ME nog steeds een niet erkende ziekte is. Zo irritant dat het UWV dan niet meewerkt. Bij mij konden ze niet anders, ze kunnen moeilijk zeggen: je hebt geen MS! :^o Miepke, als er nog geen bloed is dan zullen we toch nog maar even doorduimen he?! You never know! Liefs, Daantje
Dank je lieve Lola, ik ben ontroerd door jouw zin. Volgens mij beginnen de emoties al aardig los te komen door de deca... Liefs, Daantje
Meiden dit geloven jullie toch niet zeg... En wij maar moeite doen, wat zit de wereld toch scheef in elkaar! Liefs, Daantje 'Dronken Polen gooien baby uit raam' Een baby die in Warschau werd gevonden en die later overleed is van de tweede verdieping uit een raam gegooid. De politie gaat uit van moord. (Novum/AP) - Een baby die door de Poolse politie op een stoep in Warschau werd gevonden en die later overleed is waarschijnlijk van de tweede verdieping uit een raam gegooid. Dat maakte de politie dinsdag bekend. De baby, een meisje, werd maandagnacht gevonden in een ruige buurt in Warschau en door de politie naar het ziekenhuis gebracht, waar het kind al gauw overleed. De politie concludeerde dat de baby uit het raam van een appartement was gegooid, maar de bewoners weigerden de politie binnen te laten. Met behulp van de brandweer wisten agenten de woning via het balkon toch binnen te dringen. Daar werd een 34-jarige vrouw aangetroffen die klaarblijkelijk kort tevoren was bevallen. Haar moeder en haar echtgenoot waren ook in het appartement. Alledrie verkeerden in kennelijke staat van dronkenschap. De 34-jarige werd naar het ziekenhuis gebracht, de twee anderen werden in hechtenis genomen. De dood van de baby wordt door de politie behandeld als een moordzaak. Wie de baby uit het raam heeft gegooid, was niet direct bekend.
Lieve LOLA: dank je wel voor de klavertjes, ik zal ze eerlijk delen met alle meiden hier die ze nodig hebben! LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! @ MISS DAANTJE: ja, ben weer terug, maar zou zo weer terug willen naar Bali! Wat is het hier een pokkenweer. Zag wel dat het het weekend beter wordt, gelukkig! Laten we maar lekker voor elkaar duimen! SUCCES!
Castreren? Met twee bakstenen tegen elkaar aanknallen. Ik kan daar zoooooooooooooooooo boos om worden. Sommige mensen zouden zich niet mogen voortplanten. [-X [-X [-X Je wordt er helemaal misselijk van brrrrrrr
@ Miss Daantje: Ik heb niet verteld wat ik heb, dus je hebt niks gemist Vanaf m'n 10e heb ik Fibromyalgie met uitvalverschijnselen in m'n hele lichaam, waardoor ik altijd pijn heb, altijd moe ben en nogal beperkt ben. Hierdoor ben ik nu ook (weer) volledig afgekeurd. @ Inez: Met hoeveel groeiachterstand is Alyssa geboren en is het kindje in je buik nu ook aan de kleine kant of gemiddeld? @ Lola: Het is inderdaad goed nieuws en ik ben er dan ook heel erg blij mee. Wil het iedereen wel vertellen, maar dat doe ik maar niet. Daarom is het ook zo lekker om hier te kunnen 'praten'. @ Diaantje: Jammer dat de duivels toch weer zijn gekomen. Heel veel succes met de IVF! Ik mag me nu gaan voorbereiden op een uitstrijkje, wat heb ik daar toch een hekel aan.
Diaantje, daar ben je weer. Fijn dat jullie zo hebben genoten op Bali en wat jammer dat jullie romantische momenten samen niet de zo gehoopte escape uit het medische circus hebben mogen opleveren. Dikke knuf daarvoor. En wat valt er verder nog toe te voegen aan de klavertjes die Lola heeft uitgedeeld. Inderdaad, helemaal niks dan alleen maar te zeggen Toi Toi Toi meiden. Het is jullie zo gegund. Laat de eerste keer inderdaad meteen de laatste keer zijn met het zo gewenste resultaat. Ik blijf in ieder geval keihard daarvoor duimen! [-o< [-o< [-o< SanRob, je hebt je keuze gemaakt. Heel goed en nu lekker genieten hoor! Wat een vreselijk verhaal trouwens van die Polen die zomaar zo'n weerloos kindje uit het raam gooien. En inderdaad, het is allemaal niet eerlijk verdeeld. Mensen die het niet willen krijgen het maar zo in de schoot geworpen en mensen die niets liever willen .....