Jaaaaa.zomer!Kannie wachten. Hoor iedereen maar over dat ze manlief elke keer op tv zien,dus dacht ga ook ff half uurtje kijken (zo ver strekt mijn geduld nml ) maar niks noppes nada.....en elke keer als er iemand van de techniek binnen komt zoomen ze in,dat je ze niet meer ziet.....tssss.Maar aan de trui te zien,was het toch de mijne niet.
Meiden ik kom straks op iedereen reageren. Heb even alles bij gelezen en zag dat er jurkjes/tuniekjes gekocht werden, ik ook! Ik heb 2 jurkjes en een rok gekocht, super leuk. Ik zal straks proberen een foto te plaatsen. Nu eerst even boodschappen doen en poetsen en dan mag ik van mezelf weer achter de pc, dusss tot straks!
ik zag ook kale mannen weet ik dat al vast hier@ sorry voor vieze praat maaar yesssssssss net ontlasting gehad een goeie joepie deed wel pijn maar lucht wel op ik ga nu even verder zoeken naar suusman
JFT, fijn dat het vloeien nu toch minder is geworden, hopelijk is dat dan eindelijk het begin van het einde. Al zou het kunnen dat het toch nog weer even wat oplaait. Heb zelf met m'n eerste MK iets van 2 1/2 weken vrij heftig gevloeid, daarna nam het snel af. Marnat haar stoelgang is weer op gang gekomen. Lucht inderdaad heel erg op. Suus, ben je Suusman inmiddels al tegengekomen op tv? Nicole, vond het altijd zo geweldig, zo'n bewegende buik. Heb dat erg gemist nadat beide meisjes geboren waren. Natuurlijk was ik blij dat ze er eindelijk waren, maar vond het erg bijzonder en intiem, zo'n beebje in je buik, zo'n twee-eenheidsgevoel. Koffieleutje, gelukkig maar dat de pijn te doen is met paracetamol. Neem jezelf nu wel goed in acht meid, je lichaam heeft tijd nodig om goed te herstellen. Beter dat je het nu een tijdje misschien even wat te rustig aan moet doen naar je zin dan dat je heel lang blijft zitten met de gevolgen van BI en je KS.
@Dombo....nee...nog geen Suusman.....maar hij smst ook niet terug,dus dan moet ie daar wel zijn,want dan is ie druk.
Dus ik wachten tot dat stomme Blof klaar is....want ik denk:dat moet daarna opgeruimd.....hebben ze een ander bedrijf ingehuurd voor het opruimen .....manlief heeft wel van Velzen met Miss Montreal,Moke in het huis en Ome Willem gemixt.....kan je terug vinden op de 3fmsite bij audio van maandag.Zal de link zo wel ff zoeken.Dat van van Velzen gaan ze uitbrengen.Suus trots op Suusman!Maar hij is nu in zijn hotel,dus komt zeker niet meer voorbij.
Zo ben ik weer. Boodschappen maar niet gedaan, vond de stoep vegen al een kriem dus ik ben weer genoeg buiten geweest. Verder heeft de stofzuiger het hele huis weer gezien en zit er de 3e was in. Alle plees zijn schoon dus we kunnen er weer tegen aan. Suzanne, goed joh alweer wat gewicht kwijt! Wel balen dat je zo'n last hebt van migraine, ik ken het. En gaaf nieuwe kleren, altijd leuk. Ik heb ook twee nieuwe jurkjes gekocht (eentje is al binnen) en een rok. Ennenenenen heb jeje nieuwe jurk al???? Bebek, wat een ellende hè dat vervoer. Ik heb met de auto al zoveel moeite om ergens te geraken laat staan met het openbaar vervoer! Hier op de wachtbank heb ik geen tijd om aan kwaaltjes te denken gelukkig en het duurt nog een hele week dusss. Ik heb ook hele lekkere laarzen gekocht voor in de sneeuw. De onderkant tot mijn enkel is zwart rubber en de bovenkant is van waterafstotend materiaal met een soort klittenband gespen. Tot bijna onder mijn knie en heerlijk gevoerd met pluche. (kan er ook mee paardrijden heeft van die handige reflectoren op de achterkant) Oja, ik zou er als ik jou was toch maar even een testje tegenaan gooien hoor, je weet maar nooit en dan blijf je ook niet twijfelen, toch? Dombo, wat knap hoeveel kilo jij al kwijt bent! Koffie, balen zeg. Hopelijk gaat het snel beter met je buik en genees je snel. Marnat, fijn dat de operatie zo goed verlopen is. Nu snel opknappen! JFT, zoals al gezegd, het zit je niet mee. Gelukkig is het vloeien wat minder geworden. Nu maar hopen dat het snel helemaal stopt. Liesben, wat een rotzooi is die sneeuw toch eigelijk (alleen erg leuk op foto's en voor de kids) maar niet als je er doorheen moet. Veel beterschap hoor! En volgens mij kan je baas het niet maken om je daarvoor uren te rekenen. Ik zou dit ook even bij de bond navragen. Lotuss, soms wat afstand nemen is niet slecht. (alleen wat ongezellig voor ons maar daar moet je je niets van aan trekken hoor) Nicole, wat gaaf dat je buik beweegt dat lijkt me zo gaaf om mee te maken! Dombo, ik zag twee prachtige meiden voorbij komen! Sorry voor wie ik vergeten ben. Hier weinig nieuws. Saai wachtbankje, heb geen tijd om op symtoompjes te letten en dat zou trouwens ook te vroeg zijn. Nog een week wachten. Verder gaan ze mijn schoonpa donderdag opereren(leuke dag). Nieuwe heup, kop en kom en een plaat op zijn bovenbeen (was gespleten) operatie gaat 12 uur duren Is volgens mij niet goed zoveel narcose, maar ja wat moet dat moet. Hij ziet wel op tegen de operatie maar hij blijft wel heel positief gelukkig. Jeu ze brengen net mijn nieuwe jurk en rok en ze zijn helemaal geweldig!
Hij is in het echt gewoon zwart,maar van de flits nu grijs.Ik heb er heel fout een zwartgouden glitterpanty bij gekocht En deze is juist een maatje groter dan ik normaal had,want dat zit zo lekker View attachment 38565
En deze is dus in het echt ook een stuk donkerder.Van een soort kreukelfluweel...alleen lijkt ie op de foto gekreukelder dan ie is.Met van die grote zakken aan de onderkant.Nu lijken het een beetje hobbezakken,maar met mij erin zit er wel vorm in http://img26.imageshack.us/img26/3624/img0860zb.jpg
bb10@ sterkte meid met je schoonvader knuf mee komt goed 12 uur? jeetje suus@ jeetje ik zie in eens dat je goed gaat met afvallen meid pluim voor jou en heb je je mannetje al gevonden waar zijn bebek en lotuss meiden het gaat toch wel goed met jullie?
@Marnat....nee en zijn dienst zit er weer op voor vandaag.Maar ik heb er ook geen geduld voor hoor.Zie hem overmorgen wel weer in levende lijve. @Marnat en Koffie....bedankt voor de complimenten! Waar is iedereen verder?Allemaal ergens gestrand in de sneeuw?
haha..nou bijna Suus! Aangezien m'n duo wagen nu kapot is en ik moet wachten tot er een nieuw wiel komt, had ik m'n oudste bij m'n schoonmoeder laten droppen en ben ik met Sopje in de draagdoek naar de stad gelopen. Ik had dus een tuniekje weg laten hangen. Maar omdat alles aan het smelten is is het een gladde blubberzooi! En dat met, wat zal het zijn inmiddels..9 kilo baby op je borst...ik durfde eigenlijk niet helemaal terug te lopen (3 kwartier wandelen) bang om uit te glijden met de kleine dikkerd. Dus heb ik maar gevraagd of m'n schoonvader me op wilde pikken als hij m'n dochter thuis ging brengen. Maar m'n tuniek heb ik! Vind de kleur zo mooi, blauw/groen. Sophie heeft het trouwens super naar haar zin in de draagdoek, geweldig vindt ze dat, de kleine plakkert! Jouw kleertjes zijn ook super Suus!! Heb je man ook nog niet gezien...mijn vorige liefde was ook een kale.
Haha..moet ik er ook op? Zal er morgen een maken, alleen moet ik eigenlijk nog op zoek naar een longsleeve voor eronder in de juiste kleur. Kan leuk worden...is echt een drama hoor, zo zonder m'n kinderwagen.
Iedereen koopt hier maar nieuwe kleren! Vloeien is nog niet helemaal over hoor, maar wel een heeeeeeeeeel stuk minder. Hopen dat gyn morgen (14.40 uur) een echo maakt, dan moet ze ook maar even naar mijn eierstokken kijken, heb een paar keer steekjes rechts gevoeld vandaag. Ik zal toch niet al weer eieren aanmaken he...
Beetje fijne longsleeves zijn toch al lastig te vinden.....ik heb er nu precies wel 1 ...... Is het al donderdag?.....ben nu manloos zijn wel een beetje zat.