35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Gatverdarrie zeg, je bedoelt toch niet dat het geen zelfmoord was maar dat iemand haar in de fik heeft gezet :$ Wat ontzettend luguber. En een afschuwelijke manier om dood te gaan lijkt me, brrrr.

Oh bah, ik lees het nu ook in de digitale krant. Heeft je Lief niks gezien Bebek, die was toch met de auto bezig?

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee, er waren toen al hulpverleners bij. Hij stond er wel tegenover en heeft het gegil gehoord...ik trouwens ook. En ik heb gezien dat haar benen een onmenselijke kleur waren en dat een arts de huid eraf stond te trekken omdat hij een plek zocht om een infuus in te brengen :( Ze is gisterenavond al overleden...
    Onvoorstelbaar, dat iemand een ander zoiets aan kan doen! :$ Ik kan daar echt niet bij, van mij mogen ze de dader aan de hoogste boom hangen!! :x

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    He bah, wat vreselijk zeg!

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Misschien de dader zelf ook maar op brandstapel :x

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat afschuwelijk van die vrouw! :$

Ik zag leverworst met mayo en spruitjes met olijven voorbij komen..... en bedankt, nu ben ik misselijk. :D

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

De spruitjes met de olijven waren heerlijk hoor :D

Ach jeetje Bebek, wat een naar idee zeg...die arme vrouw. En dan zo vlak bij. Jakkes! Dat mensen elkaar zoiets aan kunnen doen zeg. Ongelofelijk.

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga nog even lekker in bed tv kijken en dan ga ik een tukkie bouwen, morgen is het weer achterlijk vroeg dag!
    Voor straks: slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op!!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gisteren was ik de laatste en nu ben ik weer de eerste! :)
    Ik stap weer op mijn fietsje richting boeventoko en hoop dan met 45 minuten daar te zijn, om aan mijn eerste bakkie van de dag te beginnen. De hond is al uit geweest, dus...klaar voor de start! :D
    Hoop dat fietsen gaat want heb vannacht zulke vreselijke kramp in mijn kuiten gehad, dat ik er gewoon spierpijn van heb :x

Nou meiden, fijne dag allemaal!

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen allemaal!
    Begin een klein beetje op te krabbelen.. pc staat nog veel uit.. ben lekker een ijslands truitje met paarden aan het breien voor Dop! ;)
    Bebek... moest al aan je denken toen ik het nieuws over de brand hoorde... :$
    JFTD.. sterkte meid.. het is wat allemaal!
    Inez.. ook hier nog een keer een dikke knuffel en sterkte!
    Waar is Lotusss?? Ik heb nog meegekregen van het verwarrende nieuws van zwanger en miskraam.. maar lees nu al weer even niets??
    Nog een nieuwe voorbij zien komen (sorry, naam kwijt :) ) Welkom!

ALLE anderen... sterkte als er sterkte nodig is.. zowiezo een dikke knuffel.. en IEDEREEN een fijne dag!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dop! Wat fijn dat het wat beter gaat.

Bebek: auw, kramp. Heb ik zo'n hekel aan, heb ook altijd een dag spierpijn erna. Werkze met dat boeventuig ;)

All: Ik heb vanmorgen mijn laatste keer bloed laten prikken! (Ik heb er geen moeite mee, zoals anderen hier. Ze prikken maar raak. Ik laat op mijn werk zelfs wel eens "oefenen" door studenten die het mogen gaan leren).
    Na het bloed prikken dacht ik: ik fiets even het dorp in om wat te halen bij de drogist. Helaas was ik om 08:10 uur bij de drogist en die gaat dus pas om om 09:00 uur open :)
    Maar intussen was het ook flink gaan regenen. Jakkes.
    Nu dus weer thuis met een bakkie koffie. Ik ga vanmiddag misschien nog wel. Of niet.
    Heel misschien vast kerstboom kopen. Die mag dan nog even in de tuin tot ik zin heb om het op te tuigen.
    Ik ga zo in ieder geval de badkamer schoonmaken.
    Kortom: druk druk druk

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben...dan mag je voortaan voor mij gaan ;):D
    @Dop.....fijn,dat je je weer wat beter voelt.Hoe gaat het met de opname van de cd....hebben ze alweer een boel ingehaald?
    @Bebek....weer op pad geweest in je sexy regenpak :D

Eindelijk gerechtigheid....manlief moest 3 buisjes bloed voor de dokter inleveren ...alleen vindt hij het ook niet erg.Maar toch :D

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey Dop, fijn dat je weer op begint te krabbelen.

Liesben wanneer krijg je nu de uitslagen van het bloed?

En Suusman eindelijk bij de dokter geweest, goed zo.

Hier even weinig te melden. Er zit een huishoudelijk dagje aan te komen. Heb slecht geslapen en weer veel gedroomd. Dus ik ga eerst maar eens een lekker bakkie voor mezelf maken met het nieuwe apparaat wat de Sint voor me meebracht :)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Desmo; 23 december hebben we een afspraak bij de gyn. Dan nemen we alle uitslagen door. Ik ben dus vooral benieuwd naar de bloeduitslagen en naar het sperma-onderzoek van vriendlief.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

#18334 Liesben, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2009
    NOD

14-12 Benthe
    17-12 Bebek
    18-12 Liesben
    18-12 Desmo
    19-12 Ladouce
    20-12 Marnat
    22-12 Dop
    26-12 Suzanne
    ??-?? Giegel
    ??-?? BB10
    ??-?? Nefertary

AFSPRAKEN

11-12 : Justfortoday overleg gyn over evt. curettage
    18-12 : Marnat operatie
    23-12 : Liesben afspraak gynaecoloog: uitslagen onderzoeken

BEVALDATA

21-02-2010 Mexicang
    26-04-2010 Nicolioo
    15-06-2009 Miepke

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe
    11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos
    28-10-2009 Smoeltje - dochter AM
    06-11-2009 Koffieleutje - zoon Xander John Dinand

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden even snel. Helaas eskimootje is niet goed ontdooid dus vandaag op kantoor ipv Gent. We gaan nu eerst even kijken hoe we verder gaan ook ivm verzekering ed. Op 11 januari a.s. in elk geval een afspraak in Gent.

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt voor de lijst Liesben, ik was hem kwijt.
    23 December ... 18 december hebben we NOD. Ik duim dat die afspraak niet meer nodig is ;)

He getsie Ladouce. Maar nu snap ik het toch even niet meer. Er zijn toch nog steeds 2 bevruchte eitjes terug geplaatst, of zijn die nu niet goed? Sorry hoor maar ik weet er zo weinig van af :)

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    grrrrrrrr wat vervelend ja meid dikke knuf
    hoop voor je dat het in januarie beter verloopt al heb je daaar nu niets aan
    niet op geven he

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Desmo: er zijn inderdaad in oktober 2 embryootjes teruggeplaatst. Dit was dus in de 1e ivf poging. Ik had destijds 5 bevruchtingen. Hiervan dus 2 teruggeplaatst, 2 helaas niet goedgenoeg om in te vriezen en 1 ingevroren (=cryo). We zouden dus deze periode de terugplaatsing hebben van die ene cryo (wat ik dus eskimootje noemde). De kans op goed ontdooien van een cryo is gemiddeld 50%. En helaas zaten we dit keer bij de 50% aan de verkeerde kant.
    Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd. Maar je mag gerust vragen stellen hoor, ik wist er tot een paar maanden terug ook geen r..t van.

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    He verd... wat klote meid. Nu snap ik het beter trouwens. Dus naar de volgende ronde of kan het ook nog spontaan raak zijn? Want in dat geval zit je ook volgend weekend in spanning met Liesben, Bebek en moi.

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ja het kan ook nog spontaan raak zijn. We hebben afgelopen vrijdag en zaterdag zelf ook nog even geklust dus het zou kunnen.

Deel Deze Pagina