BiBi, dat wil ik ook; algehele narcose! Dan kunnen zij lekker klooien en ik merk er niks van! Heerlijk lijkt me dat!
@Bebek....het valt wel mee hoor...als je er een beetje handigheid in hebt is het 10 minuutjes werk....nog niet eens,denk ik ....ik time het nooit Maar ik was eerlijk gezegd een beetje laks in geworden de laatste tijd,maar geloof dat ik daar nu wel van genezen ben Bij mij komt het trouwens van een te hoge zuurgraad in mijn mond en zelfs met rageren en die tandpasta is het lastig weg te krijgen,maar ik heb nu hele perioden geen last.En eerst echt altijd. Ben je 40 en dan krijg je eindelijk eens een goede mondhygieniste .....
ja dat zou kunnen de ballen manlief zal dat niet doen ik moet dat altijd doen hij heeft er de balen geen verstand van ik zie het al helemaal voor me lig in een deuk hier kun je een lol hebben om een vleesboom even sirieus ik heb nog niks gehoord van het ziekenhuis
@Bebek.....ik moet gelijk denken aan dat programma Grenzeloos Verliefd....daar heb je ook altijd van die leuke versprekingen in. Zoals een nederlandse die op de diplomauitreiking van haar Australische vriend zijn diploma wil zien en tegen hem zegt.....Show me your thing.Met allemaal andere mensen erbij Mijn kinderen zeiden altijd als ze vroeger vis kregen,dat is vies en dan zei ik:nee,dat is vis.Alsof ze vis niet uit konden spreken...haha...gemeen van mij he. Oja,de jongste wil weer komen.Ze weet alleen nog niet wanneer.Maar ze mist ons heel erg.Nog een paar jaar en dan zullen we zien wie er aan het langste eind trekt.Ik of mijn ex.Ik weet wel wie er sowieso aan het korste eind trekken....mijn kinderen ....
ik wacht nog even af de week is nog niet om dokter zou het door geven aan het ziekenhuis dat het goed was en dan zou ik wat horen deze week
Suus, wat een goed nieuws dat je jongste weer wil komen! Zie je wel dat ze niet zonder hun mama kunnen!! Marnat, vervelend dat je nog niks hebt gehoord! Zeg maar dat het voor kerst moet, want dat je man met de ballen in de weer moet! Ga nu echt het hondenweer in, tot laters!
Suus, wat een goed nieuws dat ze weer wil komen. Je zult zien dat jij uiteindelijk aan het langste eind zult trekken, alleen heb je wel gelijk, tot dan trekken je kinderen aan het kortste eind.
Bebek, gelukkig viel dit bezoek aan de tandarts achteraf gezien toch nog mee. Succes met alles wat gaat komen! Koffieleutje, die eerste weken zijn slopend, daarnaast ben je lichamelijk nog aan het herstellen van een helse KS, dat hakt er ook in qua energie. Meisje, denk aan jezelf, doe het lekker rustig aan, niet teveel bezoek inplannen en vooral genieten van je kleine man! Desmo, spannend hoor, van het bod op je flat. Hoop dat je eruit gaat komen met de potentiële koper. Hellen, hoe staat het er bij jou nu voor met je huis? Krijg je nog wel eens kijkers? Over huizen verkopen gesproken, mijn schoonmoeder is in onderhandeling met een potentiële koper. Hij wil in ieder geval het minimale betalen wat zij ervoor hebben wil en ze is nu aan het proberen om er nog net iets meer uit te halen. Zo lijkt de realisering van ons gezamenlijke nieuwbouwhuis toch weer een stapje dichterbij te komen. SPANNEND!!!
Zoo weer terug van hondenuitlaten. Bah ben echt al dagen grieperig maar het zet niet door. Nou zal morgen wel komen want heb de 2e griepprik gehaald en was de vorige keer de dag erna echt niet van de bank te schoppen zo slap. Nu het tandartsverhaal, tja ik schrok me ook rot. Ik kwam erachter toen ik dus ging informeren naar een behandeling van de tandarts of ik die mocht hebben... Nou de gyn zei dat rontgen echt geen kwaad kon, hij had jarenlang beebjes in de baarmoeder bloedtransfusies gegeven en nog nooit iets gemerkt van negatieve werking van de rontgen en zo'n foto bij de tandarts is dan echt een schijntje van wat die beebjes te verduren krijgen (gebeurd namelijk met rontgen) Toen vertelde hij me dat er wel een risico zat aan de verdoving omdat de doorbloeding in de placenta dan tijdelijk minder wordt en dat willlen we niet, en als derde noemde hij; alles met kans op infecties in je mond vermijden, omdat dat miskramenkans vergroot en toen kwam hij met die cijfers van ontstoken tandvlees mijn ogen rolde er even uit. Weet eigenlijk niet waarom ik het niet eerer heb verteld... Waarschijnlijk omdat ik een inwendig feestje had omdat ik de komende maanden dus niets aan mijn voortand hoef te laten doen (moet een implantaat in en dat kost me 3 behandelingen jakkie....) Marnat, ik hoop ook dat je snel wat hoort, zou wel fijn zijn. Koffie naar om zo moe te zijn en dan zo'n kleintje die dat niet snapt en gewoon aandacht (terecht) vraagt. Sterkte. Lotus, fijn dat je er weer bent! En errug mooie jurk, daar moet he gewoon mee uit eten. Helen sterkte met je paps.
Oh ja suus, wat fijn dat de jongste je wil zien, wat moet dat allemaal zwaar zijn voor je! Knuffel!!!!
Liggen jullie allemaal op de bank te maffen, net als mijn übergezellige Lief? :x Word ik toch zo sjaggie van he, als ie dat doet! En de hond loopt ook de hele tijd te kotsen omdat ie Frolic heeft gegeten en daar word ik dus NIET frolic van! Zo, ben ik het weer kwijt...
Haha....nee,ik klaarwakker hoor,gewoon druk met andere dingen,maar ga nu naar de verjaardag van mijn broertje. Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!
Ow, da's voor mij normaal Als Lief late dienst heeft dan mag ik om 5u40 op en als ie vroeg heeft om 4u45 ivm puppie...