@Bebek....ben benieuwd of je een ring krijgt. En Marnat lekker rustig opknappen nu. Ben ook erg benieuwd of Liesben nog op haar werk is aangekomen. Ik heb echt een rothumeur vandaag...bah!
Leuk wit woeffie + rode kat! Bebek's puppie ook in de sneeuw en op Kerstkaartje Marnat, al weer thuis zonder boom! Gauw opknappen nu! Sneeuw, wij zouden morgen voor bankzaken met de trein naar Belgie toe, maar ben bang dat dat niet gaat lukken...
Marnat fijn weer thuis, beterschap ! Suus lekker zeuren hoor zijn we voor enne ik hoef zijn nummers ook niet te horen dus mijn foonnummer niet doorgeven Dikke knuf meis ! Ik ga nog voor roze dit jaar, tenminste ik niet maar voor die 3 meiden hier
Ah Benthe, wat een rot nieuws! Ik had het je zó gegund. Heel veel sterkte. Marnat, heel veel beterschap! Verdorie Bebek, ik zie dat jij ook de duivels op bezoek hebt gekregen. :x En ook slecht nieuws van Ladouce, wat een rotmaand! BB10, wat naar van je schoonvader! Wat een blunder van je HA zeg, en goed van je dat je het zelf nog hebt nagekeken. Suus, probeer je schoonzus links te laten liggen. Zonde van je energie joh. Sterkte deze week. Ik hoop dat je je met wat rust snel beter gaat voelen en de andere geplande dingen wel kunt gaan doen.
Justfortoday, Liesben, Dombo en Suzanne Dank jullie wel voor jullie welkom!!!! Liesben Ach ja wat is brutaal Ik vind deze vragen heel niet brutaal hoor Mijn dochter van 8 is via KID geboren... eigenlijk IUI omdat ze dat in het ziekenhuis er zo even bij doen... Is nl. niets anders dan het zaad wat hoger inbrengen... Mijn zoontje is wel mbv IVF geboren.. in mijn geval IVF-D. Ik heb eerst KID/IUI gehad... Ik weet niet hoe vaak geprobeerd eigenlijk... Daar heb ik vervolgens 3 miskramen mee gehad en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap die operatief verwijderd is... Toen dus de IVF en daarvan was ik in 1x zwanger... met als kersje op de taart mijn Sven... Ik hoop snel weer te kunnen beginnen (dat de tijd snel voorbij gaat laten we maar zeggen) en dat het in een keer raak zal zijn omdat het best een eind rijden is voor me... en het is best intensief om het alleen te doen... steeds heen en weer rijden en voor de punctie moet er een vriendin mee... Dus kan het maar beter in 1x raak zijn Suzanne Ik kan me voorstellen dat je je eraan ergert... En het is ook bekend... wanneer het een klein dingetje is wordt dat steeds groter.... Hoe langer het aanwezig is.. hoe meer je je eraan ergert... Ik zou het negeren... Niet meer op dingen antwoorden van hun kant... niet op hun hyves kijken... Links laten liggen dus Maar tis lastig... Het is toch je broer... Tenminste... zo denk ik wel bij mijn broer... Ik erger me stierlijk aan hem... maar ja... tis wel mijn broertje... ZUCHT!!!
@Wishgirl....hou wel van mijn broer,maar niet van zijn liedjes Ongesteldheid zet hier niet door en mijn darmen doen nog steeds zwanger....zal wel valse hoop zijn hoor.....zit nog 3 tot 5 dagen voor NOD,dus is te vroeg voor een testje.....
Suzanne Het is in ieder geval heel goed dat je tijd voor jezelf neemt... Dat je even rust neemt nu! Goed dat je dat inziet... Is het een idee om een tweede hyvespagina erbij te nemen? Die je afschermt voor alles en iedereen.. Dus ook niet in de lijst gaat staan met die hyves... En dan alleen je vrienden enzo die je erop wil hebben uitnodigt??? Ik kan me voorstellen dat het af en toe heel moeilijk is... Je staat in de bloei van je leven eigenlijk... en dan heb je beperkingen... Je wilt vanalles... maar je bent beperkt... Heel naar en vervelend... En je daarbij neerleggen... dat gaat gewoon de ene dag wat makkelijker als de andere... Liesben Oooh jee.. das een probleem... geen trein... geen auto... niets... Ben je er nog gekomen... op je werk? Of ben je niet meer gegaan...?
Wat een prachtige plaatjes zo van alles in de sneeuw dames!!! Heeel mooi om naar te kijken... niet om door te moeten...
Suzanne Ik heb ook niet gezegd dat je niet van je broer houdt... Maar daarom kan je je wel aan zijn dingen ergeren.. Bijvoorbeeld van zijn liedjes en het feit dat ie dan dingen persé doorzet.. Al staat er een heel leger "NEE" te roepen... Hij doet zijn liedje eventjes Koffieleutje Dank je wel voor je welkom!
wishgirl@ welkom succes met zwanger worden. en meiden bedankt voor jullie steun bebek rot ongi knuf suus@ ret je het een beetje zonder je mannetje knuf voor jou hier gaat het nog steeds goed al lekker gedoucht en gegeten beetje bij beetje
@Marnat...wat lief dat je er naar vraagt!Ik ben er nu wel een beetje klaar mee.Van mij mag ie weer naar huis komen,maar op zich vermaak ik me wel.Behalve vandaag dan,maar iedereen heeft wel eens een rotdag. Hoe is het met jou?Heb je veel pijn?
Marnat Dank je wel... Ik weet niet wat er aan de hand is... ben er immers net bij... Maar sterkte met datgeen wat er op dit moment aan de hand is...
Wishgirl, Marnat heeft een vleesboom laten verwijderen die ze nu lekker mag optuigen met lampjes Daar plagen we haar altijd mee en gelukkig doet ze zelf lekker mee, we hebben echt een leuke club hier, je zult je vast snel thuis voelen! All: ik heb dus mooi een probleem morgen....lees net dat er morgen waarschijnlijk ook geen openbaar vervoer rijdt en als het al rijdt, dan mondjesmaat en niet via dienstregeling. Plus dat er voor morgen weer 'instabiel weer' wordt afgegeven en je dus het risico loopt niet meer thuis te komen! Ik ga morgen om 6u maar gewoon naar de bus en rijdt ie niet hebben de boefjes pech, want ik ga echt niet 40 minuten op de fiets zitten met dit weer en Lief heeft de auto! Vanmiddag lekker met Lief en hond in het bos gespeeld, heerlijk! Alles is zo mooi overal! Beetje jammer dat ik zulke zere tenen kreeg van de kou (heb ziekte van Reynaud), maar goed, ik heb lol gehad! Heb even een foto bijgevoegd van een straatje hier in de buurt, vond het er zo idyllisch uitzien!
Suus, volgens mij heeft ie geen ring gekocht... Het is wel een heel mooi pakje; of van een juwelier, of van een parfumerie, maar ik denk het eerste! Heb wat dat betreft echt geluk met mijn Lief, want hij koopt altijd hele mooie dingen voor me!
Heb het maar wel gegoogled,want zoveel geduld heb ik niet heb je het alleen als het koud is of altijd? Wel sneu voor de boefjes als je er morgen niet bent