K3 was erg leuk! Giegdochter heeft ervan genoten en vond het super! Daarna zijn we nog naar het sinterklaasfeest geweest in het ziekenhuis, waar haar zus al was met papa. Hier is een bericht te vinden met foto's en een filmpje van het Sinterklaasfeest (eerste ziekenhuis is UMCG en tweede Martiniziekenhuis). @ Lotuss: Succes morgen!
Hoi meiden, ik kwam even snel kijken om Lotuss succes te wensen maar misschien is ze alweer thuis Verder weinig nieuws hier. Laptop nog steeds kaduuk en deze week druk met van alles en nog wat. Vanmiddag naar de makelaar om het koopcontract te tekenen, JOEPIEEEE. Ik lees mee maar door de kapotte lap even weinig reactie. Knuffels!!!!!!!!!!
lotuss@ sterkte vandaag jeetje het leek wel oorlog voor je deur des @ lees ik het goed is je huisje verkocht goed zeg suus en hoeveel kilo is er af? jtf@ hoe gaat het met jou? dombo@ jij gaat goed he met afvallen en mooi verguurtje zo ladouche@ nog gefeliciteerd met je trouw dag derest die het nodig zijn dikke knuf hier 13 dec ga manlief en ik er even een dag tussen uit naar beekse bergen met mijn zus en zwager heel veel zin in verder geen nieuws hier
@Marnat....dat weet ik nog niet,want de weegschaal boven heeft kuren...batterijen op denk ik....en ik weeg me altijd rond half 3 op de Wii-fitschaal....dus ik weeg me strakjes daar ff en dan kun je gelijk zien hoeveel je bent afgevallen in een week en dat trek ik dan van die 83 af....om een lang verhaal kort te maken:nog even geduld
Lotuss al terug? Eigenlijk ben ik 1,4 kilo kwijt deze week,maar die ticker werkt alleen met hele kilo's.
Zooo tijd en energie om terug te lezen en te reageren. Lotuss wauw wat een akelig verhaal zeg, zo vlak voor je deur. Ik weet niet hoe lang je bledverliest na een vmk (dat heb ik dan gelukkig weer nooit meegemaakt) Wel fijn dat je vandaag een echo hebt zodat je weet hoe het daarbinnen gaat. Wat leuk verhuizen, tenminste ik ben dol op verhuizen (nou ja het krijgen van een nieuw woonplekje dan, het gesjouw vind ik wat minder. Koffie, ik kan me zo vooorstellen na jouw verhaal dat jij voor altijd een trauma hebt opgelopen wat betreft een keizersnee. Ik weet alleen uit ervaringen van vrouwen bij wie het wel goed ging dat ze er nauwelijks last van hebben gehad. Toch weet ik zeker dat als er geen mogelijkheid is om heel snel een keizersnee onder verdovind te doen als het nodig is om mijn mannetje te redden ik net zo sterk ga zijn als jij dat was bij Xander, wel echt petje af nog steeds hoor!! Ladouce, confronterend dan zo'n sintfeest, al die collega's met kinderen en dan sta je daar wel even erg met lege handen en hart.... Gefeliciteerd nog met je trouwdag gisteren. Ik mis A'dam soms ook nog wel, en de redenen die jij noemt zijn heel herkenbaar. En het winkelt daar zooooo lekker. Dop, jaaaaaaaa weer een mooi plaatje om de dag mee te beginnen. Ik hoop dat alles goed gaat met je! Suus, je gaat goed met afvallen!! Lotus , al nieuws? Hier net een drukke start van de gag gemaakt een heel eind gesjokt met de hondjes die nu nog niet moe zijn bah , blijft aan de gang met z'n 3en. Heb boodschappen gedaan en was gedaan en hele huis gezogen, zo dat geeft een lekker gevoel. Ik heb me net misselijk gegeten aan een heel doosje roomfondant, ik kan er nooit mee stoppen maar is niet lekker zo veel eigenlijk. Ben helemaal marktplaatsverslaafd aan het worden, zo leuk al die kleertjes en andere babydingen. Ik durf nu ook dingen te kopen dus dat worden dure maanden ben ik bang gr.Nicole
Koffieleutje, kan ik me zeker voorstellen dat je van jouw KS nachtmerries over hebt gehouden. Dat was er ook echt een rechtstreeks from hell. Zelf denk ik ook zeker niet licht over een KS. Had ze liever niet gehad, maar zonder was het waarschijnlijk met beide meisjes heel anders afgelopen. Suus, ik zie dat we nog even een uurtje geduld moeten hebben ... Marnat, leuk vooruitzicht, uitje naar de Beekse Bergen! Dop, ook jij een fijne dag en een knuf voor als je het nodig hebt! Lotuss, hoop dat uit de echo blijkt dat je BM schoon is nu! JFT, wat kan wachten toch lang duren. Als je zwanger bent wil je geen duiveltjes op bezoek hebben, maar als je weet dat het niet meer goed zit, kunnen ze beter maar zo snel mogelijk komen. Sinterklaasfeest, daar doen ze dit jaar bij m'n man op het werk helaas niet aan. 2 jaar geleden zijn we met Alyssa geweest, zij vond het helemaal geweldig. Vorig jaar werd het in Groningen en in Rotterdam gevierd, dat was voor ons helaas even geen optie toen. En dit jaar dus niks. Jammer. Heb gisteren voor het eerst een nieuwe broek gekocht, ik kon m'n ogen niet geloven. Ben dus gekromen van maat 48/50 naar maat 38.
Jaaaa goed nieuws! opluchting opluchting, alles was schoon! Ze hebben me nog een test laten doen en die was nog positief maar weer een lichte streep. Over twee weken moet ik nog even testen om te zien of het HCG uit m'n lichaam is maar dat zit wel goed denk ik. Het zakt tenslotte. Ben blij dat ik het nu af kan sluiten.
Jeej!Wat fijn Lotuss......nou ja,dat je schoon bent dan,de rest had niet zo gehoeven.Maar snap je opluchting... @Dombo.....wow!Knap hoor!Je zou er bijna een gebakje op nemen Ik had ook niet zoveel geduld,dus heb me al gewogen....in totaal 1,4 kilo deze week.En mijn taille (als je het zo mag noemen...haha) was ook weer 4cm minder. @Dop....ook van mij een knuf. @Nicole....wat fijn,dat je nu lekker met een fijn gevoel kan babyshoppen,je hebt het zo verdient. @JFT,jeetje meis,nog niks....hoop,dat er gauw wat gebeurt.Knuf!
Lotuss, fijn dat je BM schoon is en dat je het nu achter je kunt laten. Suus, gefeliciteerd met je 1.4 kg en 4 cm eraf!!! Da's niet niks. Ga zo door!!! (en ja, je mag het gerust taille noemen hoor) Zo, ga snel weer aan het werk, was alleen even benieuwd naar nieuws van Lotuss en Suus.
Fijn meid!!! Gelukkig maar! 1.4 kilo voor Suus! maatje 38 voor Dombo! Hier nog niets, helemaal niets. Zou vandaag 12 weken zijn.
Jeee JFT die kleine zit goed vast bij jou zeg. Misschien stomme opmerking maar dat je bang was dat je door die stomme kiezen van je misschien een negatieve invloed hebt gehad op deze en vorige zwangerschappen,, ik denk dat jij dit beebje een heel mooi plekje hebt gegeven in je baarmoeder en dat het beebje zelf helaas niet gezond genoeg was om te blijven leven. Kun je niet voor een echo gaan , ze kunnen dan zien of het er een beetje aan zit te komen? (Heb ik volgens mij al eerder gezegd van die echo, sorry als ik me er teveel mee bemoei misschien maar vind het zo ontzettend rot voor je) Heel veel sterkte meid, ik moet er gewoon een beetje van huilen, hormonen in combinatie met verdriet....