Hier alles nog helemaal rustig! En dat wil ik ook nog wel even zo houden. Voel me prima, ben niet topzwaar, heb op dit moment weinig kwaaltjes, genoeg dingetjes te doen en geniet nog van m'n dikke buik en het zwanger zijn. En ik heb ook niet het idee dat dit kleintje eerder gaat komen, maar ja ik heb daar natuurlijk weinig over te zeggen. Gister bij de VK was alles weer helemaal oké. Na het voelen van buik en baby zei ze ook dat ze wel verwachte mij volgende week gewoon weer op het spreekuur te zien, dit n.a.v. mijn verhaal, m'n bloeddruk en het feit dat mijn baarmoeder nog helemaal niet reageert met harde buiken of zo op haar gepor.
Nats hou ons op de hoogte he nog 10 daagjes wow wat gaan jullie snel allemaal! zalig..... bij elke bevalling droom ik mee weg.... Ritje
Lola wat een schrik zeg! Als ik me voorstel wat een klap dat kindje in je buik te verduren heeft gekregen... Bah, wat een sufferd in die auto, zeker bij mensen met kind voorop moet je toch altijd wel erg voorzichtig zijn! Heb je niet zo'n extra grote moederfiets? Natas, Geniet nog maar even hoor van je buik! Straks is het weer weg, voor altijd. Maar dan heb je wel een lief meisje natuurlijk ervoor terug. Hopelijk heeft ze jouw krullen straks. Inez, Ik ga nu naar je kamertje kijken. Ellen, Wouw, ik vind het toch wel heel spannend voor je! Ik gun het je zo joh!
@Annna: Die heb ik laatst wel besteld ja (via het fietsenplan van mijn werk) en die kan ik dus gaan ophalen...
*knuf* Echt vorige week dacht ik joepie ik ben weer zwanger ik weet het zeker maar na mijn testje van dinsdagavond dacht ik echt van dus niet. Gisterenavond helemaal en nu..... nu steekjes in de lies.... dus nu weer beetje hoop! maar ik ga er nu over ophouden want ik verveel jullie vast met mijn getwijfel over kwaaltjes en juist geen kwaaltjes. Dus pas ik meer info heb horen jullie mij er weer over 8) Lola fijn dat je weer naar huis mag! pfff gelukkig
Goed nieuws Lola ben blij vor je das toch dat het de goede kant opgaat he, en nu voorzichtig met je fietsen hoor! zet bumpers voortaan! liefs Ritje
Geen twijfel en gezeur is ons vreemd hoor Ellen! Kinderen krijgen is toch een en al zorgen en onzekerheid. Daar kom je met een kind natuurlijk ook niet echt vanaf! Lola, Lekker weer naar huis. En fijn dat er morgen nog een keer extra gekeken wordt voor de zekerheid. Inez, Mooie knuffels, leuk bedje/kleedje, kast. (maar stiekem wil ik nooit een roze kamer denk ik) Het mag best een meisje worden, naar dan moet het maar een andere kamerkleur kiezen.
Lola wat een verhaal, maar fijn dat je weer naar huis toe mag! Ik bikkel nog even door, laatste werkdag voor de vakantie.
@ Lola, wat een enorme schrik zeg, en dat het toen zo stil werd in je buik, ik kreeg koude rillingen van je verhaal. Dat zo'n bestuurder niet erg oplet met zo'n kostbaar vrachtje, schandalig, en heel fijn dat ze je goed onderzocht hebben. @ Benthe: fijne tijd in Parijs! @ mijzelf : inderdaad, het zijn stomme fluttesten, heb nu weer gewoon normale uitslagen en had gelukkig ook al een ander merk liggen (ovutest). Ik test maar door, maar ik ga ervan uit dat di, wo of do gewoon NOD is. Dus ook maar even niet op hcg testen, voel geen rare verschijnselen meer dus ik verwacht er niets van eigenlijk. @ Ellen, tsjemig, toch heel spannend, ik hoop zo voor je dat je toch zwanger mag zijn! Maar ja, gewoon nog even afwachten.... (horen wie het zegt ) @ inez: schattig kamertje, is het haar bevallen? en @ natas, fijn dat alles goed was, zeg het komt steeds dichterbij he, voor jullie alletwee, leuk om het zo te volgen. @ molly: succes met werken nog even, en zijn er nog meer die bijna op vakantie gaan? Ik heb net mijn moeder + man uitgezwaaid, en morgen mijn zusje... Dan nog 3 daagjes werken en wij zijn aan de beurt 8) @ 4xmamma sterkte met/voor je man, dat is natuurlijk een heel heftig vooruitzicht, ik snap wel dat hij er moeite mee heeft. Sterkte ieg. Ben ik iemand vergeten? Er gebeurt ook zoveel steeds. Geniet van het weer allemaal!
@Molly nog eventjes en dan ben je ervanaf, geniet dan met volle teugen van je vakantie.... @Ellen je zeurt niet hoor, ik besef dat dit topic zo een leuke dames en zielen heeft, en we vangen iedereen op.... ik heb hier al veel steun gehad en jij bent meer dan welkom..... heb je twijfels of wil je je ei kwijt doe maar het helpt, en dan kun je weer verder....... het is allemaal zo simpel niet zwanger worden en zijn.... mooie momenten en minder goede... veel sterkte meid.... @veronica hopenlijk vind je een goede test, er zijn er die er ervaring mee zullen hebben ik niet....sorry @Natas alles goed daar je was op onderzoek geweest? Hier mijn oudste teefje is ziek, het is een gevoelig ding maar ze ligt close aan mijn hart, het is een hele geschiedenis, vandaag naar de veearts je ziet het in haar droevige blik, diaree, slecht eten, het is al een paar keer gebeurd dat ik haar erdoor heb gesleurd.....ik hoop dat het gewoon wat slecht gegeten is deze avond X ray en dan antibiotica..... Ritje
Lola: fijn dat je weer thuis bent en een mamafiets is heel fijn al trapt het een stukje zwaarder. EllenK en Kaley wat jammer nou toch weer. Maar volhouden meiden. Natas: wat gaat dat hard zeg, nog eventjes Benthe fijne vakantie in Parijs. Heb er ooit twee jaartjes doorgebracht als au-pair en zou graag weer eens een kijkje nemen. Hopelijk levert het iets moois op. Zo de boodschappen zijn weer gedaan hier, verder niet veel anders uitgevoerd. Mijn mannetje wilde de hele ochtend op schoot doorbrengen. De borstkolf is er dus ook nog niet, maar die heb ik nu nog niet echt nodig. Ik wil alleen dat Jules ook aan een flesje went voor als ik werk. Ach volgende week weer een week. Ik baal dat het verlof zo snel gaat. Ik heb 0,0 zin in werken. Dit leventje bevalt me wel, maar ja nog weken en dan moet ik weer. Oeps en de weegschaal gaf weer 1 kilo meer aan. Toch iets te veel als een bouwvakker gegeten en gesnoept, oeps en ik kan nu bijna niets meer aan. Veel kleding werkt niet met borstvoeding en het meeste zit een beetje erg strak.
ja ze loopt mooi rond hoor, drinkt veel das goed, maar der stoelgang is water, eten lukt niet goed! ons Flipsy en het is zo een lieve schat.... @nin0 borstvoeding is niet simpel soms geluk dat het zomer is misschien, dan kun je je nog iets in solden vinden dat makkelijk er voor is..... en dat werken na mijn eerste ging ik ook niet graag terug, hier in Belgie kreeg ik toen jaren geleden 3 maand omdat ik borstvoeding gaf! en dat was echt leuk, genieten van je eerste maanden van je kleintje.... @Dank je Veronica.....het baart me wel wat zorgen..... en ik zeg wel mijn hondje al is het een duitse herder.... Ritje www.vonheksterhorst.com
Men Gyn zegt ga op de fiets het is gezond en ook voor de conditie, als ik dit hoor weet ik het niet, het is zo snel gebeurd, maar dat kan je ook overkomen door gewoon over te stappen op straat... het is goed afgelopen en dat doet deugd! iedereen een heel fijn zonnig weekend toegewenst hoor Ritje
Dank voor de complimenten voor de kamer. Ja Lola, bekend bedje he? Hihihi Anna, dat met dat roze komt me heeeeel bekend voor. Voor ik van Alyssa wist dat het een meisje was riep ik altijd heel hard dat als het een meisje zou zijn, dat ik dan nooit voor roze zou gaan. Vond ik echt veel te truttig. Nee, stoere meidenkleren en een stoer meidenkamertje. Maar Alyssa is een echt meisjesmeisje, in tegenstelling tot haar moeder en zij vindt roze helemaal geweldig. En ondanks even een pruillipje, ze heeft er heerlijk geslapen. En nu is het al weer helemaal normaal voor haar. Lola, oei oei, dat was even schrikken zeg, fijn dat je weer naar huis mag. Hebben ze nog wat zinnigs kunnen zeggen over je hartkloppingen? Of blijven ze dat nog even aankijken. Ritje, inderdaad gewoon blijven fietsen hoor, zoiets kan je ook lopend of met de auto gebeuren, of een hond die even onbenullig tegen je opspringt. (zou echt iets voor onze Mechel en Deerhound zijn om zoiets te doen). Nin0, wat leuk dat je ook au pair bent geweest en wel voor 2 jaar lang. Ben slechts zomer au pair geweest. Wilde daarna best wel voor een langere periode terug, maar leerde mijn man kennen en ben toen maar hier gebleven. Even een update van mij: Nee, ik ben nog niet bevallen, wil inmiddels wel heel graag, maar de kleine denkt er nog even anders over. Tot het zover is mag (lees moet) ik me nu wel iedere dag even melden in het zkh voor een CTG, bloeddrukmeting, echo ivm doorstroming navelstreng en hoeveelheid vruchtwater. Wel fijn dat ze dat nu zo goed in de gaten gaan houden, dat stelt me wel gerust. Maandag gaan ze weer toucheren om te kijken of er eea op gang gebracht kan gaan worden en anders denk ik dat het weer een keizersnee gaat worden wanneer de kleine zich niet snel uit zichzelf aandient. Maar we hebben beiden het idee dat het zeker niet meer langer dan een week zal duren voor onze kleine er is. Spannend, spannend. Hoe eerder hoe liever. Liefst een vaginale bevalling, maar als het niet lukt ... die kleine zal er toch uit moeten. Dan maar weer een keizersnee.
Inez: echt een prinsessenkamertje en ja meisjes gaan voor roze, hoewel mijn oudste er ook een voorkeur voor heeft. Nu kan ik alles nog net naar mijn smaak doen, maar af en toe Vooral als hij dan kleren van oma en opa krijgt die ik vreselijk vind, dan vindt hij ze mooi en wil ze dan aan. Ik heb zijn kamer lekker stoer gemaakt met legergroen op de muur en wit en een blauw en wat stoere knuffels, piratenzwaarden en ridders, maar voor hoe lang? Mijn duur gekochte shirtjes van een Deens kledingmerk wil meneer helaas niet aan. Hopelijk vindt nummer 2 het wel leuk straks. Mijn oudste is overigens ook Megamindyfan en wil altijd roze rietjes en bewondert zich nu steeds in de spiegel en in de televisie, want dat spiegelt ook. Echt een ijdeltuit dus. Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden en wie weet dit weekend. Opeens staat het voor de deur. Ik dacht vanmiddag ik zou mijn bevalling zo overdoen, ondanks de pijn denk ik er met een heel goed gevoel aan terug, helaas helaas. We houden het bij 2, dus ga ik lekker jullie bevallingsverhalen volgen.
KALEY; balen meid, op naar de volgende ronde.Zit helaas niets anders op. INEZ: fyn gevoel lijkt me zo goed in de gatenn gehouden te worden. Hoop wel voor je dat et zich vannzelf aandient. RITJE; wat naar nou, nou jezelf weern beetje beter voelde. Veel sterkte met je hond(je). LOLA: wat schrikken zeg!Boeren... die chauffeur.Fyn dat je nu weer thuis bent.Maar wat zeiden ze van je hartkloppingen? NINO; ik ben al ah sparen om zo lang mgl verlof te hebben. Mn vakantiedagen bedoel, aan het sparen. Vind het ook veueueuel te kort. ANNNA: moet zeggen dat ik ook enigzins allergsich ben voor roze.Maar als je een dochter hebt/krijgt kom je er niet onderuit vrees ik. Of een zoon zoals NINO,haha. MOLLY: vakantie! heerlijk meid, geniet ervan en laat de kleine goed groeien.
De kleine heeft net een flink lading vet naar binnen gekregen. Heb 2 weekjes heel verstandig gegeten en veel water gedronken. Vond dat ik mijn vakantie wel mocht vieren. Ben alleen nu een beetje misselijk van 't vet, blergh.