35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus wat een leuke jas en dat dikkertje waar zie jij die dat valt wel mee hoor

3. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Hoi Suus, ben het helemaal met Marnat eens..... :):):) Mooie jas en het valt echt wel mee hoor met dat dikkertje ;););)

4. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Mooie jas! En in die jas valt het in ieder geval niet op dat je jezelf te dik vindt:D dussss erg goeie ja en de kleur staat je volgens mij goed.

5. Suzanne68

Goeie jas dus ;):D

6. Suzanne68

Oh,dat had Nicole al opgemerkt ,dat het dan een goede jas is :D

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nicolioo gefeliciteerd meid, weer tante geworden.

Suus leuke jas maar kan het dikkerdje niet vinden ;)

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, gek mens! Helemaal geen dikkerdje en een superleuke jas!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    #17709 Dombo, 22 nov 2009
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
    ZVDH, welkom en ik sluit me bij de anderen aan! Wat een doorzettingsvermogen, 10 jaar moeten wachten voor jullie je wondertje wat al weer bijna baby-af is in jullie leven mochten verwelkomen.

Succes in de MMM, hopelijk ben je snel zwanger en mag je het ook blijven!

Suus, mooie jas, kleedt heel goed af!

Blijft toch altijd wel frapant, anderen zien je altijd anders dan jezelf. Van mij had ook niemand in de gaten dat ik DIK in de 80 kg woog met maar 1.60m.

Knap dat het je lukt om maar 1x per week te wegen. Mijzelf lukt dat nooit. Houdt in dat ik m'n gewicht wel eens wat zie schommelen, gelukkig maakt het me niet onrustig.

JFT, ik kan me voorstellen dat je hoopt dat het nu snel op gang gaat komen. Niet zo gek dat het je aangrijpt en zo nu en dan behoorlijk emotioneel bent. Het leek ook allemaal zo goed te gaan waardoor je deze keer hoop kreeg dat het beebje nu toch echt ging komen.
    Voor jullie is het nu over en uit, in meerdere opzichten aangezien je ook een gesprek aangaat voor een sterilisatie. Je hebt een hoop te verwerken.
    Hoe is het nu met je vader, kon hij dit nieuws een beetje aan?

Tante Nicole, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Vera. Fijn dat de bevalling zo vlot is gegaan.

Marnat, fijn dat je ongi er nu eindelijk is.

Bebek, toch ongi, helaas zat dat er deze ronde ook al in, evengoed toch even slikken.

10. Suzanne68

@Dombo....ik ben idd ook ruim over de 80 kilo met een lengte van 1,64 en een half.En een BMI van ruim over de 30 ook.Ik heb alleen wel dunne benen....dus met zo'n allesverhullende jas lijkt het nog wat ;) En ik weet dat er mensen een moord doen voor die ruim 80 kilo(dat hoor ik nml heeeeeeel vaak),maar ik voel me hier niet prettig bij.Het moeilijkste vind ik als je op visite bent en mensen zeggen:ah joh,die ene keer kun je wel een gebakje nemen enz.Maar ik zeg nu gewoon elke keer dat het van het ziekenhuis moet ivm de vruchtbaarheid en dan houden ze lekker op met zeuren :D

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik ben even niet meeer geweest en hoopte op leuk nieuws, maar ik viel meteen in het verhaal van JFT. Meid..wat vreselijk! Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles. Een dikke knuf!

Zijvandehoek: welkom hier!!

ik spam nog even:

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, LIEF!!!!!

Suus, dat herken ik helemaal! Heb zelf verhoudingsgewijs ook vrij dunne benen. Het meeste zit op m'n buik.
    En andere mensen mogen best een moord doen voor die ruim 80 kg en je mooi vinden zoals je nu bent, maar het belangrijkste is dat jij jezelf thuisvoelt in je lijf.

In m'n omgeving zijn nu een paar mensen die vinden dat als ik nu nog een paar kg afval dat ik dan een beetje doordraaf. Zelf ben ik het daar niet mee eens, het belangrijkste is dat ik mezelf thuisvoel in m'n lijf, niet dat anderen me slank genoeg vinden nu. En ik weet het, er zijn er die er een moord voor zouden doen om 65 kg te wegen, maar ik weet dat ik me lekkerder voel met nog net een paar kilootjes minder. En da's het belangrijkste. En gelukkig staat m'n man nog steeds 100% achter me en daar ben ik erg blij mee. Vind zijn steun toch wel erg belangrijk.

13. Suzanne68

@Hellen,wat een schatje!

@Dombo.....ik ben in het verleden wel eens 20 kilo afgevallen....van de 81 naar de 61.En ook iedereen liep te zeuren toen,dat ik te mager was.Maar 1 vriendin,die eerlijk zei,dat ze gewoon jaloers was.Later was ik weer een kilo of 5 aangekomen.Kwam ik iemand tegen die zei:nou,je moet echt niet nog meer af gaan vallen nu hoor.Mensen weten vaak gewoon niet waar ze het over hebben.
    Ik was zelf wel vreselijk trots op mezelf.Alleen ben ik net als jij een emotie-eter en heb ik het er in de loop der jaren allemaal gezellig weer aangegeten ;)
    Maar ik ben deze week 2 kilo kwijt!!!Jeej!

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hellen wat een leuke foto !!

Meiden jullie hebben gelijk, het is niet wat de omgeving van je denkt maar waar je jezelf prettig bij voelt.

Ik maakte gisteren een paar foto`s van Xander met flits, hij deed steeds zijn oogjes dicht maar toen kwam ineens deze :D:D

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Jeee Suus al 2 kg eraf joepie!!! dat zpu kunnn betekenen in 5 weken 10 eraf en in 10 weken 20 eraf, dat gaat hard. (al is 10 weken lijnen wel oneindig ..... hahaa) Succes wij blijven je toejuichen en aanmoedigen hier.

En Dombo, helemaal gelijk heb je, anderen moeten er niets over zeggen (behalve als je richting ondergewicht gaat natuurlijk, vind ik tenminste)

Helen, wat is ze mooooooiiiiiii.

Hier alleen maar regen regen regen.....
    Bah en heb 3 honden hier in hus die er erg graag uit willen strakjes (nou ja eigenlijk 2, Luna de vizsla houdt absoluut niet van regen en die heeft dan als het koud is ook een soort paardendeken om:D)

Wat wel leuk is dat ik de beeb nu echt elke dag wel even voel ploppen en dat ik me zorgen begin te maken over wat je in godsnaam allemaal nodig hebt voor een beeb hahaha (heb ik me nog nooit mee bezig hoeven houden want kwam nooit zo ver.
    Ik ga maar eens op zoek naar standaard lijsjes komt het vast goed.
    En misschien hebben mamma's hier tips voor wat wel aan te schaffen en wat zeker niet.

groetjes Nicole

16. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    hahhhaa koffie wat een lekker ding, hahahhaa echt vervelend zo'n mamma die met zo'n flitser je recht in je gezicht gaat lastig vallen.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hellen en koffie wat een snoepies om op te eten :D

suus je moet doen waar jij je goed bij voelt goed zo 2 kilo

ik hoef gelukkig niet af te vallen ik ben blij dat ik wat zwaarder ben geworden ik ben nu 62 kilo vroeger was ik altijd tussen de 50 en 59 kilo en bleef maar schommelen ziekenhuis zij ook dat ik een mooi gewicht had

18. Suzanne68

@Koffie....wat een lieffie!Hij kijkt idd wel een beetje van:ga weg met die flits...hihi.
    @Nicole......bij de zeeman hebben ze goedkope navelbandjes....die heb je nml maar heel kort nodig en ze hebben ze daar zelfs in het roze en blauw en volgens mij hebben ze daar ook katoenen luiers.
    @Marnat....tot mijn 1e zwangerschap woog ik ook 53 kilo (toen was ik echt te mager) maar ik at me helemaal suf en kwam geen gram aan.
    Haha.....ging het maar zo hard.....maar de eerste 2 weken gaat het altijd best hard en dan daarna een kilo in de week en dan gaan we met pondjes afvallen.En rond de 80 blijf ik ook altijd nog een poos stilstaan.Maar het begin is er :)

19. Suzanne68

Oja....ik zit op dag 30 van mijn cyclus en heb echt al buikpijn,maar nog geen bloed te bekennen......ik denk dat ik een Bebekje doe deze maand,want had paar dagen terug wel een spierwitte test.

20. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Zeeman, dat is een goede tip, die hebben veel babydingen inderdaad.
    En dat afvallen, ik ben altijd te optimistisch, maar zo te horen ben je goed voorbereid en gaat het je echt zeker lukken!

Ik had vroeger toen ik nog rookte ook ondergewicht, en maar eten om op gewicht te blijven, ik woog 63 kg met 1.83 echt een dunnie dus.
    (gestopt met roken en in 2 weken 15 kg eraan:$ en ben niet ineens veel gaan eten!!!) Nu inmiddels bijna 4 kg aangekomen deze zwangerschap, is dat een beetje normaal?

Deel Deze Pagina