Hey iedereen, zo op die foto begin ik me te voelen Molly, de buik word echt goed rond en dik nu hier, ben blij dat alles goed voor ej gaat en dat het zo mag blijven hoor! ben zo blij voor je! doe de groetjes aan Kaat nog eens aub thanks @Anna als jij er behoefte naar hebt ga voor een 3D al is het vroegjes, niets van aantrekken meid! geniet ervan is leuk, heel leuk..... en een vruchtje ontwikkeld zich heel snel he.... @Inez ooooooh wat spannend he de laatste loodjes, nog even meisje en je kunt je babytje in he armen houden.... we kijken er allemaal naar uit! @Lola blij dat het je iets beter gaat hoor....we liggen kort bij elkaar voor bevallen! Diegene die de duiveltjes gehad hebben een dikke knuffel, had wat bij te lezen was gisteren virus op de pc @Diaantje leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad, misschien had ze iets langer mogen duren! Ontspannen? Bruin? @Benthe succes met de gyn ook hoor... @Kaley het zou mooi zijn, als je er niet aan denkt kan het sneller raak zijn hoor, wanneer test je? Waar verbouwingen soms niet goed voor zijn he! @Ja Natas na Inez ben jij het toch kortbij , hup hup seffes haal je elkaar in! OOOooooooh toch leuk die bevallingen hier geeft iedereen moed he! Liefs Ritje
Lola, kinderen schijnen heel heftig te reageren op het wel/niet eten van gluten. Ik heb pas later de antistoffen ontwikkeld. Dat ging heel geleidelijk en ik merkte er niet veel van appart van vitamine tekorten. Het brood is inderdaad slecht te eten. Ik rooster het. In de klas heb ik een broodrooster staan. Dan gaat het wel. Direct gebakken brood is ook wel te doen, maar wel aandig wat werk. Het voordeel voor zo'n kleintje is dat ze niet anders gewend is. Het nadeel is ook, dat je op een gegeven moment graag wilt experimenteren. En dan is een biertje, koek of (heerlijke verse bruine) boterham slechter dan alcohol of softdrug voor zo'n kind. Inez, Jammer dat het weer rustig is geworden, je wilt erg graag lees ik! Ik kan me ook voorstellen dat je graag wilt weten hoe groot je kindje nu is. Maar als het nog een weekje langer blijft, dan groeit het waarschijnlijk ook nog weer even door! Ik had vanmorgen een bloeddruk van 90/70. Ik wou dat ik iets met je kon ruilen, dan zat ik vast nog mooi binnen de grenzen. Benthe, Hoe lang ga je naar Parijs? Ik hoop dat de echo een mooi ei laat zien! En fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen. Ze zeggen dat ze vaak in maand 3 goede resultaten bereiken met Clomid he! Veronika, Jij schreef over een klein bloeddruppeltje. Dat kan een heel goed teken zijn! Spannend en duimen maar. Het klinkt wel of je ei al geweest is. Ik kon mijn ei ook niet vinden de eerste keren met zo'n test. Had het of al gehad, of ik stopte voordat het ging komen. Iedere keer wel iets. Tot 1 keer een echt goede positest. Giegel, De echo die ik gisteren had, heeft te maken met de meerdere miskramen, gewoon om ons inzicht te geen of de zwangerschap goed zit of niet. Anders is de echo inderdaad pas bij 10 of 12 weken. Rond die tijd krijg ik wel weer een nekplooimeting, misschien nog met een termijnbepaling vooraf. Een beetje dubbelop, naast het onderzoek iedere week, maar ja! De ene is de andere niet en alles gaat meestal volgens vaste procedures. Rotziekte die Fibromyalgie. Ik kan me voorstellen dat je gerustgesteld bent dat je je medicijnen mag blijven gebruiken. Mijn uitstrijkje gaat dit jaar trouwens niet door vanwege mijn zwangerschap. (ach, 't is toch zo gebeurd joh!) Hihi Nino, Aan de melkmachine! 45 minuten met de hand lijkt me wel een crime. Dat kost je veel meer tijd dan borstvoeding. Lin, Ben je weer aan de spiraal gegaan na de bevalling van je dochtertje. Hopelijk komt alles nu snel weer op gang. Leuk zeg een 1e verjaardag! SanRob, Ik geloof dat je een beslissing genomen hebt! Het is best nog lang wachten he tot de 20 weken. Succes met vertrouwen er in houden! Miepke, Succes vor de komende maand! En neem maar lekker een baaldagje. Ellen, Jij baalt al geloof ik. Maar hou toch een beetje hoop! Ik ben er achter dat testjes heel negatief kunnen lijken terwijl er toch een miniem vrijwel onzichtbaar kleurtje op zit. Ik hoop dat dit voor jou het geval is. Ik duim nog wel even door voor je, dat je ongi een maand of 10 wegblijft. Ritje, Ik krijg de 3d onderzoeken in het kader van een onderzoek in het ziekenhuis. Ik zou niet zelf naar een echobureau gaan nu hoor! Bovendien is vrijdag net 2 dagen na de eerste echo! Dat is puur voor het ziekenhuis van belang. Ik heb er nu nog wel vertrouwen in, die over 2 weken, daar ben ik wel heel blij mee! Ik ben wel nieuwsgierig naar zo'n vroege 3d echo. Ik vraag me af hoe dat er uit ziet. Diaantje, je bent terug! Helaas niet zwanger teruggekomen! Maar wel lekker uitgerust en opgeladen voor de IVF.
Misschien kun je er een plaatje van plaatsen in je album? Ik zou dat ook wel willen zien! (Alleen als je dat wilt natuurlijk!)
@ Annna: Mooi dat de echo er zo goed uit zag! Zal een hele opluchting zijn Het uitstrijkje viel achteraf gezien ook wel weer mee, toch zie ik er elke keer weer tegenop. @ Inez: Succes morgen op de poli en ik hoop voor je dat het weer snel gaat rommelen en doorzetten! @Miepke: Balen dat de duivels zijn gekomen. Succes in de volgende ronde! Hier zijn de klusdagen begonnen, al laten de ovu testen alleen maar erg vage streepjes zien. Hopen dat ik in het weekend toch positief ga testen
Hier een zenuwachtige Veronika: ik test gewoon door ondertussen, met de ovulatietesten, te bang dat ik m zou missen als mijn eitje alsnog zou komen. Ik heb nu een ander type ovulatietesten (zien er heel ouderwets uit, dipsticks), waarvan de controlestreep steeds heel licht blijft. Ik dacht tot nu toe wel af en toe lichte teststreepjes te zien, maar ik vond de test heel onduidelijk en heb ze daarover gemaild. Ze hebben me verzekerd dat een positieve test echt wel duidelijk zou moeten zijn met een dikke streep. En nou zie ik vanmiddag voor het eerst met dit type test een vage maar dikke (brede) teststreep verschijnen... Eigenlijk is ie net zo donker/licht als de controlestreep - die dus ook vaag is. Sowieso goed om te weten hoe de teststreep eruit zou moeten zien als ie uiteindelijk verschijnt, maar ik word er heel zenuwachtig van: betekent misschien wel dat toch mijn eitje toch ineens nog onderweg is (HELP, wat heb ik dan ineens een rare lange cyclus!) maar zou het niet ook al op hcg kunnen wijzen, ik zit volgens mijn toch behoorlijk regelmatige cyclus ondertussen op dag 5-7 voor NOD (als ik negeer dat ik geen eitje heb kunnen vinden). :-k Het is zo raar, dagenlang doet het me allemaal niet zoveel, en dan ineens ben ik zo in de war en zenuwachtig van zo'n test! Sorry dat ik jullie ermee lastig val, ik was vorige keer ook al zo zenuwachtig met mijn verkoudheid ineens. Het is ook zo vreemd: jarenlang wel een kinderwens, en dan ineens echt ermee bezig te zijn.
Giegel, fijn dat je het uitstrijkje weer achter de rug hebt. Nu nog even de uitslag afwachten. Succes en vooral plezier met klussen! Heb je normaal wel goeie positieve ovutesten? Welk merk/type gebruik jij?
Veronika, Je beredeneerd het allemaal wel duidelijk, maar welke optie de juiste is? Dat moet blijken. Hopelijk die an het hCG. Dan moet de test (over) morgen iets dikker zijn. Welkom in de wereld van testende ongeduldige vrouwen die niets liever willen dan zwanger worden! Misschien even een foto maken en de ovutesters vragen eens te kijken of ze er wat van kunnen zeggen?!
Tja, ik wijt het - ben enigszins afgekoeld tijdens het naar huis fietsen - nou ja afgekoeld met dit weer is een wat vreemde woordkeus - toch maar aan de onduidelijke testjes. Het zijn gewoon rotdingen, als ik de tests van de afgelopen dagen er nu op na kijk zie ik vooral veel rare opdroogverkleuringen, die het zicht op de teststrepen gewoon ontnemen. Dus wellicht is dit weer een gewone - lichte - lh streep, maar nu toevallig een die wat beter te zien is doordat de test wat schoner is opgedroogd. En even donker als of niet iets donkerder dan de controlestreep omdat die controlestreep gewoon heel licht is. Bah, stomme dingen. Ja ik zal idd eens een fotootje maken en proberen in mijn album te plaatsen. *** edit: done ***
Annna gefeliciflapstaard met je mooi echo! Elke week een 3d pffff ... Miepke, balen... Inez, eruit met dat kind HIer nog niets maar bedacht me ook dat ik mijn ei nog een dag later kan hebben gehad. Dat wil dus zeggen dat ik de avond van 10dpo al heb getest. Beetje vroeg maar goed, heb ook niet echt meer kwaatljes Dus verwacht nu ongi vrijdag of zaterdag.
NOD 22-07 Molly ZWANGER 24-07 Ellenk 26-07 Sens 06-08 Limmeke 07-08 4Xmamma 08-08 Diana 11-08 Giegel 12-08 Benthe 13-08 Shiela 15-08 Diaantje 18-08 Miepke 21-08 Sandra1967 AFSPRAKEN 21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07 Giegel gyn 22-07 SanRob uitslag nekplooi 23-07 Anna vk 23-07 Inez gyn 24-07 Benthe gyn 29-07 Inez gyn 30-07 SanRob vlk 01-08: Miss Daantje uitgangsecho 07-08: Mollyvg 10.30 uur 1e echo 22-08: Diaantje 1e uitgangsecho BEVALDATA 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 12-03 Anna 02-04 Mollyvg BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique
vraagje zijn er nog mensen op netlog? door mijn dochter heb ik me maar aangemeld daar...... @Miepke ik kan je helaas niet hier mee helpen, heb nooit die testen gedaan, wat ik deed was clomid nemen omdat ik gestereliseerd was en er toch eitjes waren die niet bruikbaar zouden zijn, en geen tijd verspillen was al 41, en dan zien wanneer mijn eisprong was bij de gyn, maar die verschilde soms echt dagen hoor! de 1 keer vroeg de ander keer laat! Neem elke kans zou ik zeggen , bij dit kindje dacht ik ach ik ben te laat.... mijn vriend dacht ah neen he, elke kans neem ik..... je ziet wel! Ik duim voor jou ook....
TOP ANNNA; dit gaat helemaal goed blijven(gekomen is het al) KALEY: toen ik zwanger was was mijn ovu gtest ook posi(die heb ik eerst gedaan)dussss........ MIEPKE: OP naar de volgende ronde.
Ik gebruik ook pas sinds m'n vorige cyclus ovu testen en heb nog geen positieve gezien. Dit kwam vorige maand waarschijnlijk doordat m'n cyclus ook opeens langer was. De ovu testen van mat care heb ik gekocht.
@Anna: ik ben vast één vd laatste,maar VAN HARTE met de mooie echo;echt helemaal geweldig voor jullie! En nou gaan genieten van alle echo's die nog gaan komen!
Hoi meiden, Ik was er even tussen uit. Had heel veel aan mijn hoofd. Ik schreef niet, maar las wel. Lientje gefeliciteerd met je wondertje. Inez s6 meid, laatste dagjes zijn zwaar. Molly eindelijk roze tussen ons. Gefeliciteerd meid. Sorry voor iedereen die ik heb vergeten. Ik heb niet veel te melden, behalfe dat mijn man word binnenkort geopereerd. Ik moest in die tijd van alles en nog wat regelen voor nazorg. Met zorgverzekering, UWV, ZH, HA en noem maar op. Hij is ook helemaal depri geworden omdat hij zal zijn rechterarm niet meer kunnen gebruiken, eerste half jaar tenminste, en daarna wie weet. Ondertussen heb ik vandag mijn ei gehad. Wel goed geklust van tevoren, dus wie weet. Ook al zijn mijn gedachten helemaal niet daar bij.
Geen idee, ze zijn zo grijs......... Haal morgen gewoon een gewone Clear Blue joh, dan weet je het tenminste zeker! Sterkte met je man, 4xmamma