35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Neej, dat is zeker geen optie nee...Ik kan de boefjes toch niet in de steek laten met hun kerstvoorstelling, waar ze al maanden mee bezig zijn... :D En ik ben de enige werkmeester die aanwezig is, dus moet er echt zijn! Kan wel met de bus, maar kan een beetje gehannes opleveren als het laat wordt! Maar die auto durf ik echt niet hoor...

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    OMG Wat een scheetje zeg!! Wat een lekkere bolle baby, heerlijk gewoon! Moppie ziet er gezond uit, ik hou wel van die volle babies!

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Wat een mooie ronde meid!!!
    Op een paardenforum is er gisteren één met KS bevallen van een dochtertje, en de ander wordt vandaag ingeleid. Spannend.
    Ik zou de bus nemen, denk ik, Bebek.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heb Lief net gebeld dat ik niet met de auto durf, dus met de bus ga...Zegt de schat heel lief dat ie me wel komt halen als ik niet meer thuis kom....wil ik niet, want dan loopt hij ook risico!

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Mijne wordt opgehaald met de auto.Aan de ene kant vind ik dat wel eng,maar aan de andere kant maakt de ANWB wel vaker onnodig ergens een drama van.Als het echt niet gaat zal ie heus we zo verstandig zijn met de trein te gaan.
    Buurmeisjes van mij laten heel vaak de hond uit.Kreeg hem net zo terug met de mededeling,dat ie het koud had :D
    View attachment 39008

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ziet er goed uit Suus, met die postcodeloterijsjaal (ja, 3x de woordwaarde, ik win!) :D

Nou meiden, ik ga dweilen, douchen, omkleden en dan met kerstoutfit én rode boots de hond uitlaten, die daarna droppen en op naar mijn werk. Ik kom dus niet meer online voor kerst...

HELE FIJNE KERSTDAGEN!! Maak er een warm, gezellig en sfeervol (eet)festijn van, vol gezelligheid, vrolijkheid, liefde en gezondheid!

Geniet ervan allemaal!! Dikke kerstknuffel!

en mocht ik testnieuws hebben kom ik dat nog wel even melden...

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lotuss@ wat een lieve foto van de kleine meid. en je kleren zijn ook mooie de wittw blouse met zwart vind ik heeeel mooie

ik moet nog zien wat ik boven mijn joking broek aan doe dat moet niet te strak zijn

bebek@ de laarzen zal ik dan nu wel niet meer krijgen want manlief heeft het ook veel te druk nu moet alles alleen doen he
    en meid doe je wel voor zichtig vanaaf

iedereen voor ziichtig van aaf he die er nog uit gaan

en iedereen hele gezelige en liefde volle feest daggen en gezond en natuulijk vruchtbaar 2010

en bebek al getest en je huis al netjes meid:D

8. Suzanne68

@Lotuss.....wat een mooi nichtje!

Wiehoe!Ik zag mijn man!!!Grijs vest en rood shirt Marnat ;)

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lief en ik pakken de trein naar Utrecht vanavond (naar schoonmama). Zowiezo handig, want dan kunnen we beiden een borrel drinken :)
    Moet alleen nog even denken wat ik aandoe. want mijn kekke kerst-outfit is wat koud, en we moeten nog zo'n 20 minuten lopen....
    Ik had nog niets gehoord van negatief reisadvies (dat moet het meest gebruikte woord zijn de laatste dagen...) maar als het zo is dan zou ik niet met de auto gaan. Maar ja, als auto's niet mogen rijden dan mogen bussen toch ook niet? Of ben ik nu BlonT?
    Doe maar voorzichtig Bebek! Veel plezier vanavond.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, ik ben ook bang dat de bussen niet rijden, maar onze hr manager is er ook vanaaf en wellicht kan ik met haar mee terug en anders moet Lief me maar komen halen...
    Het advies is nu al zo erg, dat er op het msn nieuws staat dat de anwb heeft gezegd dat als je er vanavond dan toch per sé uitmoet, je maar beter overnachtingsspullen mee kan nemen... :$
    Ik werk in Utrecht en kom ook nog bij het station, dus kunnen we ff zwaaien! ;)

Marnat, huis is aan kant en Lief stond net ineens voor de deur, die is vroeger vrij. Ikke blij, want nou laat hij het hondje uit en hij haalt een strippenkaart, dus ik heb nog even rust...en ik heb hem tenminste nog even gezien, jippie!

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    joepie meid ik heb hem nog niet gezien grr ik ga er gouw voor liggen en rustig naar kijken
    ik ga er toch maar niet naar toe al ik het sneu vind voor man mannetje
    mijn schoonvader vind het niet goed dat ik dat doe want hij is bang dat er iemand tegen mijn wond aan komt
    hij heeft wel gelijk het is ook heel druk zie ik dus baal er wel van maar helaas
    gezond heid gaat voor plezier plezier komt wel weer

knuf

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoe laat ben jij er ongeveer Bebek? Dan zwaai ik terug :D
    Ik denk dat wij rond 16:40 uur aankomen op Utrecht.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dan ben ik al aan het werk...Maar als je langs Overvecht rijdt met de trein, kom je langs de kliniek! Kun je alsnog ff zwaaien :D En als ik terug ga zitten jullie waarschijnlijk lekker aan de borrel...!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, ik kom met de trein vanuit Leiden, dus Overvecht ligt niet op de route geloof ik.
    Nou ja, ik zal toch maar zwaaien :)

15. Suzanne68

@Marnat....heel verstandig,want het is heel druk daar.En als je op tv kijkt heb je het tenminste lekker warm ;)
    Hoe is het met je wond eigenlijk?

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, ik zwaai terug! :)

Meiden, ik ben nu echt weg! ga naar de bus en hoppa, an die arbeit!

Nogmaals:
    HELE FIJNE KERSTDAGEN!!

17. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek@ fijn dat je huis weer netjes is manlief vraagt of jij hem nog even wil helpen met het huishouden want hij moet bed nog doen stofzuigen enz en een heerlijk toetje maken voor vanaaf bij mijn ouders hij kon wel wat hulp gebruiken:D

mijn ouders maken het hooftgerecht mijn zusje het voorgerecht

dit doen we inplaats van kados ik had van morgen even wat tranen om dat ik het niet luek vind dat k niets kan andere jaren maak ik altijd kerst stukjes
    mag graag wat maken maar helaas zegt lief je hebt al wat van ons gehad ik zei oja ja een knuffel beestje genaamt vleesboompje ik lol moest ik natuurlijk lachen en dat deed heeeeeeeeeeeeeeeel veel pijn

manlief is heel lief maar soms grrr

18. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lief van je dat je het vraagt

idee ik heb het lekker warm zo
    met de wond gaat het goed hij is een beetje rood maar trekt niet ja als ik lach en niez maar verder gaat het goed ga zo even dochen zo dat het goed gaat straks alleen onderbroek aan doet nog zeer maar ja straks moet het wel he

en dan zo ook even kijken wat het voor kleding word zo meteen

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve meiden ik kom even snel langsfietsen om jullie hele fijne kerstdagen te wensen. Geniet allemaal lekker, eet en drink genoeg en voor degenen die moeten werken: succes!

FIJNE FEESTDAGEN EN DIKKE KNUFFEL

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Daar is ik weer :D
    Zit me nu het schompes te vervelen op mijn werk, want er is geen zak te doen....Snap ook eigenlijk niet waarom ik er zo vroeg moet zijn, maar goed. Net kwam er al een boefie vragen of ik haar wilde helpen met haar haar, want het zat niet. Dus even een vlechtje ingedraaid en klaar. Toch nog iets gedaan :D

Marnat, ik wens je man succes met schoonmaken, ik kom mooi niet helpen! :D Als hier de voorstelling is afgelopen moet ik twee zalen leeg en schoon krijgen, dus het opruimfeest begint hier vanaaf gewoon weer van voren af aan! Hoor net dat de patiënten om zeven uur ingesloten worden, dus dan kunnen we beginnen aan de grote schoonmaak!

Share This Page