35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

ik ga vandaag samen met manlief flink op ruimen in huis tja je blijft bezig we willen nu ruimte in 2 kamers maken we kunnen er amper lopen grrr

we bewaren veel te veel

iedereen een fijne zondag

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Hallo meiden,

Heb al eens eerder hier gereageerd/geschreven, maar dat is alweer zo'n tijd geleden, dus kennen doen jullie mij niet en ik jullie ook NOG niet denk ik.

Ik ben zelf 37 jaar en in januari word ik 38 jaar.
    Na tien jaar :)$ ja tien jaar) werden wij 2008 zwanger (weer es), maar dit keer sterk genoeg, om daadwerkelijk een kindje te baren (noujaa een keizersnee dan).

Hij wordt bijna 1 jaar, dat kan je aan mijn banner zien.

Nu zijn wij alweer bijna een jaar bezig, om voor de tweede maal zwanger te worden en ook daadwerkelijk zwanger te blijven, uit te dragen en bevallen.
    Maar ja, dat gaat niet zo maar zo als velen helaas.

Ik temp sinds een aantal maanden en ben ook veel in dat topic te vinden. Ik gebruik Ovutesten, de Persona (maar dat wordt moeilijk te gebruiken voor mij, omdat mijn cycli ineens langer is geworden).
    Ik heb een LF van 10 dagen, dus dat is kiele kiel en mijn eisprong is vaak rond CD24 of later.:$
    Ik heb ook een proteïne C te kort en dat kan ervoor zorgen, dat ik makkelijker dan anderen bloedstolsels krijg bij bijvoorbeeld zwangerschap. Dat kan ook de zwangerschap bemoeilijken.

Door het laatst genoemde heb ik tijdens de hele zwangerschap in 2008 elke dag tot 6 weken na de bevalling, bloedverdunners bij mijzelf in mijn buik moeten jassen.
    Niet echt fijn, maar ik heb er er wel voor over.

Wij hebben 'gekozen' voor de MMM nu en gaan naar een kliniek (Medisch Centrum Kinderwens te Leiderdorp), om het zwanger worden en blijven weer werkelijkheid te laten worden.

a.s. Woensdag ga ik voor een tweede gesprek. Eerst hebben we een intake gehad en nu ga ik voor het plannen wat er zoal gebeuren gaat/kan/moet. En onderzoeken in het ziekenhuis, waarom ik zo makkelijk een miskraam krijg. (Dit is het voordeel van 'ouder' zijn :))
    Al ben ik helemaal niet gek op ZH, maar dit is een speciaal onderzoek gericht op onze leeftijd enzo ;)

Nou heeft zij zich wel weer even genoeg uitgelaten denk ik. :)

Monumenteel ga ik ff in huis zelf klussen (dus nee niet sexen, maar echt ff klussen) er moet nog genoeg gebeuren. Wij zijn behoorlijk creatief, maar dat vergt ook meer werk laat maar zeggen en met een kindje van bijna 1, is plannen niet altijd makkelijk :D.

Ik hoop dat ik hier ook in het clubje ga passen.
    We zien wel.

Groets, Zijvandehoek

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Welkom hier, en veel succes met gauw zwanger zijn, en dat 9 mnd lang blijven!

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi zijvanderhoek

welkom meid

wat geweldig naar 10 jaar een wondertje spontaan?

ik krijg al weer meer hoop:D
    meid veel succes in de mmm voor een tweede

ik heb naar 11 jaar no steeds geen wondertje
    nu gaat mijn vleesboom er uit gauw
    dus wie weet kom maar op 210

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Welkom Zijvandehoek!Jeetje 10 jaar...wat een doorzettingsvermogen.

Ik voel de ongesteldheid al aankomen hier....zal wel morgen worden gok ik zo.

6. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Welkom Zij van de hoek!:D Marnat, zijvandehoek en ieder ander die zwanger wil worden ik duim ook voor jullie hoor! Let op 2010 wordt jullie/ons jaar. Ik heb dit jaar nog 1/2 kansjes hopelijk, maar ja dan zitten we ook al weer in 2010 :$:$:$. Wat vliegt de tijd... ;););)

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Welkom Zijvandehoek. Nou, wat men ook zegt, geduld kan jullie niet ontzegt worden. Respect! Veel succes met het opnieuw zwanger worden EN blijven.
    Nu hebben we hier een afspraak dat 2010 ons jaar gaat worden, inclusief roze testen en baby's. Ik hoop niet dat je daar bezwaar tegen hebt? ;)

Iemand op het forum heeft tegen mij gezegd dat kerst een "goede tijd" voor me is/wordt. Ik wacht af. Deze maand gaat hem niet worden hier, omdat we rond mijn eisprong in de periode van "geheelonthouding" zitten daar mijn lief een gevuld potje in moet leveren. Nu hoop ik nog op een laat ei, dat zou kunnen. Maar ik reken nergens op.

Donderdag HSG en ik ben er gewoon nerveus voor. Is dat gek?

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mogge meiden!

Welkom Zijvan de hoek! (mag ik dat afkorten :D) Wat een geduld hebben jullie op moeten brengen zeg, knap hoor! Net als Marnat trouwens, die ook al 11 jaar bezig is.
    Zoals Liesben al zei; de afspraak is dat we allemaal in 2010 roze gaan knallen, dus daar moet je dan maar gewoon aan mee doen!

Liesben, ik vind het helemaal niet gek dat je daar nerveus voor bent, zou ik ook zijn! Is toch spannend en je hebt geen idee wat er precies gaat gebeuren allemaal. Maar het gaat helemaal goed komen en daarna ben je geloof ik 3 maanden extra vruchtbaar, dus jij knalt 'em zo 2010 in! ;)

Suus, balen meis, van die duivels, maar op zich voor je lichaam (en geest ook wel denk ik) wel goed dat je even een ronde 'rust' hebt!

Marnat, nog nooit zo blij geweest met duivels, haha!

Jft, hoe gaat het nu met je meis? Kunnen jullie het een beetje een plekje gaan geven? *digi-knuf*

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Bebek, voel me niet zwanger meer, krijg iets meer energie, wel geregeld erg emo, uiteraard. Symptomen minderen één voor één. Hoop zo dat het zelf komt.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Bebek, balen van je ongi :(

Zij, van harte welkom hier!
    Wat heb je lang moeten wachten op je eerste kindje. Wij hebben er ook lang over gedaan, dat had heel andere redenen (te maken met zijn 2 kinderen uit eerder huwelijk), maar ik weet een beetje hoe het voelt om 10 jaar lang een kinderwens te hebben.
    Heb je al die jaren veel miskramen gekregen? Dan zou er misschien iets aan de hand kunnen zijn, dan zou het niet (alleen) aan je 'rijpere' :p leeftijd kunnen liggen.
    Ik heb voor Danique 1 miskraam gehad, dat vond ik al erg genoeg. Lijkt me heel zwaar voor je.

Liesben, ik zou ook nerveus zijn voor een HSG hoor, lijkt me absoluut niet gek. Succes meid!

JFT, knuf!

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    zijvandehoek welkom !!!

JFT laat die tranen maar gaan, lijkt me heel erg logisch.

12. Suzanne68

@Jft....dikke knuf.Ik hoop met je mee,dat het vanzelf komt.
    @Liesben....logisch dat je zo nerveus bent.Was ik ook hoor.Achteraf om niks,maar ja,dat weet je ook niet van tevoren.Dikke knuf ook voor jou.
    @Zijvandehoek......ik had ook al over een afkorting nagedacht :D ZVDH ofzo ;)

13. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Hoi meiden net terug van een nachtje in hotel weg met broertje en ouders.

Zijvandehoek welkom hier, geweldig om te lezen dat er echt nog hoop is na 10 jaar proberen. Ik hoop voor je dat je snel iets kunnen vinden om je te helpen dat het dit keer wat sneller gaat.

JFT nogmaals een knuffel, ik vind je erg dapper als ik zo je berichten lees. Wie weet zit je helemaal niet op "tips" te wachten maar bij mij konden ze bij mijn miskraam rond de 10 weken goed zien op de echo of het snel zelf op gang zou komen. Bij mij was dat helaas niet het geval en heb toen gekozen voor een curretage.

Suus , fijn dat je jas er is en datie goed bevalt, eigenlijk wil ik wel een modeshowtje:D.

Het weekend wat ik samen met mijn broertje had gepland liep niet helemaal zoals bedacht, ten eerste was ik wat grieperig en toen we het diner op hadden en ik al was gaan slapen kwam mijn broertje om 24.00 de kamer binnengestormd dat hij naar huis moest, de vliezen waren gebroken. (Hadden we niet verwacht paar uur daarvoor nog niets aan de hand en ze moest nog ruim 2 weken.
    4 Uur later is Vera geboren, zoooo leuk, ze hebben nu een jongen en een meisje en de bevalling ging echt heel erg volgens het boekje.

Jammer dat ik ziekjes ben kan ik niet meteen langsgaan, maar komt volgende week wel.

Hier voel ik de kleine nu dagelijks met plopjes, wel erg "ver weg" nog maar wel leuk.

gr. Nicole

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nicole, gefeliciteerd! Leuk, ben je weer tante geworden!
    Jammer dat je wat ziekjes bent, maar hoop dat je toch een leuk weekendje hebt gehad!

Suus, ik wil ook een modeshow! :D

15. Suzanne68

@Nicole....gefeliciteerd!!!

Ja nou,ik wil mijn jas wel showen,maar mijn man schiet niet echt op met het doorsturen van de foto's ,die hij er van heeft gemaakt.Hij is nu bezig met andere dingen.Zoals zijn pc fixen.Terwijl die jas natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker is ;)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha Suus, mannen begrijpen gewoon niet dat jassen enzo veeeeel belangrijker zijn dan stomme pc's fiksen....tenzij wij die pc nodig hebben natuurlijk, dan is dat wel weer prioriteit :D Snappen ze gewoon niet...

17. Suzanne68

:d:d:d:d:d

18. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Heelemaal mee eens, hier nog zoeen die dat niet snapt, duurt soms dagen of weken voordat ik foto's heb op de pc.
    Ik kon het wel zelf maar vergeet dat telkens.

19. Suzanne68

Haha....het gaat vast geen weken duren hoor....denk nog een uurtje ofzo.....en pc maken is ook in mijn belang...want we downloaden altijd de engelse X-factor op zijn pc en kijken die dan op de XBox.Maar nou is de verbinding tussen de XBox en de pc plots zoek....sinds gisteravond.snif.

Nog even wat leuks....we gaan proberen om begin december een paar daagjes naar Eurodisney te gaan.We hebben nml jaarkaarten,dus we hoeven alleen een hotelletje ergens voor weinig.Maar dan moet manlief wel vrij kunnen krijgen van zijn werk.Lijkt me zo gaaf Disney in kerstsfeer.

20. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus ik wil ook mode show hihi

nicolioo gefeliciteerd

jtf nogmaals dikke knuf meid

bebek tja raar he dat ik blij ben dat ik ongi ben komt door dat die medicatie niet goed is voor baby s

pfff hier vandaag veel rommel en papier op geruimt grrrr srhik me een hoedje de versnipper raar draad weer hij werd net te warm ik kan weer verder :D ga er zo mee verder

Share This Page