35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Iedereen heeeeel veel plezier vanavond, met werken, kerstvieren bij familie o gewoon lekker thuis.

Wij blijven lekker saampjes thuis. Moet nog even poetsen en dan wat lekkers maken en dan helemaaaaaal niets meer:D

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve meiden allemaal een hele fijne kerstavond en natuurlijk een prachtige kerst.......

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ook van mij iedereen een Fijne Kerst!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Yep! Fijne dagen allemaal meisjes!! :)

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ook namens mij voor alle lieve meiden hier:
    Hele mooie kerstdagen!

6. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
  7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    MERRY CHRISTMAS HO HO HO!!

Dat jullie maar prachtige, gezellige en sfeervolle dagen mogen hebben met deze heerlijke witte kerst!!

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

#18988 Suzanne68, 25 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2009
  9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    suus@ je manneetje is weer thuis joepie je hebt hem tijdens het knuffelen toch wel wat van hem overgehouden he:D
    en yes marnat heeft suusman gezien hou vast he niet los laten heniet meer laten gaan:D

hier@ kerst avond over leeft trap naar beneden ging makelijk en naar boven ging ook beter
    maar de trap bij mijn ouders is wat stijler toen ik daar voor stoent was ik wel wat angstig maar mijn vader heeft me in de heupen vast gepakt en toen ging het goed niet snel maar ik kwam er wel
    heb de hele avond gezeten tot twaalf uur ik was zo blij dat ik gewoon kers kon vieren maar bij thuis komt was ik bekaf .

ik ben trots op me zelf want ik heb het maar wel even vol gehouden
    nu vanaaf nog lekker wokken

ik voel me goed vandaag zit al in de kleren
    de wond ziet er ook goed uit heb zin in vanaaf
    hoop dat ik dit ook vol hou

iedereen veel plezier van daag

ps. bebek manlief heeft zich geret hoor morgen het maar netjes is want dan eten zijn ouders hier hij bloofde mij dat dat wel goed kwam

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, fijn dat het al weer zo goed gaat.

Suus, jaaa, mannetje is weer thuis.

Wij houden het lekker rustig deze dagen. Gisteren zijn we met familie naar het Wintercircus in Apeldoorn geweest, dat was weer ouderwets leuk, daarna gezamenlijk gegeten bij schoonmama.
    En verder blijven we lekker thuis. Heerlijk rustig.

Moet dit weekeinde nog wel het laatste stukje administratie afronden, maar dan zijn we er ook weer lekker vanaf.

En verder ... ik ben blij, zie banner. Ga nog wel even blijven volhouden om buikomvang nog onder de 88cm te krijgen.
    Ik krijg wel ontzettend veel geweldige reacties van familie. Zwager vroeg gisteren waar de rest van mij was gebleven. Haha.
    Ze vinden allemaal dat ik een mega metamorfose heb ondergaan. Echt geweldig.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dombo@ geweldig meid meer kilos dan je wou toch?

toppie heeel groot copliment voor jou dombo
    maar eheu er nu niet weer aan eten met kerst he:D

je wil niet weten hoe blij ik ben dat het zo goed gaat met mij ik voel me nu ook fit straks uit eten lekker wokken

1 minpunt is er wel ontlasting is er wel maar nog niet zo als het hoord soms nog dun
    ik eet al wel wat meer vast voedsel maar niet veel heb je een tip voor vanaaf dombo alvast bedankt ik bedoel wat ik het beste kan laten en niet

ik zit ook al de heledag in de kleren en dat gaat goed
    ik neem wel zo even paracetamol voor de zekerheid
    ik mag toch geen alcehol en heb het ook al heeeeeeeeeeeeeeeel lang niet gehad
    met fris kunnen we kerst oook inluiden toch

knuf

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Heb zelf ook wat problemen met m'n stoelgang ondanks dat ik daar zoveel mogelijk rekening mee probeer te houden, dus ik kan je daar niet echt tips in geven. Maar in de regel zou voldoende water drinken en zorgen dat je voldoende vezels binnenkrijgt genoeg moeten zijn.

Lijnzaad door bijvoorbeeld yoghurt heen is ook goed.

En nee, deze kerstdagen zal ik zeker niet bijeten wat ik ben afgevallen. We blijven gewoon lekker thuis, krijgen geen eters en we eten gewoon net als anders. Lekkere gezonde hap.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ok meid toch bedankt ik let wel goed op dan moet het goed komen
    en drinken doe ik al veel

ow jij ook last van je stoel gang ? rot he ik weet er alles van
    meid fijne dagen
    ik ga over een uur weg

dikke knuf

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    haha, die heb ik live op tv gezien :)

Dombo, je zit gewoon onder je streefgewicht, wat goed!
    Eén vraagje, redt je huid het om ook strakker te worden?

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    JFT, ik heb niet echt te klagen over het meekrimpen van m'n huid. Alleen m'n buik blubbert flink als ik hem inhou. Maar goed, ik ben nog steeds aan het krimpen, dus wie weet komt er nog eens een tijd dat dat niet meer zichtbaar is.
    En ik blijf braaf m'n buikspieroefeningen doen, hopelijk helpt dat op den duur ook nog wat.

16. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen meiden!
    Allemaal een fijne tweede kerstdag gewenst!

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge,
    zonnetje schijnt, blauwe lucht, en we moeten zoals ieder jaar naar een kinderverjaardag toe. :( Echt, bevallen tijdens de Kerst zou verboden moeten worden ;);)

18. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey meiden,

fijne (rest van de) dag nog!

Verjaardagen op 2e kerstdag zouden inderdaad verboden moeten worden. :(

Groetjes,

Dominique

19. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Mijn banner zegt: 2 days till ovulation. Fout. Ik had gisteren een smiley op de ovulatietest. Toch fijn om te weten dat dat gewoon gaat zoals het gaan moet. Nu nog "even" bevruchten. :p

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Hay meiden, ik hoop dat iedereen zich lekker aan de kerstdiners tegoed doet!
    Eerst het goede nieuws, schoonpapa is goed uit de operatie gekomen en volgens de arts komt alles goed.
    Dan het mindere nieuws.
    Hier waren we gisteren met mijn schoonmoeder uiteten. Was erg lekker. Daarna nog bij haar thuis gezeten en toen kreeg ik hele erge buikpijn (ongipijn dus ik had ook echt bloed verwacht, niet dus). Dus zei mijn lief, we gaan naar huis.
    Op de terugweg voelde ik allemaal bulten in mijn nek en gezicht en alles begon te jeuken. Dus ik zeg tegen mijn lief dat hij meteen langs de EHBO mag rijden omdat ik een allergische reactie op iets heb. Daar aangekomen staat mijn hele lijf onder de bulten en weet ik niet meer waar ik het moet zoeken van de jeuk. Ik heb voor de zomer ook al eens zo'n reactie gehad en ben toen met gillende sirenes met de ambulance afgevoerd dus ik wist wat er ging gebeuren.
    Gelukkig was ik er nu veel eerder bij en veel eerder in het ziekenhuis, dus ze jaste meteen zo'n dikke naald in mijn arm jeetje wat deed die zeer. Na anderhalf uur mocht ik gelukkig weer naar huis. De arts vertelde dat ik er snel genoeg bij was. Ik moet nu laten onderzoeken waar ik zo allergisch voor ben.
    Nu ben ik wel erg moe. Dat zal wel door de medicijnen komen die ze in me gespoten hebben. Dus ik ga nog de laatste hand leggen aan het kerstdiner. Ik hoop dat jullie een iets minder turbulente kerst achter de rug hebben, ik heb wel besloten DAT HET NU WEL GENOEG IS. Ik heb geen zin meer in ziekenhuizen of ernstige dingen. 2010 mag alleen maar leuke dingen bevatten!

Deel Deze Pagina