Ik heb een beetje weinig tijd deze week om hier te lezen en te reageren, maar het gaat hier wel goed. De duivels zijn er nog steeds niet en ik heb ook nog niet getest omdat ik geen vaag streepje wil zien. Met de jongste gaat het ook goed, al is ze enorm aan het stuiteren door sinterklaas enzo Wat zal het morgen lang duren voor haar, tot het pakjesavond is!
Hmm Giegel, het is dus nog even spannend voor je. Wel een goed teken dat de duivels er nog niet zijn. Zullen we dat zo houden tot ergens over een maandje of 9? Fijn dat het met je jongste goed gaat, behalve dan dat ze nu vanwege Sinterklaas aan het oefenen is voor stuiterbal. Fijne avond morgen, hopelijk met een vette posi-test!!!!!
Giegel, dat klinkt hoopgevend; nog geen duivels! Ik wens je het allermooiste Sinterklaaskadootje toe meis! Dombo, sterkte met je zieke meiden, ik hoop dat ze gauw weer opknappen! Liesben, mooie temp stijging, dat beloofd wat! Des, heel veel plezier met je Sinterklaasweekend! Dop meis, als ik het goed onthouden heb was de begrafenis gisteren toch? Hoe is het gegaan? Knuf! Ladouce, spannend hoor, met twee mooie klusdagen én een eskimootje! Ik duim voor jullie! Suus, voel je je al wat beter? Sterkte, ook voor je mannetje! Ben blij dat jullie allemaal zeggen dat we goed geklust hebben, want ook wij hebben gisteren niet meer geklust...Manlief heeft alles geprobeerd om me vannacht wakker te krijgen, maar dat is dus niet gelukt! Nou ja, volgens mij was mijn ei ook woensdag, dus dan hebben we ons best gedaan! Nu komt het ook niet van klussen, want ik ben afgedraaid....twee zware werkdagen gehad en voor het eerst zes uur, dus dat voel ik wel in mijn lijf!
Ladouce, vervelend zeg, dat het zetten van de pregnylspuit vandaag zo tegenviel. Hopelijk is het de laatste keer meid! Maak gebruik van je dubbele kans! Een school bij schoonmama in de buurt had vanochtend een mooie Sintstunt. Rond een uurtje of half 9 kwam er ineens een brandweerwagen met alle toeters en bellen eraan langs en schoonmama had gezien dat ze naar de school reden. Daar stonden alle kinderen buiten. Zij snel naar buiten met fototoestel, wat bleek nu, er was vannacht een zwarte Piet op het dank geklommen die er niet meer afdurfde. Dus hadden ze de brandweer maar gebeld om Piet van het dak af te helpen. Haha, wat een bak. Leuk georganiseerd!
Het is alweer een latertje maar toch nog even snel een ego-verhaaltje. Wij hebben vandaag onze IVF gehad in Genk. Met de punctie afgelopen dinsdag zijn er 4 cellen weggehaald waarvan er 3 eicellen bleken te bevatten. De volgende dag mochten we bellen: ze bleken alle 3 bevrucht. Vandaag was het dan D-day en mochten we terug voor de terugplaatsing. Er bleken er 2 mooi doorgedeeld en van goede kwaliteit. Eén eicel is gestopt met delen dus geen ingevroren embryo voor ons... Jammer! Het gaat in Genk wel wat anders dan in het Catharina in Eindhoven, waar we de vorige keer IVF hebben gehad. Eerst werden we bij een assistente geroepen die ons precies uit de doeken deed hoe de cellen zich gedeeld hadden. We kregen zelfs foto'tje te zien van onze twee embryo'tjes Schattig hè? Daarna in een ruimte met twee bedjes met beugels. Daar moesten we omkleden en werden we later gehaald voor de daadwerkelijke IVF. Met bed en al zijn we naar de ruimte gereden. Ik had op internet gelezen dat Dr. Ombelet een man van weinig woorden was maar dat viel me alleszins mee... Hij heeft het zelfs nog over het verkeer gehad! Daarna wordt je met je bed teruggereden en moet je een half uur blijven liggen. Heel anders dan in Eindhoven want daar sta je op en kan je direct vertrekken. Hier in Genk was het redelijk lopende band werk (er waren geloof ik 3 van die 2-persoonskamertjes en die waren allemaal bezet) maar ik heb het niet als onprettig en onpersoonlijk ervaren. Was best te spreken eigenlijk over de gang van zaken... En nu heb ik al een zeurende buikpijn sinds de embryo'tjes teruggeplaatst zijn. Geen idee wat dat betekent maar ik hoop er het beste van. We willen zoooooo graag... Vandaag weer een prikje Pregnyl gezet. Ik ben het helemaal met je eens Ladouce, het is een rotprikje! Maar alles voor het goede doel, nietwaar? Ik mag op 20 december testen... Ik heb me ernstig voorgenomen dat het nu maar eens moet lukken. Nu zijn wij een keertje aan de beurt!!! Zoals de assistente in Genk zei: "Nu maar hopen dat jullie een mooi cadeautje onder de kerstboom krijgen". En zo is het maar net!! X Benthe
@ Benthe: Ik hoop dat jullie dit jaar mooi afsluiten en een roze kerst krijgen! Kan je meteen de kerstballen vervangen
Ego Het enige wat ik in mijn hoofd heb zijn scheldwoorden De buikpijn is in de loop van de avond steeds erger geworden en ik heb rood verlies. Tot zover de MMM *jank* :x Alle onderzoeken, hormonen en vruchtbaarheidsbehandelingen zijn voor niks geweest. Ik ben er niks mee opgeschoten, ben erg verdrietig en boos nu :x Komende week laat ik me inenten tegen de mex.griep, maar de prikpil wacht ik nog wel even mee. Ik heb niet de verwachting dat de wens voor een derde nog gaat uitkomen, maar wil het nog wel even op z'n beloop laten. K*tzooi!
Arne Giegel...ik kan me je boosheid en verdriet zo goed voorstellen. Wat is het toch enorm oneerlijk soms. Je bent zo lang bezig, hebt er alles voor over, doorstaat alle ellende....en dan word je %^$##@??* gewoon ongesteld. Hele dikke knuffel van mij, al heb je daar ook niets aan. Benthe: Spannend! All: FF heeft een mooi rood kruis gezet op woensdag. Dat zei mijn gevoel ook al Nu moet temp wel hoog blijven, want ik heb het eerder gehad, en toen haalde ze het kruis gewoon weer weg
O Giegel, wat vind ik dit nu verdrietig voor jullie! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Het is ook zo oneerlijk, dikke knuf. En stiekem blijf ik toch nog hopen op een wondertje voor jullie!
benthe @ joepie wat spannend de wonderen zijn de wereld nog niet uit ik keihard voor je duimen dat er een roze test onder je kerstboom licht knuf gieg @ verdriet en boos heel begrijpelijk dikke knuf ik ben ook vaak nog boos en verdrietig ik ga dan huishouden doen of kaartjes maken iets voor me zelf doen dat werkt heel goed dombo hoe gaat het met je meiden hebben ze nog steeds koorts?geef ze maar eeen dikke knuf komt het weer goed
Bethe, de duimen draaien voor jouw hoor, spannend allemaal... Giegel, balen meid, kan me jouw gevoel heel goed voorstellen, knuff.. Iedereen: Mocht ik jullie vandaag niet meer spreken, dan alvast een hele fijne sinterklaasavond allemaal.
@Benthe.....klinkt goed allemaal....ik ga me weer suf duimen @Gieg.....ah nee meis ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.Kan me je verdriet en boosheid zo goed voorstellen........ Ik ben er ff niet zoveel.want ik heb echt 0,0 energie....ik denk dat het van de antibiotica komt.Maandag ziekenhuis...zie er erg tegenop...bang dat ze weer gaan zeggen,dat het gewoon dikke pech is of nog erger,dat er helemaal niets uit die onderzoeken komt. Oja,oud en nieuw bij radio 2 klinkt spannender dan het is hoor.....het is gewoon ik en manlief in de studio en verder niemand( de eerste 2 uurtjes is er nog wel iemand),die wat radioprogramma's uit de pc opstarten.Maar van 6 uur 's avonds tot 1 uur 's nachts zitten we daar samen.Wel met lekkere hapjes Manlief baalt ook als een stekker,dat ie die dienst heeft,maar ik vind het stiekem wel fijn om lekker ff rustig samen oud en nieuw te vieren.Nog ff en dat is dit stinkjaar voorbij!
suus succes in het ziekenhuis maandag en kop op meid hou moed iedereen veel plezier met sint pakjes avond
Benthe, wat een goed nieuws allemaal zeg! En wat gaaf dat je de embryootjes mocht zien, lijkt me toch wel iets hebben hoor, wordt allemaal wat echter ineens! En nu zij jullie hebben gezien gaan ze er zeker voor zorgen dat ze fantastisch gaan groeien en delen in mama's buik, tot er over negen maanden een prachtig Benthebeebje is! Ik duim me suf voor jullie, gun het je zo! Gieg, ook jullie gunde ik het zo....Ik vind het zo verdrietig voor jullie. Kan me je verdriet en je boosheid ook zo goed voorstellen! Sterkte meis en een dikke knuf! Liesben, hou em hoog die temp meid! Knallend roze het oude jaar uit!! Suus, gaat het al beter met je blaasontsteking? Vervelend dat je er zo moe van bent meis! Maak er maar een suus-verwendagje van! Knuf Ik heb het mega druk vandaag Zusje en vriendin komen vanaaf eten en Sinterklaas vieren (met zo'n dobbelspel, altijd lachen!) en ik moet mijn huis nog doen, het eten klaarzetten (we doen altijd kaasfondue, uit traditie) de kattenbak verschonen en de hond uitlaten en dat allemaal voor vier uur! Heb nu even een peukie-bammetje-rustmomentje, want ben al de hele ochtend bezig. Na de Sint moeten we naar de kroeg, want vriendin is om twaalf uur jarig en viert daar deel 1 en dan mag ik morgenavond opdraven voor deel 2...Pffft!! Verder ben ik gewoon aan het Bebekken: ik voel niets, behalve als ik nies, dan heb ik een soort kramp in mijn buik. Maar ik voel niets en ben dat de rest van de wachtbank ook niet van plan!
bebek druk baasje kalm aan heb je de pieten niet in geschakeld die kunnen je toch helpen veel plezier meid ik ga vanaaf naar mijn ouders choco melk drinken en misschien speletje doen en zo meteen boodschappen doen met schoon moe schoon pa is niet zo lekker dus gaat moeders met ons mee
Suus, doe het maar lekker rustig aan meid! Kan me best voorstellen dat je tegen de onderzoeken opziet. Alvast heel veel sterkte voor maandag! Ah, Bebek is weer aan het Bebekken. Alyssa is nog niet koortsvrij maar krijgt al wel weer praatjes, begint weer te eten en drinken en er komt weer een kleurtje op haar snoetje. Aan Yelina is behalve dat ze wat hoest nog niet veel te merken, valt me mee na haar 'spooknachtje'. Ze is nu lekker een tukkie doen en hopelijk is ze wakker als we met de festiviteiten willen beginnen.