Wat lief dat er een aantal van jullie aan me gedacht hebben! Het ging goed bij de gyn. Mijn vriend noemt me liefkozend "zijn kippetje" want Clomid en ik zijn een zeer goed setje! De vorige twee keren zaten er iedere keer vijf eiblaasje waarvan er uiteindelijk 1 of 2 gesprongen zijn. Nu staan er 3 eitjes klaar. Er zitten nog eitjes achter en de gyn wil graag weten hoe zich die verder ontwikkelen. Het is ook niet de bedoeling dat er teveel eitjes komen. Nu moet ik morgen weer terugkomen om te kijken hoe de ontwikkeling is. Eigenlijk wilde ze ons zaterdag terug laten komen, maar om 8 uur zijn we al onderweg naar Parijs. Morgen om 18.00 uur worden we weer verwacht. Ik vind het wel spannend nu, want wat gaat er nu gebeuren als er teveel eitjes zijn...? Ik heb geen idee. Dit kippetje produceert dus eigenlijk teveel eitjes... bijzonder gevoel hoor! @ Annna: wat een geweldig nieuws! Een mooi, kloppend hartje! Wat een heerlijk gevoel... By the way, ik ga 6 dagen naar Parijs. Op mijn vruchtbaarste dagen dit ik dus in de stad der liefde, wat zou het toch mooi zijn als daar iets heeeeel moois uit voort zou komen. Gr. Benthe
@Benthe das mooi, vooral dat je er meer hebt, ik had met clomid altijd 1 eitje klaarstaan dat uitpriemde tegen de andere.... dus meid dan heb je meer kansen succes ermee. Is een goed middel heeft hier ook geholpen op de derde ronde! @4xmama, verzorg je ventje goed, en hopen dat alles goed komt.... maar ik kan hem begrijpen als je zoiets over komt en je weet het, erg voor hem en jouw.... sterkte door deze moeilijke tijd! knuff Ritje
Benthe, wat goed zeg, dat er zoveel eitjes klaarstaan. Laat ze maar komen als je in Parijs zit. Ellen, ik blijf eigenwijs voor je duimen hoor! Veronika, ik heb geen ervaring met ovutesten, ik kan je hier niet mee helpen. 4xmamma, sterkte met je man. Kaley, spannend! Giegel, wanneer krijg je de uitslag? En dan is vandaag eindelijk DDay aangebroken voor wat betreft Alyssa's kamer. Behalve dat we nog wat speelgoed moeten inruimen en nog wat fleurigs aan de wand willen hangen, is de kamer nu klaar en juffie slaapt er nu voor het eerst in. De afgelopen dagen hebben we haar lekker veel in haar nieuwe kamer laten spelen en overal bij betrokken. Desondanks betrok toch haar snoetje even en moest eigenlijk haar bed weer terug naar haar oude kamer, maar ze is toch lekker gaan slapen. Een eerste foto van haar nieuwe kamer staat in m'n album. Oja, en morgen mag oma de babykamer even schoonmaken en dan kunnen we daar ook het bedje neerzetten. Joepieeeee. Morgen zelf even het beddengoed strijken en klaar is klara.
dank je Inez.... Gisteravond dacht ik echt einde oefening. Ongi kramp (au) en lage rugpijn maar alleen nog wit. Dus verwacht ongi nu morgen. Heb denk ik toch mijn een dag later gehad!
Morgen meiden, @ ANNA: ja, is echt jammer dat we niet zwanger terug zijn gekomen. Had het zoooo mooi gevonden als ons beebje in Bali geproduceerd zou zijn, maar helaas, nu aan de IVF. Jij heel veel 3Dechoplezier! @ VERONIKA: kan je niet helpen, heb nooit ovutesten gebruikt. @ ELLEN: ook voor jou geldt: geen bloed, geeft moed, dus ik blijf doorduimen! Je houdt het nog spannend! @ MIEPKE: volgens mij heb je niet de laatste lijst genomen om te quoten, ik mis namelijk een paar regeltjes van mij! @ 4x MAMMA: heel veel sterkte met je man. En hopelijk brengt het klussen jullie iets moois........... @ BENTHE: wauw, helemaal te gek! Het duimen heeft geholpen. Dat wordt flink klussen in Parijs. Zal voor je duimen dat jullie beebje in Parijs geproduceerd wordt. Wens je straks succes bij de gyn en voor morgen: goede reis naar Parijs en klusze! Heel veel plezier daar en geniet van elkaar! @ INEZ: nog niks vandaag? Heb net het prinsessekamertje van jullie kleine prinsesje bewonderd, mooi hoor, echt een meidenkamer. Hoop dat ze er lekker in slaapt.
@ MIEPKE: dit was de laatste lijst! NOD 22-07 Molly ZWANGER 24-07 Ellenk 26-07 Sens 06-08 Limmeke 07-08 4Xmamma 08-08 Diana 11-08 Giegel 12-08 Benthe 13-08 Shiela 15-08 Diaantje 21-08 Sandra1967 AFSPRAKEN 21-07 Miss Daantje start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07 Diaantje start IVF (pil femodeen) 22-07 Giegel gyn 22-07 SanRob uitslag nekplooi 23-07 Anna vk 23-07 Inez gyn 24-07 Benthe gyn 29-07 Inez gyn 30-07 SanRob vlk 01-08: Miss Daantje uitgangsecho 05-08: Diaantje start spuiten decapeptyl 07-08: Mollyvg 10.30 uur 1e echo 22-08: Diaantje 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten BEVALDATA 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 12-03 Anna 02-04 Mollyvg BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique
Hey meiden Hier op naar de volgende ronde ...vannacht zware migraine aanval en buikpijn gekregen en vanmorgen dus de duivels ..... ik kan de tom tom weer instellen hoor hahahah dus ....gaan we weer Eileiderbaan 15 Baarmoederdorp.... nu maar zorgen dat ie goed gaat ... liefs kaley
Balen KALEY, maar goed dat je zo positief blijft. Op naar de volgende ronde en hopelijk vinden eitje en zaadje elkaar in Baarmoederdorp! Veel succes in de volgende ronde!
Benthe, heerlijk zeg! Voor een stad is dat best een lekker lange tijd. Ik hoop dat jullie niet TE warm weer hebben. Anders is het beneden bij de Seine en in Jardin de Luxembourg in elk geval wel een stuk aangenamer. Veel plezier en ik hoop dat straks je echo laat zien wat de gyn wil zien. Dit is je tweede ronde clomid toch? Te veel eitjes kan niet de bedoeling zijn. Je moet geen kans lopen op een grote meerling en je eitjes moeten ook niet te snel opraken. Diaantje en Daantje, Bereiden jullie je maar rustig voor op het IVF circus. Als Daantje nou voorgaat en meteen zwanger wordt, dan kan Diaantje het meteen afkijken.
Eerst even een ego-berichtje... Ik lig sinds gisteravond in het ziekenhuis ter observatie. Het volgende is gistermiddag gebeurd: Ik ging een stuk fietsen met mijn moeder en Jasmijn zat in het voorstoeltje. Bij het oprijden van een (gelijkwaardige) kruising kreeg ik geen voorrang van een chauffeur die van links kwam. Ik fietste op mijn gewone fiets met Jasmijn voorop en had dus 2 keuzes: 1. Tegen de auto aanknallen. 2. Zo snel mogelijk afstappen. En aangezien de ruimte tussen het stoeltje en het zadel veel te klein was voor mijn dikke buik (ik moet dus eigenlijk afstappen als een kerel of heel damesachtig zoals je ook opstapt...) heeft mijn buik een flinke klap gekregen! Ik heb de bestuurder eens lekker de huid volgescholden en we zijn gewoon verder gefietst. Pas een uur of 5 later viel me op dat het sinds de klap wel erg rustig was in mijn buik en heb ik de verloskundige gebeld. Die stuurde me - zoals verwacht - 'even' naar het ziekenhuis voor een CTG. Maar de gynaecoloog in het ziekenhuis had daar heel andere ideeën over en besloot me 24 uur ter observatie hier te houden! Wel goed ook hoor, want pas vannacht begon de kleine meid weer wat meer tekenen van leven te tonen. Het CTG was qua hartslag trouwens wel goed, maar de kleine meid bewoog te weinig. Ze hebben geprobeerd haar tot wat meer bewegen te porren, maar zelfs met het echo-apparaat erbij, lukte dat niet. Ik begin trouwens wel het idee te krijgen dat ze zich hier meer zorgen maken over mijn hartkloppingen dan de verloskundige dat doet. Telkens wordt mijn polsslag gemeten en die is meestal over de 100, te hoog dus. Ik heb inderdaad vannacht geen oog dichtgedaan van de hartklopping en kreeg het op een gegeven moment zó koud, dat ze me een moltondeken (!) zijn komen brengen... Ik wacht nu op de visite van de gynaecoloog. Ik ben benieuwd of ze nog meer verrassingen voor mij in petto hebben... Gelukkig dacht ik er gisteren al aan om mijn man - behalve mijn pyama en zo - ook mijn laptop te laten meenemen. Ik krijg de tijd zo dus wel om...
@ ANNA: ja, al denk ik dat Miss Daantje de korte IVF behandeling heeft. Ik heb in ieder geval het lange protocol, maar...hoop idd dat IVF ons beiden het gewenste resultaat levert. @ LOLA: zo, dat moet schrikken zijn geweest. Evengoed heel goed van je dat je snel gereageerd hebt. Sommige mensen moeten gewoon niet in het verkeer deelnemen, vooral als ze niet weten wie nou eigenlijk voorrang heeft. Hoop dat met jullie beebje alles in orde is en ze snel weer heel beweeglijk wordt. Fijn dat de gyn je een nachtje daar heeft gehouden ter observatie. Hou je ons op de hoogte? Wens je heel veel sterkte daar. Hopelijk mogen jij en beebje snel weer naar huis!
Lola: wat erg zeg, wat schrikken. Ik hoop dat alles goed is. Fijn dat jullie goed in de gaten worden gehouden. Heel veel sterkte.
Zo, nu eerst even bijlezen... @Veronika: Ik heb zelf de testen van MatCare (verkrijgbaar via dit forum) gebruikt. Ik bestelde ook telkens de goedkoopste, dat waren ook dipsticks en die bevielen prima! @Ritje: Van netlog heb ik zelfs nog nooit gehoord... @Benthe: Een ex-collega van mij kreeg Clomid voorgeschreven, omdat ze teveel baarmoederslijmvlies aanmaakte (één van de bijwerkingen van Clomid is namelijk dat het je baarmoederslijmvlies dunner maakt...) en kreeg prompt een 20-voudige eisprong én een absoluut klusverbod (zelfs niet met condooms)... Ze heeft uiteindelijk twee mooie kindjes gekregen, dus het is inmiddels een grappig verhaal geworden... @Inez: Alyssa's kamertje ziet er leuk uit! Wel een héél bekend bedje trouwens... @Kaley & Ellen: Jammer meiden... @Diaantje: Nou, ik kreeg gisteravond zelfs een standje van het ziekenhuis, omdat ik niet meteen na het voorval had gebeld. Want ook als ik geen verschil in leven had gemerkt, had ik moeten komen. Dit met het risico op inwendige bloedingen...
@ LOLA: nou, dan ben ik helemaal blij dat je nu ter observatie daar bent gehouden. Ga ervan uit dat er geen inwendige bloedingen zijn waargenomen? Is de gyn al geweest?
Hahaha Ritje, ik heb geen enkel plan om Inez in te halen en eerder dan haar te bevallen hoor! Wat een vage testen Veronica, ik zou ook een beter merk kopen. 4xmamma, fijn je hier weer te zien! Niet fijn dat je man geopereerd moet worden en zo lang z'n arm niet zal kunnen gebruiken. Sterkte! Benthe, wat spannend! Ik duim voor een goede score, niet te veel en niet te weinig, vanavond bij de gyn. Heel veel plezier in Parijs! Inez, wat een super kamertje hebben jullie voor Alyssa gemaakt! Heeft ze er lekker in geslapen? En jij ziet er goed uit meid, mooie buik! Lola, jeetje meid dit was even schrikken voor je! Gelukkig ging je kleintje weer goed bewegen en was haar hartslagje oké. Maar nu de jouwe nog..... sterkte!
lola; Meis jeetje mineetje zeg! Wss heeft ze toch ff een optatertje gehad. pffff. Goed dat ze je nu ook in de gaten houden ook met je hartkloppingen hoor! Benthe, wat een goed bericht hoor! Inez, ga eens bevallen meis! veronika; gewoon een digi test halen. Die zijn nog best wel gevoelig en duidelijker kan niet..... Natas hoe gaat het met jou? Alles nog rustig? 't is bijna augustus Hier trouwens nog niets hoor dus nog geen balen of geen blij (heb niet meer getest sinds woensdag een ovu) gewoon gewoon.
@ NATAS: hey meis, hoe was het gisteren bij de VK? @ ELLEN: Nog steeds spannend bij jou, ik gun het je zo, dus ik ga extra hard voor je duimen!
Lola wat erg dit te horen, een klap is nooit goed, is die bestuurder dan helemaal niet goed bij zen hoofd! Hij ZIET toch dat je zwanger bent en een kindje bij je hebt opje fiets, goed dat je onder controle bent, want het is niet normaal dat het kindje stil was en ook je hartkloppingen zijn niet 100% en je koude, laat je verzorgen meid het is nodig..... en goed dat je ons op de hoogte houd! we zijn heel ongerust over jouw situatie..... als een laptob werkt daat moet ik mijn vriend zijne ook hebben als ik beval! kan ik ook iets laten weten net zoals Kaat en jij..... sterkte Lola en hou ons op de hoogte he liefs Ritje