35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach lieffie, zal ik maar even bij je kruipen met een pot thee en koekjes (geen bijbedoelingen hoor!) ?
    Kunnen we samen even janken :(

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben en Desmo: dikke knuffel!!!

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ook van mij een dikke knuf voor Desmo en Liesben.Desmo,balen meis :(

Ik heb echt vreselijk k*t geslapen....de hond kan niet meer op de bank komen,omdat de kerstboom in zijn aanloopje staat....met veel pijn en moeite lukt het hem nog net,maar vannacht dus blijkbaar niet.Ook omdat een van onze katten waar ie bang voor is er lag.Gaat ie midden in de nacht zitten piepen!Meneer heeft gewoon een bench met een lekker kussen erin.Maar ik wel weer in slaap gevallen.Gaat vannochtend om 8 uur de buurvrouw keihard lopen gillen naar haar kinderen,die naar school gingen.En om 10 uur werd ik weer wakker van de hond,die uit moest.En nu ben ik moe....ga zo lekker nog ergens een uurtje tukken.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gelijk heb je suus lekker ff tukken hoor, zou ik ook wel willen maar zit er niet in, vanmiddag met dochter naar het ziekenhuis, kijken of het gips van haar arm afmag of dat er toch een operatie aan zit te komen (luxatie gewrichten)
    Zoonlief gaat mee, wil ff weten of ik met de kinderwagen de bus in kan, wil toch ook eens naar de stad en durf sinds ik zwanger en bevallen ben niet meer zelf auto te rijden (stom he ? )
    Lotus leuke verjaardag gehad en was de taart lekker ? :D
    Lieve meiden die ongi zijn geworden een hele dikke knuf, vind het zo verschrikkelijk k** voor jullie :(

5. Suzanne68

@Koffie....niet stom hoor....ik durf sinds de miskramen niet meer met de bus....had ik altijd wel een beetje last van,maar daarna is het veel erger geworden weer.Maar ga morgen toch.Misschien is het bij jou ook,dat je het gewoon te lang niet gedaan hebt en het weer ff wennen is?Misschien eerst een klein stukje met de auto?
    Ben benieuwd hoe je kiderwagen/busavontuur gaat verlopen.

Heb nog niet geslapen....mama belde met een praatbui...ga nu eerst maar ff de kerstkaarten afschrijven....bleeeeegh!

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Heb nog even flink geslapen en natuurlijk gedroomd over een zwangerschap :( Vandaag blijven de gordijnen hier dicht en hou ik een slonsdag. Ga me dus lekker niet aankleden en blijf in mijn joggingbroek hangen.

Mijn humeur is vandaag niet voor de buitenwereld geschikt :x

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben en Desmo, dikke knuf.

Marnat, alvast heel veel succes met de operatie. Deze keer moet hij gewoon doorgaan!

Koffieleutje, dat komt vanzelf wel weer, dat je zelf weer durft te rijden. Zou in jouw plaats sowieso even wachten met zelf rijden tot je wond goed genezen is.

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Marnat, meid, succes!!

Geen ene positieve test? Zeg, ik strooi niet voor niets mijn restanten HCG in het rond ....
    Jammer hoor... (eigenlijk gewoon kl*te, maar laat ik het netjes houden).

[zwelgmodus]Ehm, ben een beetje labiel... ahum... gisteravond 3 of 4 huilbuien. Je weet wel, met van die uithalen... Geen idee waarom
    :)
    Vanochtend gyn gebeld met update, moest ik ineens naar het z'huis toekomen voor mijn antiD spuit (heb bloedgroep A-negatief). Handig dat ik niet wist dat dat z.s.m. moest, wat dat betreft is er geen goede voorlichting hoor, want blijkbaar had ik het na ieder van de 2 miskramen van vorig jaar ook moeten krijgen. In de auto Vent gebeld en tranen laten lopen, weer geen idee waarom die tranen kwamen... Er was geen plek op de parkeerplaats van het ziekenhuis, dus heb tig rondjes gereden, tranen dit keer wel in kunnen houden, uiteindelijk de auto maar ergens anders neergezet. Toen gemeld bij de balie van poli gyn. Daar kwam ik de gyn zelf tegen. Lief mens, qua uiterlijk lijkt ze op een lief kennisje van me, misschien lijkt ze daardoor nog liever :)
    Prik in bil gehad, net als 2 jr geleden zou het een erg vervelende prik zijn, maar mijn vetjes beschermen me tegen het vervelende, bloedprikken doet meer pijn.
    Toen door naar mijn vader voor zijn medicijnen, en tot overmaat van ramp is meneer zijn wasmachine overleden, dus heb ik net maar een nieuwe wasmachine voor hem besteld.

Even mijn lenzen ontzouten, is de dag al om??????????[/einde zwelgmodus]

Dombo, je vraagt of als ze een oplosbare oorzaak kunnen vinden we wel of niet willen doorgaan. Mijn verstand zegt nee, mijn gevoel twijfelt. Het is hier zowiezo altijd heel dubbel, komt er een kindje, dan moeten er ook 2 paarden weg (niks voor mij, want ik heb mijn dieren voor het leven), ik kan mijn geld maar 1x uitgeven, en alleen kinderopvang al kost klauwen vol geld.

9. Suzanne68

@JFT....ik had het ook hoor...zo vlak na de miskraam....zat ik gewoon op de bus te wachten op een bankje en moest ik opeens heel erg huilen....met van die uithalen ook....schaamde me dood,maar kon er echt niks aan doen....is gewoon een combinatie van de hormonen en je verdriet.Hele dikke knuf en gewoon lekker huilen,lucht alleen maar op.
    Arme Desmo.....volgende maand samen zwanger worden wij?
    @Marnat...heel veel succes bij de operatie en daarna gauw zwanger.

Zo,die stomme kerstkaarten zijn af.Ben blij dat ik naar de kapper ga,want dit kan echt niet meer.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Desmo en Liesben, wat ontzettend klote zeg! *huilt met jullie mee*:(

Ik denk dat ik binnenkort ook bij jullie kom hoor...vanmorgen een (raar) propje (heel donker) oud bloed verloren (sorry) daarna niets meer, behalve af en toe bij het afvegen een lichte verkleuring. Mijn geen-trek-in-eten-bui is ook voorbij en lijk iets minder moe, dus ik denk dat het hier ook einde oefening is...hoewel ik niks voel en toch stiekem nog een héél klein beetje hoop blijf houden tot het echt doorzet. Tegen beter weten in, ik weet het, maar heb nog de stille hoop dat het van innestelling is...al weet ik dat dat onzin is met die witte test en dat stomme propje! Maar ja, een mens moet wat nietwaar :)

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    JFT, meid, je hebt ook niet even wat te verwerken zeg, zo gek is het niet hoor, dat je zo op z'n tijd even flinke huilbuien hebt.

Het leek allemaal zo goed te gaan met deze zwangerschap en dan toch, als donderslag bij heldere hemel zie je op een echo dat het hartje gestopt is.

Verder ben je voor jezelf ook bezig met al dan niet afsluiten van je kinderwens. Gevoel en verstand kunnen elkaar hierin flink tegenspreken. Voor jou komt daar ook nog eens bij dat mocht er alsnog een ienieminiJFTtje komen, dat je dan ook afscheid moet nemen van 2 paarden, je lust en je leven.
    Die radartjes draaien flink door en zo nu en dan levert dat even een flikse huilbui op. Oplossen zullen ze niks, maar het lucht vaak wel weer even op. Kan je ventje je nog wel een beetje opvangen op zo'n moment?

Hmmm. Toch nog een prik moeten halen. Da's minder, maar wat moet, dat moet.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Bebek, dat is niet de afspraak hoor, dat die duiveltjes gaan komen!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    JFT, ik denk dat het alleen maar goed is dat je even goed van je af huilt! Het is ook nogal wat allemaal, je moet toch afscheid nemen en dat doet ook gewoon heel erg pijn en is heel erg verdrietig, dus laat het er maar lekker uitkomen!
    Wel vreemd inderdaad dat ze je in het ziekenhuis niet goed voorgelicht hebben over die prikken!
    Ik kan me ook voorstellen dat je erg twijfelt over hoe nu verder met die onderzoeken, maar het lijkt me toch fijn om te weten of en wat de mogelijkheden zijn...
    Sterkte meis, knuffel!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee dat heb ik ze ook verteld :D
    Het is wel heel typisch dat ik exact op dag 26 dat propje verlies, maar heb eigenlijk altijd al zo'n 3 dagen van te voren bruinverlies en dan op dag 26 de echte ongi, en die is er (nog) niet, dus ik hou nog maar even hoop!
    Het schijnt te kunnen, dat je op je NOD iets verliest en toch zwanger kunt zijn....toch? ;) Ik weet het ook allemaal niet hoor. Ik weet alleen dat als het niet doorzet, er niet eerder dan volgende week getest gaat worden!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

*zit te wachten op bloed*

Ik heb feestje (verjaardag schoonzus) straks. En ben eigenlijk van plan gewoon aan de wijn te gaan. Na die negatieve test vandaag op 14 dpo heb ik toch geen hoop meer.
    Heb ook flinke buikpijn, rugpijn en hoofdpijn. Maar nog geen bloed. Damn. Iemand een idee hierover?

16. Suzanne68

Kweenie,maar ik zie dat je wel een hele onregelmatige en soms lange cyclussen hebt.....dus misschien was je eisprong wel later?Of kan dat niet?Dan zou het allemaal nog zo kunnen nml.En sommige mensen testen pas na NOD positief.Maar volgens mij zegt je gevoel al,dat het niet raak is?

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik zou nog ff niet drinken Liesben (beetje late reactie)
    Vandaag met de maxi-cosi, gedragen door zoonlief, naar het ziekenhuis gegaan (leek hem makkelijker ;) wel een hele ellende moesten een flink stuk lopen lag een busdienst uit :(
    Merkte goed dat ik er dus helemaal nog niet ben.
    Nieuws in het ziekenhuis was ook kl***, dochterlief (14) heeft een beginnende dystrofie, arts was keihard in zijn uitlatingen.

Nee hoor Dombo ik ga pas weer rijden als ik er echt aan toe ben, ben nu een gevaar in het verkeer.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Koffieleutje, dat is echt klotenieuws zeg. Sterkte meid, er zal nu een hoop op jullie afkomen.

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh Koffie das geen fijn nieuws. Wat gaan ze nu verder doen voor je dochter?
    Wat een stoere zoon heb je als hij de maxi-cosi voor je sjouwt.
    Wat jij hebt meegemaakt is ook niet niks daar zal wel wat tijd overheen gaan voordat je weer helemaal de oude bent.

Liesben, geen bloed geeft moed! (en daarmee basta) Weet je wanneer je eisprong is geweest?

Suzanne, kerstkaarten de deur uit? Hier vandaag wel maar ik kom er altijd achter dat ik er een stel vergeten ben. Ik bedenk me ieder jaar dat ik een lijstje moet maken voor volgend jaar.......tja maar dat ook doen is een ander verhaal.

Bebek, roze??????????????? (I hope so)

JFT, die prik is niet fijn. Raar eigenlijk dat ze je daar de vorige keer niet op gewezen hebben, onzorgvuldig. En laat die tranen maar lopen hoor dat is ook verwerken en het lucht toch vaak een beetje op. Ik vind het vreselijk wat je allemaal door moet maken.

Voor alle meiden die hem nodig hebben..hier komt ie....EEN HELE DIKKE KNUF!!!

Iedereen die ik vergeten ben sorry!

Hier, ik is helemaal happy! Vriendlief is toch naar huis gekomen (zat in het buitenland) Weet niet of het nog zin heeft gehad want ik heb mijn ei gisterenavond/nacht gehad. Maar niet geschoten is altijd mis toch. Nu weer op dat verrekte wachtbankje......

20. Suzanne68

@Koffie....dat is zeker klotenieuws zeg.....dat is toch ook best pijnlijk?
    @BB.....wat fijn,dat vriendlief speciaal is thuis gekomen voor het ei ;)

Om even aan te geven hoe debiel je wordt van een kindje willen.Ik was op de wc en ik zag dus wat donkers in mijn inlegkruisje,maar we hebben slecht licht in de badkamer.Dus ik in de studio van manlief met het inlegkruisje onder een spotje gekeken.....en ja hoor,een veeg roze...rond innesteltijd......ik voelde al van alles en nogwat,maar ja dat voel ik elke maand.Maar borsten doen zeer en darmen rommelen,zoals ze alleen rommelen als ik zwanger ben.En veeg roze dus.Dus ik denk dat ik weer zwanger ben.....nou ja,iets een poging doet tot innestelen.Hoe het afloopt is maar de vraag natuurlijk.De vriendin ,die altijd alles heel helder ziet,zei wel van de week,dat ik snel weer zwanger zou zijn en het nu wel goed zou gaan.Ze keek ook een stuk minder zorgelijk dan vorig jaar.Probleem bij haar is alleen,dat ze het altijd net mis heeft:Dzo had ze gezegd,dat een vriend van ons naar de dokter moest ,omdat ie een hersentumor had.Bleek het zijn dochtertje van toen 6 te zijn......die had er dus wel 1 en hij niet.Maar dat was wel in het goede gezin gegokt (sorry,die vrienden en ik lachen er in het echt ook altijd om,de vader van dat meisje ook) en verder is hier alles geholpen,dus ik ben de enige,die zwanger kan raken in dit gezin :D Niet om die tumor,die vinden we niet grappig hoor,dat was echt heel erg,maar soms moet je grapjes maken over erge dingen om ze aan te kunnen.......

Deel Deze Pagina