35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, ik kan me goed voorstellen dat het allemaal best wel tegenstrijdig lijkt. Weer aan de pil terwijl je zwanger probeert te worden. Meid, ik duim ontzettend voor een geweldig resultaat voor jullie, zodat jullie over een tijdje ook je eigen prinsje of prinsesje mogen begroeten.

Ritje, fijn dat het weer beter gaat met je hondje.

Anna, wat geweldig die 3Decho. En helemaal geweldig dat je volgende week al zo'n verandering zult gaan zien. Ik ben zo benieuwd. Weet niet of je hem al wel eens hebt gezien, maar je zou op National Geographic eens in de gaten moeten houden wanneer In the Womb weer komt. Daar laten ze ook de ontwikkeling van een kindje met 3D en andere computertechnieken zien. Erg mooi.

Ik ben inderdaad blij dat we zo goed in de gaten worden gehouden, al ben ik wel opgelucht dat het niet al in een veel eerder stadium moest.

Zo en nu ga ik maar eens even rustig op de bank liggen. Vanavond hebben we het babybedje weer neergezet, heb daar nog even wat voor gestreken en heb het bedje vast opgemaakt.
    Ook de reiswieg van de wandelwagen staat klaar voor gebruik, net als de maxicosi, dus kleine uk ... kom maar op. We zijn er klaar voor!

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Ja, Anna, dat klopt.

Iedereen een heel fijn weekend, ik vertrek morgenochtend vroeg voor 2 daagjes naar de plek waar mijn hengst woont, en ga lekker 2 dagen genieten van hem, en van de gezelligheid daar, en foto's maken van workshops.

3. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Inez, wat leuk, zeg. Bezig zijn met babykamer, al die kleine spulletjes strijken, vouwen, bedje opmaken. Super. Ik wens je heel voorspoedige bevaling toe. En s6 met de latste dagjes, die zijn zwarst. Weet ik uit ervaring. Maar zodra je kleine hoort is alles weer vergeten. En dikke enkels, en TenaLady, en misselijkheid. Dan kan je alleen maar genieten van je kleine. En dan is er geen mens die gelukkiger is dan jij.

4. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ANNNA: wat ontzettend mooi die 3 d foto's en de andere is een gewone echo toch? Die is ook zo duidelijk, lijkt wel duidelijker dan die van mij.En in het zkh hier hadden nieuwe apparatuur zeiden ze.
    Ben bijna "jaloers" op je, maar gun het je van harte dat je elke week je kleine spruit kan zien en zo mooi.

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Inez wat is het spannend en toch nog zo bezig, zalig...
    elke keer als ik je hoor ben ik blij, maar ik kijk alvast naar je bevalling uit net als jij!

Roze kleertjes en ik ben er ook niet zo voor te vinden al is bij de lijst wat paars en roze....hihi ook grijs et wat stoere tekst op....
    het is een mix.....

4xmama op een echo kun je zien hoeveel pups ik laat dat doen dan ben ik zeker mijn veearts is der goed in, wat leuk hoor!
    laat het ons horen....het is rond de 60 a 62 dagen dat een hondje uitdraagd, heb al enkele nestjes gehad het is altijd spannend....

god wat een verhaal 3 dagen voor de geboorte en gewoon je stoten aan een tafel....die meid moet een hel doorstaan hebben ...
    mag er niet aan denken, dus Lola voorzichtig meid, laat me niet alleen rond die tijd bevallen.....ik reken op jou, jij eerst!

fijne avond iedereen.....

Liefs Ritje

6. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Ritje, het is bijna zeker 4 pups, bijna, omdat ze lagen niet zo mooi om te zien hoeveel dat is, over twee weken moeten we weer een echo maken, hoop dan meer te kunnen zien. Onze Kappa is uitgerekent op 25-26 augustus. En onze Daantje word 26 augustus 14 jaar. Ze mag een pup voor zichzelf houden. En ze mag bij de bevaling zijn. Ook al moet ze naar school, ik regel wel vrij voor haar. Omdat onze Kappa oudere dame is (1hondenjaar op 7 mensenjaren) ze is in mensenjaren 42, word ze goed in de oog gehouden door de DA. En als ze wetjes krijgt moet ik bellen, dan komt DA thuis. Ze wil haar niet onder stress zetten om bij de praktijk te laten bevalen.

Goed, he, zo'n DA.

7. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Inez: Ik heb twee meiden en wilde ook nooit aan de roze kleertjes etc. Maar de jongste is een echte meid die alleen maar roze aan doet als het aan haar ligt, dus ik ben toch maar overstag gegaan.
    Het begint nu steeds spannender te worden voor jullie!
    Mooi dat alles zo goed in de gaten wordt gehouden en ik hoop voor je dat je snel mag bevallen.
    06 aug krijg ik de uitslag van mn uitstrijkje.

@ Lola: Wat een schrik joh!
    Goed dat ze je even in het ziekenhuis hebben gehouden en ook lekker dat je nu weer thuis bent in je eigen omgeving.

@ Ellenk: Ik duim heel hard dat het raak is!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Lola, wat fijn dat je weer lekker thuis bent!

Hahaha Anna, hopelijk heeft ons babymeisje idd mijn krullen en niet Chris z'n bijna-non-existent-haar. :D

Ellen, natuurlijk verveel je ons niet met "getwijfel over kwaaltjes"! Ik ben benieuwd hoe het met je gaat, en als je het hier lekker van je af wilt schrijven moet je dat gewoon doen hoor. .

Ritje, ja hier alles goed hoor! Was donderdag bij de VK geweest, controle weer helemaal oké.
    Ik hoop dat je oudste teefje snel weer beter wordt! Hoe oud is ze?

Wat gaat de tijd hard hè Nino...... wanneer begin je weer met werken, over een week of 6?

Inez, ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en je kleine uk snel besluit om via de 'normale' weg op de wereld te komen. Maar hoe dan ook, je zal hem/haar snel kunnen ontmoeten, spannend!

Anna, wat mooi die 3D echo!
    Wonderbaarlijk, zo klein en dan is dit je kindje...... prachtig!

Lijkt me heel raar om nu de pil te moeten slikken Diaantje. Tis voor een goed doel uiteindelijk, maar kan me voorstellen dat dit heel tegenstrijdig voelt.

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, dat hoop ik ook van harte.

Wel een gek idee hoor, vorige week mocht het voor mijn gevoel nog wel een paar weekjes duren tot de kleine er was en dat is ineens omgeslagen in ongeduld.
    Ik kan gewoon bijna niet stilzitten, 'moet' gewoon nog even de laatste dingetjes strijken en inruimen en dat samen met een buik die wat aan het rommelen is .... spannend hoor. Ben benieuwd. We zijn er in ieder geval klaar voor.

Fijn trouwens dat bij jou ook alles nog in orde is. Begin je er al een beetje genoeg van te krijgen of hou je het nog wel even vol?

Lola, hoe is het nu bij jou? Heb je het CTG vandaag al gehad? Hoop dat alles nog steeds goed is.

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou hier nog steeds niets. Geen ongi wel pijn laag in de onderrug. We wachten dus nog ff af. Als ik vandaag bloedloos doorkom ... ;)

Zo ga ff aan de poets, ff de aandacht afleiden..

doegdoeg

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Inez hou je maar bexig is soms nesteldrang en dat betekend close meid!

Natas, goed zo dat alles nog tip top is....
    fijn voor je , nog eventjes aftellen....
    mijn teefje is dus 7 eind dit jaar 8 dat valt nog mee hoor....
    is een gevoelig dingetje....

Ellen ik kan aan je banner niet goed uit dus ik duim dat ze toch nog wegblijven! :thumup:

x4 mama wel 4 pups men kan het goed zien aan de ruggegraatjes op x ray, alle toch bij mijn hond toen en dat was een maand na dekking, mooi een bevalling is mooi kan goed gaan,
    hou vooral het telefoonnr van de dierenarts bij en dat ze bereikbaar is...
    lief dat je kind een pup krijgt mijn is er ook altijd gek op...

Mijn Flipsy onze teef is beter steekt weer kattekwaad uit!

en we zijn de kaartjes en de foto's gaan besrpeken en ook de doosjes voor kinderboontjes bij men schoonbroer, en hij ging iets unieks nieuws ontwerpen voor onze kleine humel en hij is goed in zen vak...
    heeft even twee weken samen gewerkt met Anne Geddes...
    was leuk....ik wil mijn dochter en onze baby samen op de foto, kleertjes ervoor zijn al uitgezocht .....
    de doosjes zijn met van dat oud kreukpapier beige en bruin en een rekkertje rond met hele kleine schelpjes rond.....kinderboontjes bruin en beige...
    voor de meter en peter hebben we een ei gevonden waar een kindje uit kruipt ecru en steen.....had wel iets vonden we beiden prachtig!

nu een tukje doen...
    fijn weekend dames....

Hou ons op de hoogte Inez

Ritje

12. veronika

veronika Niet meer actief

Diaantje, bedankt voor de uitleg. Er hangt dus echt veel van deze keer af van jullie, nou zet m op, ik duim mee! (Maar het "lange traject", dus het duurt nog wel even voor je duideijkheid hebt dus.)

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ritje zit 14 of 15 dagen na ei nu. Ik heb een lf van 13 dagen dus zou evt vandaag ongi moeten worden als ik ei dus dagje later had dan ikzelf dacht.
    pfffff nog steeds geen ongi... morgenochtend kruipt steeds dichterbij....

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Spannend Ellen en wat lijkt de tijd toch altijd te kruipen wanneer je ergens op wacht.

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Vanmiddag nog even voor m'n dagelijkse CTG-afspraakje geweest. Dat zag er verder prima uit. Bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant, maar goed, dat is geen verrassing. Dus op naar het afspraakje van morgen, al hoop ik stiekem dat het gerommel overgaat in het echte werk, dan wordt het een heel ander afspraakje.

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Ellen ga je morgen testen dan?
    wow spannend.....

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jip als ik niet rood wordt vanaaf of vannacht.
    normaal wordt ik altijd precies op dag 14 na ei ongi tegen een uurtje of 9-10 in de morgen. Maar heb mezelf natuurlijk lopen opfokken dus kan wat van slag zijn natuurlijk...

Inez, ik hoop het ook voor je... Ik ben ook wel eens benieuwd :)

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ alle meiden die op mijn berichtje van het starten met de pil gereageerd hebben: dank jullie wel voor jullie medeleven, ben dus niet de enige die er een dubbel gevoel bij heeft. Fijn!

@ INEZ: dat lijkt me idd ook een leuke bezigheid, je bezighouden met de kleine, schattige babyspulletjes. Ik duim dat morgen de grote dag voor je is én dat beebje vaginaal geboren gaat worden. Wens je in ieder geval alvast een voorspoedige bevalling toe!

@ GIEGEL: hopelijk krijg je een mooie uitslag 6 augustus!

@ ELLEN: kwam extra even kijken of je al goed (lees: roze) nieuws voor ons had. Je houdt het wel spannend zo. Duim dat je morgen posi test! Veel succes!

@ RITJE: ook jij hebt je vandaag met leuke dingen beziggehouden. Gezellig hoor!

@ VERONIKA: graag gedaan en dank je! Ja, eigenlijk hangt alles zo'n beetje af van deze IVF behandeling. We zijn dus officieel al begonnen 22 juli. Het lange traject duurt ongeveer 2 maanden, afhankelijk hoe je op de hormomen reageert. Als alles gaat zoals het behoort te gaan, zal de punctie in de 1e helft van september plaatsvinden, dus daar hopen we op.

@ ALL: wens jullie allemaal vast een hele fijne zondag. Wij hebben morgenmiddag een babyborrel met aansluitend een BBQ, dus denk niet dat ik morgen online zal komen. Zal extra hard duimen voor ELLEN en INEZ!

19. Het CTG zag er vanmorgen goed uit en dus kon ons geplande uitje naar de Apenheul gewoon doorgaan. Ik heb alleen nog last van spierpijn in mijn buik en liezen...

De Apenheul viel me eigenlijk wat tegen. Ik verwachtte hordes aapjes dit je tas proberen open te maken, maar ik heb alleen maar aapjes gezien op plekken waar ze in een gewone dierentuin ook zitten. Last van de warmte misschien...?

IK fietste anders héél voorzichtig hoor... ;)
    Het lijkt mij ook erg raar om weer 'aan de pil' te moeten. Maar misschien geeft het op een bepaalde manier ook wel rust de komende maand...

@Ritje: Fijn dat het alweer een stuk beter gaat met je hond :D !

@4xmamma: Jeetje, van jouw verhaal krijg ik kippenvel... :cry:
    Wanneer worden de pups verwacht? O, ik lees het antwoord even verder al... :D

@Inez en Ellen: Voor jullie beiden is het erg spannend nu...

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hallo Dames,

Ik las dit onderwerp van dit forum en dacht dit is iets voor mij.........ik ben 40 en ik heb het gevoel dat mijn gezin nog niet compleet is.
    We zijn al vanaf december 2008 bezig om zwanger te raken.

Maar het wil niet lukken ik heb in Feb een MK gehad en een vermoedelijke MA gisteren.

Mijn gezin bestaat uit een dochter van 17 een zoontje van 2 1/2 en een wens voor een derde kindje....

Ik gebruik nu 1 maand de ovulatie testen en had gehoopt dat het gelijk bingo was, maar ja , ik weer , denken dat het gelijk raak zou zijn jaja...niet dus.

Ik had wel alle verschijnselen maar het mocht niet zo zijn ben eergister ongi geworden.

Dus we gaan er weer tegen aan en hopen dat de volgende ronde wel raak is.

groetjes

Share This Page