De duivels zijn aan het doorzetten hier....he(oude) bloed zat vermengd in de urine (sorry voor de viezigheid) in het toilet, dat kan nooit meer van een innestelling zijn :x :x Ik wacht nog even mijn volgende toiletbezoek af en dan zal ik mijn banner aanpassen. Game over. Wat kan rood toch lelijk zijn....
Grr Liesben, Annna en Desmo, wat een pokkezooi toch weer!! Ik zal nu ff checken en dan hoogstwaarschijnlijk ook mijn banner aanpassen.... Alleen Suusje mogen we waarschijnlijk met roze 2010 in knallen!
Ik had (gelukkig) de ergste teleurstelling al gehad, het was voor mij een bevestiging van wat ik al wist.
Nog steeds ouwe zooi hier, met vegen. Pas banner dus nog niet aan, want 1e ongidag is pas de dag dat het helderrood is, dus dat zal morgenochtend wel zijn denk ik....
Als morgen ongi echt doorzet (wat ik hoop, want tot die tijd blijf ik hoop houden...) maar dan is mijn ei op de laatste dag van dit jaar... Zou wat zijn zeg! En de vermoedelijke bevallingsdatum komt dan op de verjaardag van mijn zusje...En zo blijft een mens bezig
I'm of to bed meiden...eerst ff mobieltje zoeken, want heb geen idee waar ik dat ding nou weer heb gelaten en is wel mijn wekker... Slaap lekker en morgen gezond weer op!
Liesben, hè verdorie. Al voelde je het zelf al wel aankomen, het blijft op z'n zachtst gezegd balen. Bebekje, ik hoop voor jou nog even door.
Nog van harte met je verjaardag Lotuss! En wat een schattige foto's. Liesben en Desmo, allebei een hele dikke knuf. Geen wonder JFT dat er nog huilbuien komen. Er moet nog veel verdriet uit, dat duurt wel even. Je hebt zo veel meegemaakt. Koffie, wat een naar nieuws over je dochter! Suus, wat zou het fijn zijn als er nu idd een innesteling gaande is en als dat goed zou gaan. Benthe, de duimen draaien! Bebek, ik duim ook voor jou nog hoor. Pas bij rood hou ik daarmee op.
Hey lieve meiden, Stop maar weer met duimen draaien... Mijn droom is alweer voorbij! Vannacht is mijn NOD in volle glorie doorgebroken... IVF 2 is mislukt, ik word hier zo verdrietig van... Komt nog bij dat ik me echt erg beroerd voel. Grieperig enzo! Ben vanochtend wezen werken en heb me daarna weer in mijn schulp teruggetrokken. Dit in combinatie met de mislukte IVF zorgt voor een nogal labiele Benthe, ik snotter op de raarste momenten. Ik ben vandaag alleen maar gaan werken omdat ik beoordelingsgesprekken moest gaan voeren en hier wordt natuurlijk op gerekend. Mijn eigen beoordeling was ook vandaag maar die heb ik even naar achteren laten schuiven. Ik heb geen reden om hem te vrezen hoor, maar ik denk niet dat ik het vanmiddag had getrokken om ook maar enig puntje van kritiek te verdragen! Intussen heb ik het ergste verdriet weer gehad. Ik ben er nog niet aan toe om weer verder te gaan dus ik heb de kliniek nog niet gebeld. Laat me maar even zo.... Ben toch wel een beetje lamgeslagen. En na een slapeloze nacht wil ik vannacht toch wel graag in coma zakken. Ik ga lekker naar mijn bedje toe... Gr. Benthe
Goedemorgen , even niet geweest, druk druk druk. Maa als ik zo even vluchtig alles doorlees alleen maar droevige, niet roze berichten, waaaaaaarom gaat dat hier zo moeilijk, ik wil echt iedereen die dat wil zwanger toveren, als ik dat toch eens kon. Iedereen heeeel veel sterkte met verwerken van teleurstelling verdriet en een hele dikke knuffel vanuit Gouda (met sneeuw) Las ook nog even heftig bericht over je dichter koffie, is niet niks, heel veel sterkte en hopen op een goede afloop. Hier alles goed, mijn buik ontploft echt en mensen kijken echt vreem als ik zeg dat ik ongeveer 21 weken ben..... Toch maar eens vragen hoe het met de groei van die kleine zit als ik maandag naar de gyn moet. Morgenochtend een weekendje naar Keulen, heb een hopelijk leuk hotel gevonden en lekker naar de kerstmarkt daar. Mijn vriend is half Duits du die wordt er echt helemaal blij van. groetjes Nicole
Mogge, veel plezier in Keulen, Nicole! Helemaal geen roze/blauw nieuws? :x Laatste paar uurtjes werken, tot 14.00 uur, dan met mijn vader naar het ziekenhuis, daarna......... vakantie
Benthe meis wat verschrikkeijk k*t is het toch. Sorry hoor maar ik weet niks anders hiervoor. Hoe is het toch mogelijk dat zelfs met een medische behandeling het niet wil lukken. Slaap maar lekker even je verdriet weg, kan me goed voorstellen dat je je even wilt verstoppen. En Liesben je voorgevoel liegt meestal niet maar hoop houden we altijd. We gaan dus samen op naar een beter jaar hopelijk. Is er ook een middel op de moed niet verliezen? Bebek ook al slechte voortekenen. Verd.... Gelukkig hebben we Nicole nog met haar enorme buik jij bent nu onze hoop in bange dagen. Geniet lekker van jullie weekendje in Keulen. Koffie ik weet niet ged wat het is wat je dochter heeft, maar als ik de reacties zo hoor moet het vrij ernstig zijn. Heel veel sterkte met haar, bij jou komt ook alles tegelijk he? Meiden wat een droevige week voor ons, maar laten we proberen met elkaar de moed erin te houden. Ooit moet het toch knalroze worden hier? Dikke knuffel voor allemaal
Vergeet ik JFT, heerlijk bijna vakantie!! Je kunt ook wel wat rust gebruiken nu he? Geniet er van hoor
Hier de man van Marnat. Ze wordt vandaag om 12.30 geopereerd en daarna kunnen de lampjes in de vleesboom en de kadootjes eronder.
Man van Marnat, wens haar veel sterkte en een goed herstel. Benthe vind het ZOOOOO verdrietig voor jou. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en ergens een heel klein beetje getroost wordt door het mooie weer. Dat is het nier tenminste. Hele dikke knuffel!
JFT hangt nu al 10 minuten met ziekenhuiis aan de foon, nog 1 wachtende voor me. Paps heeft jichtaanval in zijn enkel, en wil niet de sneeuw in voor de z'huisafspraken, dus probeer er nu door te komen om die af te zeggen. Ga WEL eerder van werk weg, en met Vent en hond en camera de zon in naar de paarden toe. Duimen draaien voor Marnat, dank voor de update MarnatMan!
Benthe, he verd!@#$%^&*(. Woorden schieten even te kort, meid, heel veel sterkte en een hele dikke knuf. JFT, bijna vakantie. Heerlijk. Geniet ervan. Marnatman, bedankt voor de update, hoop dat de operatie voorspoedig verloopt en dat Marnat snel weer opknapt!
Jaaaa sinds gisteravond ook hier een winterwonderland Meiden bedankt allemaal maar Chiara en ik gaan gewoon voor een goede afloop, we zijn gewoon positief..... Benthe meis wat vreselijk klo** weet niet wat ik verder zeggen kan Man van Marnat, wens haar beterschap straks... Mooie foto Dombo, ga straks ook proberen wat foto`s van mijn kanjertje in de sneeuw te schieten... JFT hoe is het nu met je ?