Bebekje doet een Bebekje voor NOD wit zegt nog niks. @Liesben .....dikke knuf.Word je ook wel niet zwanger van.....tenminste niet van een dikke knuf van mij. @JFT......weet ff niks te zeggen.....ik denk aan je. Verder zag ik Ollebolleke nog voorbij komen: *zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai* Wat heb ik een hekel aan kerstkaarten schrijven zeg.En dan nog die stomme cd,die naar 17 mensen gestuurd moest en kreeg hem niet gebrand...en toen dat lukte wilde de hoesjes niet......en wilde ik ze afluisteren....had manlief zijn boxen uit zijn pc getrokken.Maar ze zijn klaar hoor de cd's dan.....morgen ga ik de rest schrijven.
En toch ga ik morgen testen. Een maand niet getest is een maand niet geleefd. Toch? Mits ik natuurlijk ongesteld ben, dan zou het wel raar zijn.
Ik heb wel eens getest,terwijl ik al ongesteld was......erg he.Want ik was toen zo overtuigd,dat ik zwanger was,dat ik vond dat het innestelingsbloed was
Ik heb wel eens na een menstruatie getest, want ja...je hoorde wel eens dat...Nou ja, je snapt me wel..8)
Haha. Ik wil wel even ter onze verdediging zeggen,dat ik bij mijn oudste nog een keer ongesteld ben geweest toen ik zwanger was.....dus zo raar zijn we ook weer niet.Toch?
Lotus, gefeliciteerd met je verjaardag (die taart die ik voorbij zag komen ziet er verdraaid lekker uit!) Bebek, toch nog spannend! Een Bebekje zegt natuurlijk niets twee dagen voor NOD. Ik duim voor je! JFT, hoe goed je ook wist dat het eraan zat te komen kan ik me toch voorstellen dat het zwaar kut is. Ik las dat je opzoek was naar oozaken en nieuwe tests. Ik hoop dat als je ze laat doen, er iets uitkomt. Misschien is er dan ook een oplossing? Digi knuf. Liesben, ik kom je even een lekker koppie thee brengen voor onder je steen. Met een schaaltje kerstkransjes. Suzanne, zo herkenbaar, haha, ik heb ook wel eens getest toen mijn ongi net over was omdat ik er vanovertuigd was dat het wel eens raak kon zijn. Hihi wat kunnen we onszelf toch gek maken. Hier ook zo'n muts dus. En ik verdedig me ook altijd met, het zou toch kunnen dat je nog een keer ongi wordt, heb ik horen zeggen. Verder heb ik vaak veel moeite om jullie bij te houden op dit forum (ik lees wel mee hoor!) Als ik wil reageren zijn er weer 20 blz bij gekomen en aan het einde van de dag nog veel meer.Ik heb gedacht dit topic te laten schieten maar ik blijf terugkomen. Dus sorry!!!!!!!!! (meen ik echt) Dus ik probeer het weer. Hier vandaag of morgen een ei (ovutest was vandaag posi) alleen mijn vent niet in de buurt om het te benutten8) Hij komt pas donderdag avond weer thuis Hopelijk zijn zijn zwemmers alweer sterk genoeg en houden die van gisteren avond het nog even vol? (hoop ik dan)
Liesben, ik zal ook geen cliché's meer jouw kant opsturen, maar ik hoop en duim toch nog stiekem voor je. JFT, sterkte morgen met de belafspraak. Ben wel benieuwd of er verder nog wat uit de onderzoeken gaat komen. Stel dat er een te behandelen oorzaak gevonden zou worden, zouden jullie dan nog een nieuwe poging overwegen? Marnat, na zo'n doorwaakte nacht in het ziekenhuis bij je schoonvader is het niet echt gek dat je bloeddruk aan de hoge kant was. Fijn dat hij in ieder geval toch weer een stuk lager werd. Bebek doet weer een Bebekje. Cliché natuurlijk, maar een witte test voor NOD hoeft niet veel te zeggen. Heb je met ochtendurine getest of pas later op de dag. Misschien anders nog een testje met ochtendurine er tegenaan gooien als donderdag de duiveltjes nog niet zijn gekomen? Ik had er ook niet aan getwijfeld hoor, of het leuk en goed zou zijn gisteren bij Golden Earring. Was vroeger een grote fan van ze, vind ze nog steeds erg goed en ik hou wel van akoestische concerten, zo hoor je ook nog wat van de muziek.
Hoorde vandaag trouwens nog een grappig verhaal. Stel, ook grote kinderwens, inmiddels ook in de mmm beland. Ik geloof IUI ofzo. Ennieweej. Manlief moest zijn zaad inleveren. Terwijl hij het deksel op het potje draait zegt ie: Nou, mannen, allemaal je zwembroekje aantrekken. Dan brengt papa jullie naar het ziekenhuis en komt mama jullie zo halen.... Vond het wel grappig. Maar misschien had je erbij moeten zijn
BB, gezellig dat je toch nog mee blijft kletsen al gaat het hier soms wel eens een beetje hard. Jammer dat je man pas donderdagavond terugkomt. Je hoort inderdaad wel vaker dat sommige vrouwen 'gewoon' blijven menstrueren terwijl ze toch echt zwanger zijn, dus waarom zou het jou niet overkomen. Hoop doet leven.
Ik kom waarschijnlijk morgen niet meer op de site, dus als het goed is spreek ik jullie na de operatie weer als hij nu wel doorgaat natuurlijk. mijn mannetje zal de uitslag enzo vermelden hier en bij mijn onderwerp over de vleesboom.
Sterkte Marnat! Bebek gauw een roze test in handen meid. Hier ook morgen of overmorgen ei schat ik zo in. BB10 ben net als jij, lees wel mee, maar heb niet altijd (helaas) de tijd om alles bij te lezen. Maar kom wel als het even kan een keer in de week even kort langs.
Even gauw want lag al in bed... Maar wilde jullie toch even bedanken dat jullie me moed inspreken! Ik ben ook amper van slag van die witte test, snap ik ook niet van mezelf! Maar ja, nog steeds niets te zien, geeft een mens hoop he! Liesben hier nog zo'n muts die weleens na een menstruatie getest heeft Ik vind ook dat je moet testen hoor! Iemand moet de eerste zijn met knallend roze en ik hoop dat jij dat bent!! En Desmo erbij! BB10, leuk dat je toch blijft hangen bij ons! Je went vanzelf aan dat gekakel hoor Marnat, heel veel succes met de operatie! Is een nieuw begin he meid, dus maak je niet teveel zorgen!! Zo, nu gaat ik dit dwarse lijf maar eens echt te rusten leggen...is zwaar om 's morgens 40 minuten bij -8 te moeten fietsen...om 5u45! Slaap lekker meiden en bedankt nogmaals!
Ow enne BB: ik duim dat mannetje goeie zwemmertjes heeft!! Op naar roze! JowJow, veel klusplezier! Ollebolleke: zwaai! Knuff voor jullie allemaal, ben nu echt weg!!
Test was wit. Geen roze uiteinde dus voor mij. Ben nu erg teleurgesteld, verdrietig en boos. Voornamelijk op mezelf, zie het als een falen van mijn kant. Maar ik weet ook dat dat nergens op slaat. Over een paar dagen voel ik me vast beter. Hoop ik.
En hier is testen niet meer nodig, vanmorgen ongi geworden. Zit nu met krampen ontzettend verdrietig te wezen. Ga me nog even in mijn bed verstoppen. Waarom is het ons toch niet gegeven