Suus, ik weet precies wat je bedoelt. Koffieleutje, nu echt rustig aan doen hoor! Anders wordt het alleen maar van kwaad tot erger. Gelukkig kun je wel genieten van je kleine man en hopelijk heeft hij snel de reflexen onder de knie die nu nog een probleem zijn voor hem. Marnat, fijn dat je nu een stuk rustiger bent, houden zo meid!
En Sophie heeft ook nog een tandje! zag ik net pas, beetje vroeg met 4 en halve maand. Ze heeft zeker haast! Spannend Suus... en wel lekker dat iedereen om je heen dan uitgezwangerd is! Jij bent de volgende.. Mijn schoonzusje moet ook ieder moment bevallen trouwens. De 13e is ze uitgerekend.. Rustig aan maar he Koffie...wel balen hoor, na die 9 maanden wil je wel weer eens lekker op de been zijn he..geduld geduld.. M'n moeder is nog steeds zo aan het kwakkelen. Al 4 maanden zoet.. Over gesprongen littekens gesproken... Ze heeft eerst gordelroos gehad, kwam nog in het ziekenhuis terecht omdat ze koorts bleef houden maar ze had ook steeds pijn in haar buik. Ze wisten niet wat het was. Tot ze zelf bij de dokter zei dat ze misschien wel eens een liesbreuk kon hebben? Dat bleek dus inderdaad het geval en nu is ze eraan geholpen. De pijn blijft alleen en gister zijn de hechtingen eruit gehaald en nu vanmorgen bij het afdrogen spoot er een straal roze water uit de wond...er zat een gat en nu is ze dus weer terug om het te laten zien. Het zit haar echt niet mee zeg...maak me toch wel bezorgd eigenlijk, dat die pijn ook niet weg gaat.
Zoo, Sophie is er snel bij met het eerste tandje! Beterschap voor je moeder Lotuss, hopelijk is het gekwakkel nu snel voorbij. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt!
@Lotuss....dat is idd snel! ff ego.....ik lees met gemende gevoelens heel de tijd,dat het bij Trees (eindelijk!) allemaal goed blijft gaan.Ik ben echt heel blij voor haar.Alleen bekruipt me steeds meer het gevoel,dat de behandeling ,die zij krijgt ik nooit ga krijgen in ons ziekenhuis en ik heb begrepen,dat er sowieso weinig ziekenhuizen zijn waar je dat krijgt.En nu heb ik de hele tijd zo'n naar gevoel,dat het misschien met de goede meds allemaal wel goed zou komen,maar dat ik die nooit ga krijgen en dat door die stomme strakke protocollen in zo'n ziekenhuis ik dus dadelijk weer een mk ga krijgen.Onnodig.Want zij heeft er ook 7 onnodige achter de rug en dat is toch heel erg.Nou ja,daar ben ik een beetje verdrietig om....dat zij onnodig al die ellende heeft moeten doorstaan en dat dat bij mij misschien ook wel zo is.En dat ik misschien dus wat actiever moet zoeken naar een beter ziekenhuis.....wil alleen ff de uitslagen van de onderzoeken afwachten.Heb het trouwens ook niet gevraagd van die progesteron.....helemaal vergeten echt stom. En ik voel me echt naar,dat ik morgen op kraamvisite moet...vandaag kunnen we niet.Ik ben bang,dat ik er deze keer helemaal niet tegen ga kunnen.Ook omdat ik nu ongeveer een 2ling van een maand oud had moeten hebben.....maar al die andere keren had ik nergens last van.Vond ik het best leuk,dat er een kindje geboren was.....maar nu vind ik het echt
Suus, ik zou willen dat ik je ongerustheid weg zou kunnen nemen en je zou kunnen garanderen dat het voor jullie ook helemaal goed gaat komen, maar helaas kan ik dat niet. Wanneer krijg je nu ook al weer de uitslagen van de onderzoeken? Maak dan een briefje met alle vragen die in je opkomen zoals die van het progestoron zodat je alles wat je weten wilt allemaal kunt vragen. En alvast speuren naar ziekenhuizen waar ze behandelingen doen als degene die Trees heeft gehad kan in ieder geval geen kwaad, dan heb je voor jezelf in ieder geval wat achter de hand. Dikke knuf en heel veel sterkte voor als jullie op kraamvisite moeten komen. Het is hard om daarheen te moeten met de wetenschap dat jullie nu ook papa en mama hadden kunnen zijn, terwijl jullie nu alleen met ** aan de hemel zitten en zij wel met een baby zit.
Dat valt ook niet mee Suus... Ik hoop dat het uiteindelijk mee zal vallen maar kan me ook zooo voorstellen hoe moeilijk het moet zijn. Sterkte meis...oneerlijk allemaal.
@Dombo....goede tip van dat opschrijven! Nou,de kraamkadootjes zijn ingepakt.....ik had ooit een webwinkel met kraamkado's.Die heeft het niet gered....toendertijd was het nog niet zo gewoon om iets via het net te bestellen....maar daar had ik nog een boel spullen van.Het begint alleen nu aardig op te raken.Want de dingen ,die ik nog heb wil ik voor mezelf bewaren. Maar ze krijgt een muziekmobiel,slofjes en gister nog zo'n my first christmaspakje bij het Kruidvat gekocht *Newsflash* Manlief belt net,dat mijn schoonzus toch een KS krijgt,dus ik word zo tante!
Ladouce, wat een domper dat eskimootje net bij de verkeerde 50% hoort! maar jullie hebben goed geklust deze maand, dus wie weet wat er nog voor moois aan komt! Ik duim! Hug! Dombo, jippie, nog maar een halve kilo te gaan! Fantastische prestatie meid! Applaus voor jezelf! Dop, fijn dat het weer wat beter met je gaat! Knuffel! Koffie, wat naar dat je litteken open gesprongen is! Wel een beetje op jezelf passen hoor meid! Nicole, gefeliciteerd met weer een mooie uitslag! Fijn! Lotuss, fijn dat ook jij je weer wat beter gaat voelen! Ook voor jou een knuf!! En wat gaat dat hard met Soppie zeg! Leuk! Sterkte met je mama, het zit haar niet mee! Liesben, mag ik erbij in je dwangbuis? Hier hetzelfde: 7 dagen voor NOD en sinds maandag steken in mijn liezen, gisteren knallende hoofdpijn, doodmoe, misselijk en weinig eetlust. Ik kan dus niets anders dan met je meevoelen deze maand, met dezelfde reserves...Zullen we maar gewoon niks meer voelen? Ik duim wel voor je hoor! JFT, heel veel succes morgen in het ziekenhuis meid! Suus, als je neefje/nichtje straks met die zeurmoeder opgescheept zit, is het maar goed dat hij/zij zo'n leuke tante heeft!! Enne, heerlijk dat iedereen in je omgeving dan uitgezwangerd is!! Sterkte met de kraamvisite morgen!! Knufff Marnat, dat wordt een druk en emotioneel weekje! Gelukkig nog een dagje Beekse Bergen tussendoor, kun je je zinnen even verzetten!! Nou weet je wat: doe jullie allemaal gewoon een dikke knuf! Hier wordt het weer ouderwets Bebekken.... Gisteren zag ik echt scheel van de hoofdpijn en was ik zo vreselijk moe, dat ik twee uur op bed heb gelegen 's middags Da's dus echt niks voor mij, doe ik nooit! Daarbij gloeide mijn gezicht heel erg en had ik het op andere momenten ijskoud. Tel daarbij de krampen in mijn kuiten, mijn liezen die overgevoelig zijn en mijn boobs die nu al op hoogspanning staan, de aanhoudende zeurderige hoofdpijn en je snapt hoe laat het is in huize Bebek...
@Bebek.....misschien ben je wel zwanger ......maar even serieus,zou zomaar kunnen toch....Bebek en Liesben op roze deze maand!
Ladouce, wat ontzettend jammer dat eskimootje niet goed is ontdooid (en dan druk ik me zacht uit). Ik ga duimen dat jullie deze maand met resultaat hebben geklust. Koffie, wat ontzettend balen van je ks litteken. Hou je taai meid, nu echt rustiger aan doen. Nicole, fijn dat de echo weer helemaal goed was! Zijn jullie zelf ook groot? Wat naar voor je moeder Lotuss, ze is er wel heel lang al mee bezig. Moeilijk Suus, een geboorte in je zeer nabije omgeving en dan ook nog bij iemand die je helemaal niet ligt. Wat voor behandeling krijgt Trees eigenlijk, heb ik niet goed mee gekregen. Liesben en Bebek, sterkte op de wachtbank!
@Natas....Trees krijgt extra progesteron,geloof ik...haha....weet het ook niet precies....progesteronbolletjes en iets voor haar schildklier,dacht ik onthouden te hebben hoor,maar dat laatste weet ik niet zeker.Dat van die bolletjes wel. Ik wil ook weer op de wachtbank.Nu gebeurt er niks....
Suus, dan bedoel je dat je hoopt die progesteron te kunnen krijgen? Niet dat 'iets voor de schildklier' neem ik aan, want jij hebt toch geen schildklieraandoening?
@Natas....haha,ja....die progesteron....als het nodig zou zijn,maar dat weet ik dus niet,want daar kijken ze niet naar bij de standaardonderzoeken....die schildkliermeds mogen ze houden
Suus, toch een KS voor je schoonzus. En wat Bebek zegt, daar zat ik ook al aan te denken. Fijn dat je neef/nicht zo'n fijne oom en tante krijgt, kan hij/zij zich zo nu en dan bij jullie even uitleven. Bebek en Liesben, meiden, zonder gekheid hoor, maar jullie maken het nu allebei wel spannend. Ik duim voor jullie!
Oh Suus wat een gezeik toch altijd weer die kraamvisites. Aan de ene kant heerlijk om zo'n klein wurmpje te zien maar aan de andere kant zo verdrietig dat je het weer terug moet geven. Ik weet wat het is hoor lieverd en wens je morgen heel veel sterkte. En dat gevoel van te weinig doen in het ziekenhuis heb ik dus precies hetzelfde. Lief en ik zijn 3x in he ziekenhuis en alles was goed. Nou dat is dan fijn maar ondertussen zie ik hier onderzoeken en behandelingen voorbij komen die aan ons nooit zijn voorgesteld. Regelmatig bekruipt mij ook het gevoel dat we er lang niet alles aan doen om zwanger te raken en dan geef ik mezelf weer de schuld. Ondertussen zit ik redelijk rustig op het wachtbankje. In tegenstelling tot Bebek en Liesben voel ik helemaal niks nada noppes Als ik mezelf echt gek wil maken zou ik kunnen zeggen dat ik vaker dan normaal moet plassen. Maar verder echt niks. Ik maak me dan ook geen illussies, ik ga waarschijnlijk flink dronken worden met oud en nieuw