35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oja...ik vergeet nog iets....daarna ga ik ophouden het hele topic vol te kladden hoor ;) ik word niet gauw emotioneel van iets op tv,maar zat vandaag het journaal te kijken en daar lieten ze gewoon ff zien,hoe die zwangere geitjes werden dood gemaakt.Ik kon niet snel genoeg bij de ab en het niet afzetten dus.Vond het zo erg....moest er echt van huilen........

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Bebek is terug! Wel helemaal wit, want het gaat weer flink hard hier! En koud, brrrr!

Liesben, doe maar voorzichtig straks!!

Suus: *bebek danst een dansje voor je maatje minder!*

Dombo, jij denkt dat het gewoon een nasleep van de ongi is? Ik vind het maar raar, maar je hebt gelijk; misschien voel ik me wel prettiger als ik nog een keer test...maar dan donderdag ofzo pas. Zou wel een heel gaaf kerstkadootje zijn...

Suus: we gaan gewoon voor een Bebekje 2, ik vind het wel een goeie! Ben stiekem wel blij dat ik niet de enige ben met een raar lijf hoor! ;)

Zo, ik ga mijn Reynaudtenen opwarmen in bed, lekker met drinkje cola erbij en ncis op de buis...en morgen om 5u maar weer es kijken hoe de wereld er dan uitziet!

Slaap lekker allemaal!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, ik zou niet durven zeggen of het een nasleep zou kunnen zijn van een ongi. Gezien je klachten zou er een innesteling geweest kunnen zijn die of niet goed is gegaan of er gebeurt nog steeds wat moois in je buikie.

Zelf zou ik bij twijfel testen.

Suus, goed man, een maatje kleiner. En morgen ook nog op jacht voor het andere jurkje.

Liesben, misschien niet heel erg leuk om op je werk te moeten blijven slapen, maar wellicht wel veiliger. Er wordt niet zulk een geweldig weer voorspeld.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus en Dombo jullie gaan als een speer, lekker gevoel he suus een maatje kleiner ?

Nou ben dus bij de gyn geweest, ben nog lang niet hersteld zei hij, moet voor fysio om de BI weg te krijgen.
    Het harde stuk is een ontsteking van een spierlaag die gelukkig nog open is en de viezigheid via het lidteken die ook nog open is naar buiten werkt. Kan wel enige tijd in beslag gaan nemen, want het moet van binnenuit gaan leeglopen en dichtgroeien.
    Hij heeft hem geprobeerd een beetje leeg te duwen (auw !!) lukte een beetje. Het lidteken moet open blijven, gaat hij dicht dan moet ik terug en wordt hij met, wederom, een operatie weer opengemaakt en schoongemaakt.

5. Suzanne68

Jeetje Koffie.Het zit je niet mee....ik hoop,dat een operatie niet nodig is.Sterkte ermee!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jeetje meis wat een pech
    hier gaat het goed met het liteken hij is heel mooi alles gaat boven verwachting

mocht ik zwanger worden word het weer een keizersnee maar dan komt er een wondertje uit
    koffie even een vraag had heb jij ook last van dat het lang duurt voor je ontlasting kwijt moest sorry ik nu net een beetje
    verder alles goed met xander
    hoop niet dat je weer geholpen moet worden

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jtf@ zoals dombo al zij ik moet niet lachen want dat doet zeer he

het gaat hier boven verwachting nog steeds goed niessen doet zeer gr

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Okee, Marnat, ik zal je niet laten lachen ;)
    Babek gaat weer testen. Suus ook?
    Zit niet mee, KL...
    Suus weer afgevallen en jurkje maatje kleiner gekocht. Balen van de migraine. Ik had er met de pil veel last van maar nu al 2 1/2 jaar (juli 2007 gestopt met de pil) niet meer, nog geen dag hoofdpijn gehad.
    Ben goed bij de paardjes gekomen, mijn therapeutjes werden knettergek in hun sneeuwweilandje, geweldig gaaf om te zien en vast te leggen. Vent is 2 km van huis gestrand op Den Haag CS. Ga morgen proberen om hem met de auto naar zijn werk te brengen, hij heeft de pc's onder zijn beheer, en een van de servers ligt plat, dus hij moet er echt heen.

Gyn zei vorige week aan de telefoon dat vloeien rustig een aantal weken zou kunnen duren....

Oeps, het is 1.26 uur! Ik moet naar bed toe!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Raar weer is het hier hoor...het sneeuwt, maar met ieniemienie vlokjes, maar de lucht trekt wel dicht.
    De wegen zien er vrij schoon uit, dus zou je denken dat de bussen weer rijden, maar op de connexxion site staat de bussen in een aantal provincies rijden en laat Utrecht daar nou niet bij staan...:(
    Het is gelukkig niet koud en ikke is toch al wakker, dus ik ga maar weer bij de halte staan. GVU weet niet of ze rijden, dus als ik al in Utrecht kom, zal ik wel weer moeten lopen :x En het is glad buiten!

Koffie, wat een tegenvaller weer! Doe je rustig aan?

Dombo, ik zat ook aan zo'n innestelling te denken....zo'n foute dan :( Maar heb dit echt nog nooit gehad! Durf niet zo goed te testen, vind het stom van mezelf om dat te doen, omdat er anderhalve dag toch iets van een ongi is geweest en men zegt altijd: ongi=niet zwanger. Maar misschien gewoon om mijn twijfel weg te nemen...

Suus, veel plezier met je jurkje kopen!

Liesben, ben je nog heel thuis gekomen??

Marnat, fijn dat je je zo goed voelt! Kun je tenminste lekker kerst vieren!

JFT, voor jou een witte kerst en geen rode! Ik hoop dat je beproeving snel voor bij is meid!

Nou meiden, knuf en doe voorzichtig op straat allemaal!

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Marnat ik heb hulp nodig gehad bij de ontlasting,kreeg magnesiumpillen ging als een speer :D

Ach meiden zolang de wond open is kan de troep eruit, ik moet nu steeds dat harde stuk masseren. En de pijn is met paracetamol goed onder controle te houden. Is trouwens niet te voorkomen die ontsteking, vliezen waren algebroken voor de KS en dan zitten de bacterieen in een klein hoekje. Kreeg wel Antibiotica maar helpt niet altijd, komt wel goed allemaal. Ik weet nu dat er wrs eind Januari nog niets van werken terecht komt, kan ik lekker langer bij Xander en de andere kids blijven :D

Zo weer naar het VU met Xander voor controle en zo blijven we van de straat.

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ben ik weer even!

Suus..ik had gister óók migraine en ga vandaag ook een jurkje/tuniekje kopen..
    Wilde gister al maar kwam niet door de sneeuw met die dubbele wagen, tot overmaat van ramp reed ik hard tegen een stoep ofzo en brak m'n wiel helemaal af....
    Nu moet ik dus een nieuwe bestellen en dat zal wel even duren met de feestdagen. Voorlopig Sophie maar in de draagdoek dan..zucht..

Het gaat wel goed hoor Bebek! Ben inderdaad wat stil, weet ook niet waarom. Na die ongeplande zwagerschap/miskraam heb ik blijkbaar wat minder behoefte om hier te schrijven. Misschien heb ik wat afstand van het onderwerp nodig? Weet het ook niet.

Marnat, gelukkig is de operatie achter de rug en goed gegaan, fijn!!!

JFT, nog vloeien...ik heb de hele maand wat bloedverlies gehad en ik was maar 5 weken zwanger..
    Dat is natuurlijk te lang maar ik lees wel meer dat je best even kan vloeien ervan. Hopelijk stopt het snel zodat je er verder vanaf bent.

Koffie..wat een gedoe met je litteken zeg..balen joh!
    Duimen dat het snel de goede kant op gaat.

Verder ben ik vast van alles vergeten, sorry, maar jullie hebben ook zoveel geschreven!

12. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Bebek toch weer stoer door de witte wereld heen om te werken. Zag gisteren bij document op tv een reportage over longstay TBS in Zeeland. Ik vond het wel hetig, de uitzichtloosheid van de mensen die daar (natuurlijk niet voor niets) zitten. Volgens mij was het wel een goede docu.

Suus, lekker shoppen weer vandaag, is goed vor een mens geld aan jezelf uitgeven.

Marnat fijn dat het zo goed blijft gaan.

Koffie, zo blijkt maar weer dat een ks niet niets is, sterkte met het herstel en ik hoop dat je zonder verdere complicaties geneest.

JT wel "fijn" dat de gyn je vertelde dat een paar weken vloeien niet abnormaal is, geeft moed zou ik zeggen.
    Heb je al het idee dat het minder wordt?
    Leuk die paardjes dan zo in de wei. Hier ons hondenpaard (is af en toe qua lopen nl net een paard) een beetje te enthousiast geweest, gisteren na 5 minuten kwam hij mank lopend uit de sneeuw die denk ik wel 40 cm hoog lag in het weiland. Dus maar netjes bij me gehoudem en omgekeerd, hij leek er zelf weinig moeite mee te hebben maar nu dus toch een manke hond grrrr .

Lotus, ik kan begrijpen dat je even wat minder te vinden bent hier, wel jammer.
    Ook dop, jammer dat je er minder bent. Jullie zijn beiden toch wel altijd er leuk veel aanwezig geweest hier.
    Maar gelukkig kletst suus goed door:D

Ik zag vanochtend mijn buik bewegen zooo grappig, ineens net onder mijn navel een puntje omhoog:D.
    Mijn bloeddruk, bovendruk was voor het eerst in mijn leven te hoog, 140 en beebje groeit erg goed zei de vk toen ze m'n buik voelde. Er wordt niet gekeken naar suiker omdat wij beiden zo lang zijn. Wel nog een groeiecho met 30 weken.

Zo vandaag maar weer aan de schoonmaak en kamer boven verder schilderen en opruimen.

gr. Nicole

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Koffieleutje, hopelijk is de ontsteking snel over en is een operatie niet nodig!

Marnat, na beide keizersnedes heeft het bij mij een paar dagen geduurd voor de ontlasting weer op gang kwam.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben gisteren wel veilig thuisgekomen, heb er hier alleen 40 min :$ over gedaan om een parkeerplaats te vinden. Alle "goede"plekken waren bezet, de rest was niet bereikbaar wegens sneeuwhopen en glijbanen. Ik heb ergens zelfs nog 15 min vast gezeten omdat auto niet meer voor of achteruit wilde. Lang leven de gemeente die de straten zo schoon houdt... (NOT). Gelukkig was er op dat tijdstip (het was inmiddels al na middernacht) een vriendelijke mevrouw die hondje uit liet en me even op weg heeft geduwd. Vanavond toch maar weer trein proberen. Ik was pas tegen enen thuis, met een knallende koppijn en een humeur om op te schieten. Ik ga straks auto maar halen, die staat nu ong 10 minuten lopen hiervandaan.....
    Tel daarbij op dat ik wat snotterig word en wat keelpijn heb...en je weet ongeveer hoe mijn bui is. Nog 1 avondje werken, dan ben ik er twee vrij. Om vervolgens met de kerst weer te mogen werken.

En oh ja, mijn lieve, fantastische werkgever heeft bepaald dat het mij 4 vakantie-uren kost omdat ik niet op mijn werk kon komen....
    Tuurlijk.

Sorry, einde ego.

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Jeetje Liesben.

Wat een *kel van een werkgever heb jij.
    Ik weet bijna zeker dat hij er geen vakantieuren voor kan rekenen , ik zou eens inormeren bij de bond!

En weet je wat ik zou doen, me gewoon ziekmelden voor vanavond, je klinkt ziek en voor zo'n werkgever ga je je niet nog een keer zo in de ellende werken.

gr. Nicole

16. Suzanne68

Jeetje Liesben,idd wat een $&^%$$^.....terwijl je zo je best doet om op je werk te komen....
    Die docu heb ik ook gezien....vond het ook wel sneu voor die mensen,maar had wel goed in mijn achterhoofd,dat ze iets ergs gedaan hebben ooit.En dat die slachtoffers zich vast nog naarder voelden.Maar het was wel triest.Ik vond het ook knap hoe het personeel van die kliniek met die mensen omging.
    @Lotuss.....leuk je weer voorbij te zien waaien.Gezellig saampjes migraine.Romantisch ;) Ik werd vannochtend weer wakker met migraine...heb ik zo eens in het jaar...een aanval van 3 dagen.Heb dus maar wel even een testje gedaan,want die meds zijn best heftig.En gelukkig spierwit,dus er met een gerust hart weer een Maxalt in gegooit.
    Enne....foto van Lotusstuniek graag ;)
    @Nicole.....fijn he zo'n bewegende buik.Ik ben zo blij voor je :)
    @JFT....ik heb na de 2e mk ook vrij lang nagevloeit...Maar vervelend is het natuurlijk wel....
    @De rest....sorry als ik je vergeet.
    Ga strakjes pas mijn jurkje kopen,want de winkel zit tegenover de apotheek en daar moet ik na 4en wezen.En heb echt geen zin om dat hele stuk 2x te lopen.Dus nu maar duimen,dat niemand anders het een mooi jurkje vindt vandaag......hmmmm...zal ik toch nu maar ff gaan?

17. Suzanne68

Oja,Marnat was al een stuk opgeknapt.Jeej!Fijn meis.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    koffie@ ik hoop niet dat ik dat spul nodig is bij mij ik moet ook rekening houden bedenk ik net heb ook een tijdje niets gegeten he
    idee koffie paracetamol helpt heel goed tegen de pijn ik heb geslapen als een roos manlief had geen last van mij zij die

dombo@ ik hoef me dus nog geen zorgen maken?
    ontlasting komt wel geduld heb ik niet:D
    verder voel ik me nog steeds goed

bebek@ ik hoop zeker dat ik me ook zo goed voel met kerst we gaan wokken
    met manlief zijn ouders
    en kerst avond bij mijn ouders eten
    tweede kerst dag eten manlief zijn ouders bij ons

kerst loopt even anders dan geplent zonder kados liefde en gezondheid is belang reiker
    vind ik en schoon vader zij dat ook daar gaat het ook al wat beter mee
    ja we komen er wel weer duurt even maar oma marnat word wel tachtig op deze manier:D geduld

komt wel goed schatjes

lotuss met jou ook alles weer wat beter meid knuf

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus@ hoe gaat het met jou ben je nog steeds in je uppie?
    je mannetje nog steeds hier in groningen
    zo ja dikke knuf voor jou

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #18820 justfortoday, 22 dec 2009
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
    Middag! Had eerder moeten beginnen over 't vloeien, het lijkt vandaag ineens bijna over...
    Het dooit hier flink, heb vnaochtend Vent naar zijn werk gebracht. Het heeft net een half uurtje geregend, en die gaat nu over in grote sneeuwvlokken en nu weer regen... Ik ga Vent zo weer van zijn werk ophalen en dan rijden we gelijk door naar stal, met dit rare weer wil ik voordat het donker is weer thuis zijn.
    Gisteren was de kortste dag he, nog even en het is weer zomer :)

Liesben, wat een kl*te werkgever......

Deel Deze Pagina