@Lotuss......iedere mk is weer anders....je kunt er best lang van bloeden en die keer,dat er bij mij nog wat weefsel zat ,had ik echt erge krampen.Dat weefsel is trouwens vanzelf los gekomen uiteindelijk.Zolang je niet echt hele erge krampen hebt zou ik me niet teveel zorgen te maken. @Koffie....ik denk helemaal niet licht over een KS,maar je doodvonnis?Dat vond ik toch wel wat overdreven......
Oe oe,morgen mag ik mijn gewicht weer aanpassen.....ik weet wel wat ik afgevallen ben,omdat ik vrij regelmatig op de Wii-fitweegschaal sta,maar vind het toch spannend om te zien wat ik morgen weeg
@Lotuss....blijf je in Rotterdam wonen?Er zijn niet zo heel veel goede buurten meer .Mijn mama woont in Alexander,dat is nog goed te doen,maar verder zou ik het niet weten,waar het nog fijn wonen is. Zelf heb ik altijd in Schiebroek gewoont,dat was vroeger 1 van de elitebuurten in R'dam (we woonden in een goedkope huurflat hoor) maar hoorde ,dat dat ook al verpauperd was......oja en Hillegersberg,dat was vroeger ook sjiek.Waar woon je nu dan? Maar ik woon nu in een gehucht en hier heb je ook een boel asocialen,dus het zegt allemaal niks...een grote stad of kleine.
Nee, we gaan naar Capelle a/d IJssel. Daar heb je ook wel slechte stukken maar waar we gaan wonen is het heel rustig maar toch heb je er alles. Ik woonde er al jaren maar m'n mannetje woonde hier. Inderdaad gebeurt er overal wel wat, dat hou je toch maar zoals dit...wild west onder je raam.. Dus als ik het goed begrijp kan ik, zou als het niet helemaal schoon zijn, ik gewoon kunnen afwachten? Ik heb maar twee dagen buikpijn gehad, nu helemaal niets meer. Heb eigenlijk geen zin in een curretage als het niet hoeft..
@Lotus....ik denk ,dat je wel schoon bent hoor. Ach een beetje actie zo in de vroege morgen die overvallers waren ook vroeg hun bed uit dan...of zouden ze zijn opgebleven de hele nacht.Lijkt me niks voor inbrekers om een wekker te zetten
Haha..deze wel misschien. Toen het net achter de rug was en de politie nog helemaal vol van adrenaline stond na te hijgen (blijft voor hun ook spannend natuurlijk) zeiden ze dat het om een roofoverval met moord ging.. Was wel spannend ja...heftige wekker hoor.. zal wel he..dat ik schoon ben.. en anders wacht ik lekker af hoor..kan nooit veel zijn wat er nog zit dan. Mijn menstruatie duurt normaal ook best lang trouwens. Minimaal een week.
Suus; het gaat wel weer hoor. Mannetje is ook heel lief en gisteren lekker gefonduet. Vandaag zijn is onze trouwdag maar dat hebben we vorige week al gevierd tijdens ons weekendje weg dus vandaag gewoon lekker thuis. Lotuss: Sorry, heb niets met Rotjeknor. Kom zelf uit omgeving Amsterdam. Maar klinkt allemaal niet gezellie. Hopelijk wordt het straks beter in Capelle.
Heej meiden, ben druk druk druk, maar kwam even gauw langs om Lotuss heel veel sterkte te wensen voor morgen! En een hele dikke knuf! Ow en succes met je wildwest-film! Suus, ben benieuwd naar je kilootjes morgen! Ben de rest alweer vergeten, maar.... een knuf voor jullie allemaal! p.s. Suus, ga donderdagmiddag naar de buurtjes, dus zal weleens kijken of er een wii ligt!
Geen sorry hoor Ladouce, ik eigenlijk ook niet! Vroeger toen ik alleen was, veel uitging en in de stad te vinden was vond ik het wel leuk maar nu...zeker niet met kinderen. Maar ja, dat heb je met elke grote stad wel natuurlijk. Ik heb zelf niet zo'n last van dat Amsterdam/Rotterdam gedoe hoor! Amsterdam lijkt me ook heel gezellig als je zin hebt in de stad tenminste. Maar straks gaan we er in alle fronten op vooruit dus dat komt wel goed!
@Lotus....wanneer ga je verhuizen?Zal vast wel ergens staan,maar er staat heel veel in dit topic. @Bebek...oh leuk naar je buurtjes!!!Ik moet ook nodig weer eens langs,maar het is 10 strippen daarheen en 10 weer terug @Ladouce.....fijn dat je zo'n lieve man hebt en gefeliciteerd!!! Ik heb ook niks met dat Rotterdam/Amsterdamgedoe....ben met een amsterdammer getrouwd Vroeger vond ik Rotterdam ook nog wel leuk,maar als ik er nu kom herken ik niet veel meer....alleen het centrum vind ik nog wel leuk om te shoppen...alleen ligt alles zover uit elkaar.En ik kom er nog regelmatig ,want mijn moeder woont er en mijn broertje.Mijn andere broer woont al jaren in Brabant.
Jeej!Gieg ook aan de Wii-fit plus!! Die is echt supergrappig,moet je vliegen als een vogel enzo....sta je daar als volwassen mens met je armen te fladderen
Denk ergens in februari Suus. Inderdaad is winkelen wel leuk in Rotterdam, eigenlijk overal wel waar winkels zijn, haha!
Suus je doodvonnis is idd overdreven en k ga ervan uit dat je normaal niks voelt. Die nachtmerries van mij komen dan ook echt alleen door het alles gevoeld te hebben. kom ik ook wel weer overheen.
Echt Inez, ik zei het ergens ook al, maar wat een ongelovelijk verschil. Ontzettend knap! Benthe, ik kan me heel goed voorstellen dat je het deurtje naar je emoties een beetje gesloten probeert te houden. Sterkte meid, en ik duim voor je 4 eitjes! Bebek, ik kan me voorstellen dat afvallen en stoppen met roken te veel van het goede is om tegelijkertijd te doen. Het stoppen met roken heeft mij destijds (heb ik gedaan voordat wij gingen proberen om zwanger te worden) vies veel moeite gekost. Succes met afvallen! Wat een heerlijk echonieuws Nicole, en je wordt een stoere jongensmama! Jeetje Lotuss, dat is wel een beetje te veel sensatie bij je in de straat. Ladouce, ik organiseer op kantoor sinds 2003 ook de Sinterklaasviering voor de kindertjes van medewerkers en ik heb het ook een aantal Sintfeestjes niet droog kunnen houden. Vorig jaar was Danique (bijna) 4 maanden, dit jaar 16 maanden, en het is super genieten om daar nu met haar te komen. Ik gun het jou, en alle anderen, zo om volgend jaar daar ook met een kleintje te kunnen zitten. Lotuss, veel sterkte morgen.
Vergat ik helemaal Lotus sterkte morgen meis. Sorry meiden dat ik ff niet reageer op alles ben een meetje boe van al dat kraambezoek
Bij die van 6 weken verloor ik het vruchtzakje met daarin een heeeeeel klein vruchtje van ongeveer 1cm klein. Met het blote oog niet goed te zien, maar op een foto kon ik al echt het e.e.a. zien. Het leek op deze afbeelding. Zal de foto niet opzoeken. Sterkte morgen. Wat een verhaal over de plitie en pistoolschoten zeg! Natas, Chris al weer thuis? Bebek drukdrukdruk Liesben, ei komt eraan... sjips, die moet nog 2 dagen wachten toch? Suzanne, morgen weer op de weegschaal, dapper hoor! Ben 't verder kwijt, sorry, ben opperdepop van 2 uur lang peerdenstront ruimen. Vent gaat nog niet mee ivm zijn dikke voet en pimpelpaarse teen.
Lotuss: sterkte morgen! Enneh, ik woon ook niet meer in Amsterdam maar ik mis de stad soms wel. Nu moet ik overal heen met de auto en heel idioot maar hier heb je alleen de bezorg pizza en in Amsterdam kon je echt vanalles laten bezorgen. Stomme reden maar toch. Nu huisje met tuin en dat is toch ook wel lekker. Benthe: sorry, was het even kwijt maar nog gefeli met de eitjes. Nu straks een mooie bevruchting. JFT: hoe is het met je. Nog steeds geen tekenen? Natas: ja, lijkt me echt super om met een eigen kleintje Sinterklaas te mogen vieren. We blijven hier hopen.