Och wat een lief prinsje Ben alweer terug uit de stad, wat een gekkenhuis daar zeg. Heb even snel mijn dingen gedaan en ben snel weer gevlucht. Nu even moed verzamelen om te gaan poetsen ... geen zin (wanneer wel eigenlijk )
Oh Marnat de 15e al, dat schiet toch wel op. En mannen ... in the end zijn ze meestal best lief maar soms schiet je ze met liefde even richting de maan
Haha Desmo, poetsen ed is ook niet mijn hobby, zit er altijd tegenaan te hikken! Marnat, fijn dat het alsnog zo snel kan. Koffie, wat een schatje is je ventje toch!!!
ff ego hoor...moet alles nog lezen nl. Zit echt te gruwelen hier! Het is Bayram in Turkije, een groot feest, in Nederland ook wel bekend als het 'offerfeest' of het 'slachtfeest' en wij hebben nu turkse tv op staan en daar laten ze dus al die arme schapen en koeien zien waar ze de kop van afhakken Echt niet humaan ofzo hoor; gewoon met een mes en hakken maar, ieuw! Vind het echt zo zielig voor die beesten! Zelfs mijn turkse Lief, voor wie dit altijd normaal is geweest, zit nu met andere ogen te kijken en vindt het toch eigenlijk ook wel heel zielig... einde ego, ik zal nu even terug gaan lezen!
Haha, ik bgrijp nu pas dat 'friekmewel' prietpraat is voor frikandel Zie je, geen kleine kinderen gewend! En ik ben dus echt gék op frikandellen, dus Dombo, ik neem alles terug; je zal vast heerlijk gegeten hebben! Ladouce, jullie zijn weer volop in de race zie ik, mooi meid! Ik hoop en duim met je mee dat jullie tweede poging niet nodig hebben en dat eskimootje gaat uitgroeien tot een mooi eskimomensje! Lotuss, ik ben verliefd....op je prachtige, lachende dochter in haar disneyjurk! Wat een plaatje zeg! Lief was ook helemaal weg van haar! Giegel, ik lees iets over een rechtszaak? Weet niet of ik dat gemist heb, maar wil je in ieder geval heel veel succes wensen! Break a leg en winnen!! Ow, lees net waar het over gaat...Nog meer succes, want met dit soort achterlijke dingen mogen ze van mij hard aangepakt worden! Doppie, je bent er weer!! Balen van nieuwe NOD meis... Hele dikke knuffel terug! Natas, ik weet het; roken is slecht voor alles! Maar ik wil eerst wat afvallen en dat gaat niet samen met stoppen met roken...Moet wel zeggen dat ik, zodra ik zwanger blijk, onmiddellijk alle nicotine door de plee spoel, want dan wordt er geen peuk meer aangeraakt!! Hellen, dat is inderdaad veel bloed zeg, in twee dagen tijd! Goed dat je mams morgen even in gesprek gaat met de arts, dan krijgen jullie misschien wat meer duidelijkheid!! Sterkte, ook met je zere arm! Dombo.... Is dat wel hetzelfde mens op die twee foto's?? Wow meid, wat zie jij er anders uit zeg! Superknap van je, respect echt! Benthe, fijn dat je nog steeds een goed gevoel over een evt pleegje hebt, dat betekent dat de info avond jullie een hoop positieve informatie heeft kunnen geven! En goed dat jij en je Lief op één lijn zitten en er zo goed over kunnen praten samen, dat is toch ook heel wat waard! Nog veel beter dat je 4 goede eitjes hebt, meis wat is het spannend zeg! Heel erg veel succes, ik duim zo dat alles goed gaat komen nu! Koffie, wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine mannetje! En wat een heerlijk mannetje! Grappig ook zijn shirtje; I'm great...en dat in maatje 44! Maar great is ie wel hoor, dat ie het zo goed doet! Suus, erg is dat eigenlijk he, dat zo'n adoptie zoveel moeite kost! Het is net wat Hellen ook al zei; als je zwanger wilt worden kijkt niemand wat je zo'n kindje te bieden hebt, maar als je wilt adopteren word je binnenstebuiten gekeerd...terwijl die kindjes zo vreselijk behoefte hebben aan een warm, liefdevol thuis! En dat zouden ze bij jou zeker gaan krijgen! Liesben, ik hoop dat je ei een beetje meewerkt deze maand en dat jullie goed kunnen profiteren van het onderzoek! Dan heeft alle narigheid tenminste nog een positieve bijwerking! JFT, trouble in loveland lees ik...Af en toe even goed uitknokken en dan kun je er weer tegenaan! Succes ermee, en met zijn dikke teen! Marnat, 15 december is ook al best snel zeg, spannend! Maar dan ben je er wel vanaf en dan kun je boomvrij het nieuwe jaar in en roze knallen in 2010! Zo, ik kan mijn tweede schermpje weer sluiten; ik ben weer bij! Lief vroeg al of ik een roman aan het schrijven ben Hier verder geen nieuws, humeur is iets beter, maar mijn gebruikelijke zonnetje is nog ff zoek geloof ik!
Stil hier...Ben ook weer weg, ga lekker bankhangen en lekkere turkse hapjes eten ivm de Bayram en dan lekker Popstars kijken! Fijne avond meiden!
Jeetje,wat hebben jullie een boel geschreven! Wat een verschil zeg.Dombo....Knap hoor!!! @Jft.....heel herkenbaar hoor,dat geruzie zo met een miskraam....je zit toch allebei ff niet zo lekker in je vel en iedereen verwerkt het toch weer anders. Verder voor iedereen die een knuf nodig heeft:dikke knuffffff!! Mijn humeur ook wel weer iets beter. Heb vandaag een boel geWiifit,want we hebben de WiiFitPlus,die is echt heel gaaf en mijn man had opeens een bronzen Fitpiggy(die ik om hem te klieren Fat-Piggy noem) en daar moet je 10 uur voor Wii-fitten en ik zit pas aan de 6.....een Fitpiggy is een ding wat bij houdt hoeveel je Wii-fit en hoeveel calorieen je verbrandt.Interessant he Maar kan toch niet dat die van hem mooier is dan de mijne,dus ik Wiifit me een rotje. Heb voor donderdag een afspraak gemaakt bij de kapper
IK heb in de loop van de dag toch weer meer buikpijn, alsof mijn baarmoeder enorm beurs is (wat hij/zij natuurlijk ook is ) Daarbij ook weer wat meer bloedverlies (oud en vers) Bah.
Thanks. En Suus, over een tijdje kun jij ook een mooi verschil laten zien hoor! WII fit plus is idd erg leuk. Ben al een tijdje langer aan het WII-fitten en heb de gouden fitpiggy. Grootse plannen voor een andere coupe?
Bebek, man en kinderen hebben inderdaad heerlijk gesmuld van de friekmewel! Heb het zelf bij een loempia gehouden. (maak mezelf wijs dat die gezonder is omdat er nog wat groenten bij inzit, haha) En ja, het is echt hetzelfde mens op beide foto's. Afvallen en stoppen met roken tegelijk lijkt me ook inderdaad erg moeilijk, dan is het inderdaad even kiezen waar je mee begint. Kan me best voorstellen dat afvallen nu je voorkeur heeft. Liesben, vervelend dat je in de loop van de dag toch weer meer buikpijn kreeg en als je er dan ook nog bij gaat vloeien is het helemaal balen. Dikke knuf, hopelijk is de buikpijn snel weer weg en het vloeien snel weer over.
meiden dankje hoop alleen dat het nu door gaat en niet mijn bloeddruk weer stijgt des flat al verkocht? koffie is het gelukt met het scoren van maatje 44 voor xander hellen nog maals veel sterkte met je vader is ie gedoterd? sorry meiden jullie schrijven zo veel heb het niet ondhouden hier binnen kort word mijn oma verstrooit op een plek bij opa op het crematorium wij als klein kinderen mogen daar bij zijn mijn moeder hoopt voor mij dat het nog gebeurt voor ik in ziekenhuis kom ik zij dat zien we wel ik kan later ook na die plek toe gaan
Hoi meiden, Zo nhier bijgekomen van een zware verkoudheid (nee geen griep gelukkig daar heb ik ook prikken tegen gehad hahah) Merk dat ik mijn dedachte niet zo bij dingen kan houden en als ik dan nu echt 10 blz terug met lezen, poeh dat red ik niet. Wel even vluchtig er doorheen gelopen en mooie foto's gezien, Dombo, wauwie wat een prestatie. Daar moet je je heeeeeel lekker bij voelen. Ik zag Dop weer even een teken van leven geven. En nog steeds geen nieuw roze. Ook balen voor je JFT dat beebje 1.4 er niet uit wil, ik hoop echt voor je dat je lijf het snel zelf nog op gaat lossen. Suus hoorde ik over adoptie, ik heb me er ook wel eens in verdiept en het is niet normaal meer waar je allemaal aan moet voldoen (naast die enorme zak geld dan) Meid ik hoop echt dat het je gewoon zelf nog gaat lukken. Bebek, tja dat slachten, kan wel net effe anders he! Niet meer kijken krijg je nog nare dromen van. Helen sterkte met je vader, het gaat niet echt goed lees ik, hopen dat deze behandeling goed gaat en dat hij weer wat kan opknappen. Ik denk er steeds meer over om ook een we aan te schaffen , maar is best een bak geld ineens en om nu ineens te gaan sporten is ook geen succes denk ik dus maar wachten tot zomer. Liesben, jee wat een horl van een vent zeg. Wel fijn dat alles er goed uitzag. Sterkte met de pijn die je nu toch hebt, Benthe, je eitjes gaan ng steeds goed , jeuj!!! Marnat fijn dat je boom er nog voor de kerst uit kan, hopen dat het deze keer wel goed loopt allemaal. Hier dus weer een beetje opgeknapt en geweldig echonieuws, Dinsdagavond hadden we een pretecho die ik had gepland omdat ik dacht dat ze in het ziekenhuis niets zouden zeggen over geslacht tot 20 weken. Ik was toen 18 weken. Uiteindelijk heeft die mevrouw alles nagekeken en is tot de conclusie gekomen dat er een kerngezond jongetje van 2o weken groot in mijn bm zit! Nou daar kreeg ik wel even een glimlach van die er niet meer af te slaan is. Ben nu ook niet mee zenuwachtig voor de 20 weken echo in het ziekenhuis 9 december. Ook voel ik de kleine echt elke dag nu een paar keer gr. Nicole
@Nicole.....jeej!een jongetje!!! @Bebek.....ik had altijd begrepen,dat die manier van slachten diervriendelijker was dan de onze. @Marnat....zou wel fijn zijn als je daar bij kon zijn.... @Dombo.....haha,mijn man heeft er helemaal de pest in dat jij een gouden Fitpiggy hebt hij riep gelijk uit:maar vandaag kan ik niet Wii-fitten (hij moet werken) hihi
PapaHellen blijkt 2 verstoppingen aan de achterkant van zijn hart te hebben. Ze zouden in eerste instantie meteen met het catheteriseren zoiets oplossen, als ze het tegenkwamen. Maar dan wél alleen als het één verstopping was. Nu dat niet zo is, gaan ze dinsdag eerst overleggen met de cardioloog uit het Dijkzicht (hij ligt zelf in Dordt) wat ze beter kunnen doen: of dotteren of wellicht toch een bypass. Het blijft spannend. Zijn HB gehalte was na de bloeding woensdag zo enorm gekelderd, dat ie daarom dus 4 zakken bloed heeft gekregen. Het ziet er naar uit, dat ie al eerder minder grote bloedinkjes had. Kolven ging vanmorgen niet goed. Eerder deze week had ik na de eerste voeding van de ochtend ( alles wat na 6 uur is) 150 cc en nu met héél veel pijn en moeite slechts 70 cc. En mijn borsten gaan pijn doen van het kolven, waarschijnlijk zeker van de eerste keren, omdat ik de zuigkracht best hoog zette. Dan gebruik je eigenlikjk geweld om de melk uit je borsten te krijgen en dat is niet zo prettig. Kreeg allemaal pijnlijke steken ervan...Ik hoop wel, dat het verbeterd, want ik heb tot op heden slechts 4x om en nabij 150-170 cc en 1 x 70.
Ja, dat dacht ik ook, maar mooi niet dus! Er was zelfs een man die, omdat zijn koe steeds wegliep (ja, thuh!) het nodig vond om zijn pootjes er één voor één af te snijden, alvorens aan zijn kop te beginnen Gelukkig hebben de buurtbewoners daar de man ook even goed onderhanden genomen!! Hellen, wat spannend voor je vader zeg! Dinsdag weten jullie dus meer? Heel veel sterkte! (wel fijn dat jullie dan wat meer duidelijkheid hebben!) En wat vervelend dat kolven niet goed gaat en zo pijn doet! Het zit je ook niet mee he meis! Dikke knuff! Nicole, goed nieuws zeg! Een kerngezond jongetje geweldig! Ik wil ook zo'n Wii...hoef ik lekker niet meer naar de sportschool Maar die dingen zijn echt schreeuwend duur geloof ik he?
Joepie Nicole krijgt een jongetje, wat leuk!! Meiden hier even weinig on-line. De laptop is er vanmorgen mee gestopt en we krijgen hem met geen mogelijkheid meer tot leven. Moet dus even wachten tot computervriendje hem kan gaan maken. Ondertussen moet ik het doen met de pc boven en da's niet handig. Allemaal fijn weekend en hopelijk tot snel. Dikke knuff
@Bebek...kweenie precies hoe duur hij was....hebben hem gekregen van een oom van mijn man en vorig jaar zo'n Wii-fitding van mijn mama,dus de mijne was gratis.Maar ik geloof dat je buren er 1 hebben tenminste dat dacht ik ,dat ze er 1 gingen kopen toen....tip! @Dombo....niks spectaculairs met mijn haar hoor....gewoon dat ik er weer mee over straat kan. @Bebek.....ze hebben bij die meneer toch ook wel even zijn pootjes afgesneden :x