35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Volgens mij is 3 kilo bij 18 weken echt niet teveel hoor.

2. Suzanne68

Jeej!Je bent al 18 weken...haha,dringt nu pas tot me door hoever je al bent.Ben zo blij voor je!

3. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    edit hahaha 4 kg beetje vergist, weeg nu 83 kg

4. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ja echt al heel ver he, kan het ook nog steeds niet echt geloven.... Begint er nu echt op te lijken dat we in april niet meer met z'n 2en zijn, zo onwerkelijk. Soms moet ik bijna huilen van die gedachte..

Ik moest net aan jouw laatste miskraam denken Suus, hoe het nu met jou en je hubby is, wordt vaak zo snel weer "vergeten" door de omgeving en afgedaan met als "tja gebeurd zo vaak" .

5. Suzanne68

Oh 4 kilo...nou dat is wel erg veel hoor....haha...nee hoor geintje!

Ik moet echt met de hond naar buiten,maar de hond en ik houden allebei niet van regen

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Hoi hoi,

Zijvandehoek zal even moeten wennen aan jullie namen om een beetje op jullie verhalen te kunnen reageren.

Ik zag een paar baby-pics voorbijkomen.
    Oja, en dames, als je zo lang moet wachten voordat de foto's op de pc staan in mapjes, omdat je vergeet hoe het moet.
    Schrijf het stap voor stap op. Controleer samen of je de goede stappen zet en je bent weer wat onafhankelijker. YEAH.

Ook ik ben helaas te zwaar en WIL afvallen. Sinds 4 dagen is de knop echt om. Ik ben het nu echt zat en op dat monument zat ik te wachten. Je moet er echt 100% achter staan.
    Met de zwangerschap van mijn zoon ben ik weliswaar 37 kg aangekomen en ik was al 13 kg te zwaar. Ik was dus 50 kg te zwaar. En dat met 1.68m :$.

Voor mij was de zwangerschap letterlijk heeel zwaar.
    Ik hield heeeeeeel verschrikkelijk veel vocht vast en had nog zo wat vervelende kwalen.
    Maaaaarrrrrr, ik ben wel gestopt met roken. YEAH. Beetje raar geteld maby, maar per feb wordt het alweer 2 jaar :$:$:$:D.
    Nu ga ik de aandach zetten op nog ff 30kg af te vallen.
    OEF, das best weer veel. :)

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb idd een aantal MK's gehad. In het verleden een aantal. De maand voordat ik zwanger was van mijn zoon had ik een VMK.
    Dit jaar bleek ik 16 maart zwanger te zijn YEAH.
    Drie positieve testen op 3, 11 en 15 mei. Ook twee maal met bloedprikken in het ZH geconstateerd dat ik zwanger was.

Echter ging ik 20 mei naar de echoscopiste. Ik zette mijn zoon op de voorste rij, wat de monitor betreft. Zo kon hij zijn toekomstige broer of zusje zien.
    Echter bleek het niet goed te zijn en ging ik terug naar huis met de melding dat ik een Mk heb en dat ik een afspraak moet maken voor een eventuele curettage.
    Toen ik daar kwam had ik een vervangend gyn en die wilde dat niet laten doen, omdat ik in een risicogroep zit, dus ik kon zo weer naar huis zonder niets. Én zij had ervan op de hoogte moeten zijn geweest, door mijn dossier te lezen :x.
    Pfff achtelijke galdiolen daar hoor.

Enfin. Na weken wachten kwam er maar niets en uiteindelijk hebben ik en mijn gyn dan toch maar voor een curettage gekozen.
    3 juli zou ik in de ochtend gecuretteerd worden.
    Om 4u voelde ik weeën en kwam er een beetje bloed en wat stolsels.
    Ik heb het ZH gebeld om te zeggen, dat het niet door hoeft te gaan want ... bla.
    Zij zagen dat anders, dus ik moest toch komen.
    Tijdens het lange wachten in het ZH kreeg ik steeds zwaardere weeën en grotere stolsels.

Enfin uiteindelijk ben ik gecuretteerd.
    2 Dagen heb ik niet gevloeid, maar de 3e dag begon ik dus hevig te vloeien (voor mijn doen) en dat heeft tot en met 10 dagen doorgezet.

18 Augustus werd ik weer normaal ongesteld.
    Nou jaa, normaal. Drie dagen lichtroze.
    Maargoed van die tijd temperatuur ik en gebruik ik dus ovulatietesten. En nu maar hopen dat het de goede kant op gaat.

Sorry dames, weer een lang verhaal ... oef :)

BUT ladys, ik ben heel open een dit soort dingen, maar ik zit wel goed in mijn vel.
    Al merkte ik wel dat toen er een groep vrienden kwam eten (één daarvan is gyn) en vertelde over de MK, dat ik na 1 zin meteen stokte en niets meer hierover uit kon spreken en mij emo voelde worden. Ik was daar even verbaast over, ondanks ik het een plekje heb kunnen geven.

Ach ik ben een stoere tante, die toch na het krijgen van een kindje een emo-rocker is geworden :p:p:p
    Maakt mij niet uit. Ik ben gelukkig en daar gaat het om ;).

7. Suzanne68

De omgeving heeft idd wel zoiets van:ja nu weten we het wel hoor...weer een miskraam.Alsof het een soort van gewoon is geworden ofzo.Niet iedereen hoor,sommige mensen vragen er nig wle naar.Ik ben wel behoorlijk depressief,maar heb wel gister voor het eerst weer een dag gehad,dat ik me de hele dag best goed voelde.En ik denk dat ik serieus blij ben als het oudejaarsavond is en dit jaar voorbij is.Lief dat je er naar vraagt!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo meiden!

Even een kort berichtje van mij, want ben poepiedruk! Ik heb van mijn beste vriend Adobe Photoshop cs4 gekregen, waarmee ik dus net zulke gave foto's kan bewerken als Lotuss, alleen ik snap er werkelijk geen ene jota van, hahaha! :D
    Ben nu dus internet aan het afstruinen voor een handleiding voor dummy's, want wil mijn Lief graag een mooie bewerkte foto van Dost geven met kerst, maar nu lukt selecteren me al geeneens, dus ben wel ff zoet! ;)

Dus sollie, ff geen tijd om te reageren!

9. Suzanne68

@ZVDH...haha,ik kan wel zelf heel veel op de pc hoor,maar deze foto's stonden op zijn telefoon en die moest ie ff mailen.

Jeetje,wat heb je ook al een boel op je bord gekregen.Logisch dat het je raakt toch....het zou pas apart zijn als het je niks deed.

Een emo-rocker?Heb je nu zo'n grote lok en je haar zwart geverfd?:D

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Zijvandehoek zit op CD34 :$ met een temp van 36,5.
    Vandaag of morgen moet ik ongesteld worden.

Suzanne: gelukkig heeft mijn omgeving dat niet. Al moet ik zeggen dat ik het niet aan iedereen vertel. Niet iedereen of zelfs weinig mensen eigenlijk weten hoe je op zo'n boodschap kan reageren.
    De meerderheid weten uberhaubt niet hoe ze moeten reageren.
    Ze weten niet wat ze moeten zeggen en daarom zeggen ze soms (goedbedoelde shit) hele stupide dingen en hebben niet door wat ze zeggen en wat het met jou doet.

Nicolioo: Wat fantastisch dat je kan genieten van je zwangerschap.
    Heerlijk en je bent al lekker zo ver he. Binnen kort ga je al trapjes voelen of ben jij van de plopjes.

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus navelbandjes worden niet meer gebruikt hoor, tenminste hier niet.... enne van die katoenen luiers mag je er toch wel 20 hebben (onder het hoofdje in het bedje, afdrogen van de kleine etc :D)

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Whoahaha ik heb allerlei kleuren gehad: Paars/zwart; blond met een zwarte pluk; donker bruin met knal roze; gewoon bruin; gewoon very donker bruin (zoals monumenteel); zwart met een knal rode lok etc etc.
    Maarrrrrr ik heb gezien dat meerder mensen dat doen (die knal kleuren), dat ik het nu maar even braaf heb zitten.
    Ik houd niet van meelopen met de rest van het volk :p:p:p

13. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ik denk Suus dat iemand die dit niet heeft meegemaakt het niet KAN begrijpen, wel begrip opbrengen maar dat is toch anders.
    Fijn dat er mensen zijn die er nog wel naar vragen.

ZVDH (mag ik het zo afkorten?) Ook een heel verhaal en ik hoop dat je snel weer zwanger bent en mag blijven, de vanzelfsprekendheid dat als je zwanger bent je ook een kindje krijgt is er wel meen beetje af na een miskraam.

14. Suzanne68

Haha...de laatste keer dat ik een baby had,was ook wel in de oertijd zo'n beetje...maar mijn schoonzusje moest ze wel hebben laatst,vandaar dat ik weet dat ze ze bij de zeeman hebben ;)

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Hoi K-leutje: ja is niet aan te dragen in het begin.
    Nu mijn mannetje bijna één jaar wordt, heb ik ze totaal niet meer nodig en liggen ze all te wachten tot de volgende spruit.

Trouwens ik zie bij verschillende bij jullie, dat jullie Mosa ook kennen.
    Fijn he dat zij eindelijk is bevallen van Veda ;)

16. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ok dat is weer nuttige info. En 20 :$ luiers jeeeee dat is veel.
    Heb je nog meer tips koffie? Heb momenteel behoefte aan het concreet maken van de komst van ons beebje, vind het allemaal zo eng en dit is wel goed denk ik. (beetje kopen van spulletjes)

17. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Bebek, leuk joh dat je ook van die mooie foto's kan maken straks. Het is een programma wat heel veel kan. Vriendlief hier heeft ook alle versies en mogelijkheden op zijn pc staan en daar kan echt heeeeel veel mee.

Hoe is het trouwens met pupje?

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    #17738 Zijvandehoek, Nov 23, 2009
    Last edited: Nov 23, 2009
    Nicolioo: Daar zijn hier ook handige topics voor, om te zien wat je zoal nodig hebt.
    Het is wel spannend he.

Ik heb begrepen dat ik niet helemaal goed door heb in wat voor situatie je zit Nicoioo.
    Bij deze excuses.

Ik heb de tekst weggehaald die ik neer had gezet.
    Wil je geen verdriet doen.

Sorry :)

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Go Suus, go. De eerste kilootjes zijn eraf! Knap gedaan meid en volhouden hoor!

Nicole, een ondergewicht bereik ik pas als ik nu nog 17 kilo af zou vallen, dus daar zit ik bij lange na nog niet aan. Maar als ik nu nog meer dan 10 kilo zou afvallen kom ik wel uit op een gewicht waarop ik me niet lekker voel.
    En oh, 18 weken al weer. En je voelt de kleine nu, heerlijk vond ik dat als ik de meisjes voelde!

ZVDH, je kunt in ziekenhuizen inderdaad vreselijke harken tegenkomen, dat bewijst jouw verhaal wel weer.
    Knap van je dat je al 2 jaar bent gestopt met roken. Dat is een felicitatie waard. Wel vervelend dat je in je zwangerschap zoveel bent aangekomen, terwijl je daar in jouw geval niet zo heel veel aan kon doen. Goed van je dat je nu ook wilt gaan afvallen. Ben je al begonnen met llijnen?

Koffieleutje, wat is je kleine man al weer veranderd zeg!

Navelbandjes zijn hier ook niet gebruikt, had ze wel in huis, maar het hoefde niet.

Van katoenen (hydrofiel) luiers is het inderdaad handig als je daar een flinke stapel van hebt. Om af te drogen, voor het hoofdeinde in bed, in de wandelwagen.
    Als je een spugertje hebt zoals wij hadden aan Yelina verslijt je die dingen echt.

20. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0

Ik ben inderdaad zwanger van de 2e maar de Eline heeft alleen helaas nooit een kamer nodig gehad hier, ze is met bijna 17 weken geboren.... (vandaar het * achter haar naam)

En we weten al bijna zeker dat het een jongetje is.

(vandaar ook mijn soms enorme gestress rondom deze zwangerschap al gaat het nu stukken beter:D)

Share This Page