35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, wat schrikken van je vader zeg, hoop dat het niks ernstigs is!

Koffieleutje, prachtige foto. Je man zal je vast vergeven dat je vreemdgaat. ;)

Liesben, fijn dat je moeder het goed doet. Je hebt het er maar druk mee, geeft in ieder geval wel afleiding, maar een wat leukere afleiding was wel veel prettiger geweest.

Ladouce, bah, had liever gehad dat de ooievaar je had gevonden in Duitsland.

BB en ZVDH, we hebben hier niet echt een beleid voor wat betreft de lijst. Iedereen mag hem gewoon aanpassen!

En BB, ik kan me alleen maar aansluiten bij wat Liesben net ook al aangaf (en anderen geloof ik ook), soms wordt er wel eens wat trager gereageerd en het kan ook lijken alsof er helemaal niet op jou maar vooral wel op de rest wordt gereageerd, maar da's niks persoonlijks. Soms wordt er zoveel gekletst dat je makkelijk even wat over het hoofd ziet.

Zelf moet soms wel tig keer teruglezen en kan dan nog niet onthouden wat er geschreven is en dus ook niet reageren. Niks persoonlijks naar wie dan ook toe, maar soms lijkt het wel of ik nog steeds zwangerschapsdementie heb ofzo. Vergeet gewoon van alles.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben,ik begrijp je angst....maar het komt vast goed.

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lotus, fijn dat je er weer bent meid. Ook van mij een dikke knuf!!!

Liesben, je angst is heel begrijpelijk. Helaas kan niemand je garanderen dat je angst ongegrond is, we kunnen alleen hopen dat dat zo is en dat je binnen niet al te lange tijd met een vet-positieve test in je handen zult staan en dan pakweg een maandje of 8 later van en met een beebje in je armen ligt te genieten.

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Mooie foto Koffieleutje! Hij lijkt zo echt sprekend op jou!

Verder is er een hoop geschreven...las het nieuws van JFT. Sterkte meis...echt heel rot voor je. Ik begrijp je besluit, nogmaals veel sterkte.

Wat een schrik Hellen...hoop dat alles goed komt met je vader.

Ben vast van alles vergeten, sorry...!!!

O ja..photoshop...is nou juist mijn favoriete programma en ik kan er inmiddels aardig mee uit de voeten. Heerlijke ontspanning vind ik dat. Ik heb er geen cursus voor gevolgd, gewoon heel veel uitgeprobeerd. Soms kom ik ineens nog wat nieuws tegen, dat is het leuke want het het is natuurlijk heel uitgebreid.

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Dank je Suus en Dombo, fijn die knufs!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Heb trouwens om mezelf te troosten op marktplaats een veel te dure jurk van Save the Queen gescoord. Kan 'm nog niet laten zien want je kan de foto's niet jatten van marktplaats en ze zal hem wel snel weghalen, de advertentie. Zal 'm later wel showen.
    Heel apart, hou ik van en ik ben van plan om komende tijd heel veel uit eten te gaan met m'n mannetje. Tuurlijk wel steeds in een ander restaurant, ze zien me aankomen met dezelfde jurk elke keer..:D

7. Suzanne68

@Lotuss...naar Marktplaats.....printscreen bij de fotopagina....plakken in paint....en hier komen laten zien :D

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ben benieuwd naar je jurk Lotus!

Volgens mij kun je de foto's van Marktplaats wel jatten. Heb bij een electronica-onderdeel toch echt mensen foto's zien posten die ik had gemaakt. Hadden ze gewoon van mijn advertenties gejat.

(of het moet inmiddels zijn veranderd hoor, dat het nu niet meer kan)

9. Suzanne68

@Dombo....zie hierboven....dat kan met alles wat op het net staat.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    wacht..via een screenshot!! :D
    Alleen de mouwen weet ik nog niet...denk dat ik bandje loshaal zodat ik hem ook met een longsleeve kan dragen.
    Is hij wat gewoner en als ik dan wil kan ik wat sjieker met die mouwen, of helemaal zonder natuurlijk.

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Juist Suus..hihi..bedacht ik ook dus..

12. Suzanne68

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Jaah....had hem al langer op het oog. Jaren terug zag ik in een winkel eens jurken hangen van dat merk. Toen dacht ik al..wauw! Niet alles hoor, sommige dingen vind ik echt te..
    Beetje ordi soms zelfs. Maar wat ik wel mooi vind vind ik dan ook echt mooi. En het helpt echt...een beetje troost, hihi..

14. Suzanne68

Dat klopt....na mijn onze laatste miskraam heb ik een nieuwe jas,een telefoon en een nieuw cappucino-apparaat gekocht :D Nog een paar miskramen en we zitten echt goed in onze spullen.;)
    Sorry,is mijn zwarte humor ;)

15. Suzanne68

@Lotuss......ik heb gelijk even gekeken bij het merk.Ze hebben wel veel mooie dingen!Maar zelfs op MP idd best prijzig

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lotus, ah, ik zie dat het is gelukt met de foto van Marktplaats. Mooie jurk.

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    ja, echt schandalig...maar ja..ik heb vaak liever een aantal mooie dingen waar ik echt gek op ben dan heel veel goedkopere dingen die ik maar zozo vind. Niet dat het altijd duur hoeft te zijn om mooi te zijn maar ik hou van aparte kleding. En daar betaal je wel vaak voor helaas.

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Maar ik heb nu een miskraam in jouw plaats gehad he Suus, gaat het nu goed bij jou! Dus die spullen gaan er mooi niet komen! ;)

19. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Hellen en Lotuss: Sterkte!!

20. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Hoi meiden,

wat gebeurt er hier toch een hoop! Ik hou het bijna niet meer bij. Ik lees hier echt tragische verhalen. Eigenlijk weet ik niet helemaal hoe ik er op moet reageren want het is allemaal erg heftig en persoonlijk. Ik moet iedereen nog een beetje leren kennen, merk ik.

Sorry als ik momenteel niet echt reageer op alles: ik moet nog een beetje wennen.

Ik zie ook elke keer een heel lijstje met NOD dagen en zo langs komen en ik hoop dat ik er binnenkort ook bij kan staan. Voorlopig gaat morgen pas de spiraal er uit (had vorige week moeten zijn, maar toen kon ik helaas mijn afspraak niet nakomen). Eigenlijk ben ik al een beetje bang dat dat ding er niet normaal uitkomt. Straks zit 'ie vastgegroeid of zo - hij zit er tenslotte al bijna 3 jaar in.

Maar ja, dat is niks vergeleken met wat ik hier allemaal lees. Meiden, sterkte en ik doe mee voor een roze 2010!

Dominique

Share This Page