Da's niet zo erg, als ik maar niet meer zo druk in mijn hoofd ben! Meestal heb ik het wel goed onder controle, maar NU EVEN NIET JA!! Ik zit me ook al druk te maken over wanneer Lief die flessen moet gaan halen, want die is natuurlijk doodmoe en morgen moet ie ook weer werken en als ie thuiskomt neem ik de auto mee anders kom ik 's nachts niet meer thuis, dus het is een heel gedoe in die bovenkamer van mij :x En mijn overbuurman is straalbezopen en heeft net in de gang zijn broek uitgetrokken en nu loopt ie in zijn lange onderbroek te lallen over de gang Da's dan wel weer grappig.
Maar stel nu dattie wel een 2e streepje geeft? Dan sla je jezelf voor het hoofd met dat sigaretje en die fles wijn....toch?
Haha.....vooropgesteld,dat Liesben helemaal gelijk heeft hoor....en als ie wel een 2e streepje geeft spaar je die 5 euro weer uit,omdat je geen sigaretten meer hoeft te kopen.....maar ik had ineens zo'n raar beeld voor me van Bebek,die zichzelf aan het slaan was met een fles wijn en een sigaret sorry.....
Wauw Bebek, je bent jezelf lekker gek aan het maken en je lijf helpt je daar lekker in mee. Gelukkig heb je de kerststress bijna onder controle. Zoals ik lees over die lieverd van je redt die het met gemak om het flessengedeelte voor je mee te nemen en kan hij meteen nog een paar testjes meenemen Ik was zo boos bij de praxis dat ik ben weggelopen omdat ik anders onder invloed van hormonen daar nu nog ruziemakend had gestaan en nu is mijn muurtje en deur al 1 keer in de verf en ben ik weer een beetje rustig is ook wat waard. schoonmaken moet ook nog maar wil zo graag in die kamer verder (lees ik wil dat het af is) Moet nog zoveel gebeuren en het zijn niet mijn spullen dus moet toch weer veel vragen aan lief en wachten tot hij tijd heeft. Wil eigenlijk een heel groot lelijk stereomeubel uit elkaar halen maar ding is niet te tillen en van glas dus dat is niet slim om te doen denk ik, ga gewoon kijken of het lukt , wie weet valt het mee.
Liesben en JFT, succes bij de gyn. Nicole, in jouw plaats zou ik ook absoluut ontploft zijn bij de praxis. Jammer dat veel personeel niet echt kundig is op klusgebied. Wij hebben zoiets ook wel eens voorhanden gehad, maar zijn uiteindelijk alsnog met hetgeen naar huis gegaan wat we wilden hebben. Leuk, een tuimelaartje in je buik. Bebek, mutsje, ga nu eens testen, dan krijg je in ieder geval wat rust in je hoofd.
Hoi Meiden.. even snel een teken van leven... Hier nog geen bloed, maar voel me ook niet zwanger.. heb niet getest.. wacht het nog even af Fijne dagen!!!
Zo ik ben ook weer terug. Hier was het dus echt een gekkenhuis. Begon al met het scoren van een karretje, die waren op en dan kan je de rest wel raden. Gelukkig wel alles in huis nu, de koelkast puilt uit! Bebek ga een test halen! Dop 2 dagen overtijd en geen bloed ... spannend!!! Liesben en/of JFT zijn jullie al geweest? Ik ga nu even een bakkie bij de buuf doen. Gelukkig heeft zij haar broek nog aan en is ze niet dronken
Hoi meiden, hier ook maar weer even een teken van leven. Wat gaat het hier snel, zeg. Desmo, jij hebt een leuke buurvrouw! Mag ik er ook zo een? Bij mij is eentje nogal oud en de andere sjachrijnig. Gelukkig zijn ze wel stilletjes oud en sjachrijnig. Als ik het zo lees moet ik ook roepen: BEBEK GA TESTEN. Ik hoop voor je dat je een dikke vette streep krijgt. Echt een hele vette die van het testje afspringt. Verder zie ik dat er een paar meiden heel veel kilo's zijn afgevallen. Petje af! Ik ben ooit 20 kg afgevallen en ik weet dat je je een ander mens voelt als er wat af is. In het nieuwe jaar zal je mijn banner waarschijnlijk ook veranderen, want dan ga ik voor een kilo of 7 er af. Ik pas helemaal niks meer, en ik wil niet dik een zwangerschap in - ik ben bang dat ik er anders monstreus uit kom! Ondertussen heb ik wel mijn NOD op 10 januari, dus misschien veroordeel ik mijzelf sowieso tot montreusiteit (nieuw woord, net verzonnen), maar dat moet ik dan maar voor over hebben. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ik dun ben - je weet maar nooit hoe lang het allemaal gaat duren. En nu ga ik ff snel op een stokkie plassen, want het zou zomaar kunnen dat ik ovuleer en ik ben het vanmorgen vergeten. Doei doei, Dominique
Zo boodschappen zijn hier ook binnen en mijn beurs een stuk lichter! Jeetje wat een gesjouw. Vind mijn rug niet zo prettig. Heb vandaag mijn nieuwe jurk aan maar er is niemand in de buurt om hem aan te showen Zijn er al dames terug van de gyn??? Komen jullie vertellen hoe het geweest is? Bebek, ga nou een testje halen meis dan wordt het in je hoofd ook een stukje rustiger. Gewoon een voor een alle stress zaken elimineren. Dop, spannend hoor, ben je wel vaker overtijd? Nicole, aan mij hebben ze ook geen goeie als ze me dwars zitten in de winkel. Dan krijgen ze een lesje klantvriendelijkheid cadeau op een niet personeelsvriendelijke manier.
Dop, je maakt het spannend zeg, ben benieuwd. Fijne dagen. Desmo, ook al aan de boodschappen geweest in een gekkenhuis. Hier was het niet anders. Was op de parkeerplaats nog net niet ingesloten door medeparkeerders en met behulp van een aardige meneer ben ik keurig netjes van de parkeerplaats afgekomen. Ah, Dominique wordt ook aangestoken met de afvalkoorts. Gaat vast goedkomen! En hup, nu testen en druk aan de klus. BB, ook de boodschappen in huis. Jammer dat er niemand in de buurt is om je jurk te showen. Alyssa heeft vanochtend kerstviering met kerstlunch gehad op het KDV. Ze heeft ervan genoten. Het is een KDV met een religieuze insteek en er is het kerstverhaal verteld. Hoewel wij zelf welliswaar niks met religie hebben, heb ik vroeger wel genoeg van de godsdienstlessen opgestoken om Alyssa daar waar nodig aan te kunnen vullen met het verhaal wat ze na probeert te vertellen.
Bebek heeft lekker geen testen gekocht Wel heb ik deel 2 van van de boodschappen in huis en ik had nog een klein kadootje voor Lief gescoord. En nu kwam Lief thuis en die vond 1 kadootje voor mij te weinig (tis wel van de parfumerie, dus ik vond het mooi zat!) en nu is ie op zijn fietsje naar het centrum om nog een kadootje te halen voor mij Wat een lieve Lief heb ik he! En morgen gaat ie met mijn fiets (mét de sexy fietstassen) de flessenboel halen, dus dat gaat ook goed komen! En ik ga morgen misschien de testen halen, maar ik twijfel nog steeds. Ik was er net en ik heb ze niet gekocht....te bang voor de teleurstelling, dus misschien kijk ik het wel aan tot de volgende maand! Liesben, hoe waren je uitslagen?? Doppie maakt het spannend!! Misschien toch roze het jaar uit?!
BiBi, je mag aan ons showen hoor, vinden wij helemaal niet erg! Enne, ik ga voor jou ook voor roze het jaar uit! Je benoemt het wel heel mooi trouwens, één voor één de stresszaken elimineren....heb je wel weer een punt! Dominique, veel plezier met over je stokkie piesen! En veel klusplezier uiteraard!
Bebekje is eigenwijs Belt mijn mama,dat manlief door het beeld liep.....ik tv aanzetten....een uur....geen man ...tssssss.Hij doet het er gewoon om.Maar hij heeft een grijs vest aan Marnat
grijs vest marnat gaat heel goed opletten ik heb hem dus ook gemist want ik lag om 15.00even op bed dominq zwaai niet over je handen plassen he bebek wat heb je lang geslapen dat wil ik ook maar daat lukt nog niet goed van wege draaien in bed IK WIL OOK WEL ROEPEN TESTEN BEBEK maar ik en manlief kunnen ons voor stellen dat je bang bent voor witte test egelijk met mij of vergis ik me nu meid hoe gaat het nu met de vermoeit heid nu? liesben hoe was het bij de gyn er was nog iemand die naar de gyn moest maar weet niet meer wie dop je houd het spannend desmo heeft haar ouders gezelig met de kerst veel plezier en het gaat boven verwachting goed hoor hier gaat het goed heb vandaag wel even geslapen tussen door . want ik wil het morgen bij mijn ouders wel vol kunnen houden he mt kerst avond duochen ging ook beter heb gestaan stoel wel achter mij maar het ging goed weer een voor uit gang toen ik klaar was ben ik wel even gaan zitten ik moet morgen alleen nog wat makelijke kleren zoeken zo dat het niet schuurt over de wond joking broek maar verder wie heeft een idee stoelgang laat het vandaag weer af weten vriendin van mij langs geweest eventjes was heel lief ze had het druk maar kwam toch even en als manlief even weg was en er was wat mocht ik haar bellen ze woond bij ons in de portiek zo lief