Ik heb op mijn hyves een gedicht geplaatst wat ik heb geschreven voor mijn mama en ik wilde het jullie ook laten lezen... Mama 22.01.1951 / *20.11.1999 Tien jaar geleden Dat ik heb mogen luisteren naar je stemgeluid Tien jaar geleden De vertrouwde geur van je huid Tien jaar geleden Je heldere lach Tien jaar geleden Dat ik je laatste knuffel voelen mag Het leven heeft je plotseling van me weggenomen In één klap was alles weg; alle toekomstdromen Nooit meer de felle discussies die ik met je kon voeren Nooit meer je hand die me even zacht kon beroeren Je snapte me beter dan wie dan ook en gaf me je hand Liet me in mijn waarde, liet me modderen, maar stond altijd aan de kant Om me op te vangen als ik het even niet meer zag Nooit zal ik het vergeten; je liefde, je eerlijkheid, je vrolijke lach Lieve mama, ze zeggen dat ik het een plekje moet geven Maar niets is meer hetzelfde gebleven Het gemis, de pijn, het verdriet; het is er iedere dag Maar, waar je nu ook zijn mag Weet dat je in mijn hart bij me zult zijn, altijd Je stuurt me, terwijl ik mijn vleugels spreid Op mijn lange weg, waarna ik je misschien ooit weer eens zal zien Al dat verdriet, al dat gemis, het duurt nu al jaren alweer Tien Dag lieve mama....geen dag uit mijn gedachten, voor eeuwig in mijn hart... Ik heb er ook even een fotootje van haar bijgedaan!
Gieg dan zal jouw sinterklaasavond nooit meer dezelfde zijn. Ik zal zeker aan je denken die dag en natuurlijk op een prachtige surprise hopen. Prachtig Bebek, de tranen staan in mijn ogen.
Lieve Bebek: sterkte morgen! En nee, uitslag bloedprikken hoor ik ws pas al alle uitslagen binnen zijn. Benthe: 5 eitjes! You go girl! Giegel: succes deze moeilijke wachtperiode. Ik denk aan je en duim voor je. Meiden, ik zal niet veel online zijn. Mijn moeder is vandaag geopereerd (alles goed gegaan hoor!), en de komende dagen staan in het teken van werken en bij mams langs!
Liefste Bebek wat een mooi,intens gedicht. mijn ogen sprongen vol van tranen.(ik ben dan ook zo'n emomens) Ik weet zeker dat je moeder het weet dat je zoveel om haar geeft. en lieve tien:volgens mij heb je een prachtdochter!! zou het niet mogelijk zijn om daarbover ervoor te zorgen dat bebek haar roze wens in vervulling gaat. knipoog naar boven
Bebek, wat een mooi gedicht! Giegel, de duimen blijven onverminderd duimen voor een surprise die je pas over 8 maanden hoeft uit te pakken! Liesben, beterschap voor je moeder!
bebek @ wat een prachtig gedicht heb je die zelf geschreven? als jij morgen een kaars voor je moeder aan doet is ze heel stiekum ook bij je hoor morgen goed kijken dan zie je haar wel nogmaals dikke knuf meid oja en mijn ongi komt ook wel hoor we mochten niet zwanger worden van wegge de operatie dus tja we hebben deze week het niet veilig gedaan maar verder wel dus het zal wel spanning zijn denk ik maar als ik met kaartjes bezig ben zie ik mijn oma op mij neer kijken hoe ik haar kaartjes na maak zo voel ik dat ik weet alleen niet hoe dat komt maar zo is het voor mij liesben sterkte met je moeder wat heeft ze als ik mag vragen?
Dank jullie wel voor de lieve reacties, daar krijg ik nou weer tranen in mijn ogen van....Maar het doet me wel heel goed dat jullie allemaal zo lief reageren! Vind mezelf ook maar een muts hoor, dat ik na tien jaar nog steeds zo heftig kan reageren, maar het blijft je mama he.... Marnat, ik heb het zelf geschreven ja, die gave heb ik van mijn oma meegekregen en ik schrijf dan ook heel makkelijk, kan ook heel makkelijk met wat steekwoorden voor andere mensen een gedicht schrijven. Drie keer raden wie dus altijd de sjaak is met Sinterklaas... Ollebolleke, ik zou het ook wel leuk vinden als ze daarboven kon zorgen dat ik eens roze mocht testen! En niet alleen ik, maar alle meiden die dat zo graag willen hier! Ik heb het haar gevraagd, voor ons allemaal, dus wie weet...
bebek de sjaak met sinterklaas dus met sinterklaas zet jij hier de gedichten neer voor ons en kerst dan kunnen wij ze gebruiken ik heb een gedichten boek vroeger kon ik het ook heel goed ik werd op school altijd gepest en voelde me vaak alleen ik sloot me op in mijn kamer en schreef heel veel van me af maar nu er gaat weer veel door me heen maar krijg het niet op papier grrr ik heb samen met meer van de familie de gaave kaartjes maken van mijn oma
ff heel snel lieve meiden, ik ben kapot van vandaag (VU geweest) maar alle testresulaten zijn tot nu toe goed. Hoorde wel dat hij bij de bevalling een piepkleine hersenbloeding had op gelopen vandaar die echo toen van de fontanel. 1 December weer terug ook weer voor een echo en andere onderzoeken.Maar ik hoefde me verder geen zorgen te maken. Heb voor de rest al mijn afspraken voor de komende 2 weken maar afgezegd, merkte dat ik eigenlijk nog geen knip voor mijn neus waard ben. Nu weer snel Xander aanleggen, hij heeft honger. Fijne avond meiden. Bebek sterkte ik weet preceis wt je voelt, gaat vlgs mij nooit over enne JFT jij ook veel sterkte.
koffie rust maar goed uit als dat lukt met xander heeft hij niets over gehouden van die kleine hersen bloeding en xander goed groeien he
Nicole, wat fijn dat de echo weer helemaal goed was! En een jongetje, stoer! Verdarrie Desmo, wat ongelovelijk balen van je ongi. Bebek, veel sterkte morgen met de sterfdag van je mamsel. Liesben, ik zal voor je duimen dat je eisprong niet in de 5 dagen onthouding valt. Sjees, dat zou balen zijn zeg. Benthe, ik duim dat je 5 eicellen heel mooi gaan groein! Wow Ollebolleke, je hebt 2 hele knappe meisjes! JFT, wat een aso om na die aanrijding zo weg te rijden zeg. Giegel, ik hoop zó voor je dat deze IUI lukt! Koffie, doe rustig aan meid.
@ Marnat: wat mijn moeder heeft ga ik liever niet hier neerzetten, sorry. Van mij mogen jullie alles weten, van mijn afscheiding tot wanneer is sex heb , maar mijn familie blijft privé. Hou het maar op dat ze geopereerd is en dat alles goed gaat. Koffieleutje: Jeetje, toch schrikken als je dat hoort denk ik? Gelukkig geen restverschijnselen. Mooi zo!
Oww ollebolleke: wat een schatje is Lupe!!! Zohoo: grote zus mag er ook zijn zeg! Wat heb je een leuke meiden.. Wat een ***hol om na een aanrijding door te rijden. Ik hoop, dat de schade meevalt!Succes met je vader Desmo: KNUFFFFF! Benthe: ik duim voor je! Gieg: voor jou draaien mijn duimen ook! Bebek: mooi geschreven, dat gedicht aan je mama.Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe jij je voelt, maar ik kan het me wel een beetje indenken. Knuf! Liesben: beterschap voor je mams! Koffie: alle resultaten tot op heden goed. Dat stemt positief, niet?
Jaaaaa bijna weekend. Vind mijn werk eerg leuk hoor maar mijn hoofd staat er gewoon niet zo naar, ben vooral met babydingen bezig hahhaa. Bebek, wat een mooi gedicht, bijzonder dat j dat hier met ins wilde delen. Heel veel strekte gewenst vandaag meid! Olle, wat een prachtige meid is die Lupe toch, en haar grote zus, dat is een plaatje, dat haar!!!!!!!Ben er gewoon jaloers op (hoe oud is ze op die foto?) JfT, wat een ellende een aanrijding die niet jouw schuld is als je zwanger bent en dan ook nog een idioot die doorrijd, is inderdaad een misdrijf en ik hoop dat er wat uit die camerabeelden komt. Sterkte ermee. Liesben, beterschap voor je mamma. Benthe en Gieg, ik duim door. Stomme lijf he desmo, is elke keer gewoon weer gigabalen als je weeeeeer niet zwanger bent. Knuffel! Koffie, dat is toch wel weer een heel verhaal zeg, die bevalling van jou , heftig voor jou en Xander geweest zo te lezen. Rust inderdaad maar lekker uit, jullie hebben heel wat om van bij te komen. Ik ga weer werken (heb er wel zin in hoor, wordt een fijne dag als het aan mij ligt tenminste) gr. Nicole Ik moet trouwens wel even kwijt dat ik je leuke berichtjes 's ochtends mis Dop (ook die van de middag en avond hoor) zo'n leuk plaatje om de dag mee te beginnen telkens. Ik hoop dat het goed met je gaat.
Nou inderdaad Suus, wat een rust. Ik kwam alleen even een dikke knuffel aan Bebek geven. Sterkte vandaag lieverd. En veel meer heb ik ook niet te melden eigenlijk.