35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Net een pittig gesprek gehad met de jongste op de msn.Ze wilde dat ik haar met oud en nieuw ging bellen.Konden we afspraken maken over hoe het verder moest.Dus ik gezegd,dat ik haar dan best wil bellen,maar dat ik niet als het zo druk hier en zo druk bij haar is afspraken ga maken.Leek me niet handig.Maar heb gezegd.Ik weet nu wel hoe ik er tegenaan kijk.Heb gezegd,dat ze altijd welkom is en dat we haar erg misten (en haar zus natuurlijk) .En dat ze dus mocht komen wanneer ze wilde en mocht wegblijven wanneer ze ffgeen tijd of zin had.Maar dat ik haar niet meer kwam halen
    Zegt ze....ok,maakt niet uit,ik weet de weg :$:$:$ haha.dat was nou net niet de (positieve) reactie waar ik op gerekend had.Dus mevrouw gaat volgend jaar weer langs komen....zelf...met de trein.
    Verder hebben we het gehad over vriendjes en drank.....dingen waar pubers zich mee bezig houden ;)

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #18922 Koffieleutje, Dec 23, 2009
    Last edited: Dec 23, 2009
    Vraagje mag je een wijntje drinken met de kerstdagen (1 geen hele fles :D ) als je BV geeft ??

Gisteren met Xander bij het VU geweest, lek geprikt, 4 buisjes !!
    Huilde alleen ff toen de naald erin ging (handje, was teveel voor het hieltje) toen het bloed eenmaal druppelde lag mijnheer alweer te slapen, mijn grote kleine stoere vent.....

Vandaag de kerstboodschappen in huis gehaald, bankrek leeg en koelkasten vol. Had welveel bekijks met dat ukkie in zijn maxi cosi, je geeft hem dus ook echt nog geen 6 weken. Veel mensen dachten dat ik net bevallen was..... Jaja stoer he net bevallen en dan alweer voor de kerstboodschappen.. :D:D

Liesben, goede uitslag meis, fijn.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Gefeliciteerd Dop!! :):):D

4. Suzanne68

Dop gewoon zomaar roze het jaar uit....dringt nu pas echt tot me door :D

Manlief had trouwens een fikse oorontsteking.Hij is bij de GlazenHuisdokter geweest.Zo erg ontstoken,dat ie niks meer hoort met zijn ene oor.Daarwas ie dus zo ziek van.Maar nu heeft ie druppels ,die naar sla ruiken :D

5. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ai Suus das zo pijnlijk he, wens hem beterschap !

Ik zit met Xander op schoot te laptoppen,mijnheer is klaarwakker.
    Zitten gezellig samen naar de ventures te luisteren, kerstmuziek natuurlijk.

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dop, van harte gefeliciteerd meid! Na alle verdriet en stress van de laatste tijd toch nog heel positief het jaar uit! Geweldig.

Liesben kwam blij van de gyn lees ik. Fijn meid! Geeft in ieder geval een hoop rust dat alles goed is en dat jullie met een half jaar afspraken mogen maken voor IUI. Maar laten we hopen dat de natuur het zelf regelt voor de tijd. Op naar 2010!

JFT's onderzoeken zijn in gang gezet. Ben erg benieuwd wat daaruit gaat komen. En fijn dat je zodra je zwanger blijkt sowieso een stollingsmedicijn krijgt.
    Wel erg jammer inderdaad dat je gewicht een issue is bij de gyn. Dat is net iets wat je nu niet kunt gebruiken, levert alleen maar meer stress op.

Koffieleutje, wat een flinke stoere vent zeg! En geweldig toch? Die reacties van mensen op jullie kleine man? Komen me erg bekend voor. Onze meisjes waren ook van die ukkies die maat 44 pasten toen ze waren geboren.
    En 1 wijntje? Persoonlijk zou ik het denk ik niet doen, maar dat is ieder voor zich.

Suus, lekker even zitten kleppen met dochter. Fijn dat ze weer wil komen meid!

Bebek, je kunt ook hier via de site goede tests bestellen die niet te duur zijn! Maar morgen gewoon even een Kruidvattestje halen hoor! Is toch wel erg prettig om te weten of het al dan niet verstandig is om alcohol te drinken met de feestdagen.

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, beterschap voor je mannetje. Erg pijnlijk, zo'n oorontsteking.

8. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Denk ook dat ik het niet doe dat wijntje, na anderhalf jaar alcoholvrij sta ik toch al van een drupje op mijn kop.

9. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    Joepie, Dop geeliciteerd!!!!

Liesben, ben blij voor je dat het bezoek goed verliep en dat je duidelijke dingen te horen hebt gekregen en dat je het nog lekker zel mag proberen.

Jee Suus, beterschap voor je man doet erg zeer oorontsteking, bah.

Bebek, wauw jij hebt gewoon echt een hele lieve vent als ik dat allemaal zo lees, lekker van die snowboots.
    (ik heb zelf ook een lieverd hoor:))

Desmo, balen dat dat allemaal zo lang duurt he, je wilt het graag nu weten, helaas niets aan te doen.

Koffie, kan me voorstellen die reacties op je mooie minimannetje.

10. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    DOP VAN HARTE HOOR, toch nog roze het jaar uit!:D:D

Suus beterschap aan Suusman

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    wens manlief maar beterschap van mij meid
    of zal ik hem morgen even knuffelen :D manlief zegt net of ik me goed genoeg voel om morgen even naar de grote markt te gaan lief he
    ik zij ja wil ik wel
    ik vind het ook jammer als ik dat niet doe als het niet wil gaan we zo weer weg
    ik zwaai dan wel even naar jullie

12. veronika

veronika Niet meer actief

Hai meiden,

Wil jullie graag op de valreep mooie feestdagen en een goed 2010 wensen!

Dop, super, gefeliciteerd met je streep zeg! Fijn weer roze in de groep hier, ik hoop dat het besmettelijk is ;).

Meelezer ;) - Veronika

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek mag ik je laarzen dan even lenen waar blijft de foto:D

jtf knuf meid ik ga duimen dat de onderzoeken wat goeds op leveren

liesben feli meid met het goede nieuws hoop op roze jaar voor je

koffie ik weet het niet zeker of jij een wijntje mag maar ik inelkgeval niet
    ik denk niet dat het verstandig is

hier baal dat fc groningen verloren heeft
    sorry maar mijn ondlasting komt wel maar is nu heel dun ik moet maar niet te veel vloeibaar meer eten
    meer vast voetsel maar ik durf nog niet te veel te eten wie heeft atvies

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meid je mag ook mee schrijven hoor

ik wens jou ook fijne feest dagen en een gezond 2010

15. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Dop gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Meiden, dank voor de succeswensen vandaag :D. Ik heb niet over mijn handen geplast en ik hoop dat ik het morgen weer droog kan houden :p.

En nu slapen dan maar. Ik heb vandaag ook boodschappen gedaan - het leek wel de hele dag te duren. :$

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ik ben tante geworden! (voor de 12e keer hoor, hihi)
    Van m'n kleine broertje deze keer..
    De 'kleine' meid weegt 43.50 gram! :$
    Ze liep dan ook bijna twee weken overtijd maar dan nog!
    Was wel zwaar, ze had vroeg in de avond al om de twee minuten heftige weeen en het is pas om 7.15 geboren, na een uur persen.
    Maar eindelijk is ze geboren!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mogguh dames!

Bah, ik ben snipverkouden!
    Maar goed. Vanavond begint onze kerst met een diner bij schoonmama. Morgenavond moet ik werken. tweede kerstdag werk ik ook, maar dan overdag, om 's avonds aan te schuiven bij het kerstdiner bij mijn broer thuis. Derde kerstdag diner bij schoonpapa.
    Pfff, ik zal blij zijn als het 3 januari is, ik ben niet zo goed in de feestdagen :D

Dus als ik jullie niet meer spreek: Iedereen heel fijne kerstdagen!

18. Suzanne68

@Lotuss......gefeliciteerd met de geboorte van je meganichtje!
    @Liesben....jij ook fijne dagen!

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lotuss, gefeliciteerd met de geboorte van superbaby-nichtje! :D

Suus, beterschap met je mannetje en veel plezier met zijn thuiskomst!!

JFT, als ik het goed begrijp ben je voor nu dus niet zo heel veel opgeschoten met het gynbezoek....behalve dan dat alles werkt naar behoren, maar dat wist je eigenlijk wel. Wel heel fijn dat ze nu toch verdere onderzoeken gaan doen, dan ligt de weg toch open voor jullie en kun je zélf de beslissing maken hoe nu verder!

Liesben, sterkte met je verkoudheid en fijne, drukke dagen!

Ik ben de rest alweer vergeten geloof ik, sorry.... Ik heb echt geen tijd om een test te halen vandaag, dus dat gaat mijn Lief straks voor me doen, wie weet brengt dat geluk!(als ie het niet vergeet ;)) Ik moet nu mijn hele huis gaan doen, want om 16u moet ik werken tot vannacht en morgenochtend om 11u moet het kerstontbijt klaar staan, de hond uitgelaten zijn en ik een fris en fruitig hoofd hebben :D
    Ow enne, hier de foto's van mijn geniale snowboots, al weet ik niet of het echt goed gelukt is, want heb ze gisterenavond gemaakt.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    En nog eentje, al zie je daar volgens mij helemaal nada op :D

Share This Page