35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Ladouce...we zijn er alleen nog over aan het denken hoor.Ik vind het nml ook heel wat.

Nog 1 maand :$ jeetje wat doen we hier allemaal nog...aan de klus!:D

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De verzekering weigert de medicijnen van mijn dochter te vergoeden, terwijl ze met de oude medicatie moest stoppen omdat die levensbedreigend zijn door de bijwerkingen.

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

:$ Wat erg zeg!!!Bah....

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Desmo: ja ik heb een NVM makelaar. Maar om nu te zeggen dat ik het gevoel krijg dat ie zijn best doet..nee. hij is al vergeten ons te vermelden bij huizen die deelnamen aan de open huizenroute en als er een bezichtiging is geweest, moet ik er zelf achteraan bellen om te vragen hoe dat was.

Dombo: ik heb nu ook een dun slaapzakje van prenatal uit de serie pure, zonder mouwtjes. Ik heb haar nu alleen een rompertje met lange mouwtjes aangedaan, dan het slaapzakje en dan onder laken en dekentje. Dat slaapzakje is ongeveer net zo dik als de laag kleertjes die ze anders aanheeft, dus ik ga ervan uit, dat het okee is. Ben al even een paar keer gaan voelen, maar ze is niet te warm.

Suzanne: adoptie is ook mooi. Wel ook een vrij vermoeiende weg. Ik hoop, dat het niet nodig is en als het wel zo is, weet ik zeker dat een kindje bij jullie een prachtig plekje zal vinden! Ik vind de eisen soms wel belachelijk. Als je ziet dat de gekste "gewoon" vruchtbare mensen kinderen krijgen, krab ik wel eens op mijn hoofd. (Okee: ik zeg eigenlijk altijd: iedere debiel die vruchtbaar is kan in Nederland een kind krijgen, maar zij die er de volwassenheid, de middelen en de ruimte voor hebben, worden eerst zo ongeveer ontleed voordat ze eventueel worden "goedgekeurd")

Bebek: gaat lekker met jouw wederhelft he?

Liesben: wat een enorme *PIEP* van een gyn zeg. Ik vind dat echt getuigen van bar weinig respect. Je ligt er al zo lekker bij, gaat ie nog gewoon staanb telefoneren ook? Anyway: ik hoop, dat het onderzoek je wat brengt. En je weet het he..soms is een HSG net dat wat nodig was om zwanger te worden, heb ik al diverse malen gelezen

Pa Hellen heeft vandaag NOG eens 2 zakken bloed gekregen. Hij is zelf niet zo spraakzaam ( type kop-in-het-zand) dus mam heeft morgen een gesorek met de behandelend arts. 4 Zakken bloed in 2 dagen lijkt mij namelijk rijkelijk veel, dus wat is er aan de hand? Verder heb ik een behoorlijk zere arm en schouder van de prik tegen de tacokuch....

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Dop, daar ben je weer even. Kom je snel weer meekletsen? Je wordt gemist! Balen van je ongi.

Hellen, klinkt niet fijn voor je pa, zoveel bloed in zo'n korte tijd.

Op verzoek nog even een foto van voor het afvallen, in maart samen met de meisjes op de bank. Hier was ik op m'n zwaarst:

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En zo is het nu:

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Hellen: Sterkte met je vader!
    Maakt hij te weinig rode bloedlichaampjes aan en krijgt hij daarom bloed?

@ Dombo: Wat een verschil!
    Goeso en doorzetten he!

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoo Dombo: Looking GOOOOD!! Je mag supertrots zijn hoor!

Gieg: ik vermoed het wel. Maar het precieze hoe en waarom hopen we morgen van de dokter te horen.

9. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Dombo: Jee, wat goed zeg!!!! Wat zul je trots zijn op wat je hebt bereikt!

@ Liesben: Brrrrr, sommige gyns hadden een ander vak moeten leren! Het is toch wel gewenst dat artsen enige sociale vaardigheden hebben, toch???

@ Helen: Meisje toch, wat akelig van je papa! Veel sterkte!

@ Bebek: Wat ben je een schatje dat je eraan gedacht hebt!!!! :)

Vanavond dus naar de info-avond over pleegzorg geweest. Ik wil nog steeds heel graag mijn hart en huis openstellen voor een kindje. Lief wil niet twee dingen naast elkaar doen dus we gaan er pas mee starten als we het baby-issue voor onszelf hebben afgerond. Ik kan me wel vinden in deze afspraak. Overiges wij werken ook fulltime Ladouce, en wij gaan in eerste instantie kiezen voor weekend opvang...

Vandaag ook bij de gyn geweest. Het gaat goed met mijn eitjes (4 stuks). We moeten nog even doorgaan met het spuiten van Decapeptyl en Fostimon. Zaterdag nog een controle en dan gaan we afspreken of we maandag of dinsdag de punctie gaan doen. Ik vind het weer zo superspannend!!!

Lief en ik hebben het er nog eens goed over gehad. Hij vindt dat het lijkt alsof ik er zo onverschillig tegenover sta. Dat is niet zo maar ik heb moeite met de teleurstelling keer op keer, kan het allemaal niet mee zo goed handelen. Ik heb mijn geloof op een goede afloop verloren maar dat wil niet zeggen dat mijn hoop er ook niet meer is. Ik vind het moeilijk om mijn lief uit te leggen wat ik nou bedoel... Ik hoop dat hij het snapt want ik vind het vervelend dat hij denkt dat het me allemaal niet zoveel meer doet... :( Zo zit het bepaald niet, hij zegt dat hij het begrijpt en daar vertrouw ik dan maar op.

Nog een paar daagjes en dan weten we weer mee hoe het nu verder gaat. Vooralsnog verlopen de zaken voorspoedig!! ;)

Gr. Benthe

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dombo! Meid! Looking Good! Jeetje, wat een verschil!

Verder zag ik Dop even zwaaien. *Zwaait terug*
    En ik las veel over K-humeuren. T zal de tijd van het jaar wel zijn!

Hier alles weer goed, heb lekker geslapen en bijna geen buikpijn meer. Nu alleen nog een beetje gevoelig, maar dat gaat wel over.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Benthe nog steeds 4 eitjes? Spannend!

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    #18012 Desmo, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
    Liesben wat vreselijk balen dat het zo is tegen gevallen. En inderdaad zouden gynaecologen extra alert moeten zijn op sociale aspecten. Gelukkig heb je goed geslapen en is het achter de rug. Denk er nu maar lekker aan dat je supervruchtbaar bent, joepieeee! Heb je het idee dat het deze maand nog lukt om op tijd te klussen? Toen wij die onthoudingsperiode hadden had ik waarschijnlijk ook net mijn ei grrrrrr. Ik hoop dat die van jou ervoor of na komt ;)

Benthe bij jou blijft het spannend zeg! En dat verhaal van onverschilligheid herken ik precies. Alleen is het hier andersom. Ik heb wel eens het idee dat mijn lief het allemaal niet zo boeit. Maar voor hem is het net als voor jou; hij probeert zich te behoeden voor teleurstellingen.

Dombo meid wat ontzettend knap van je!!! Je bent een heel ander mens geworden, wat zie je er goed uit. Groot aplaus verdient :D

Hellen succes met je paps vandaag. Als ik hoor hoe zwaar je het soms hebt zou ik zo naar je toe willen komen om op Roosje te passen zodat jij even je papa kan vertroetelen. Zucht ...

Gieg succes met de rechtszaak. Het is toch TE schandalig voor woorden dat de verzekering bljkbaar alleen de medicijnen vergoed waar je dochter niks aan heeft. Volgens mij sta je sterk.

Suus wat een gedoe om adoptie-ouder te worden. En als je nou niet getrouwd bent (zoals wij) dan heb je dus geen recht om te adopteren :$ Ik word er bijna kwaad om. Alsof ik zo'n kindje niet alle liefde en aandacht kan geven omdat er geen ring om mijn vinger zit :x

Koffie fijn dat Xander zo netjes groeit, grote vent hoor ;)

Ladouce wat een spannende tijd ook voor jullie. Als je het over je eskimootje hebt zie ik ieder keer een zaadcel met een bontjasje aan :D:D Ja sorry, ik heb een rijke fantasie.

Lotuss die foto van Sophie ... CUTE. Kan zo in een tijdschrift :)

Dames hoe staat het vandaag met jullie humeur? Hier schijnt de zon lekker en doet mij altijd wel goed. Niet dat ik chagi ben hoor. Heb gisteren zo heerlijk met mijn nichtjes getut, ik kan er weer even tegenaan.
    Ga zo lekker de stad even in. De laatste cadeautjes voor Sinterklaas kopen en dan begint het rijmen.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Desmo: Ik weet nog niet hoe het gaat lukken deze maand....Vorige maand had ik de eisprong op dag 17. Dat zou precies goed uitkomen :)
    Alles na dinsdag is prima, ervoor is helaas pindakaas :)
    Maar ik ga er van uit dat deze maand puur in het teken staat van vruchtbaarheidsonderzoek. Volgende maand staat dan in het teken van de vruchtbaarheid :)

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Dat ben jij toch ook wel!
    Het is inderdaad een heel lange en af en toe vermoeiende weg. Maar het is natuurlijk ook wel wat, een klein kind bij mensen in huis plaatsen.
    De natuur die selecteert inderdaad niet op goed ouderschap, maar ik vind het niet raar dat mensen dat wel proberen. Hoewel het altijd moeilijk blijft.

Adoptieouder zijn vraagt ook meer van de ouder, dan ouder zijn van een biologisch eigen kind. Kinderen die geadopteerd zijn komen vroeg of laat met vragen en gevoelens, daar moet je wel mee overweg kunnen.
    Een goede vriendin van mij is moeder van een heel lief Chinees Nederlands meisje en 'adoptiezwanger. van een tweede kindje.
    Dat komt hopelijk begin voorjaar volgend jaar. Maar het is wel een 'olifantendracht' zeg maar. Ze staan al heeeeel lang op de lijst.
    Maar het is in elk geval erg positief daar. Ik had het zeker ook overwegen als het zelf krijgen van een kindje niet was gelukt en ik er voor in aanmerking had gekomen (ook leeftijd)

JFT
    Ik bedoelde alleen dat ik je laatste berichtjes en je onderschrift alleen maar had gelezen. Niet twijfelen aan jezelf hoor!

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Benthe, nog steeds vier eitjes, spannend!

Dombo, wat zie je er goed uit!! Petje af hoor!

Hellen, da's wel veel bloed zeg... Vandaag gaat hij onder 't mes om gedotterd te worden?

Rechtzaak voor de gezondheid van je kind, vreselijk, Giegel.

Suus, de duivels op bezoek, in ieder geval duidelijkheid nu, al had je een positieve test gewild. Rothumeur is goed te verklaren, dikke knuf vanuit hier.

Koffie, Xander takes his time om te groeien.

Ladouce ook weer zo spannend!

Ach, Sophietje.... schitterend kind!

Desmo, veel plezier met rijmen ;)

Gisteren is Tuutje gerepareerd, ben nu 1823 euro armer. Maar hij is pas 4 jr oud, dus is de kosten nog wel waard. Ondanks dat ik weinig kans op teruggave heb ga ik nu toch online aangifte doen.
    Voel me niet zwanger meer, heb meer lucht na bijvoorbeeld traplopen. Vreet me ongans, ben een emo-eter, en mag van mezelf tot Wurmpje 1.4 zelf komt of wordt gehaald. Daarna is het klaar met VReten.
    Gisteravond fikse bonje thuis, Vent doet me te snel te gewoon, en vervalt in irritant gedrag wat hij de 6mnd voor ik zwanger werd ook al vertoonde. Ik dacht dat die zware tijd achter de rug was, maar dus niet. Heb em echt goed verteld wat ik van hem vond, wat hij afreageerde op een kast, met als gevolg dat hij nu een bont en blauwe dikke grote teen heeft :D . 't Is wel weer goed nu, voor zolang als het duurt.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    update net het ziekenhuis gebeld. ze had de waardes van bloeddruk nog niet binnen maar ze kon me wel zeggen dat ik 15 dec geopereerd kon worden daar kon ik rekening mee houden

ik zou binnen nu en aankomende week meer horen of bericht krijgen

man lief direkt gebeld die zij ok maar dan zit je wel te klooien met kerst ik dacht grrrrrrrrrrr wees blij dat het als nog zo snel kan en het is nog net voor de kerst

we zouden de 25dec uit eten vandaar die dat zegt denk ik

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    NOG 18 dagen dus....

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ all THANKS!!! :D :D

Liesben, fijn dat je bijna geen buikpijn meer hebt. En eitje van Liesben, luisteren naar de tantes hier: pas springen na dinsdag hoor!!!

Desmo shop en rijm ze!

JFT, altijd jammer, zo'n rekening voor reparatie van de tuut. Maar goet, het is niet anders.
    Balen dat je vent zich zo irritant gedroeg, kan me voorstellen dat je hem daarop aan hebt gesproken.
    Fijn dat je weer wat meer lucht hebt met traplopen, hoop dat met het weggaan van het zwangere gevoel de MK ook snel op gang komt zodat je weer een beetje uit de overleefmodus kunt stappen en kunt gaan beginnen met verwerken.
    Het is al erg genoeg dat het hartje is gestopt, maar het is slopend om te moeten wachten ...

Benthe, ik kan me zo goed voorstellen dat al die teleurstellingen die je tot nog toe hebt gehad zo moeilijk zijn om goed mee om te gaan. Natuurlijk hoop je dat het nu gaat lukken, maar dat je er toch ook enigszins gereserveerd instaat is alleen maar begrijpelijk, zo probeer je je voor weer een teleurstelling te behoeden.
    Ik vind zelf dat je je er gezien de omstandigheden heel goed doorheen slaat en dat jullie het allemaal weloverdacht aanpakken.

Meid, ik hoop van harte dat deze IVF jullie het kindje (misschien zelfs wel kindjes) brengt waar jullie al zolang van dromen!

Lotuss, wat een snoepie toch, jullie dochter in retro.

Suus, hoe gaat 'ie nu met jou? Is je humeur al weer een beetje opgeklaard?

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #18019 Koffieleutje, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
    Ben heerlijk uitgerust, Xander heeft heerlijk geslapen van 00.00 tot 06.00 uur ben meteen een ander mens..... ga zo voor het eerst eens een stukje achter de kinderwagen ff maatje 44 bijscoren voor Xander :D
    Ikpas mijn kleren trouwens weer, drukt alleen nog erg op de wond, dus nog maar ff wachten. heb wel een beetje stijve arm van de MG prik.

Klopt Dombo Xander mag niet te hard aankomen, is ons ook gezegd hij doet het dus perfect.
    Dombo wat zie jij er goed uit trouwens !!!

Gieg succes met die rechtzaak kan me zo kwaad maken om dat soort dingen he.

Marnat op naar de 15e dus ;)

Suus dikke knuf meis, had je wat anders gegund.

Ik ben mensen vergeten maar weet niet wie er was zoveel bijgeklept, gaat niet expres.Misschien ook voortaan maar 2 browsers openen :D

Lotusss wat een scheetje !!!

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    En natuurlijk ff spammen :D

Deel Deze Pagina