35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Ik lees net het verhaal van JFT, jee meid die kleine beeb zit echt nog helemaal gestteld, extra moeilijk lijkt me, zo onwerkelijk allemaal dat alles er goed uitziet alleen geen hartslag.
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen de komende dagen. Weet je dat er ook goede pijnstillers te krijgen zijn tegen de eventuele krampen die je kunt krijgen? Ik hoop dat het allemaal lichamelijk goed te doen is (die kans is gelukkig groot) en dat je er samen met je man goed uitkomt.
    Fijn dat ze in het ziekenhuis je goed hebben behandeld en dat er gelukkig verder gekeken wordt, dan kun je altijd nog kijken wat je eventueel verder wil.

Hier even helemaal bezorgd om mijn nichtje van nog geen 3 weken. Mijn broertje belde me vanochtend op mijn werk , de kleine meid in afgelipen nacht heel ziek geworden en ligt nu in het ziekenhuis aan de beademing en sondevoeding. Ze weten nog steeds niet of het een virus of bacterie is en geven nu ant.biotica. Ik vind het eerlijk gezegd doodeng en ben zo bang dat ik een telefoontje krijg dat ze het niet gehaald heeft...... Ik steek echt alle kaarsjes op die ik heb en hoop zo dat ze de nacht goed doorkomt.

gr. Nicole

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nicole, beterschap voor je kleine nichtje. Zo'n kleine uk zo ziek is niet fijn.

3. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ JFT: Sterkte!!

@ Nicolioo: In deze tijd van het jaar gaat het RS-virus rond, wat bij oudere kinderen lijkt op een verkoudheid en waarbij pasgeborenen erg ziek kunnen worden. Het RS-virus is dus een verkoudheidsvirus waarbij zuigelingen aan de beademing terecht kunnen komen. Of je nichtje dit heeft of iets anders weet ik natuurlijk niet, maar ik wil je hiermee in ieder geval laten weten dat met zoiets een zuigeling ook aan de beademing (en sondevoeding) kan komen.
    Positief blijven denken hoor!

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@JFT....hele dikke knuffel....
    Verder niks bijgelezen.

Heb eerst vanochtend vreselijk zitten huilen hier,dat ik niet wilde,maar natuurlijk toch braaf gegaan.....en me keurig gedragen....overal vriendelijk op geglimlacht onder het mom van mijn ene oor in en mijn andere snel weer uit.Dus zo de het gejuich van mijn schoonmama de hele dag een beetje doorstaan.
    Kindje was erg mooi....kon er niks anders van maken....schoonzus beetje ziek van de KS....koorts enzo.Kindje 2 druppels water mijn schoonpa,waar ik buiten die stomme rotopmerking van gister, heel goed mee op kon schieten.Op de een of andere manier vond ik het wel fijn,dat het kindje daar op leek.En gelukkig zat mijn schoonzus niet stralend met een baby op bed,maar dus ziek en kindje in haar eigen bedje.Dat hielp ook wel.Ik vond het nog steeds k*t,maar ben nu weer lekker thuis.....en heb me ondanks dat iedereen chinees heeft gegeten me netjes aan mijn dieet gehouden en zelf meegenomen hutspot op.En ook ondanks,dat het echt een rotdag was niet gezondigd,dus wel erg trots op mij.
    Geloof er alleen echt niet meer in,dat ik ook zo in het zkh lig met een verse baby.....

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, allereerst wil ik je zeggen dat ik erg trots op je ben dat je je zo ontzettend goed door gisteren heen hebt geslagen en dat je je ondanks alle verdriet en stress ook nog eens aan je dieet hebt gehouden. Dikke pluim voor je meid!

En meid, probeer het geloof niet te verliezen dat ook jij nog eens met zo'n verse baby in je armen zult liggen! Garanties hiervoor kan ik je helaas niet geven, maar het is nog zeker niet over en uit voor jou en je mannetje! Hele dikke knuf!!!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, goed gedaan meid!! Je hebt je er maar mooi doorheen geslagen en niet eens gaan sjoemelen met je dieet; knap! (ik ga altijd vreten als ik sjaggie ben ;))
    Enne, jij komt ook echt met zo'n vers gebakken beebje in bed te liggen, niet de moed opgeven!!

Nicole, dat is schrikken zeg! Altijd zo zielig als die hele kleintjes zo ziek zijn! Ik hoop en duim dat ze er gauw en helemaal bovenop komt!!

JFT, hoe gaat het nu met je meid? Ben je de nacht een beetje doorgekomen? Knuffel!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik geloof er hier trouwens ook niet in hoor, in roze...ik heb echt al vanaf maandag steeds ongi krampen en het lijkt wel erger te worden :( Ik heb vaak 2 a 3 dagen voor NOD al bruinspotting, dus het broekloeren is al begonnen...

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Suusje: goe gedoan meissie!

Bebek: Ook jij niet opgeven hoor! We gaan knalroze het jaar uit!
    Ik voel hier nog steeds van alles. Vandaag wel een dipje in de temp. Ik heb even stiekum zitten loeren bij de tempkaartjes van de zwangeren, en daar zie je regelmatig een dipje op 10 DPO (IK doe alles om positief te blijven :D )
    Ik heb meestal een LF van 14-16 dagen, dus ik heb nog even te gaan.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, ik duim voor je!! Ik temp niet, dus weet het niet zo goed...Soms doe ik het weleens en dan zit ik rond 36.2 (ben altijd laag) en gisterenavond had ik 36.7, maar in mijn geval zegt dat natuurlijk niets!
    Ik voel ook van alles en vond gisteren het eten stinken en probeer dan ook positief te blijven; ik lees dan eerste symptomen-topic en daar zijn veel vrouwen die ongi krampen hebben vanaf innestelling... Maar ik moet mezelf in bescherming nemen. Ik had zo het idee dat het wel eens raak kon zijn deze maand, dat ik echt bang ben dat de klap zo hard aankomt als de duiveltjes komen, dus ik bereid me er nu maar vast op voor en ga vanaf nu alle kwaaltjes aan de naderende ongi wijten! Is beter voor mezelf...

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge,
    ja hoor, goed doorgekomen, eerste medicijn maakt alleen de baarmoedermond wat weker ter voorbereiding, komende nacht om 2.45 uur breng ik de eerste 2 Cytotec's in, 4 uur later weer 2. Dan heb ik heel de zondag om een MK de kans te geven.
    Suus, je bent de kraamvisite doorgekomen en hebt niet gezondigd, goed zo meid!
    Bebek en Liesben voelen van alles... spannend hoor!
    Heb de rest niet in mijn brein opgeslagen, sorry ervoor, is geen desinteresse...
    Ik ga Vent wakker maken, 't is mooi weer, dus ik wil vroeg naar de paarden toe, morgen komt het er vast niet van. (heb wel al voerslaafjes geregeld voor 't geval dat).

Fijne dag!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme JFT...ik hoop zo dat je lichaam het "goed" oppakt, en dat alles probleemloos loskomt. Ik denk aan je. Heb je niets aan, maar goed....

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Mogge allemaal lieverds! :)

Jft, heel veel sterkte meis.. hoop dat het allemaal goed gaat, lijkt me heel erg moeilijk voor je allemaal, zeker de echo gister..
    Ik vind je heel dapper en sterk, en huilen is alleen maar goed voor je, laat maar lekker komen als je het voelt! knuf knuf knuf

Geldt ook voor jou Suus en jij bent ook dapper en sterk!! En nog niet eens gezondigt met je lijn!! Wauw...(duim omhoog smiley)
    Hoop dat jij snel in het kraambed zal liggen, dan liefst wel zonder keizersnee. ;) knuf knuf knuf

Ik ga weer duimen voor de meisjes op de wachtbank...;)

Nicole wat eng he.. als ze nog zo klein zijn..:(
    Je kan ook zo weinig doen.
    Hoop dat ze heel snel opknapt! Sterkte!

Hier vanmorgen een witte test! Dat is goed nieuws natuurlijk maar ik heb toch een afkeer van witte testen, dat zit er nu eenmaal in. ;)
    Ben wel nog steeds verdrietig soms en voel me zo schuldig omdat ik helemaal niet zwanger wilde zijn.. dat vind ik eigenlijk nog het ergste, daar heb ik zo'n spijt van. M'n arme kindje...:(
    Maar ja..zal misschien ook te maken hebben dat over een paar dagen m'n pilstrip op is, zal ik extra gevoelig zijn.
    Wordt ik weer ongesteld zeg.. het is nog niet eens over! :x

13. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hellen, het kan ook zijn dat dit nog geen gewone ongi is hoor en je dus nog geen cyclus hebt. Ik was toen Danique 11 weken was ook stomverbaasd dat ik ongi werd met volledige BV. Ik heb toen een paar dagen flink gevloeid, maar daarna niets meer tot ruim een maand geleden. Ik geef nu 2 BV voedingen per dag en m'n cyclus is dus echt terug gekomen 15 maanden na de bevalling.

JFT, ik heb het echt met je te doen. Heel veel sterkte.

Nicole wat eng, je kleine nichtje in het ziekenhuis. Ik duim voor haar.

Goed gedaan Suus, daar mag je trots op zijn!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo meisjes....Wat zijn jullie weer stil!

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Hallo Bebekje! ;)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi Lotuss! :)

Volgens mij is dit topic aan het instorten, het is zo stil de laatste tijd... :(

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk dat het gewoon zaterdag is, mooi weer was en iedereen bezigheden elders had ;)

Wat dit topic nodig heeft is roze nieuws, dus Bebek....doe je best :D

18. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Nou nieuws over mijn nichtje, nog steeds maximale zorg hartbewaking sondeveding beademing etc. Is waarschijnijk een virus in combinatie met een bacterie, ze weten het nog steeds niet.
    Tot overmaat van ramo heeft mijn broertje vandaag met voetballen zijn pols gebroken en kan dus ook even niet veel meer, handig met een opstandige 2-jarige thuis om voor te zorgen en een megadrukke baan....

JFT heel veel sterkte vanacht!!! Ik hoop dat je het lekker hebt gehad bij je paardjes op deze prachtige dag.

Suus, stoer gedaan die kraamvisitie, knap van je!!

hier moe na een superlange schoonouderdag, nu even lekker voor mezelf.

gr. Nicole

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb hier trouwens in eens menstruatie-achtige buikpijn, knallende koppijn en ik heb het koud. best lastig om dan positief te blijven....

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Tja..het is wel heeel stil nu! Zeker weekend... gaatie Suus?
    Sterkte vannacht en morgen JFT.
    Niet leuk Liesben...maar hoeft niets te zeggen alleen..duim duim..

Deze kan ik jullie niet onthouden hoor..

Share This Page