35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Benthe.....ik had 34 fouten ;)

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden,

*ego*
    Ik had vanmorgen een rare grote dikke klodder bloederig weefselachtig iets. Ik kan het niet anders omschrijven dan een grote spermatoide. Nu heb ik toch het idee dat er iets aan de hand is geweest. ok omdat ik 2 dagen te vroeg ongi ben geworden. Wat denken jullie, zou dat kunnen? En sorry voor de smerige details.
    *einde ego*

Liesben nog steeds geen bloed? Klinkt hoopvol maar zo'n witte test en je voorgevoel zeggen meestal genoeg. Ik hoop voor je dat het vandaag gaat doorzetten en dan moeten we in Godsnaam maar door naar 2010.

En Bebek, hoe is het bij jou?

Suus ... bij jou is het ineens spannend. Ik was zo met Liesben, Bebek en mezelf bezig dat ik de rest een beetje was vergeten :) Maar als jij dit jaar roze uitknalt dan maakt dat mijn ongi (bijna) goed. Mijn duimen gaan standje voluit!

En ook voor Benthe draaien ze hier. Go girl!!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Goedemorgen!

Benthe, mijn duimen draaien al vanaf je IVF en blijven doordraaien!

Suus, ook voor jou draaien de duimen meid! Hoop dat je vriendin het helemaal goed heeft. Wel bizar van die hersentumor. Verkeerde persoon, wel juiste gezin. Hoe is het nu eigenlijk met dat meisje?

JFT, wat een SNOEPIES. Kennisje van ons fokt met Britse kortharen. Vind ik ook zo mooi. Maar hier voorlopig even geen katten meer, niet zolang we onze hyperdepieperbelg hebben en al helemaal niet voor we (als het allemaal ooit nog door mag gaan tenminste) in het nieuwe huis zitten.

Hier ook sneeuw. Niet veel, maar hopelijk toch nog genoeg om van de meisjes een paar aardige plaatjes te schieten voor de kerstkaarten.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hier geen sneeuw maar vieze natte regenachtige zooi :(

Wat Chiara betreft ze heeft aanwijzingen gekregen waar ze zich strikt aan dient te houden, heeft ook een brace. Het is nu nog omomkeerbaar dus we gaan van het positieve uit, arts zei gisteren doodleuk dat als het proces in haar hand zo doorging er wel eens tot amputatie overgegaan moet worden. dan spoor je toch niet als arts ? Ik wacht het volgende controlebezoek over 4 weken nog af, staat het me dan allemaal nog niet aan dan ga ik naar het VU.

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wat een baggerarts, ik zou een andere eisen hoor, zo ga je niet met mensen om.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Koffieleutje, wat een rare arts zeg. Ook al staan de feiten er zo voor, dan nog kun je het anders brengen. En als je je niet prettig voelt bij deze arts, dan inderdaad naar een andere gaan hoor. Want zo ga je niet met mensen om.

Desmo, lijkt me zeker een mogelijkheid dat er een innesteling is geweest die niet goed is gegaan.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje, Koffieleutje...wat een nare berichten. En wat een hork van een arts om dat even zo op tafel te gooien...Ik heb geen verstand van dystrofie, maar ik zou zo denken dat ie wat voorbarig is met zijn conclusies?

Desmo: Tja, het zou kunnen natuurlijk. Hoe voel je je nu?

Bebek: ????

All: nog steeds niet ongesteld hier. Wel knallende koppijn en buikpijn en rugpijn. Dus het gaat komen, maar ik merk dat ik toch in mijn achterhoofd nog steeds een heel klein stemmetje heb datz egt: wie weet. Maar ik weet het al lang, dus laat maar komen.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Brrr. Frodo in de sneeuw.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bibi in de sneeuw.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gelukkig was er 1 droog plekje in de tuin. Zodra ik de deur weer open deed wisten ze niet hoe snel ze weer naar binnen moesten.....

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, mooie katten hoor!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Thnx.
    Het zijn echte binnen-mutsen. De eerste 7 jaar zijn ze binnen geweest. Nu kunnen ze sinds 2 jaar naar buiten, maar dat vinden ze maar zo-zo. In de tuin gaat het nog, maar erbuiten? Ze hebben geen idee van de buitenwereld. Ik vind het wel lekker gezellig zo hoor, van mij hoeven ze niet. Ben ook als de dood dat ze onder een auto lopen of zo.
    Maar ik vond dat ze toch echt even in de sneeuw moesten :D

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nog steeds geen sneeuw hier, alleen vieze natte drek :(

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Even spammen hoor, Yelina's eerste keer in de sneeuw!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Even gewend in de sneeuw is het toch best wel leuk!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, wat een vervelend nieuws van je dochter zeg! Kunnen ze daar wel wat aan doen dan? Sterkte! En wat een draak van een arts zeg, dat ie van die lompe horkendingen zegt! Dan spoor je niet helemaal hoor!

BiBi, lief dat je vriend nog naar huis is gekomen! Sterkte op de wachtbank en ik duim voor roze!

Suus, wat spannend meid! Ik hoop het toch zo voor je! En ik hoop en duim nog veel harder dat beebje nu lekker 9 maanden bij mama blijft zitten!!

JFT, ik ben ook een enorme kattengek, maar wat je zegt; een devon rex is mooi van lelijkheid! :D

Benthe, ik duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
    heeeeeeeeeel erg hard voor je!! Ik hoop dat je voorgevoel je in de steek laat en je een prachtig kerstkadootje gaat krijgen!!

Desmo, ik heb geen idee wat die astroïde te beteken heeft! Weet alleen dat ik ze ook altijd onder de microscoop leg om te kijken wat er nu weer naar beneden gedenderd is! :D

Dombo, zo schattig, die kleine in de sneeuw! Kan me nog herinneren hoe blij ik er vroeger van werd....en nog eigenlijk, want toen ik vanmorgen om 6u naar buiten stapte en de eerste was op het besneeuwde parkeerdek, heb ik mooi ff drie rondjes extra voetstappen gezet :D

Tja, en nu hier...ik heb al de hele dag bruinverlies bij het afvegen, dus zal wel niet goed zijn....Zit alleen een beetje met hetzelfde als Desmo: ik ben te laat. En ik ben stipter dan de tijd zeg maar. Altijd. En zit ook een beetje net als Liesben van 'zou het kunnen...', omdat het nog niet doorzet en dan kan het ook gewoon wel raak zijn toch? Ik blijf net zo lang hoop houden tot ik een echte ongi heb hoor, kan er niks aan doen! En het lijkt ook wel of het anders is dan anders; normaal altijd weefseltjes enzo en nu alleen veegjes oud bloed...Maar goed, zal toch wel gewoon een voorbode zijn ben ik bang.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hadden we maar een klein luikje waar we even doorheen konden kijken he Bebek? Zou zo fijn zijn....

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Wilde even meeduimen hier voor Benthe.
    Verzoekje aan Inez om me te briefen over haar zwangerschap want komende dagen zijn we weer aan her klussen (in huis niet onder de dekens) die er 'natuurlijk' aan zit te komen. Dat je al die tijd al buikpijn hebt. Pure zenuwen misschien?

Sylvia,

Wat erg zeg! Hoe is het met je dochter, na dit nieuws bedoel ik? Is dit iets wat van 1 gebied naar andere delen kan gaan trouwens? Sterkte voor jullie!

Bebek,

Jij sterkte, had precies hetzelfde afgelopen dagen. Net toen ik dacht er maar een testje tegenaan te gooien hoefde het niet meer trouwens. :( Oh die vreselijk narige spanning, die je leven kan beheersten. Over tien jaar hoop ik dat iedereen erom kan lachen, omdat naast je op de bank een beginnende puber onderuitgezakt hangt.;)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou wat zou dat een hoop ellende schelen zeg! Maakte het gericht klussen ook gelijk een stuk makkelijker :D
    Ik durf niet meer te hopen, maar ja...hoe is het bij jou nu?

Annna, ik hoop dat je gelijk hebt en dat we over 10 jaar inderdaad met een heerlijk opgroeiend kind op de bank zitten, ik geef er alles voor! Klote dat jouw duivels er wel weer zijn :(

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoe het met mij is? Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat ik nog niet ongesteld ben, maar dat alles in mij zegt dat ik het wel ga worden. Dus ik wacht af. Ik ga niet meer testen de eerste paar dagen.

Deel Deze Pagina