35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge,
    missdaantje, voel me wel goed hoor, maar meeeeeeeeeega emotioneel. Ook echt moodswings, nu al, <gniffel>
    Anna verdorie waar WAS je nou ;)
    Wat een SUPERNIEUWS! Hee, waar in Zuid HOlland is dat dan? Ik woon in Den Haag. Ja, stuur het staatje maar.
    Ik heb gisteren wel heel braaf en dapper een afspraak gemaakt voor de eerste echo, dat is 7 augustus, op 6wk en 1 dag. Kon eigenlijk niet, maar er was iemand uitgevallen dus toen kon het ineens weer wel.

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Annna wat goed nieuws zeg, genieten nu he ;) Ken je schrik, deze heeft bij mij ook geweest en de schrik is blijven hangen totr ik ongeveer 16 weken was. Nu voel ik ons prutske goed bewegen hele dagen, dus is een bevestiging, doch zeker ben je wanneer je het in je armen hebt he....

Molly, ik duim voor jou ook verder

Wieffie heeft ook eindelijk goed nieuws, na hele tijd krijgt ze ook eindelijk een posi test in haar handen

Er zijn nog enkele meiden van de oude garde die het geluk nog niet hebben tegengekomen dat ze zwanger zijn maar ook voor hen blijven we duimen en we laten hen niet in de steek ;)

3. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Molly,
    Dat is in het Erasmus. Best redelijk bereikbaar ook vanuit Den Haag lijkt me. Ze hebben daar een 'herhaalde miskramen spreekuur' De arts die daar vermeld staat is nu afwezig. Ik heb haar vervanger dr Exalto gezien gisteren.

Hun advies is eigenlijk vooral door proberen, want de kans is groot dat het ooit een keer goed gaat.
    Zie http://www.nvog-documenten.nl/index.php ... ijn_id=750

4. sandra1967

sandra1967 Actief lid

Feb 16, 2008
    106
    0
    0
    NOD

22-07 Molly ZWANGER
    24-07 Ellenk
    26-07 Sens
    06-08 Limmeke
    07-08 4Xmamma
    08-08 Diana
    11-08 Giegel
    12-08 Benthe
    13-08 Shiela
    15-08 Diaantje
    21-08 Sandra1967

AFSPRAKEN

21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl)
    22-07 Giegel gyn
    22-07 SanRob uitslag nekplooi
    23-07 Anna vk
    23-07 Inez gyn
    24-07 Benthe gyn
    29-07 Inez gyn
    30-07 SanRob vlk
    01-08: Miss Daantje uitgangsecho
    07-08: Mollyvg 10.30 uur 1e echo
    22-08: Diaantje 1e uitgangsecho

BEVALDATA

28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    12-03 Anna
    02-04 Mollyvg

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06 Nin0 - zoon Jules
    20-07 Lientje - dochter Danique

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Supergoed nieuws Anna! Daar zaten we op te wachten! :thumup:
    En ik blijf gewoon doorduimen dat jullie wondertje bij jullie blijft om op te groeien tussen lieve mensen die veel liefde te geven hebben!

Molly, net als ik dus een emotruusje aan het worden! :)
    Alleen komt het bij mij helaas (nog) niet door zwangerschap maar door de decapeptyl.

Diaantje, moet je de lijst niet updaten met de start van het spuiten van de decapeptyl?

Liefs, Daantje

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Aaah Anna, daar ben je dan. Had je op het andere forum al gefeliciteerd met deze geweldige echo, maar hierbij nog een keertje.
    En ook super dat je aan een onderzoek mag meedoen om iedere week even naar de kleine te loeren. En nog wel 3D ook. Wat ontzettend leuk om op deze manier de ontwikkeling van je kleine uk te mogen volgen.

Hier is alles verder weer rustig. Het gerommel is opgehouden dus blijven we maar weer rustig afwachten, in de gaten houden of de kleine zich blijft gedragen in m'n buik en morgen weer voor een CTG, bloeddrukmeting en echo (ivm verminderd vruchtwater) naar het ziekenhuis.

Ik baal wel vreselijk dat er verder nog niets gedaan wordt met inleiden of voor mijn part een keizersnee omdat ze de bloeddruk nog niet hoog genoeg vinden. Ze kennen mijn voorgeschiedenis en toen was al gezegd dat ze bij een eventuele nieuwe zwangerschap het niet zover zouden laten komen en voor mijn gevoel laten ze dat nu wel. Maar goed, dat kunnen ook de hormonen zijn die nu even parten spelen.
    Heb wel duidelijk aangegeven hoe ik er over dacht en wat ik wilde, maar helaas heeft het nog niet mogen baten.

Hoewel het natuurlijk minder leuk is om weer tig keer in de week een aantal uren op de spoedpoli door te brengen, ben ik wel blij dat verder alles wel goed in de gaten wordt gehouden.

Maar ondertussen ... kleine uk ... kom maar, we zijn er klaar voor. Laat het maar lekker gaan rommelen en kom kijken hoe de buitenwereld eruit ziet, maak kennis met je papa, je mama en je grote zus.

Iedereen een fijne dag, het schijnt mooi weer te gaan worden, geniet ervan.

7. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Anna gefeliciteerd met jullie mooie echo, dat er maar vele mogen volgen. Fijn om mee te doen aan zo'n onderzoek. Op naar een mooi kindje, een nieuw huis en vakantie!

Inez: wat wordt het spannend bij jou. Ik hoop dat je bloeddruk niet te hoog wordt en dat je komend weekend je kindje kan vasthouden.

Diaantje: succes met de IVF.

8. miepke

miepke Actief lid

Jun 6, 2008
    266
    0
    0
    helaas is gisteren aan het eind van de middag :evil: langs gekomen. We gaan er weer lekker tegenaan komende maand haha :D :D :D

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Morguh ladies,

Eindelijk...een zonnetje, jippie!

@ ANNA: top! helemaal geweldig dat jullie een mooie echo met een mooi kloppend hartje hebben gehad. Dit moet helemaal goed komen. Ook gefeliciteerd met jullie nieuwe woning en een heel fijne vakantie toegewenst. Genieten!

@ MOLLY: op naar 7 augustus en volg Anna met een mooie echo. Hier wordt geduimd!

@ MISS DAANTJE: ik zal de lijst zo even updaten.

@ INEZ: spannend! Te gek dat jij één van deze dagen je kleintje al in je armen mag houden.

@ NINO en MOBY: dank jullie wel voor de succes wensen.

@ MIEPKE: balen! Veel succes in de volgende ronde!

Wens jullie allemaal een fijne, zonnige dag!

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    NOD

22-07 Molly ZWANGER
    24-07 Ellenk
    26-07 Sens
    06-08 Limmeke
    07-08 4Xmamma
    08-08 Diana
    11-08 Giegel
    12-08 Benthe
    13-08 Shiela
    15-08 Diaantje
    21-08 Sandra1967

AFSPRAKEN

21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl)
    22-07 Diaantje start IVF (pil femodeen)
    22-07 Giegel gyn
    22-07 SanRob uitslag nekplooi
    23-07 Anna vk
    23-07 Inez gyn
    24-07 Benthe gyn
    29-07 Inez gyn
    30-07 SanRob vlk
    01-08: Miss Daantje uitgangsecho
    05-08: Diaantje start spuiten decapeptyl
    07-08: Mollyvg 10.30 uur 1e echo
    22-08: Diaantje 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten

BEVALDATA

28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    12-03 Anna
    02-04 Mollyvg

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06 Nin0 - zoon Jules
    20-07 Lientje - dochter Danique

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ BENTHE: wens je heel veel succes vandaag bij de gyn. Denk aan je en zal voor je duimen.

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben me nog een beetje aan het inlezen .

@ Miepke balen zeg die duivels.

@Inez hopen dat de kleine uk luisterd en het weekend zich laat zien.

@anna gefeliciteerd met je mooie echo.

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en stap 1 is gezet. Mijn mirena is eruit. Nu nog even door met de pil maar goed alles op zijn tijd.

Vanmiddag ga ik de uitnodigingen maken voor onze dochter haar eerste verjaardag. Ben zo benieuwd naar het snuitje van de kleine dame als de slingers en ballonen hangen volgende week.

Alle zwangere dames succes met de warmte van de komende tijd.

Groetjes Lin

13. Niet meer actief

Anna @ Gefeliciteerddddddddd geweldig nieuws meis en ik weet zeker dat alles goed zal gaan geniet ervan

Hier overtijd en nog geen duivels te bekennen ...het enige wat ik heb is ontzettend last van mijn onderrug en brandend gevoel in mn onderbuik
    maar nog geen voortekenen zoals altijd

normaal heb ik 2 dg voor dat ik ongie moet worden al cervixslijm met sliertjes bruin en nu niks nada wel nog steeds pijnelijke borsten
    zal ff neerzetten wat ik voel hahaha ohja deed ovulatie test eergisteren en die was positief ik zei tegen mn hubbie dat kan helemaal niet want heb mijn ei al gehad hahahaha

hier komen ze meiden ...verradelijke kwaaltjes .......

_pijnelijke (.)(.)
    _plassen
    _veel dorst
    _warm hebben
    _onderrug pijn
    _brandend gevoel onderbuik
    _gisteren steekjes links (dacht ja ik word ongie
    _wel af en toe ongie gevoel

Nou een hele lijst of niet hahahaha meestal hebben we dit elke maand he hahahah ben vandaag 1 dg over tijd maar w8 rustig tot zaterdag af dan pas doe ik een test

liefs kaley

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ KALEY: leuk dat je hier ook weer even langskomt. Spannend hoor, met al die verradelijke kwaaltjes. Wens je zaterdag heel veel succes met testen, zal aan je denken. Hou ons op de hoogte.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hé Diaantje, welkom terug! Fijn dat het op Bali zo lekker was.
    Maar niet fijn dat je ongi bent geworden..... ik ga hard voor de duimen dat dit zware ivf-traject wat je nu in gaat een prachtig resultaat zal hebben!

Ellen, wat ontzettend balen van je nega test :cry:

Inez, het wordt nu echt spannend bij jou. Ik hoop voor je dat je bloeddruk onder de grens blijft en je snel weeënactiviteit krijgt.

Hier ook van harte gefeliciteerd Anna! :whistle:
    Ik vind het zo geweldig voor je, helemaal super! Ik ga hard duimen dat je de ene na de andere prachtige 3d echo's mag gaan bewonderen.

Molly op 7 augustus de 1ste echo..... al ben ik tegen die tijd aan het puffen, ik duim dan gewoon door!

16. veronika

veronika Niet meer actief

Oh Anna, gelukkig dat je een goeie echo had, heel fijn!

Miepke, jammer meid, zet m op volgende keer

@diaantje en daantje, allebei net (weer) gestart met de ivf, behoorlijk ingrijpend voor je lijf voorzover ik weet, sterkte ermee.

Benthe, ben heel benieuwe hoe het je bij de gyn vergaat vandaag, hopelijk mooie eitjes te zien, en dan lekker naar Parijs!

Inez, vervelend dat je liever wilt dat ze alvast ingrijpen, lijkt me best lastig om dan aan hun visie overgeleverd te zijn. Hoop voor je dat de tijd vliegt, je bloeddruk stabiel blijft en je heel snel je kleintje mag vasthouden! Succes alvast!

@ anderen, sorry, ik heb niet alles teruggelezen dus vast veel verhalen gemist... Hier is het wachten op NOD - tenminste denk ik...

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, dat hopen wij ook.

Kaley, spannend.

Molly, zou ik inderdaad bijna vergeten, toch al best snel de eerste echo. Spannend hoor. Fijn dat je al zo snel terechtkunt. Spannend spannend. Al zou er met 6w1dg nog geen hartactiviteit zijn, kunnen ze in ieder geval wel zien of de grootte van het vruchtje overeenkomt met de duur van de zwangerschap.

Oja, we zijn nu klaar met klussen op Alyssa's kamer. Daar zouden we gisteren beginnen met het verder inruimen en het bedje daar neerzetten, maar vanwege het erg uitgelopen ziekenhuisbezoek is het daar niet meer van gekomen.

Wanneer het hier verder vandaag rustig blijft zal dat vandaag gebeuren en kan Alyssa vannacht voor het eerst in haar nieuwe kamer slapen.

En dan kan de babykamer worden schoongemaakt en het ledikantje worden neergezet. Leuk, leuk.

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ KALEY: is misschien goed geweest het even los te laten. Hoop dat je zaterdag posi test, duim, duim, duim!

@ NATAS: dank je! wij hopen ook op een goed resultaat. Tegen de tijd dat ik aan de deca begin, ben jij aan het puffen. Schiet al lekker op.

@ VERONIKA: dank je! Sterkte met wachten op je NOD! Wie weet....

@ INEZ: ben benieuwd hoe Alyssa zal slapen in haar nieuwe kamertje. Inrichten is altijd leuk, toch! Tel met je mee af! Spannend!

19. @Anna: Wat geweldig, een kloppend hartje gezien! Binnenkort zien jullie vast en zeker dit...

20. veronika

veronika Niet meer actief

Hihi Lola wat goed en wat lief, waar haal je toch al die prachtige en toepasselijke plaatjes vandaan! =D>

Share This Page