35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@BB......ik zeg elk jaar,dat ik een nieuw adressenboekje moet,want die ik nu heb staat vol met doorgestreepte mensen,die verhuist zijn of die ik nooit meer zie.En de rest staat op losse vellen.Nu liep mijn schoonmama ook te verzuchten,dat ze een nieuwe moest,dus Suus weet voor haar al een leuk kerstkado :D

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Toch maar even computer aangezet.
    De prik was totaal NIET vervelend hoor, voelde er niets van, bloedprikken is veel vervelender.
    Liesben, als ik naar je tempkaartje kijk dan heb ik weinig hoop... maar wie weet!
    Bebek, verdorie.
    BB toch nog "geschoten" ;)
    Koffieleutje, wat een rotnieuws, wat gaan ze verder doen? Zijn er medicijnen om het dragelijk(er) te maken?
    Suus aan het innestelen, jippie! Doornestelen met dat bevruchte ei!
    Mocht ik iemand vergeten zijn, vergeef me ;)

Ik ga weer afsluiten en mijn mandje opzoeken.
    Trusten!

3. Suzanne68

@JFT...gelukkig viel de prik mee....als je van geluk kan spreken in jouw situatie.....

4. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Dat is het voordeel van spekkies ;)

Zo, baarmoeder zit te werken, heb wat homeopatische druppels genomen nadat ik vanmiddag nog wat weefsel verloor, de druppels zijn niet schadelijk, heb ze ook indien nodig voor de katten gebruikt als er 1 een nestje had gehad en er nog een nageboorte miste. (heb 12 jr katten gefokt, 1-2 nestjes per jaar).

5. Suzanne68

Aaaaaaah,babypoesjes!!!!!!

Als ik manlief een beetje (voor de grap ) boos wil krijgen,zeg ik altijd...aaaaah een babybig...hihi....kannie volgens hem.

Dus:aaaaaaaah babykittens ;)

Normaal drink ik elke avond 2 wijntjes en nu al een paar dagen niet,volgens mij doe ik raarderder zonder dan met wijn ;):D

6. Suzanne68

Ik bedenk me trouwens net,dat ik alleen maar katers heb en de hond is ook een mannetje...dus al waren ze niet geholpen,zwanger worden was sowieso wel een probleem geworden voor ze :D

7. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
  8. Suzanne68

Wat zijn flappers?Dat klinkt meer als een konijnsoort :D
    De link doet het niet.....

9. Suzanne68

Heb de link ff in de balk geplakt en nu doet ie het wel.....
    aaaaah poesies!!!!!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh ik ben een fan van krullen, ik heb een selkirk rex en dat is zo'n snoepie!

11. Suzanne68

Ik vind die Rexen altijd juist leuk!Manlief vindt ze vreselijk,dus er gaat er nooit 1 komen,maar ik vind ze gaaf!

12. Suzanne68

@BB....foto!!!

13. Suzanne68

@JFT.....echt TE schattig!

14. Suzanne68

Ik ga ff gauw ons witte monster een rondje om het blok heen slingeren...gister ging ik om 11 uur,maar dan is het hondenuitlaatspitsuur.....hoop dat het nu lekker rustig is.

15. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hoi hoi,

Ik duik zo mijn mandje in, maar ik zag hele schattige babypoesjes voorbij komen!!! JFT, wat een liefies!!!! Ik heb er 15 jaar Maine Coons fokken opzitten en ben gestopt omdat mijn lief allergisch is... :x Gelukkig heb ik nog wel 2 Coon-katers, een Coon-poesje en een HTK-tje om te knuffen!

Heeft er eigenlijk nog iemand meegedaan met de dictee van vanavond op TV. Ik schaamde me rot voor mijn 25 fouten, maar ik geloof dat het uiteindelijk nog wel meeviel...

Ondertussen nadert mijn NOD... Als zo ongeveer sinds de IVF heb ik buikpijn. Het voelt of ik gewoon ongesteld ga worden, verder heb ik helemaal nergens last van. Ik durf gewoonweg niet te hopen! We zullen zien... De dagen duren wel heeeeeel lang hoor! De 20e is mijn testdag maar ik heb nog nooit een testdag gehaald... ;) Ik heb eerder het gevoel dat ik gewoon mijn NOD ga krijgen, ik heb last van een nogal precair voorteken wat me tot nu toe nog nooit bedrogen heeft. Ik heb er alleen last van als mijn NOD nadert dus het kan niet anders eigenlijk. Elke keer als ik naar het toilet moet komt er een grote boodschap mee :) Sorry voor de onsmakelijke details... Willen jullie nog even meeduimen???

Welterusten!

X Benthe

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

+Tuurlijk duim ik mee Benthe, het zou wel heel gaaf zijn!

@All: Indd (weet niet meer wie het vroeg) maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongesteld word vandaag of morgen. Dan maar vandaag als ik er enige invloed op heb. Ik heb knallende koppijn, buikpijn en rugpijn.
    En oh ja Suus, ik heb CD 15 een echo gehad, waar een ei op knappen stond, dus mijn eisprong was ergens tussen cd 16 en 18.
    Maar ik begreep dat we voor jou moesten gaan duimen nu? Joepie :)

Jeej, er ligt sneeuw!~Ik ga zo even naar Gouda denk ik, kerstkleertjes kopen :)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

18. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    #18619 justfortoday, Dec 17, 2009
    Last edited: Dec 17, 2009
    Mogge,
    laatste nestje was 4 jr geleden, en alles is inmiddels gecastreerd/gesteriliseerd, dus hier geen babypoessies meer.
    Benthe, ik duim me suf!
    Dun laagje sneeuw hier, hopen dat er nog wat bijvalt, dan maak ik de werkdag tot 17.00 uur echt niet vol hoor. We hebben Kerstborrel van 14.30-17.00 uur, 15.30 uur lijkt me wel een mooie wegsneaktijd... Ik zal mijn camera maar mee naar werk nemen, misschien dat er nog leuke sneeuwfoto's te maken zijn op stal. Zo te zien gaat het de komende dagen ook nog wel af en toe sneeuwen.

19. Suzanne68

Jeej!Sneeuw!
    Ik ga ook zo richting Gouda....om met de trein te gaan ;)

Share This Page