35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Dombo: sterkte met je meiden. Hopelijk waren ze opgeknapt vanavond.

Benthe: wauw, goed zeg. Jammer dat julie geen cryo (s) hebben maar we gaan er vanuit dat je ze ook niet nodig hebt. Ik begrijp dat jij door gaat met de pregnyl en niet de bolletjes gebruikt.

Giegel: sterkte! Weet even niet wat ik moet zeggen.

Voor iedereen die het nog leest, een leuke sinterklaasavond!
    Wij vieren het niet vandaag. Morgen wel surprises. Heb zojuist mijn surprise en gedicht gemaakt. Ben er best wel tevreden over.

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hier een leuk Sinterklaasfeest gehad. De de cadeautjes werden van harte ontvangen door de meiden. Alyssa is helemaal blij met haar 'afstandsbestuurbare' paardje dat kan lopen, hinniken, met het hoofd schudden en met de staart zwaaien. De rest van de cadeaus was leuk, maar bijzaak. Haha.

Yelina heeft een kleurboekje en kleurpotloden gekregen, een popje, een hondenknuffeltje, kleertjes en een pyjama.
    Alyssa het afstandsbestuurbare paardje, nog een knuffelpaardje, een boekje, een spijkerbroek, knutselfoamstickers en een regenpak gekregen.

En samen hebben ze de grote stadsdierentuin vn Duplo gekregen.

Mama is verblijd met een uitbreidingsset voor de WII, een badpak en een spijkerbroek. Papa heeft een zwembroek een een trui gekregen en oma een verwensetje van Knijpp en een jaarkaart voor de beste kinderboerderij van Nederland, Kinderboerderij Malkenschoten.

Op naar het tweede Sinterklaasfeest dat we morgen met mijn familie hebben!

Alyssa is vandaag in de loop van de dag gelukkig zienderogen opgeknapt, heeft weer redelijk goed gegeten en gedronken. Yelina zag je in de loop van de dag wat instorten, is met flinke wateroogjes naar bed gegaan, dus dat zal waarschijnlijk morgen ook wel een gevalletje koorts zijn.

Maar gelukkig in ieder geval 1 aan de beterende hand.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Gelukkig hebben jullie wel vandaag leuk Sinterklaas kunnen vieren Inez. Hopelijk is Yelina morgen niet heel ziek.

Benthe, ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Giegel, verdarrie, het is niet eerlijk...... vind het ontzettend rot voor je, heel veel sterkte.

Hier geen Sintviering en dat is maar goed ook want ik ben belabberd (halve week al) en Danique is nu ook ziek, 40.2 koorts met gloeiend rooie wangetjes. Arm wurm.

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Natas: beterschap, zowel voor jou als Danique.

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, beterschap voor jou en Danique. Hopelijk is ook zij morgen niet al te ziek!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou heeft FF mijn ei niet weggehaald, maar een dag verplaatst naar donderdag :(
    Soms snap ik het niet meer. En dan vragen mensen zich af waarom ik nerveus word van dat tempen. Ennieweej, ik heb ei gehad, das het belangrijkste.
    Maar woensdag was klustechnisch gezien zo'n mooie dag geweest. En voor mijn gevoel was het ook woensdag...

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Van dat tempen zou ik zelf ook bloednerveus en onzeker zijn geworden als FF ei weghaalde of verplaatste.

Gelukkig kon ik wat ei betrof goed op aan van lijf en gevoel. Als jouw lijf en gevoel aangeven dat ei woensdag was, zou ik dat voor mezelf ook zo aanhouden.

Dop, hoe is het nu met jou?

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi meiden!

Natas, veel beterschap voor jou en je kleine!

Dombo, ik hoop dat de meiden bij jou ook weer opgeknapt zijn! Fijn dat ze zo genoten hebben van de Sintviering!

Bebek heeft ook genoten van de Sintviering :D We hebben gezellig gekaasfondued en daarna een dobbel-Sint-spel gehouden. We doen altijd 4 kadootjes voor een totaalbedrag van 10 euro en ieder jaar ben ik weer verbaasd over de leuke kadootjes die je van dat bedrag kunt kopen! Ik ben zelf verblijd met een uitgebreid make updoosje, een mooi onderbord voor kaarsen. twee geur-gekko's die je aan de muur kunt kleven en twee kerst-kandelaartjes en die zijn aan mij goed besteed, want mijn hele huis transformeert altijd met kerst!
    Ben dus nu ook megadruk met het opbouwen van de kerstboom en god wat vind ik het toch altijd een pokkewerk om die k*tlampjes in die boom te krijgen!! :x We hebben nu een nieuwe boom en die is echt heel mooi en groot, maar nu vind ik de 200 lampjes te weinig...en ik heb ook geen zin om morgen weer verder te gaan, dus ik moet het er maar mee doen....Ga nu dus ook weer gauw verder, dit was even mijn rookpauze ;)

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja Liesben, ik zou ook gewoon mijn eigen gevoel aanhouden hoor, volgens mij weet je eigen lijf het het beste!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :x :x :x Ik haat die kerstboom!!! :x :x :x

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jippie, ik ben klaar!! Het hele huis is weer in kerstsfeer, helemaal leuk! Hoewel ik nog steeds de lampjes te weinig vind... :(

Niet dat er iemand is die het interesseert, maar ik ben er blij mee! :D

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D Je ziet hem niet zo goed, maar ik ben zo trots op het resultaat, dat ik het niet kon laten vast een foto te maken.... ;)
    Als het morgen licht is zal ik er nog wel eentje maken, dan zie je het beter, maar in ieder geval hangt ie vol met zilveren ballen en een kerstmuts als piek :D

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Mooie boom Bebek ;)
    Je hebt goed je best gedaan.

Gisteren hebben wij de verjaardag van onze zoon gevierd én Sinterklaas.
    Onze zoon is 1 geworden ;)

Ik heb mij dus nog niet zo bezig gehouden met een kerstboom :)

Sinds gister en vandaag een paar maal inimini roze gespot.
    Brrrrr, dat MOET wegblijven. Als het niet verder uitbreid kan ik donderdag testen.
    Echter ga ik morgen al beginnen met testen, want zodra ik zwanger ben, moet ik dus bloedverdunners gaan prikken.
    Anders is de kans groter op weer een MK.
    De prikken liggen klaar. Nu het eitje nog.

Of het roze is een innesteling, of het is gewoon foute boel.
    Ik duim duim duim duim en duim :)
    én doe veeeeeeél aan broekloeren.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    ZvdH, gefeliciteerd nog met je zoontje!
    Ik hoop met je mee dat het om een innestellingsbloeding gaat! Succes met testen morgen!!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben weg, moet naar een verjaardag en heb zo geen zin! Ben doodmoe en duik het liefste mijn bedje in, maar het is mijn bijna-zusje (al 25 jaar de beste vriendin van mijn zusje, dus ik noem haar altijd bijna-zusje :D) dus ik kan het niet maken om niet te gaan! Maar wie dat verzonnen heeft, feestjes op zondagavond...:x

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zvdh, gefeliciteerd met je zoontje. Gezellig, combi Sint en verjaardag!

Ook ik hoop voor je mee dat het om een innestelingsbloeding gaat. Succes met testen morgen!

Ah, Bebek is al weer helemaal in kerstsferen. Wij gaan volgend weekeinde een kerstboom halen. Zullen de meisjes best leuk vinden om mee te gaan met uitzoeken.

Alyssa is gelukkig weer opgeknapt, was vandaag weer koortsvrij en kijkt er naar uit om morgen weer naar het KDV te mogen.

Ook vandaag is de Sint weer langsgeweest en heeft de meisjes weer behoorlijk verwend. Ze hebben beiden genoten, maar 2 avondjes achter elkaar een grote zak met cadeaus is leuk, maar wel een beetje erg veel van het goede. Dat moeten we volgend jaar toch maar wat anders aanpakken.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kom even een dikke knuf brengen aan hen die het nodig hebben, zoals Giegel en Suzanne.
    Ben druk geweest de afgelopen tijd met pa in het ziekenhuis en voel me nu echt doodop en helemaal niet fit. Zeker niet, nu Roosje de nachtvoedingen weer in ere heeft hersteld. Maar ach....als ik ze dan slaapwandelend uit bed haal en ik krijg een stralende glimlach, dan is het allemaal wat minder erg

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Hellen....dankjewel.
    @Bebek...mooie boom!
    @de rest....sorry ben de hele dag weg geweest....met manlief samen de jaarlijkse kerstcd opnemen.Mijn schoonpa kan nml heel mooi zingen.Die sturen we altijd ipv een kerstkaartje.Alleen beginnen ze elk jaar later aan,dus ik ben benieuwd naar het eindprodukt ;) en morgen dus naar het zkh en daarna lekker door naar Blijdorp :)

19. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oja,en ik stink helemaal naar de rook.....vind ik altijd zo vies als je ergens bent geweest waar mensen veel roken....sorry voor de rokers hier,maar echt ieuw ieuw ieuw.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ieuw....Herkenbaar Suus. Ik vind het ook zo vies, die naar rook stinkende kleren. Heb zelf heel lang gerookt, maar ben inmiddels 9 jaar gestopt.

Bebek al in kerstsferen? Mooie boom, maar ik moet er nog niet aan denken. Ik vind een boom wel leuk, maar als ik hem nu al neerzet issie waarschijnlijk voor de kesrt al weg omdat ik hem zo spugend zat ben :D

Hellen: Kan me voorstellen dat je moe ben, het is ook niet niks allemaal. Dikke knuf!

ZijVDH : He kon je ons toch niet missen? :)
    Spannend!

All: Nou heeft FF mijn ei weer een dag naar voren gehaald. Die weet ook niet wat ie wil ;)
    Waarschijnlijk omdat ik nu ineens een flinke dip heb in mijn temp. En nu niet allemaal beginnen over een innestelingsdip, want daar is het nog te vroeg voor.....toch? ;):p

Share This Page