Okey, dit zijn ze dan; mijn overheerlijke, superwarme, knallende snowboots! Dé nieuwe liefde van mijn Reynaudtenen!
Dank je Suus!! Ze heeft wel anderhalfuur moeten persen hoorde ik van m'n broertje.. heb een foto gezien en ze is zoooo lief en mooi! (kan hem niet plaatsen want is een mms bericht, ze zijn nog niet thuis) Doet me aan Roosje denken, ook van die bolle koontjes! Wat een schatje... hartje hartje hartje..zucht.. snik..m'n kleine broertje vader...heb geen oog dichtgedaan vannacht! Trouwens gister een truitje gevonden voor bij m'n tuniek en gelijk weer even naar Didi geweest. Hele leuke set gekocht! En nu is het wel weer welletjes geweest..
Ja, ze zijn echt geniaal! En ik hoef niet bang te zijn dat ik platgereden word in het donker, want ik knal de duisternis in! Hihi, gek is dat lijkt me, als je kleine broertje ineens vader is....zie zo voor me hoe ik zou reageren als dat mijn kleine zusje zou overkomen en dat lijkt me heel apart! Krijg je zo'n heel warm gevoel van! Gauw foto's plaatsen hoor, ik ben nieuwsgierig!! Enne, nog meer kleren...foto's!!!
Zie net pas dat die laarzen echt enorm lijken, maar heb echt maar maatje 39 hoor....wat best netjes is als je 1m80 lang bent! Enniewees, ik ga nu aan de schoonmaak, anders red ik het allemaal weer niet en schiet ik in de stress. En gestresst op het werk komen is niet handig met al dat gajes...
Als je met Bebek op stap gaat kun je haar iig niet kwijt raken onderweg Vandaag komt manlief weer thuis!!!!Jeej!!!Hij had het heel druk met de sluiting van het huis en alles.En vannochtend was de stroom heel even uitgevallen,dus dikke stress.En hij had slecht geslapen,want de mensen die het regelen hadden een hotelkamer aan het plein geregeld.Boven een disco het zal wel aan mij liggen hoor.Prutsers Dus hij is blij als ie vannacht weer in zijn eigen rustige bedje ligt.
lotuss@ gefeliciteerd met je nichtje hoe gaat het verder met jou ? suuus @ nog even dan komt je mannetje thuis en dan lekker knuffelen bebek@ gweldige laarzen die moet ik ook maar hebben of mag ik ze even lennen vanaaf o nee dat gaat niet is mijn maat niet he ik heb maat 40 of 41 weet niet meer of ik het al gezegt had maar 10 feb moet ik voor controle naar het ziekenhuis joepieeeeeeee dan mogen we weer verder gaat het goed hier slapen gaat al beter
Marnat, volgens mijn Lief zijn ze bijna nergens meer te krijgen, dus je moet goed zoeken als je ze wil! Je mag ze wel lenen hoor, maar eer ze in Groningen zijn is de sneeuw alweer weg! Pffft, ik haat kerst als het nog geen kerst is....al dat gestress en geschoonmaak, yech! Morgen vind ik het allemaal wel weer leuk hoor....dat wil zeggen; als het ontbijt op tijd klaar staat en ik niks vergeten ben!
Zo, peukenpauze is over, daar gaan we weer....het schiet al op gelukkig. Hoewel...ik moet nog verder stoffen, dan stofzuigen en dweilen, de was afhalen, de plee boenen, douchen, hondje uitlaten, omkleden voor werk...ja, gauw aan de slag dus!
Gaat wel goed hoor Marnat! Dank je. Fijn dat het met jou ook beter gaat! Had het gezien Suus, de stroomstoring vanmorgen! Fijn dat hij weer thuis komt! ok foto's..had geen zin het aan te trekken hoor hihi..heb een joggingbroekdag vandaag .
En deze zal misschien niet overkomen zo, met die legging zo los eronder, hihi..maar het staat heel leuk!
Wow Lotuss, wat een gave kleren!! Vooral set nummer twee en die witte tuniek vind ik heel erg leuk! Je hebt echt een goeie smaak qua kleding, leuk!
Ik heb even jullie advies nodig... Ik zou vanavond met de auto gaan werken, omdat ik niet weet hoe laat ik klaar ben en Lief vanmorgen al om 5u is begonnen met werken,dus wil niet dat hij me nog moet halen vannacht. Maar nu lees ik dus net dat er een negatief verkeeradvies wordt gegeven door de anwb, ingaande vanavond om 21u tot morgenochtend 11u....ze zeggen dat het spiegelglad gaat worden (letterlijke woorden!) dus dat je beter niet de weg op kunt gaan! Ik ben als de dood dat ik vannacht niet meer thuis ga komen met de auto...wat zal ik doen, toch de auto pakken of een bus nemen? Die rijden nog wel, maar tot 1u...
Dank je...draag altijd van alles door elkaar hoor, loop ook vaak in een spijkerbroek of trainingsbroek ofzo. Net zo makkelijk! Maar ik vind mode wel heel leuk en gezellig! Vroeger maakt ik veel zelf maar daar heb ik geen zin meer in nu. Heb net een doos kersenbonbons uit m'n dochter's handjes geredt..had ze van het aanrecht gesnaaid, die boef! Dacht dat ik ze allemaal terug had gezet maar blijkbaar had ze er eentje achtergehouden. Hoor ik achter me,terwijl ik deze foto's aan het uploaden was, 'nie lekke'' (hik) staat ze met een gezicht vol chocola.. (gelukkig weinig likeur) Nee..dat zei ik toch al, dat het niet lekker was! Kleine Alco..
Ga jij eens terug naar je poetswerk, Bebek! Zogenaamd geen tijd voor een testje... jaja.... op deze manier niet nee.... Ik heb ook zulk soort boots, al jaaaaaaaren, maar heb er van de week mee in het bos gelopen en had binnen een kwartier vreselijk last van mijn hakken, leek alsof er bakstenen onder de achterste helf van mijn voeten vastgebonden zaten Nee, ben er idd niet echt wat mee opgeschoten, met gyn bezoek. Lotus weer tante geworden, mms'je kun je mailen, en dan opslaan op je pc, en dan uploaden he.....Kersenbonbons, mjammieeeeee
Moeilijk Bebek...ik zou geen risico nemen met die gladheid. Stel je voor! Maar hoe je er dan moet komen...niet misschien? Of is dat geen optie..
Ja, weet ik JFt maar het duurt vast niet lang voor ik een echte foto van betere kwaliteit in handen heb! Ze gaan vandaag weer naar huis als het goed is. Omdat ze zo zwaar is houden ze haar suiker even in de gaten alleen.