35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb mijn vriendinnen voor morgen afgebeld.....ik merkte nml,dat ik echt teveel heb gedaan (heb een hersenziekte) en het feit,dat ik me zo extreem ga ergeren aan dingen is meestal een teken,dat ik over mijn grenzen heen aan het gaan ben van wat ik kan.Manlief aan de foon gehad.....moest echt zo heel erg huilen....ging zo goed de hele week.....was zo trots op mezelf.Maar nu weer k*t dus.Wil echt zo graag mijn schoonzus van mijn Hyves af gooien,maar heb daar vorige keer ook zo'n gezeur om gehad.Ik wil gewoon niet elke dag geconfronteerd worden met iemand,die ik helemaal niet moet.Maar heb ook geen zin in dat gezeur als ik haar weer weghaal.Want begrijpen doet ze het absoluut niet.Terwijl ik 100 % zeker weet,dat ze mij ook niet moet.Maar ja....ze speelt graag mooi weer.
    Voel me soms zo stom op mijn 41e met al mijn beperkingen.Dingen die voor andere mensen gewoon normaal zijn,zijn voor mij een hele opgave.Het leek zo leuk...zo'n volgeplande week.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik moet straks werken, en ik kan daar op 2 manieren komen. Met de auto of met de trein.
    Het KNMI geeft een weeralarm af, en Prorail geeft een negatief reisadvies voor treinreizigers.
    Fijn. En nu?

3. Suzanne68

@Liesben.....jeetje...ik zou het ook niet weten,want de trein is geen doen nu.De helft rijdt niet en de andere helft vertraagd en met de auto is ook geen pretje.......balen zeg.Kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet doen.....

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga de trein proberen, want de auto is nu geen optie. Er ligt hier bijna 30cm sneeuw, en het sneeuwt nog als een jekko.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zie onze tuin:

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

En nog meer sneeuw:

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Werk bellen dat je geen mogelijkheid hebt om te komen?

8. Suzanne68

Dat was mijn idee ook....ik moest van de week toen het veel minder sneeuwde maar 9 min met de trein en dat was al een drama.....maar ja....als je ergens werkt waar ze je niet even 1,2,3 kunnen vervangen is dat wel een proleem natuurlijk......

9. Suzanne68

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wij wensen jullie heerlijke, gezellige, sfeervolle kerstdagen toe en een knallend, sprankelend, gezond, vrolijk en vruchtbaar 2010!!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Even spammen met mijn lieffie in de sneeuw!

En dan zal ik daarna even terug gaan lezen! ;)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nog eentje....

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, ik had die www gezien op je hyves en zag de humor er ook wel van in... :D
    Enne, trap die lui gewoon lekker van je hyves af! kan jou het schelen dat de hele familie erover valt! Lekker laten vallen, ze komen toch zacht terecht in de sneeuw :D
    Enne, je moet je niet zo druk maken om beperkingen meis, je hebt genoeg andere dingen die dat compenseren enne...iedere gek zijn gebrek zeg ik altijd maar!!

Wishgirl, welkom! Aan je berichten te zien zit je al ff op zp... ;)

Liesben, het lijkt me niet fijn om het verkeer in te gaan op dit moment...Ik zou denk ik je werk maar even bellen! Ik zit ook met morgen in mijn maag; Lief moet vroeg werken en ik ga echt niet fietsen met dit weer en bussen rijden er bij ons niet op het moment....

Ik kan geeneens foto's maken van de sneeuw; woon zo hoog dat je niks ziet, ik kan gewoon echt niet naar buiten kijken door de hevige sneeuwval!! Arme Lief, hij is op het fietsje naar het centrum om een kerstkadootje voor mij te kopen....errug belangrijk wel! :D

14. Suzanne68

Nog meer familiegezeur van Suus:
    Ik was van de week bij mijn broer en die schrijft liedjes.....heel veel liedjes met zijn gitaar.....liedjes die allemaal op elkaar lijken en dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenlang.Belt ie je op op de meest onchristelijke tijdstippen,omdat hij weer een nieuw liedje heeft.Dus wij komen binnen (ik en mijn ma) en hij zegt...ik heb een nieuw liedje,wil je het horen?Dus mama en ik in koor:Nee!!!Maar hij wel gewoon laten horen....zo hard,dat elke andere vorm van communicatie onmogelijk was...echt irritant gewoon.Dus ik zeg nog tegen hem....sorry,maar ik ben een beetje liedjesmoe ondertussen.
    Staat er nu in een blog bij hem:ik blijf gewoon lekker liedjes schrijven,maakt me niet uit wat anderen ervan vinden.
    Hahaha....daar moet ik dan wel erg om lachen.Ik vind het prima dat ie liedjes schrijft....vooral doorgaan,maar val mij er niet elke keer mee lastig ;) Ik heb de neiging om dat er bij te zetten :D Doe het niet hoor,maar oh oh oh wat wil ik het er graag bij zetten * engeltjessmiley* En misschien lijk ik nu wel een ongevoelige muts...voor degenen die dat vinden...geef ff je telefoonnummer...mag ie jou bellen met zijn liedjes :D:D:D
    Sorry beetje opstandig vandaag....gaat wel weer over.

15. Suzanne68

@Bebek...weet je al wat je krijgt?

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

hier is marnat zonder boompje :D
    ik ben weer thuis

bebek bedankt voor je kaart desmo jij ook bedankt

ik lees niet terug heb er geen puf voor iederreeen een knuf van mij

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heej Marnat, fijn dat je weer thuis bent! Nu lekker aansterken en de boom optuigen! :D

Suus, Lief is nog niet terug en is ook zo eigenwijs geweest om zonder tel te gaan...hoop dus niet dat ie ergens onder een sneeuwschuiver terecht is gekomen! Hij wist geen kadootje, dus zal ook wel ff duren...heb hem handje op weg geholpen: als hij nou de ring koopt hoeft ie als tweede kadootje alleen maar DE vraag te stellen op 1e kerstdag... :D Weet niet of ie erin trapt! Best stom, want we hebben stiekem al een datum...;)
    Die broer he, is dat de broer van de kaart? Want dan sla ikz eker de 1e drie nummers ff over :D

18. Suzanne68

Haha....nee,die meneer die zingt is mijn schoonvader

Share This Page